Voisitko seurustella miehen kanssa, joka ei ole käynyt armeijaa?
Itse en ikimaailmassa voisi. Ei armeija itsessään minussa mitään intohimoja herätä, mutta "mies" joka siitä luistaa on minusta täysin selkärangaton pelkuri, sellainen jonka varaan perhettä ei kannata perustaa. Siviilipalvelus on ihan nössöjen pelkurien vaihtoehto, puhumattakaan totaaleista. Jos ei armeijaa kantti kestä, ei ole oikeutta tulla isäksikään.
Kommentit (609)
Olen koulutukseltani lvi-suunnittelija, töissä oleva ja en todellakaan tarvitse ketään elättämään itseäni. En voisi kuvitellakkaan istuvani päivät pitkät jonkun tyhjäpäisen naisen kanssa katsomassa Big Brotheria ja Vain Elämää -sarjaa jonka muihin harrastuksiin kuuluu yltiöpäinen shoppailu, seiskan lukeminen ja vauvafoorumi. Ihmisen kanssa pitää kyetä sivistyneeseen keskusteluun ja se on aika harvinaista näiden lähihoitaja/parturikampaaja/yh-mamma -piireissä.
Itsehän tulin vain vittuilemaan, kun sain kuulla että täällä tälläinen on. Tämänkin foorumin vakiokäyttäjä on luultavasti joku lähihoitaja/parturikampaaja, mahdollisesti yh-äiti ja maitokahvin värisen lapsen äiti.
Naiset on huoria :D ihmekkään kun ette löydä mitään muuta kun väkivaltaisen juopon ja sitten ulisette paskaa elämää
Mun ukko ei kävi viikon.. suoraa metsä leiriltä sairaalaan siellä oli viikon hoidettavan sen jälkeen vapautus, niin paha atoppinen ihottuma ettei iho vaan kestänyt sitä kun ei päässyt säännöllisesti suihkuun ja rasvausta
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 18:49"]
Mun ukko ei kävi viikon.. suoraa metsä leiriltä sairaalaan siellä oli viikon hoidettavan sen jälkeen vapautus, niin paha atoppinen ihottuma ettei iho vaan kestänyt sitä kun ei päässyt säännöllisesti suihkuun ja rasvausta
[/quote]
Tää on tässä aika hyvin sanottu, tiedän kyllä valitettavasti kaksi ihmispersettä jotka melko varmasti käy tälläkin foorumilla ja molemmat yh-mammoja joiden mielestä armeija on jotenkin maagisen hieno juttu. Hyvä kun saivat ammattikoulun käytyä läpi.
Mun armeijaa käymätön mies on ainakin todella itsenäinen - muutti nuorena kotoaan, ja alkoi niin nuorena yrittäjäksi että armeijaa ei ollut missään välissä aikaa käydä. Kyseessä ei ollut siis periaatteet, vaikkei sekään olisi minua haitannut. On junaillut armeija-asiansa hoitoon muuten. Kaikkea muuta kuin vässykkä, treenaa armottomasti salilla ja on saavuttanut melkoista menestystä hyvin nuorena.
Voisin mutta tuskin hän seurustelisi minun kanssani, koska olen vapaaehtoinen sotilaskotisisar, puolustusvoimat kuuluu isona osana minun ja tyttäreni joka kuuluu pikkusiskoihin elämään.
Taitaa olla ne armeijan keskeyttäneet niitä ketkä sinne sotaan ensimmäisenä menisivät.
En missään tapauksessa. Armeija on miesten koulu ja armeijaa käymätön on pelkkä poika. Lapsiin en sekaannu.
Mieluiten seurustelisin sellaisen miehen kanssa, joka on kielitaitoinen ja jolla on sellainen ammatti, joka työllistää ja elättää mahdollisen poikkeustilanteen tullessa perheen myös ulkomailla. Nykyaikaisessa sodankäynnissä Suomella ei ole enää mitään mahdollisuuksia esim. Venäjää vastaan, se on kylmä totuus.
En luultavasti. En sinäänsä millään tavalla pidä sitä kauheana, että joku ei käy armeijaa, mutta en haluaisi sellaisen miehen olevan oma mieheni. Samainen tyyppi luultavasti juoksisi itse pakoon jos joutuisimme hengen hätään jossain toisessa tilanteessa. Ei se minua tai lapsia ainakaan pelastaisi.
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 19:19"]
Mun armeijaa käymätön mies on ainakin todella itsenäinen - muutti nuorena kotoaan, ja alkoi niin nuorena yrittäjäksi että armeijaa ei ollut missään välissä aikaa käydä. Kyseessä ei ollut siis periaatteet, vaikkei sekään olisi minua haitannut. On junaillut armeija-asiansa hoitoon muuten. Kaikkea muuta kuin vässykkä, treenaa armottomasti salilla ja on saavuttanut melkoista menestystä hyvin nuorena.
[/quote]
Mutta osaako pedata sängyn? Yrittäjämiehet ovat monesti itsekkäitä, puolison passatavia.
En ole ikinä seurustellut armeijan käyneen kanssa!
Heti kun suomessa sai olla käymättä armeijan, niin teksti-tv:n homo chateissa yms. kasvoi "heteroisien" ilmoitukset!!! SATTUMAAKO..EI OLE!
"No mitä tiedän
muutamia armeijan käymättömiä niin kaikkia yhdistää seuraavat asiat:
- ei ammattikoulutusta, vaikka ikää lähes 30v
- työttömiä
- ei ainuttakaan palkallista työpaikkaa ikinä
- harjoittelupaikkoja sitäkin enemmän
- laskuja ulosotossa, talous p.a.
Eli armeijan käymättömyyden taustalla ei ole mitään muuta ideologiaa kuin laiskuus."
Kiitos vastauksestasi, vierailija nro 18; tässä on nimittäin totuus. On turha saivarrella siitä, millaisia sotaväen käymättömät ovat (vammaiset ja hihhulit ovat tietysti luku sinänsä).
Olen alikessu, joka ei yhtään tykännyt viettää vuotta armeijassa, enkä nyt tykkää maksaa kovia tuloveroja.
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 18:19"]
Jaahas vätys haluaa että nainen elättää sinut jos ei parturi riitä. En yhtään ihmettelekkään miksi olet luistanut armeijastan velvollisuudesta tuolla naurettavalla nilkka tekosyyllä.
[/quote]
Luistanut armeijasta? Itse olet sen tietenkin käynyt? Vai onko tämä taas näitä kaksinaismoralistisia heittoja?
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 21:14"]
En missään tapauksessa. Armeija on miesten koulu ja armeijaa käymätön on pelkkä poika. Lapsiin en sekaannu.
[/quote]
Sama koskee naisia
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 21:24"]
En luultavasti. En sinäänsä millään tavalla pidä sitä kauheana, että joku ei käy armeijaa, mutta en haluaisi sellaisen miehen olevan oma mieheni. Samainen tyyppi luultavasti juoksisi itse pakoon jos joutuisimme hengen hätään jossain toisessa tilanteessa. Ei se minua tai lapsia ainakaan pelastaisi.
[/quote]
Miten sinä pelastat miehesi ja lapsesi jos heidän kimpuun hyökätään?
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 21:45"]
Heti kun suomessa sai olla käymättä armeijan, niin teksti-tv:n homo chateissa yms. kasvoi "heteroisien" ilmoitukset!!! SATTUMAAKO..EI OLE!
[/quote]
No naiset on sinne kirjoittanut aina. Onko naiset sitten luuseri lesboja?
Jos kaikki olisivat kuin pasifisti mieheni, ei mitään sotia olisi eikä armeijoita tarvittaisi.