Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella miehen kanssa, joka ei ole käynyt armeijaa?

Vierailija
14.11.2012 |

Itse en ikimaailmassa voisi. Ei armeija itsessään minussa mitään intohimoja herätä, mutta "mies" joka siitä luistaa on minusta täysin selkärangaton pelkuri, sellainen jonka varaan perhettä ei kannata perustaa. Siviilipalvelus on ihan nössöjen pelkurien vaihtoehto, puhumattakaan totaaleista. Jos ei armeijaa kantti kestä, ei ole oikeutta tulla isäksikään.

Kommentit (609)

Vierailija
421/609 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 16:53"]

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 19:46"]

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 17:17"]

Enpä usko.seurustelin jo.Ei toista enää.Laiskoja narkkeja, sori yleistys, mutta yleistän kuitenkin ; D

[/quote]

Mun mies teki  9 kuukautta täyttä 8:n tunnin työpäivää valtiolle. Erikoishommissa oli vielä ammattinsa vuoksi.

Toki sai palkankin. Ja täyshoidon vankilassa. Mitä järkeä vain, kun ei ollut kuitenkaan vaarallinen, vaan kieltäytyi tappamasta.

[/quote]

Luuletko sinä, että armeijassa tapetaan?

[/quote]

Armeijassa harjoitellaan tappamista. Se on sairasta

Vierailija
422/609 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 19:26"]

En voisi. Sen verran pitää olla selkärankaa että jaksaa käydä armeijan. Kertoo ihmisestä paljon.

[/quote]

Koska kävit sen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/609 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 17:04"]

Enpä usko.seurustelin jo.Ei toista enää.Laiskoja narkkeja, sori yleistys, mutta yleistän kuitenkin ; D

[/quote]

Mun mies teki  9 kuukautta täyttä 8:n tunnin työpäivää valtiolle. Erikoishommissa oli vielä ammattinsa vuoksi.

Toki sai palkankin. Ja täyshoidon vankilassa. Mitä järkeä vain, kun ei ollut kuitenkaan vaarallinen, vaan kieltäytyi tappamasta.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Tappaminen on luonnollista. sitä tapahtuu joka puolella. Jokainen voi sitten sodassa itse valita ampuuko tappaakseen vai ei. Joka maassa on armeija, joko se on oma tai vieras.

Vierailija
424/609 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 17:05"]

En voisi. Sen verran pitää olla selkärankaa että jaksaa käydä armeijan. Kertoo ihmisestä paljon.

[/quote]

Koska kävit sen?

[/quote]

Jos hän on nainen, niin hänen ei tarvitse käydä.

Vierailija
425/609 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 09:16"]

Mikä ettei kuhan ei ole pitkähiuksinen sivaripelle tai totaaalikieltäytyjä. Jos on keplotellut itsensä intistä vapaaksi on ok, kuhan ei ole käynyt sivaria tai ole totaalikieltäytyjä.

[/quote]

Sinulla on kaikista järjettömin ajatusmaailma mitä täällä on kuultu. Eli mielummin valehtelee kuin menee siviilipalvelukseen? Eli mielummin raajarikko kuin kieltäytyy olemasta orja?

Vierailija
426/609 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 17:08"]

[/quote]

Koska kävit sen?

[/quote]

[/quote]

Jos vaadit jotain mieheltä niin silloin pitää itse tehdä asia aina paremmin

Vierailija
427/609 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 17:07"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Tappaminen on luonnollista. sitä tapahtuu joka puolella. Jokainen voi sitten sodassa itse valita ampuuko tappaakseen vai ei. Joka maassa on armeija, joko se on oma tai vieras.

[/quote]

No sitten ammutaa suomalaisia. Kukaan itseään kunnioittava ihminen ei puollusta maata joka pakottaa ihmisen tekemään jotain

Vierailija
428/609 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 17:03"]

En.

[/quote]

Miksi et?

Vierailija
429/609 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 17:09"]

[/quote]

Koska kävit sen?

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Eli jos haluat lapsia, niin miehen täytyy pystyä synnyttää paremmin?! jo..oo

Vierailija
430/609 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi seurustella Halla-ahon kanssa.

Vierailija
431/609 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 17:10"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No sitten ammutaa suomalaisia. Kukaan itseään kunnioittava ihminen ei puollusta maata joka pakottaa ihmisen tekemään jotain

[/quote]

Toivottavasti heitit tuon ajattelemattomuuttasi. Sinun yhteiskunta olis totaalitäärisessä kaaoksessa.

Vierailija
432/609 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap imasehan paskaa...2

Vierailija
433/609 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies on käynyt intin ja poika kävi intin ja kumpikin oli sitä mieltä, että olisi voinut jättää käymättäkin. Eli uskon miesväkeäni, inttiä ei tarvita mihinkään. Ei varsinkaan mieskunnon saamiseen.

Vierailija
434/609 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 17:11"]

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 17:09"]

[/quote]

Koska kävit sen?

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Eli jos haluat lapsia, niin miehen täytyy pystyä synnyttää paremmin?! jo..oo

[/quote]

Täysin naurettavaa tekoviisastelua

Vierailija
435/609 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 17:13"]

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 17:10"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Toivottavasti heitit tuon ajattelemattomuuttasi. Sinun yhteiskunta olis totaalitäärisessä kaaoksessa.

[/quote]

Jos joku maa pakottaa sukupuolen takia ihmisen orjuuden kaltaiseen tilaan niin miksi sitä puollustaisin?  Jos jokaista suomalaista ei pakoteta taistelemaan niin ei voi moraalisesti vaatia muitakaan.

Vierailija
436/609 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden narsistisen upseerin varjossa kasvaneena en toista elämääni huolisi.

Vierailija
437/609 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2012 klo 11:23"]

muutamia armeijan käymättömiä niin kaikkia yhdistää seuraavat asiat:
- ei ammattikoulutusta, vaikka ikää lähes 30v
- työttömiä
- ei ainuttakaan palkallista työpaikkaa ikinä
- harjoittelupaikkoja sitäkin enemmän
- laskuja ulosotossa, talous p.a.
Eli armeijan käymättömyyden taustalla ei ole mitään muuta ideologiaa kuin laiskuus.

[/quote]

Ajattelin tuoda tähän ketjuun miehen näkökulman. Tunnen sekä näitä armeijassa itsensä "johtajiksi" opiskelleita alikersantteja, ideologian vuoksi armeijasta kieltäytyneitä sekä ihan oikeita yritysjohtajia, joilla on armeijataustaa (evp jne). Sanoisin, että ei armeijasta kieltäytyminen tee kenestäkään toista parempaa tai huonompaa ihmistä. Asenne ratkaisee ainakin työelämän alkumetreillä armeijan käymistä enemmän.

Kovia jätkiä löytyy näistä kahdesta ensin mainitsemastani kategoriasta. Tunnollisia töissä käyviä ja/tai opiskelevia nuoria ihmisiä olivatpa muutama vuosi sitten päättäneet kieltäytyä palveluksesta tai sen käyneet. Osa näistä alikeista makaa tuolla nyt kortistossa kun työelämä potkii päähän ja se johtajan paikka ei heti irronnutkaan. Noh kaikki olemme vajavaisia... itsekin luistin palveluksesta aikoinaan. Työelämä on kyllä aina maistunut ja on tässä kai tullut muutamat kelatuetkin veroeuroista kustannettua. En työskentele johtajana, mutta esimiesasemassa kylläkin.

Mitenkäs sitten siellä naisrintamalla... Lyhyestä virsi kaunis. Paremminkin voisi mennä, mutta ne asiat ovat toinen tarina eikä armeijalla ole sen suhteen roolia.

Yleisesti sanoisin, että armeijasta voi kuitenkin olla hyötyä. Kurittoman kasvatuksen saaneet pennut miehistyvät ja itsenäistyvät. Itse olin asunut omillani vajaan vuoden kun armeijaan olisi pitänyt mennä. Lue: maksoin itse kaiken. Joskus oli rahaa, joskus ei. Se opetti kunnianhimoa ja kärsivällisyyttä. Pitää oppia tekemään itsestään tunnettu omassa asiassaan ja omissa piireissään. Ammatillisesti ajateltuna armeijasta on hyötyä useimmiten vain marginaalijoukoille (sairaanhoitaja, vanginvartija, vartija, poliisi, palomies jne.).

Perhettä minulla ei vielä ole eikä parisuhdettakaan. Ehdin kyllä. Tässä on mun itseni seuraava kasvun ja miehistymisen paikka. Seikkailuista vakiintumiseen.

Terv. Mies 25v

P.s. Hyvät äidit. Tehkää lapsillenne täysi-ikäisyyden ensimmäisinä vuosina palvelus. Ajakaa heidät hellävaraisesti pois kotoa. Lapsi ja nuori tarvitsee kotia, koulua ja kylää. Koti antaa raamit ja opit, koulu opettaa soveltamaan niitä ja kyläläisten kanssa tapahtuu kaikki se oppiminen kun koulusta saatuja sovelluksen oppeja viedään käytäntöön.

Vierailija
438/609 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks naisten ei sit tarvitse käydä inttiä! Tosi epätasa-arvoista musta!! Kattokaa mallia Norjasta!

Vierailija
439/609 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että onko käynyt armejan,ei todista miehen eikä naisen pääkopan laadusta yhtään mitään. Voihan narsistikin olla korkeassa sotilasarvossa... Itse olen halunnut armeijaan,mutta opiskelu ja työt tulivat ensin ja nythän se onkin jo liian myöhäistä. Olenko siis jotenkin vajavainen?

Vierailija
440/609 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavia mammoja tällaiset jotka moista väittävät. AP naisena keittiöön loppuelämäksi samalla logiikalla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän