Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Talvi 2013 - kevät 2014 vauva

15.10.2012 |

Heipsan kaikille. Vanhoille oonkin varmaan jo tuttu aikaisemmista keskusteluista. Vauvahaave pistettiin emidän talossa vireille tammikuussa 2012 nyt on jo 10kuukautta tätä haavetta yritetty. Välillä on toivo menetetty mutta aina se jossainvaiheessa kuuta palaa. Vuoden vaihteessa päästään lapsettomuus tutkimuksiin samalla kun aloitetaan järjettömien menkka kipujen selvittely. Vielä siis on parikuukautta yritttämistä luultavimmin ilman tulosta, jossakin kun on väkisin oltava vikaa ajoitus kun ollut aikas kohdillaan useaan kertaan.. Laitoinpa siis keskustelun nimeksikin talvi 2013-kevät 2014 vauva, meillä kun alkaa loppua pikkuhiljaa mahdollisuudet aikaisempaan vauvaan.

Tervetuloa uusille ja vanhoille tähän keskusteluun. Toivottavasti löydetään taas ahkera porukka kirjoittelemaan tänne.

Haaveilija20 yk10 kp5/23-33

Kommentit (771)

581/771 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korppi: Onnea plussasta! Onko vielä tullut minkäänlaisia raskausoireita?

Ingela: Olen todella pahoillani sun puolesta. Suosittelen kyllä greippimehua, tai siis mulla ainakin toimi niin, että huomastin limoja olevan paljon enemmän kuin yleensä!

Haikara: Jännä juttu, että sulla on noin päin. Itse olin nimittäin aivan hirveä hormonihirmu ENNEN kuin lopetin ehkäisyn. Siis mitkään pillerit eivät tuntuneet käyvän, kun toisesta merkistä lihoin ja toinen aiheutti masennusta ja kolmas raivokohtauksia! :D Sitten taas kun lopetin ehkäisyn, niin olo palasi välittömästi normaaliksi. Menkat tosin tulivat epäsäännöllisesti monta kuukautta, ja ensimmäinen kierto oli varmaan yli 50 pv.

Itselläni on menossa nyt kp 34 ja dpo 11.  Noin viikko oviksesta eli dpo 6-7 tunsin ajoittain vihlaisuja alavatsalla ja dpo7 tunsin hetken aikaa juilintaa alavatsalla. Rinnat on myös ollut oviksesta asti arat. Ihan turha tietysti kuvitellakaan, että nämä olisivat raskausoireita; varmaan puoliksi kuvittelin vihlomiset ja toisen puolen voi selittää millä tahansa muullakin syyllä kuin kiinnittymiskivuilla. Joka tapauksessa menkkoja ei ole vielä kuulunut eli mulla on nyt erittäin jännittävät kolme päivää tiedossa! Saa nähdä, miten käy. Peukkuja saa pitää!:)

582/771 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, lisäys vielä edelliseen: lisäksi mulla alkoi dpo 9 flunssa. Se tietysti voi liittyä johonkin tai sitten ei. Parempi sanoa, että ei, niin ei pety sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
583/771 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipsan taas kaikille!

En nyt sen enempiä muiden juttuja tänään kommentoi. Joten menen suoraan omaan juttuun :D

Nyt on lääkärissä käyty. Alkuun höpöteltiin vähän tilannetta (minkä verran yritetty, mikä ehkösy ollu, onko jo jotain tutukittu yms.) Ja mullahan nyt on niin hyvä tilanne että lokakuussahan otettiin kilpirauhas koe ja yms lisäksi papakin on otettu n. vuosi sitten. Lääkäri sitten tarksiti tunnustelemalla että kaikki vaikuttaisi olevan ok, kohtu kuulema nätisti eteenpäin kallellaan.... Lisäksi kuulema lapsetomuus tutkimuksiin kuuluu klamydia koe niin se nyt sitten otettiin. Lopuksi lääkäri kirjoitti lähetteen isompaan sairaalaan missä sitten alkaa jatkotutkimukset. Kaikkeen tähän meni aikaa ehkä 20minuuttia! Tosi nopeaa ja helppoa siis!!

Nyt vain odottellaan ja katsellaaan mitä tapahtuu, alkaako menkat, koska tulee lähete kutsu yms...

Haaveilija20 yk14 kp 27/27-38

584/771 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi plääh,anpiainen :( ootkin tasan kierron mua edellä.

minäkin jouduin aikanaa kokeilemaan varmaan kolmea merkkiä,kun ei mikään sopinut,oli masennusta ja muuta,mutta viimeisin merkki sopi todella hyvin,ainut huono puoli vain oli se limakalvojen kuivuminen :(

usvaneidolla onkin nyt jännät paikat,monesko yk tämä olikaan teillä?

haaveilija,kiva että viimeinkin pääsit lääkäriin,toivottavasti saatte nopeasti tutkimukset käyntiin :)

ON: jouko joku oikeasti tuota greippimehua huvikseen?! kamalaa myrkkyä minun mielestä :D pitki hampain pitää juoda,toivottavasti on sitten edes jotain hyötyä :D

ingela kp 4/26-45

585/771 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valion greippimehu on tosi kitkerää, Ingela. Sitäkö litkit? :D Siinä on tosin paras täysmehupitoisuus, joten sitä minäkin join, pitkin hampain;) Muut greippimehut olisivat olleet makeampia, mutta eivät niin "ytyä" tavaraa.

Tänään on ollut samanlaista painontunnetta alavatsalla kuin yleensä ennen menkkoja. Sen lisäksi on välillä vihlaissut alavatsaa, mikä ei ole normaali menkkaoire itselläni.

Niin ja yk 1 on tällä hetkellä meneillään, eli olisi aika ihme jos ekalla kerralla tärppäisi! Mutta ei se silti estä toivomasta, että josko sittenkin... veikkaan tosin, että huomenna alkaa menkat.

586/771 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh mä en näköjään osaa laittaa samaan viestiin kaikkea, mitä haluan sanoa :P

Elikkäs keksin myös yhden toisen tosi erikoisen oireen, mitä mulla ei ole melkein koskaan. Nukun yleensä kuin tukki, mutta nyt on tän viikon ajan ollut todella vaikea nukkua. Mitään stressiä ym. ei ole eli kaikki olosuhteet on ihan tavallisesti. Silti pyörin levottomana kaikki yöt sängyssäni enkä saa unta, vaan on hirveän virkeä ja samalla väsynyt olo. Aamulla herään paaaljon ennen herätyskelloa ihan virkeänä, mikä ei todellakaan ole mun tapaistani.

587/771 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko vielä kirjoittaa tänne. Nyt on jotain tosi outoa meneillään mun kehossani. Ensin huomasin sen, kun nousin äkisti koneelta: aivan hirvittävän kivulias repäisykipu alavatsassa. No, ajattelin että se on ihan normaalia ja voi liittyä esim. menkkojen alkuun. Toisaalta mulla ei ole koskaan repäisykipuja ennen menkkoja, eli ainoa oire on vatsan turvotus ja painontunne, mitkä siis nytkin on. Itse asiassa painontunne tulee aina välillä ja menee sitten taas pois, mikä on erikoista; yleensä kun oireet alkavat, ne päättyvät vasta menkkojen jo alettua. Vieläkään ei siis menkkoja kuulu. Sen sijaan repäisykipuja on tullut tuosta hetkestä lähtien yhä enemmän ja enemmän; nyt en pysty enää edes seistä suorassa, kun aina sattuu niin hemmetisti kun liikahtaa yhtään! Yleensä mulla on korkea kipukynnys, mutta nyt en voi muuta kuin maata sängyllä sikiöasennossa liikahtamatta. Mitä ihmettä tää on?! :O

588/771 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohoh,no sulla löytyykin noita oireita usvaneito ;) toivottavasti enteilee plussaa,ja olisi kyllä tosi säkä jos ekasta tärppäisi :) ja joo,Valion on,halusin todella semmoista "oikeinta" mehua,ei mitään missä on jotain 30 % greippiä ja loput jotain sokeria ja vettä,luulisi että silloin on parhaimmat vaikutukset kun on täysmehua :)

itsellä olen huomannut tässä viimeisimmissä kierroissa semmoisen inhottavan jutun että menkkakivut tulee vasta menkkojen alkamisen jälkeen,eli vissiin kroppaa huijaa viimeseen asti :( ennen maha tuli just sillä tietyllä tavalla kipeäksi päivää ennen menkkoja tai viimeistään samana päivänä ja siitä tiesi että nyt ne alkaa,mutta nyt vasta kun vuoto on alkanut niin sen jälkeen tulee kamalat kivut :( tälläkin kerralla ne tuli vasta seuraavana yönä ja niin voimakkaina että heräsin täydestä unesta ja jouduin ottamaan lääkettä että helpotti :(

nyt alkaa olemaan jotenkin taas hyvä fiilis,pääsin harmituksen yli nopeammin kuin uskoin. nyt on semmoinen olo että vois miettiä ja elää hetken aivan sitä normaliaan yrityksetöntä elämää hetken aikaa :) ollaan tänään lähdössä viihteelle ja meinaan vähän repäistä :P tai saa nähdä niin olen jo kahden juoman jälkeen ihan örvelöissä kun en edes muista koska olisin viimeksi ollut edes hiprakassa :D aina on ollut semmoinen tilanne ettei ole uskaltanut ottaa. en muutenkaan osaa ottaa oikein "pohjammaan kautta",jotenkin tietynlainen kontrolli painaa aina päälle..mutta saa nähdä :) olis tosi virkistävää olla vähän aikaa miettimättä ollenkaan mitään vauvajuttuja.

ja muuten vielä usvaneito,tuo sinun nukkuminen vaikuttaa olevan samanlaista kuin minun uni tietyin ajoin. vaikka sitä jännitystä ei tietoisesti mieti,niin varmasti alitajunnassa jyllää kovasti kaikki paineet,näin ainakin mulla. varsinkin kun piinapäivät on alkamassa,en saa nukutuksi sitten millään ja näen levottomia unia jne. ja nyt kun kierto on alusa niin nukun taas hyvin (verrattuna tuohon aikaisempaan). mulla muutenkin tulee uniin kaikki arjen paineet. kun olin vielä koulussa ja meillä oli opinnäytetyöjakso niin kuulemma joka yö puhuin ja huutelin unissani kämppiksen mukaan kun hän oli kuullut seinän läpi kaikki,eli tuli uniin ne paineet vaikken muista nähneeni edes unia siitä :D

plussatuulia kaikille :)! ++++

ingela kp 5/26-45

589/771 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihi, anna mennä Ingela! :D Ihana kuulla, että vaikka tästä kierrosta ei tärpännytkään, niin oot kuitenkin noin positiivinen. Ehkä se on oman mielenterveydenkin kannalta ihan hyvä, että pitää välillä stressittömän kuukauden, kun ei koko ajan mieti mahdollista raskautta. Ja monethan ovat sanoneet, että stressaaminen voi jopa estää raskautumista ja että ovat heti tulleet raskaaksi, kun "yrittäminen" on lopetettu. Toivotaan, että teillä käy samoin!:)

Juu mulla näitä oireita kyllä on. En tosin tiedä että mihin ne kaikki liittyy. Jatkuva vessahätä, nuhainen olo, välillä menkkamaisia kipuja jotka menee sitten ohi eikä menkkoja siis vieläkään näy. On sellainen olo niin kuin olisin ihan jossain muussa maailmoissa, vähän pöhnässä.

Mutta eilen illalla kävikin sitten tosi kummallinen juttu. Ne repäisykivut muuttuivat nimittäin aika nopeasti paljon pahemmiksi, niin että loppujen lopuksi en pystynyt olemaan kuin sikiöasennossa sängyssä, ja aina jos liikahdin vähänkin väärin (asentoon, jossa vatsa ns. venyi esim. seisaaltaan suorassa tai selällään/mahallaan rentona) sattui niin paljon että vaan huusin ja itkin yhtä aikaa! Siis sellainen just repäisykivun kaltainen, pistävä, nopea ja tosi sietämätön vetävä kipu. Myös pissatessa sattui. Kipu oli niin järkyttävä, että soitin keskellä yötä lopulta isälleni, joka on lääkäri, ja hän sanoi, että ehdottomasti pitää soittaa ambulanssi.

Jouduin myös kertomaan tietysti, että saatan olla raskaana (hmrph, en ajatellut näin kertovani asiaa isälle). Isä sanoi, että virtsaputkentulehdus ei ainakaan tuolla tavalla oireile ja että kyseessä voisi olla kohdun ulkoinen raskaus, mutta silloin tulee yleensä myös verta. Ja mulla ei tullut minkäänlaista vuotoa. Tietysti menkkakivutkin voivat joillakin olla todella kovat, ja mulla oli ollut niitä muitakin menkkoja edeltäviä oireita.... mutta kun mulla ei ole koskaan ollut minkäänlaista vastaavaa kipuilua ennen menkkoja!! Eikä menkkoja siis edelleenkään näy ja nyt myös menkkaoireet on hävinneet :O

Ambulanssihan siinä jouduttiin sitten soittamaan kun kipu vain paheni. He tarkistivat tilanteen ja totesivat lopulta, että ei ole syytä lähteä päivystykseen, vaikka on kyllä todella outoa oireilua. Lämpöä oli 37.8 mutta se saattoi liittyä ihan flunssaan (outoa, koska mulla on todella harvoin kuumetta). Sanoivat, että ota särkylääke ja koita selvitä aamuun. No, minä otin sitten 400mg buranan (avomies ei löytänyt meidän panadoleja ja mä en pystynyt siinä tilanteessa liikahtamaan jotta olisin itse hakenut lääkkeen) ja hetken päästä menin nukkumaan. Nukuin sikeästi ja kipuilua ei enää tullut kun burana alkoi vaikuttaa. Tänäänkään ei ole merkkiäkään ns. menkkakivuista eikä repäisykivuista.

Mitä ihmettä mun sisällä oikein tapahtuu?? :O

590/771 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri kun pääsin kirjoittamasta edellistä viestiä, niin sieltähän se nippailu taas alkoi. Tällä kertaa ei kovin voimakkaana, mutta kuitenkin välillä tuntuu ihan selkeästi sellaista tuikkimista alavatsalla. Toivon todellakin, ettei tämä tästä pahene!

591/771 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olipas kamala juttu usvaneito :o ! olitko syönyt yritystä ennen pillereitä?(sori en yhtään muista mitä oot kertonut täällä :D) kun ainakin mulla oli pillereiden jälkeen outoja vatsaoireita kivusta kuplintaa ja möyrintään, ja jos tosiaan oot lopettanut pillerit niin sun kropassa voi olla jostain syystä vaan tosi kovan "vieroitusoireet",mutta jos se ei voi johtua siitä niin kannattaisiko varata gyne aika ja käydä tarkastamassa tilanne :( ? mitäs sun isä,kyselikö enenpää tuon jälkeen sun paljastatuksesta :D?  ja millä päivillä sun kierto muuten menee,jos tuo olisi voinut olla vaikka jonkin sortin kiinnittymiskipua :o vaikka en oo kyllä kuullut että kenelläkään noin kova kipu olisi tullut siitä..

ja joo toivonkin että jos saisi jotain muuta puuhattavaa niin ehkä se  auttaisi siinä raskautumisessa :) mulla vielä huono kun oon työttömänä kaiket päivät kotona niin ei pääse oikein uppoutumaan töihin niin että kaikki kotijutut jäisi miettimättä :( mutta ehkä se tästä,ei tästä kyllä varmaan selviäisi kovin täyspäisenä jos ei pysty ollenkaan ajattelemaan mitään muuta kuin vauvavauvavauvavauvavauva... :D

592/771 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä Ingela, se on kyllä tosi tärkeää että olis jotain tekemistä, mikä saisi ajatukset vauvoista pois. Mulla tuntuu ainakin välillä, että uaaa en osaa enää ajatella muuta kuin vauvoja! :D

Olen lopettanut ehkäisyn jo viime elokuussa; pillerit lopetin jo kesäkuussa ja sen jälkeen oli pari kuukautta ehkäisyrengas käytössä. Lopettamisesta ei tullut mitään erikoisempaa oireilua, lähinnä se, että ensimmäinen luomukierto oli ihan ultrapitkä, joku 50 päivää! Kierto on nyt kp 35 ja dpo 13 eli pitäisi alkaa menkat viimeistään maanantaina. Tänään on ollut jonkun verran vielä tuntunut sellaista nippailua ja menkkamaisia alavatsan tuntemuksia, myös selkää puuduttanut vähän ja vessassa saanut ravata tiuhaan tahtiin. Ei ONNEKSI ne repäisykivut tulleet enää niin pahoina takaisin kuin eilen. En yhtään tiedä mitä se saattoi olla... ajattelin, että varaan kyllä ajan gynelle jos se vielä tulee takaisin.

Noo mitäs isä, ei se mitään siihen sanonut :D Se on kyllä välillä niin lutuinen, kuunteli mun paljastuksen vaan tyynesti lääkärin asiantuntevalla otteella ja antoi ohjeita siitä, miten pitäisi menetellä ja mitä oireilu mahdollisesti on. Ehkä se järkyttyi niin ettei osannut sen enempää reagoida :P

Vierailija
593/771 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka,

Ingela, mä oon huomannu saman homman menkkojen suhteen, että ne pahimmat kivut tuleekin nyt luomuna sitten vasta menkkojen jo alettua :/ Onneks mulla ei kovin pahoja kipuja oo, yleensä vaan ekana vuotopäivänä joutuu töissä ottamaan särkylääkettä.

Usvaneito: Toivotaan että nuo kummalliset kipusi olisivat raskaudesta johtuvia! Ja nimenomaan siitä oikeasta, eikä kohdun ulkoisesta!

Täällä siirryttiin odotetusti yrityskierrolle numero viisi. Blaaaah. En tiiä mikä sitten oikeesti meni taas vikaan. Heti ovisplussalla peittoja heiluteltu, luteaalivaihe ihanteellinen 14 vrk jne. Mies jo tuskastui ja ilmoitti tilaavansa jonkunlaisen spermatestin XD

Haaveilija sanoikin siitä klamydiatestistä, ni mua vähän huolettaa, kun mulla on hurjassa nuoruudessa ko tauti ollut... että toivottavasti ei oo mitään siitä johtuvia juttuja näin jälkikäteen tullu :/

Munarikasta pääsiäistä odotellen,

Myax

Yk5 kp 3 / 36-28-26-30

594/771 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta, MÄ PLUSSASIN TÄNÄÄN!! Aivan uskomatonta, en pysty käsittään tätä; ekasta yrityskierrosta!:D Mulla on ollut nyt pari päivää vahvasti sellainen olo, että nyt on jotain tosi outoa meneillään mun kehossani, mutta yritin selitellä sitä vain kaikella mahdollisella muulla, esim. flunssalla ja menkkojen alkamisella, koska pidin mahdottomana ajatuksena, että tulisin näin helposti raskaaksi. :O

Nyt on siis kp 38 ja dpo 15 eli uskaltauduin testailemaan, koska menkkojenhan pitäisi käsittääkseni alkaa 10-14 päivää ovulaatiosta. Lauantaina dpo 13 tein myös testin jollain apteekin omalla testillä, mutta negaa näytti vielä silloin. Nyt tein testin Clear Bluen raskaustestillä (ei digitaalinen) ja pärähti kerralla oikein vahva plussa ruutuun! Oon niin onnellinen! <3

Ja mikä parasta, nyt tiedän, mistä kaikki mun epämääräiset oireeni johtuvat. Todellakin toivon, että pikkuisella on kaikki hyvin ja että nuo vihlomiset olivat vain jotain tavallista kipuilua. Toivon myös, että toukka pysyy matkassa loppuun asti! :)

Aurinkoista maanantaita tytöt, lähetän täältä rutkasti plussaenergiaa kaikille ei vielä plussanneille! ;)

595/771 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usvaneito: onneksi olkoon.

Sori muita tekstei en ihan kauheesti kerenny lukee..

ON: Menkathan ne taas pamahti päälle... Taidan käydä ihn apiruittais ostaa ovis testeis ja kokeilla kuinka tikutus sopii elämään... Lääkärikin kun sitä kysyi niin olishan se varmaan hyvä kattoo tuleeko ovista... Pitää vaan vähän pohtii että koska alkaa tikuttaa näitten mun hyvin hyvin  epäsäännöllisten menkkojen kanssa.. tässä on nyt vähän reilu vuoden kierrot: 27, 33, 30, 29, 34, 33,  37, 29, 29, 38, 30, 30, 38, 28.. Eli jos nyt menee niinkuin nuo viimeiset 10 kk niin odotettavissa olis 28-29 päivää kestävä kierto... Kun nyt näyttäs olevan rytminä 2 kiertoo sama tai parin päivän heitolla oleva kierto jonka jälkeen tulee aina yksi pitkä keirto,... Mutta katsotaan nyt ei nää ikinä oo menny järjen mukaan nää kierrot :D

Haaveilija20 yk15 kp2/27-38

596/771 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea plussasta Usvaneito, iiih, ihanaa! :)

ON: kp 25/29(???)

597/771 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usvaneito,ei voi paljon muuta sanoa kuin että vau,olipa nopeaa toimintaa,onnea :) ! ja tosiaan voisko olla että ne kivut oli sit jotain erityisen kovia kiinnittymiskipuja,tai sit vaan sitä perus kasvuun liittyviä kipuja,toivottavasti tosiaan kaikki menee hyvin vaikka alku olikin tuommoinen ;)

haaveilija,suosittelen niitä ovistestejä! mä ostin viime kierrossa tosiaan 28 kpl kun ajattelin tikuttaa koko kierron jotta varmasti näen sen,ja sain tosiaan toisiksi viimeisimmällä sen oviksen näkyviin,oli aika kiva ylläri kun en ajatellut että se enää tulisi niin myöhään :P ja alotin jo heti joskus kp 8:n aikaan. ton kiertolistan mukaan voisi kuvitella et sun kiertojen keskiarvo on joku 32 pv(en laskenut vaan yritin päätellä :D) 

mulla on huomenna se lääkäri,saa nähdä mitä sanoo kun kysyn sitä keltarauhasreseptiä,pidetään peukkuja että kirjottaa jotain :) 

ingela kp 7/26-45

Vierailija
598/771 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haavelija20: Pahoittelut menkoistasi! Minullakin on sitten varmaan hyvä pohja jos viimeksi otettiin jo papa ja tutki myös sisäpuolelta tunnustelemalla. Ja nuo kilpirauhas- ja sokerikokeetkin on tutkittu. Eli tulossa on tuo klamydia koe vaikkei siihen olisi tarvetta kun ollaan kumpikin toistemme ensimmäisiä ja ainuita. Toivotaan, että kutsu tulisi nopeasti eikä esimerkiksi menisi puolta vuotta. Ja siitä tikuttelusta, pitäisi varmaan itsekin alkaa taas kun viimeksi silloin kesän lopulla tikuttelin, eihän sitä tiedä jos tilanne olisi muuttunut kun on saanut pudotettua tuota painoa. Turhaan ei kyllä viitsisi tuhlata niihin rahaa ja halpoihin en oikein luota. Kerrothan mistä ja mitä tilaat/ostat jos päätät niitä hankkia? Mitähän muuten manskuulle kuuluu...

Myax: Toimiikohan tollaset kotispermatestit? Hauska idea :D

Usvaneito: Paljon onnea plussasta! Toivotaan, että me muut tullaan nyt tässä kierrossa perässä.

Ingela: Millä testeillä tikutit?

anpiainen yk9 kp6/47-46-40-39-26-36-42-36

599/771 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heip taas. 

ingela, tsemppiä lääkäriin :) Kerrohan sitten mitä sanoivat.

anpiainen, juu en tiiä mikä tarkottaa ei niiin kiireellinen lähete, mutta tuskinpa nyt ihan puoltavuotta kai tarvii odottaa, tai no eihän sitä ikinä tiiä. 

Pitipä tulla tänne ihan päivittelemään noita ovis testejen hintoja! Kävin lähiapteekissa aikeissa ostaa ovistestei ja vitamiinei (kun edelliset alkaa olee loppu) mutta kylllä jäi ovistestit toistaseks ostamatta! 40€ olis pitänyt pulitaa seitsemästä testistä, ja mäkin niit tarttisin varmaan enemmän kuin tuon seitemän (tän mun epäsäännöllisen kierron takia), saa nähdä tilaanko netistä, jos satun menee asioilla käydessä apteekin ohi (jonkun muun kuin tuon lähiapteekin) niin täytyy käydä vilasee jos olis halvempaa.. Ja siis itte en kanssa ihan niihin pilipali testeihin luota.. Tuo hinta oli clearblue mutta netissä niiden omilla sivuilla se on halvempi!

Haaveilija20

ps. nyt se on taas se aika kierrosta kun on harmistusta liikenteessä. Ei nyt mitenkään voimakasta mutta omissa oloissa tulee oltua..

600/771 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

O'ou, keskiviikolle ilmaantui suunnitelmia ja täytyy varmaan nyt tarkistaa ennakkoon, että onko lupa juhlia. Mikäli menkat tulis suunnilleen samoihin aikoihin kuin pilleri- kierron aikaan, menkat alkais aikaisintaan perjantaina.. Eli oman mielenrauhan vuoksi on pakko testata jo sitten viimeistään keskiviikkona. Onko suosituksia herkistä testeistä?

Ketju on lukittu.