Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Talvi 2013 - kevät 2014 vauva

15.10.2012 |

Heipsan kaikille. Vanhoille oonkin varmaan jo tuttu aikaisemmista keskusteluista. Vauvahaave pistettiin emidän talossa vireille tammikuussa 2012 nyt on jo 10kuukautta tätä haavetta yritetty. Välillä on toivo menetetty mutta aina se jossainvaiheessa kuuta palaa. Vuoden vaihteessa päästään lapsettomuus tutkimuksiin samalla kun aloitetaan järjettömien menkka kipujen selvittely. Vielä siis on parikuukautta yritttämistä luultavimmin ilman tulosta, jossakin kun on väkisin oltava vikaa ajoitus kun ollut aikas kohdillaan useaan kertaan.. Laitoinpa siis keskustelun nimeksikin talvi 2013-kevät 2014 vauva, meillä kun alkaa loppua pikkuhiljaa mahdollisuudet aikaisempaan vauvaan.

Tervetuloa uusille ja vanhoille tähän keskusteluun. Toivottavasti löydetään taas ahkera porukka kirjoittelemaan tänne.

Haaveilija20 yk10 kp5/23-33

Kommentit (771)

541/771 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pläääh

joo olin tyhmä ja mittasin lämmön. 36.1 eli ei koholla. ei ollut tietenkään aamulämpö,mutta oletan siis että menkat alkaa tänään tai viimeistään viikonloppuna.noh,eipä tarvi paineilla turhaan ja miettiä testin ostamista.

Vierailija
542/771 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ingela, ei mullakaan oo lämmöt olleet koholla! Äläs vaivu synkkyyteen siellä! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
543/771 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vai :o ? jotenkin koin nyt vaan mahdottoman uskonpuutteen kun ei niihin ovistikkuihinkaan sitä kunnon ovisviivaa tullut..mutta,pitäisi vaan nyt jaksaa keskittyä kaikkeen muuhun. heh,sinne meni se mun rentous tässä kierrossa :D

Vierailija
544/771 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ingela, jaksamista piinapäiviin, osaa olla tuskaa =/

Minä syön foolihappoa ja d-vitamiinia, ostin valmiiksi kyllä jo raskausajan monivitamiinit, joita olen välillä jo napsinut, mutta ekana yritän syödä nuo irralliset foolihapot pois. Muistelenkohan ihan väärin, että kalsium ja rauta eivät sovi yhteen? Kalsium ehkäisisi raudan imeytymistä, se voisi olla syynä, miksi kalsium ei kuulu joukkoon, se pitäisi ottaa erikseen muuhun päivänaikaan...

Tervetuloa uusille ja kiva kuulla sinusta minisport =)

Täällä kp 21/28, vielä ei piinailla, ensi viikolla vasta. Toistaiseksi ihan normaaliolo. Suht rentona edelleen, poika kuumeessa joten ajatukset muualla.

545/771 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ingela: Pari viikkoo oli aamupäivisin huonoo oloo, piti napostella jotain pientä työpäivänä että pysy ajoissa. Kerran on ollu iha lähellä oksu, mut jäi sit onneks tulematta. Eli aika helpolla oon päässy :). Maha näyttää nyt lähinnä siltä että "on tyttö tainnu syyä pari levyy suklaata" :D. ootan että ois oikee vauvamaha. Ilman vaatteita kyllä huomaa pikkukummun selkeesti ja iltasin varsinkin. Syksyllä miulla oli tosi laiha ja timmi masu nii nyt ku on hormoni höttöö kyljissä ja turvottaa nii on timmistä kaukana :D. ei tuo mahan isominen haittaa, mut ärsyttää ku sen pitää levitä kylkiinkin, Mitään vauvajuttuja ei olla vielä ostettu, aattelin että kuha ens viikon ultra on ohi ja kaikki näyttää hyvältä nii voisin ostaa sellasen ihanan purulelun jonka bongasin carlsonilta :).

--

Ite käytän tota orion pharman multivita-raskaus ja imetys. Siinä on kyl vaikka mitä, kalsiumii tosin ei näköjään oo. Omega3:sta syön myös. Ennen plussaa käytin normi fooli happoo, d-vitamiinii,omegaa ja sit jotain rasvanpoltto pillereitä :D.

Lämmöistä muuten, en muista ite kohosko heti plussan jälkeen mut aika nopeesti nous ruumiinlämpö aika paljonki, Iltasin monesti ollu melkee 37 eikä kuumeinen olo yhtään.

Käyn välillä lukee tätä palstaa ja kirjottamassa, mut itellä sillo ku yritettiin ja tuntu ettei mistään tuu mitään nii suoraan sanottuna vitutti lukee ku joku oli plussannu tai kerto raskaudestaan.Oli sillo tunteet aika pinnassa. Mut kokemuksen syvällä rinta äänellä (tissit on muute kasvanu kuppikoon verran :D) vaikka tuntuu että mikä miussa on vikana ku ei plussaa tuu, niin hyvää kannattaa odottaa ja kyllä ne 2 viivaa vielä kusitikkuun luikahtaa :).

Tää palsta itellä kyllä helpotti kun sai käy purkamassa mieltään :)

546/771 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka,

ingela, älä vielä menetä toivoa vielä sieltä voi tulla plussa..... :)

minisport, mukavaa ettei sinulla ole kauheasti ollut kamlaia raskaus oireita. toivottavati kaikki menee loppuun asti hyvin. :)

ON: Eilen se sitten tuli. Se ketutus ja v###tus... Muutenkin ollu taas tämä asia mielessä kauheen pinnalla (tiedä sitten miksi) niin sitten hyvä työkaverini tulee ja sanoo, tää ei viel oo mitenkään julkista mutta meille tulee lapsi.... Siinä sitten nielin oman ketutuksen ja onnittelin, eipä sen jälkee nmeinannut päivä enään oikein onnistua.. Olen kyllä iloinen että hän saa lapsen mutten itsellä kun alkaa ole toivo mennyt tämän homman kanssaa ja  haluaminen kun ei näköjään asiaa auta, sitä kun ei pysty tekemään tilausta että nyt tässä kierrrossa se tärppää.... Huoh. Noh nyt se ketutus nous taas heti aamulla pintaan kun pitäisi kohta öihin lähteä.. Onneksi on viikonloppu edessä! 

Itellä saattaapi olla ovis parhaillaan, aika paljon kirkasta limaa.. Pitää se koittaa hyödyntää vaikka tuskinpa mitään auttaa. Sain muuten aikaistettua lääkäri aikaani, se onkin jo 21.3. eli ihan kohta. Sitten alkoi selvittely mikä mättää. Päässä vaan pylrii pitkälti että jos on joku vika joko minussa tai miehessä niin ei me kyllä varmaan mihinkään pitkiin hoitoihin lähdetä kun se on niiiiiin raskasta, sitte nolisi vain elettävä asian kanssa ettei meille omaa tule. 

Noh nyt lähden tästä pois ennenkuin muutkin masentuu ja kettuuntuu...

Haaveilija20 yk14 kp 13/27-38 

547/771 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huii onpa kulunut jo aikaa kun kirjoittelin tänne viimeksi; lupaan ryhdistäytyä!;)

Nyt hieman tilannepäivitystä. Tällä hetkellä menossa kp21 ja ovistesti ei näytä vieläkään plussaa. Olen aivan ihmeissäni. Aloitin testin jo kp11. Menkat ovat jonkin verran epäsäännölliset, eli kun elokuussa lopetin ehkäisyrenkaan käytön (sitä ennen kesäkuusta taaksepäin söin e-pillereitä muutaman vuoden) niin kierto oli aluksi n. 40pv ja sitten tasoittunut 28-32 pv. Olen nuori, terve, urheilullinen ja mulla on terveelliset elämäntavat ja ruokatottumukset.

Voiko olla, etten ovuloi ollenkaan? Vai onko lh-huippuni niin nopea, ettei testi sitä ole havainnut? Clear Bluen digitaalinen on käytössä ja aamuvirtsasta olen testannut samoihin aikoihin aina, niin kuin testissä ohjeistetaan. Turhauttaa tämä tilanne. Olen lukenut, että joillakin on tosiaan niin nopea lh-huippu että pitäisi kaksi kertaa päivässä testata, jotta se näkyisi. Onko teillä vastaavanlaisia kokemuksia? Siis kuinka yleistä tuollainen on? Auttakaa naista pulassa!

Kohtuu ahkerasti olemme tällä kierrolla pupuilleet, joten jos ovis on päässyt luikahtamaan testin ohi niin silti on ihan hyvät mahdollisuudet, että tärppää. Toivotaan niin!

548/771 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

usvaneito: samoissa ongelmissa olen itse tosiaan rypenyt,ei ole tullut tikkuun muuta kuin haamua vaikka koko kierron tikutin :/ mutta en ole jaksanut mennä siihen että puolittaisin niitä tikkuja ja tekisin aamuin illoin,kuitenkin jos se ovis tulisi niin ollaan jokatoinen päivä pöllytetty peittoja,niin luulisi että jos on tullut jossain vaiheessa niin hyödynnetty on :)

en ole enää pariin viimeiseen päivään jaksanut tikuttaa kun ajattelin että ei se ovis nyt enää voi tulla,mutta tänään sitten kuitenkin innostuin tekemään,ja kappas,aika varma plussa tuli O.o en oo vielä koskaan saanut noin selkeetä ovisviivaa,ei se kokonaan ollut yhtä tumma kuin kontrolli,mutta vasen reuna oli jopa tummempi,ja loppu oli tosi voimakas "haamu". no tuostahan sitten innostuin ja mietin että kuinka voi näin myöhään tulla ovis,ja sitten seuraava ajatus oli että mitäs jos tuo meinaa sitä että oon raskaana ja piti samantien laukata apteekkiin ostamaan raskaustestejä (jep,sinne meni se mun "odotan ainakin ensi viikkoon"). mutta negatiivinen se r-testi sitten oli. pitää tehdä toinen sitten viikon päästä ellei menkat ole alkaneet. heti kun olin tehnyt testin niin alavatsassa alkoi pieni polttelu,tiedä sitten jos ne menkat alkaa kun sain tehtyä sen testin ja sain todisteen etten ole paksuna :( olisihan se plussa ollut kiva näin naisten päivänä :)

ingela kp 35/26-39

549/771 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ingela: Tavallaan ihana kuulla, etten ole ainoa, jolla on ongelmia noiden testien kanssa. Toivon niin paljon, että vika olisi testissä tai lyhyessä lh-huipussa eikä siinä, etten ovuloi ollenkaan!

Tuosta sun tilanteestasi mietin, että jos kerran ovulaatiotesti antoi tänään plussan, niin luulisi sen todellakin tarkoittavan sitä, että sulla on tänään lh-huippu ja piakkoin ovulaatio? Tai siis, eihän se menkkojen alkua kuitenkaan kerro ja jos et raskaanakaan ole, niin minusta tuo kuulostaisi todennäköisimmältä vaihtoehdolta. Ja kyllähän alavatsan polttelu voi olla myös ovulaatiokipuja?:) Ehkä sulla on vaan joku superpitkä kierto meneillään? Toivotaan näin!

Mulla nyt siis kp21 ja itse asiassa tänään ja eilen on tullut kirkasta valkovuotoa ja tänään vielä runsaammin, mikä viittaisi siihen, että kohta voisi sittenkin tulla ovulaatio. Pikkuhousuissa mun mielestä kaikki valkovuoto näyttää ihan samalta, sellaiselta valkoiselta ja kuivalta (anteeksi tyhmä kysymys, mutta erotatteko te ovisliman pikkuhousuista vai onko se samanlaista valkoista kuivuessaan kuin muukin valkovuoto?). Tosiaan en yhtään ihmettelisi, vaikka näin myöhään tulisikin ovis, kun mulla on aika epäsäännöllinen kierto muutenkin. Jännät paikat... Ei voi muutakuin varmuuden vuoksi pupuilla tänäänkin ja katsoa, josko se ovis sieltä tulisi! :D

550/771 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no olisihan se mukava että edes jossain välissä se ovis tapahtuu,ja tosiaan saa nyt nähdä että kuinka pitkä kierto tulee.. ja voihan tosiaan ne vatsan polttelut olla sitä oviskipuakin,kun en tiedä siitä mitään,en havaitse tai osaa määritellä mikä on oviskipuilua ja mikä muuta. samoin on valkovuodon kanssa! tosiaan,se housuihin päätynyt näyttää mun mielestä aina samalta kuivuneena,sen takia yritänkin tutkailla sitä paperista pyyhkimisen jälkeen :D (mahtavaa kertoa tällaista :D) tänään kyllä itse asiassa tuli todellinen lima,iso,paksu ja todella..limainen,semmoinen..katkeamaton,oliskohan se sitä ovislimaa? :D 

mutta noista väreistä oon ihan pihalla,kun useat puhuu että se ovislima olis semmoista läpinäkyvää munanvalkuaislimaa,mutta tuo mun oma oli kyllä aika läpinäkymätöntä ja valkoista. kun oon yrittänyt bongata sitä ovislimaa niin havaitsen sen useampinakin päivinä,siis siellä täällä pitkin kiertoa,ja oon ollut hämilläni,kun oon ajatellut että se olis semmonen verkkomainen ja sitkeä..äh,tuo ovulaatioliman tutkiminen on oikeaa supertiedettä :D

mutta sen olen pistänyt merkille että tällä viikolla,varsinkin loppu viikosta valkovuotoa on ollut enemmän,joten sekin voisi meinata sitä ovista? tietenkin silloin kun mulla on mahdollisesti ovis,niin mies on matkoilla,lähti aamupäivällä ja tulee huomenna vasta iltapäivän jälkeen. normaalisti se ei oo ikinä pois kotoa mutta nyt kun olisi pitänyt olla tekemässä vauvoja niin sillä on menoa :( :( noh,pupuiltiin eilen illalla,toivottavasti se riittää,taitaa kyllä joutua huomennakin hommiin varmuuden vuoksi :P

hyvää viikonloppua naiset,onnea oviksiin ja piinoihin ja mitä kaikkea onkaan meneillään :) !

551/771 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips taas.

Usvaneito, ovis testeistä en osaa mitään sano mutta tuon liman kanssa olen monestikkin tässä neljäntoista kierron kanssa pohtinut.

Paras tapa liman tutkimiseenhan olisi koettaa sormalle mitä tulee mutta itse on ole siihen lähtenyt. Itse olen huomannut että (epäiltyjen) ovisten aikaan ravaan vessassa vähän väliä pyyhkimässä valkovuotoa koska sitä tulee niin runsaasti että housut kastuu/menee limaiseksi. Toisinaan sitten vessaan mennessä limaa (ovis, ei ovis, menkka...) on tietenkin jo housuissa, joskus se on "tuoretta" ja siitä pystyy erottamaan värin ja olomuodon mutta useinhan se on juuri sitä kuivunut vaaleeta mistä ei mitään selvää saa.

Parhaiten tiedä/epäilen ovista kun liman tulo on runsasta, niin että käyn usein vessassa sitä pyyyhkimässä ja kun pyyhin/ huomaan housusta on lima täysin kirkasta ja hyvin hyvin venyvää/sitkeetä. mutta oikeastaan ikinä ei lima ole mennyt "käsivoide maiseksi" niinkuin tuollaluomupimun sivulla kerrotaan... Tiedä siis koska oikeasti ovuloin..

Tänään ollut vähän parempi päivä, työpäivän jälkeen. Saas nähdä mitä tästäkin kierrosta taas tulee..

Haavelija20 yk14 kp 13/27-38

552/771 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka,

Onko muilla ollut alavatsan nipistelyä/ pientä vihlontaa pillereiden lopettamisen jälkeen? Ootteko huomanneet muita muutoksia itsessänne/ kehossanne pillereiden lopettamisen jälkeen? Kierron heittelyt nyt varmaankin joo, mutta entä jotain muuta?

Tyhjennysvuoto pillereiden jälkeen loppui maanantaina ja nyt on sitten oltu tämä viikko ilman pillereitä piiiiiiiiitkään, piiiiiitkäään aikaan. Oviksia en meinaa vielä alkaa tikuttelemaan, vaan toivotaan vaan ensi kovasti, että josko tärppäisi sattumalta.. Katsotaan sitten millaiseksi tämä kierto ylipäänsä alkaa asettumaan ilman pillereitä.

Hellyyttävää seurata tuon miehen vauvahaaveita. :) Kesää suunnitellessa pohtii eri menoja ja samalla sanoo suunnitelmien perään, että "vai ootkohan sä sitten jo raskaana". Itse en vielä uskalla ääneen tuollaista haaveilla, hiljaa mielessäni vaan toivon, että toivottavasti..

553/771 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iiih kyllä mä ihan oikein tulkitsin valkovuodot; tänä aamuna (kp22) tikutin plussaa ovistestistä! En ollut uskoa, kun Clear Bluen digitaalinen näytti isoa hymynaamaa mulle ^^ Olin jo varma (en oo turhan dramaattinen) että mulla on joku ovishäiriö, kun ei kuulunut mitään :-D Mutta kuten jo aiemmin todettu, mulla on niin epäsäännöllinen ja kohtuu pitkä kierto ollut ehkäisyn lopettamisen (elokuu 2012) jälkeen, että en yhtään ihmettele vaikka vähän oviskin tulisi myöhemmin kuin ajattelin.

Ja mikä parasta... nyt on simpat sisällä!:) Täytyy toivoa, että tärppää<3

Kaikille niille, jotka pohtivat ovistestin käyttöä, suosittelen lämpimästi! Miettikää nyt muakin, jos en olisi testannut, en välttämättä olisi osannut kuitenkaan siihen valkovuotoon kiinnittää huomiota ja ehkä luullut, että ovis on jo mennyt.

No joo, join tän kierron kyllä ahkerasti greippimehua, jopa muutaman lasin päivässä, ja ei ole kyllä ikinä ollut näin vahvat ovislimat, joten niistä olisin ehkä huomannutkin että nyt on hetket käsillä;) Mutta noin muuten, ei olisi tullut mieleenkään, että ovis olisi näin myöhään. Joten, ei välttämättä oltaisi harrastettu seksiä ja kun viime kerrastakin on jo muutama päivä.... tää testi saattoi pelastaa mun mahdollisuudet tulla raskaaksi tässä kierrossa!:)

Olen siis itse 21v. ja mies 28v. ja terveitä, urheilullisia ollaan molemmat. Ei olla aktiivisesti yritetty kuin tää kierto, joten olis aika hurjaa jos heti tärppäisi, mutta mistä sitä tietää.. molempien suku kun sattuu vielä olemaan tosi hedelmällinen :D

Plussatuulia teille muillekin ja muutenkin tsemppiä vauvahaaveisiin!

Usvaneito kp 22/28-36

554/771 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

haikara: mulla oli pillereiden lopettamisen jälkeen tosi ihmeellisiä vatsatuntemuksia,oli kipua ja kamalaa painontunnetta ja korinaan ja murinaa varmasti yli viikon ja olin ihan ihmeissäni että mitä tapahtuu :D myös kamala nälkä vaivasi koko ajan ja lihoinkin melkein kolme kiloa parin kk sisällä :( onneksi painon nousu lakkasi,olin aivan paniikissa että lihon tuon takia paljon,kun en mikään yli laiheliini ole nytkään.

pillereiden aikaan ihoni oli todella hyvässä kunnossa,aivan ihmettelin monta vuotta että miten minulla on näin puhdas ja heleä iho kun muuten puhdas iho ei ole meidän perheen valttikortteja :D mutta sitten tipuin todellisuuteen kun lopetin pilsujen syönnin. ihosta tuli varmasti puolet rasvaisempi,ja finnejä alkoi nousemaan naamaan ja rintaan,aivan kuin pahimmassa teini-iän syövereissä :( sekin laantui ONNEKSI n. kolmessa kk kun hormonit tasottui ja nyt iho on..noh,normaali mutta huonompi kuin aikaisemmin. tosin rupesin jo miettimään tällä viikolla että olenkohan raskaana kun kasvot alkoivat todellla kukkimaan,vissiin johtuu stressistä :< 

lopettamisen jälkeen myös kostun hieman paremmin,mikä on ollut aivan mahtavaa,sillä ennen olin kuin sahara,vaikka olin kiihottunut.tarvittiin todella pitkää esileikkiä tai aikuisviihdettä että pystyin kostumaan kunnolla :/ kaikista ihmeellisimmän muutoksen huomasin rinnoissa! minulla on aika tubulaariset rinnat ja nännit on olleet semmoiset yli pienet ja "lapselliset",mutta kun jätin pillerit,ne jollain tavalla hieman kasvoivat O.o

olin vasta 15v kun aloin syömään pillereitä ja mietin että onkohan pillereiden syöminen jotenkin vaikuttanut mun rintojen kehittymiseen,kyllähän ne vielä siinä iässä muuttuu.. jotenkin harmittaa että piti aloittaa niiden syöminen niin ajoissa,mutta olihan se myös helppoa :) en tiedä haluankon enää tämän jälkeen käyttää hormonaalista ehkäisyä,se vaikuttaa kuitenkin niin paljon kroppaan,lähinnä negatiivisesti.

usvaneidolle onnea oviksen bongauksesta :)! mullakkin on ollut vielä tänäänkin semmoinen "tittidittidii!"-fiilis kun vihdoinkin löysin sen oviksen (vaikka hieman tietenkin petyin kun kuvittelin sen ehkä tarkoittavan raskautta :P) onneksi jätin pari päivää tikuttamatta,sillä muuten tikut olisi ehtineet loppua ennen kuin oikea ovispäivä osui kohdille :) tänään käytin viimeisen ovistikun ja viiva oli jo haalempi,eli eilen se taisi todellakin olla :) nyt vain toivotaan että edellispäivän talletuksista olisi hyötyä :)

ingela kp 36/26-39

Vierailija
555/771 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas minullakin unohtunut kirjoittelu,, ei tosin ole ollut mitään asiaakaan :) Ovulaatio oli viikko sitten, vielä viikko odoteltava jännäpäiviä.. Oireita ei vielä ole, enkä ole niitä etsinytkään näin ajoissa..

Vierailija
556/771 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, että olette saaneet ovisplussia ja toivottavasti olette onnistuneet myös hyödyntämään ne! Nyt peukut pystyssä jännätään :)

Hienoa haavelija20, että kohta pääset lääkärin juttusille. Nuo "vitutuspuuskat" on kyllä harmillisia, mutta hyvä, että nyt on jo parempi mieli.

Itse en kyllä osaa tulkita ovislimoja yhtään. En ole kyllä varma edes ovuloinko, mutta nyt tässä ja viime kierrossa olen yrittänyt tulkita limaisuutta ja turvotusta ovisoireeksi. Haluaisin testata ovista, mutta en luota kuin clearbluen testeihin ja niitä en raaski ostaa :/

Haikara: Oireita (verrattavissa raskausoireisiin) oli pillereiden lopetuksen jälkeen vaikka muille jakaa ja koko ajan luulin, että olen raskaana. Nuo kierrotki oli ja on vieläkin hurjan pitkiä ja lopettamisestahan on jo yli 10 kuukautta. Parhaimmat oireet olivat kuitenkin seksihalujen parantuminen ja kostuminen kiihoittuessa :) Olen päättänyt etten enää niihin myrkkyihin koske, mutta mistäs sitä tietää kun vuosia kuluu... Cerazette-pilsuja käytin noin 2½-3 vuotta, en tarkalleen muista milloin ne aloitin.

anpiainen yk8 kp26/47-46-40-39-26-36-42

557/771 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti vastauksista Ingela ja Anpiainen! :) Kuulostaa tutulta, samanmoisia tuntemuksia täälläkin. Seksihalut on kyllä vielä entisestään nosteessa pillereiden lopettamisen jälkeen. Enkä kyllä valita - eikä sen puoleen mieskään. ;)

Huh, helpottavaa jutella näistä asioista jonkun kanssa ja lueskella muiden kuulumisia. Perheelle ja kavereille ei tässä vaiheessa uskalla vielä edes mitään mainita, kun ei yhtään tiedä missä vaiheessa tärppää vai tärppääkö edes.

Vierailija
558/771 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips, täällähän on käyty pitkät keskustelut.

Lyhyesti oma napa. Nyt kp 25/28 yk 2. Parin päivän sisään ajattelin tuhlata ekan testin, vaikka aikaista onkin. Olo normali, ei oireita suuntaan tai toiseen. Eiköhän viikonloppuun mennessä selviä miten tässä käy. Kovin pahasti en vielä piinaile, mutta jännitys on nousussa.

Vierailija
559/771 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs tilanne muilla kuumeilijoilla?

Tein tänään kp 26/28 yk 2 testin herkkyydeltään 25 testillä ja sain hyvin vaalean, mutta selvästi erottuvan plussan =) Täällä siis varovaisen toiveekkaana haaveillaan. Tällä viikolla pitää vielä jokunen testi siis tehdä. Varastossa vielä 3 liuskatestiä ja cb viikkonäytöllinen.

560/771 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vau,onnea haamusta korppi,toivottavasti se vahvistuu siitä vielä :) onko mitään oireita? 

itse vaan odotan..ja odotan. en kuitenkaan revi vielä hiuksia päästä,koska olen tuudittautunut siihen ajatukseen että jos ne menkat ei ala niin vasta 21 päivän tienoilla teen testin,silloin oviksesta olisi kulunut se 14vrk. muuta oireistoa ei ole paitsi valkovuotoa tulee hieman runsaammin.parasta olisi tulla plussa kun näin kauan joudun odottamaan :D :( 

ingela kp 39/26-39

ps.ohops,nyt on näköjään rikkoutumassa kiertojen pituusennätys,nyt alkoi jännittämään että toivottavasti huomenna ei ala menkat :o

Ketju on lukittu.