Mikä elin on navasta 6cm ylös, siitä 5 cm vasemmalle? Pinnalla, siinä terävä kipu kun painaa sormella?
Onko tää maksa, mahalaukku, suoli, siis ihan päällimmäisenä? Kun sormella painoin, tuntui paha kipu siinä kohtaa. Mikä se on? Ja ihan kuin pieni rakkula tai kystamaista oisi tai jotain myös, ellei se kuulu itse elimeen. EI kai mahahaava oireile noin. Maksakasvain? Maha täyttyy nopeasti eikä vedä. Hengenahdistusta, tulee kylmä jos syö.
Ei pahoinvointia, ei oksennusta, Outo kuumotus iskee välillä hengenahdistuksen yhteydessä.
Navasta 6 cm ylös, siitä (mun) vasemmalle 5 cm.
Kommentit (101)
Maksa.
Haima on oikealla puolella.
Alkoholistien vaivoja
Luulotauti. Tai sit sun tulee pieraista.
Vierailija kirjoitti:
Maksa.
Alkoholistien vaivoja
Maksa on oikealla.
Terv. TK-Lääkäri
Vierailija kirjoitti:
Maksa.
Alkoholistien vaivoja
Tarkoitin siis MINUN näkökulmastani vasemmalla. Eikös maksa ole oikealla itsestä katsottuna.
ap
Ilma suolistossa voi aiheuttaa tosi kovaa kipua, veikkaisin sitä. Voi tuntua tosi pienessä kohtaa ja paikallisesti. Mulla tätä usein, kun kärsin IBS:stä. Jos tuo kestää esim. viikon ja on aina vain samassa kohtaa niin sitten kävisin lääkärillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksa.
Alkoholistien vaivoja
Maksa on oikealla.
Terv. TK-Lääkäri
Sydän on oikealla.
t.petteri
Vasen tissi. Se kipeä näppylä on nänni.
Vierailija kirjoitti:
Maksa.
Alkoholistien vaivoja
Maksa on oikealla ja haima keskellä/ vasemalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksa.
Alkoholistien vaivoja
Tarkoitin siis MINUN näkökulmastani vasemmalla. Eikös maksa ole oikealla itsestä katsottuna.
ap
On.
Peräpukamat. Oikeasti, täältä ei saa oikeita diagnoseja. Jos vaiva häiritsee sinua, tai jatkuu ja pahenee, käy lääkärissä.
no?