Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva vuodelle 2014 :)

24.08.2012 |

Onhan tää vielä vähä aikasta haaveilua ja miettimistä, mut pakko suunnitella kun on perussairaus ja koulu vielä vähä kesken.. Ollaan oltu miehen kanssa 5vuotta yhessä ja mentiin kesällä naimisiin ja ihan aikuisen iässäkii tässä ollaan.. 

Mut onkos muita sille vuodelle suunnittelevia? :)ois kiva vaihtaa ajatuksia :) 

Kommentit (1501)

Vierailija
81/1501 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka kaikille! :)

Kanssanne vauvakuumeilemaan haluaisi 23v. kahden lapsen äiti! :)

Oltiin miehen kanssa jo puhuttu, että lapsiluku on täynnä, mutta sitten mieli muuttuikin ;) Ja nyt vauvakuume on suuuuuuuri! <3

Mä en nyt oikeen vielä mun kierrosta oo kärryillä, koska tilanne on tämä: Oltiin päätetty tän viikon ma eli 20.5., että kierukka lähtee, koska kolmas lapsi saa tulla :) No minä sitten pohdin, että soitan neuvolaan seuraavana päivänä.. No vessassa sitten päätin kokeilla lankoja itse...öhöm..juu en suosittele! Lähti sitten itse vetämällä hormonikierukka pois ja ei sattunut! :O Tehty mikä tehty! :D Tänään 22.5. alkoi "tyhjennysvuoto" ja nyt sit jännäillään millon tärppäis! <3

Koitan olla stressaamatta, mutta tää vauvakuume ja raskaudesta haaveilu saa kehon niin väreilemään ja päässä pyörii pitkin päivää vauvajutut.. No toivotaan, että pian tärppäisi! Aloin eilen syömään foolihappoa ja monivitamiinia, d-vitamiinia, c-vitamiinia oonki syöny jo piiiitkään :) Pupuiluksi on menny makkarin puolella nyt ja varmasti sellasena jatkuukin ;)

Kovasti tsemppiä kaikille! <3

82/1501 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtuuko tähän porukkaan vielä mukaan?

Täällä vauvantekopuuhissa yksi naikkonen lisää. Esikoista yitetään, ollaan miehen kanssa -87 ikäisiä molemmat. E-pillereitä söin melkein 10 vuotta, mutta viime syksynä jätettiin yhteisestä päätöksestä resepti uusimatta. Keskeytetyllä yhdynnällä/kortsulla mentiin kuitenkin vielä useampi kuukausi, kunnes tuossa huhtikuun alussa lopulta päätettiin aloittaa aktiivinen yritys. Toista kiertoa siis mennään. Kuukautiset jatkuivat pillereiden pois jäämisen myötä säännöllisinä oikeastaan saman tien, tosin kierron pituutta en ole kovin tarkkaan laskenut mutta jotain yli 30 päivää se on. Nyt menossa 34/?, joten kuukautisia odotellesaa, tai siis ei :)

Näillä spekseillä siis täällä, olisi mukava vaihtaa ajatuksia muiden samassa tilanteessa olevien kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
83/1501 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa tass!:)

Mymy:mitä teille kuuluu? Onko kaikki sujunut hyvin?:)

peukut pystyyn kaikille jotka jännittää plussaa.<3

Aivan ihanat ilmat ollu. Me ollaan miehen kanssa tehty pihahommia oikeen kunnolla. Ihanaa kun saa siistittyä ja laitettua uutta.

Tekis niin mieli ostaa tonne lipaston laatikkoon vauvanvaatteita ym..täytynee kuitenkin hillitä ittensä vielä.;) Mutta kuulkaas leidit, täällä on enää reilu viikko ehkäisyä jäljellä!!!! Vohoooo. Katotaan sit koska yritys alkaa.:)

84/1501 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uudet kuumeilemaan kanssamme :)

Täällä ei näy kuukautisia, vaikka mahassa juilii. On kipuillut jo viikon tai varmaan enemmänkin. Eilen illalla hain kertakäyttömukeja vessaan, että voisin tehdä tänä aamuna raskaustestin. Ainut vaan, etten löydä niitä testejä tälleen muuton jäljiltä :D Tarvii viikonloppuna hakea niitä kissojen ja koirien kanssa. En stressaa sitä, että olisimpa jo raskaana, haluan vaan tietää odotanko nyt lasta vai kuukautisia. :)

Mulla oli maaliskuun alussa keuhkokuume, ja siitä on jäänyt päälle yskä. Olis ehkä syytä käydä lääkärissä siis. Jotain on myös tehtävä liian myöhäisille nukkumaanmenoajoille, sillä silmäni ovat niin mustat, että näytän ihan narkkarilta. Lisäksi saatan torkkua töissä, kun en vaan kykene pitämään silmiä auki. On ollut aikaisemmin puhetta kotona siitä, että voisin kysyä muutosta työaikoihin, sillä kollegani on myös saanut vaihdettua työaikaansa. Kyllä niin paljon mieluummin tulisin 8:30 töihin tämän nykyisen 6:30 sijaan, silloin ei haittaisi keikkua hereillä vielä klo 23.

Ah, olen tehnyt tällä viikolla isoja harppauksia moottoripyöräkortin suhteen. Hallitsen jo hyvin hidasajon ja pujottelun isolla pyörällä, vaikka eilen kyllä kaaduin pyörällä. Äkkiä takas satulaan ja traumojen välttämiseksi uudestaan sama tehtävä. Ehkä todella saan sen kortin tänä vuonna ihan hyvissä ajoin, ennen ku maha rupee kasvamaan ;)

Mä olen kyllä niin onnellinen. Uuden kotimme asuinalue on niin ihanaa seutua, että liikutun jo pelkästä ajatuksesta. Nyt kun E:n lapset ovat tämän viikon olleet meillä, ollaan käyty paljon kalastamassa tuossa 150m päässä sijaitsevalla järvellä. Reitti kulkee metsän läpi. Pojat on ihan huumassa! Ja mä! Ja isi! Luonto on ihanaa. Tää on NIIN oikea paikka meille. Jos vaikka sais rattaita käydä lykkimässä vuoden päästä näillä huudeilla... <3 Tää on idylliä parhaimmillaan. Jea!

Onks teillä muilla jo mielessä suunniteltu vaunulenkkireitit?

85/1501 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan terolutit!!!! :) :) :) tänään testailin, viides päivä vipan teron jälkeen ja kaks viivaa!! Tosin toinen on haaleempi, mut onkse nyt sit se haamu??? Oon niiiin täpinöissään että!! Sattumaa tai ei, mutta tosiaan yhden terolut-kuurin kerkesin syödä. Jajaja jalat kattoon-menetelmää, foolihappoa, kalaöljykapseleita ja monivitamiinia :) jospa joku nuista edes vähän edesauttoi. Mutta täytynee testailla vielä parin päivän päästä uudelleen.

86/1501 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettieeva: Onnittelut!! Sehän kävi hyvin :) Plussa se on haamukin! Viiva vahvistunee parin päivän sisällä, joten tee lisää vaan jos et usko todeksi :)

Ystävän kanssa keskustelun jälkeen päädyin siihen, että haen tänään Citymarketista uusia r-testejä, ja kusen tikkuun jo illalla. Ei mulla oo hajuakaan missä mun testit on muuton jäljiltä, joten helpoimmalla mennään.

Juuri aamupäivällä Facebookissa fiilisteltiin ystävän vanhoja plussauskuvia. Miten voi joku kusinen testitikku saada tunteet niin pintaan... :D

87/1501 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne haamut siitä vahvistuu :) Minä plussasin eilen ja vieläkin on ihan pöllämystynyt olotila :) Helmikuussa saattaa siis meidänkin perhe kasvaa

88/1501 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut nettieeva!!!:)

Katjaa: kuullostaa ihanalta teidän asuin ympäristö. Mäki rakastan kuontoa, ja yritän kyllä lapseni totuttaa siihen pienestä pitäen että retkeillään ym.:) sullekin peukkuja, tuut sitte kertomaan testin jälkeen.

Reissu alkaa jo jännäämään, tiistaina olis lähtö.:) Olin tänään mukana sektiossa harjoittelusta, miten ihana pikkuinen sieltä syntyikään, ihan liikuttui.:) olispa jo iteki raskaana, tai yritys päällä. Mutta ei enää kauaa.<3

89/1501 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa taas kaikille!

Kovasti onnea matkaan plussanneille :) ihania uutisia. Jänniä aikoja.

Katjaa koitas nyt vielä tänään sitten kirjotella tänne mitä se testi näyttää! Odotan kyllä super innolla sitä!

Täällä taas, mutta ette toki ole mielestäni kadonneet :) pillerien lopetus lähestyy ja mitä lähempänä alkaa olee sitä rauhallisemmalta tuntuu. Tiestysti perhosia vatsassa mitä tuleman pitää, mutta olisi kiva jos osaisi olla stressaamatta vauvaa. Häitähän kovasti jo stressaillaan. Eli 4 pilleriä jäljellä ja 22 päivää häihin. Jos sitä raskautuis vaikka vahingossa häiden alla kun ei ehdi miettiä asiaa :) viikonloppuna oli nyt sitten mun polttarit :) meni oikein kivasti ja kaaso oli tehnyt hirveesti hommaa. Parasta kyllä oli se että kaikki oli paikalla ja sai viettää aikaa niiden kanssa. Ihana nähdä kaikkia kerralla. Pieni tapaturma kyllä sattui ja nyt on hieman mieli maassa :( käytiin tankotanssimassa ja mun polvi meni sijoiltaan. On nyt aamuisin tosi herkkä ja hankala kävellä rappusia. Olen perusterve ja tämmöset saa mut niin helposti masentumaan. Kipu voi kestää monta kuukautta ja en tiedä paraneeko koskaan vai tarviiko leikkausta. Tiedän et tää vois olla kipeempikin ja muuta mutta tuntuu silti tosi pahalta. Sitä miettii että mitä jos se haittaa raskauden aikana ja mitä jos ei parane ni kuka sitten konttaa mun lapsen kanssa. Ei oo toki vielä viikkoakaan mennyt että pitäs nyt vaan uskoa että paranee. Asiaa ei auta että hääpuku on mielettömän tiukka ja pitäs tiputtaa muutama kilo. Mites liikut kun polvi on rikki? No uimaan täytyy vaan mennä ja kevyille lenkeille. Niin ja toi peittojen heilutus ei kyllä ole tän kanssa mitenkään vapauttavaa :/ toivotaan ajan parantavan jalan lopullisesti!

Hurjia noi kierrukka jutut. Mitäköhän sitä käyttäs sitten synnytyksen jälkeen? Ei kyllä kiinnosta mitkään noista ehkäsy menetelmiltä! Muakin kiinnostaa mitä Mymylle kuuluu :) ? 

Tervetuloa uudet kuumeilijat!

90/1501 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa taas pitkästä aikaa :)

Pahoittelen kun en mitään oo kirjoitellut. Käyn joka päivä lukemassa, mutta jotenkin aina jää se kirjoittaminen.

Täällä olikin parikin plussaa tullut, onnea nettieeva ja bellamamma. Ja parilla siellä jännät paikat menossa, toivottavasti tärppää. Yrityksen aloituskin vaan lähenee kaikilla, jännittävää! :) Toivottavasti kaikilla tärppää pian! 

Täällä pyörähti juuri 10. raskausviikko käyntiin. :) En oikein vieläkään meinaa tätä uskoa, epätodellinen olo siis jatkuu. Mulla oli aika voimakkaitakin oireita tossa 8 viikon aikaan. Oli tosi etova ja pahaolo koko ajan ja yökkäilin vähän väliä, en onneksi oksentanut. Mikään ruoka ei maistunut ja sitten epäterveellinen ja huono ruokavalio aiheutti sekin huonoa oloa. Myös tosi vetämätön olo oli koko ajan ja alhainen verenpaine ja hemoglobiini vaikutti siihen paljon. Nyt on helpottanut kunnolla ja mitään kummempia oireita ei oo. Ja sehän omalla tavallaan herättää huolta. Kyllä rinnat on edelleen kipeet ja alavatsaa nippailee, mieli muuttuu ja kaikki ruoka ei vieläkään normaalisti maistu. Että ei kai se auta kun uskoa ja toivoa, että kaikki on hyvin. :) On tämä kyllä melkosta odottelua, huolta ja jännäämistä. Sitä se varmaan tulee olemaan loppuun asti. Tosiaan kesäkuun puoli välissä on nt-ultra. Sitä odotan niiiiin paljon! Meinasin, että menen varhaisultraan, mutta päätin sitten vaan luottaa siihen, että kaikki on kunnossa ja odotella kiltisti sinne 12 viikolle asti. Sen jälkeen voi ehkä alkaa nauttia tästä vielä enemmän. Mies on myös ollut tosi innostunut ja miettii kuumeisesti nimiä, ihanaa! :) Isompi asuntokin ostettiin ja oon siitäkin niin innnoissani.

Huh olipahan stoori omista asioista, toivottavasti jaksoitte lukea. 

Tuolla oli puhetta babyshowereista. En oo kans koskaan ollut, mutta tavallaan haluaisin, että mulle sellaiset järjestettäisiin. Jos ei järjestetä, niin miksei sitä vois pitää tyttöjen iltaa noin muuten vaan vähän babyshower tyylillä ennen kuin pikkuinen saapuu. :)

Ihania kesäisiä päiviä teille kaikille ja innolla odotan täällä uutisia teiltä ja toivon niin paljon, että kaikki saavat sen plussan hetimmiten! :) Pyrin kirjoittelemaan ainakin viimeistään sitten kun olen käynyt ultrassa.

91/1501 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellurei!

Juu eilen illalla testailtiin, eikä tullu plussaa. Mutta tunnin päästä siitä alkoikin luomumenkat #2, että kyllä on kropalla huumorintajua kertakaikkiaan :D Tai "alkoi" ja "menkat" riippuen nyt vähän miltä kantilta katsoo. Iltamyöhäsellä vaaleenpunasta vuotoa, tänäänhän niagara on päässyt valloilleen vasta. Kuuluuko mun nyt siis laskea kuukautisten alkamispäiväksi tänään vai eilen? Jos lasken tämän päivän mukaan, niin Perhesuunnittelusivujen ovulaatiolaskuri antaa kierron pituudeks jo lohduttavamman 24 päivää ja seuraavan ovulaation päiväksi 5.6. Mutta etsin ne halvatun ovistestit ja kyllä testailen tässä kierrossa, jos ei muuten, mutta edes tunnistaakseni varmuudella että ylipäätään ovuloin.

Niin ja sitten eilen vai edellispäviänäkö tuli kirjeessä tulokset papa-kokeesta. Papa oli ihan ookoo, mutta mulla on tuolla syvyyksissäni sekaflooraa, eli tavallista useampia mikrobilajeja. Oireettomana ei tarvitse hoitaa, jos on jotain oireita niin maitohappobakteerit auttaa. Mistä mää nyt tiedän mitkä on oireita tuolle, ja entä vaikuttaako se nyt jollain tavalla hedelmällisyyteen? Kokeilen nyt lisätä ruokavalioon maitotuotteita enemmän, esim. ab-jugurtteja ja muita lusikoitavia.

Hummingbird, koitas olla sitten ylirasittamatta sitä polvea ettei mee ainakaan pahemmaksi. Hih, oiskin ihana jos häiden alla saisitte rakkauden siemenen itämään! <3

Mymy, on ihana kuulla raskauden edistymisestä!! Ja luotetaan siihen että kaikki on okei, ja oireiden väheneminen tarkoittaa vaan sitä, että kroppa alkaa mukautumaan tehtäväänsä! :) Ja kerro toki ihmeessä aiemminkin edistymisestä, oireista, tunnoista ja muustakin jos tulee jotain ennen ultraa. :)

Tänään otan iisisti, enkä ole suunnitellut mitään muuta tekemistä tälle päivälle, kuin päiväunet. (Noh, tulee varmaan tossa pihalla jotain puuhasteltua, mutta mitään en oo suunnitellut!)

92/1501 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka.

Katjaa: Voi pahus ettei tullu sitä plussaa :/  Minäkin täällä niin jännitin sun puolesta :D  Mä oon ainakin laskenu menkkojen alkamispäiväksi sen päivän millon alkaa ihan se vähäinenkin vuoto, eli sun tapauksessa eka päivä olis minun mittapuussa ollu eilen..

Vaunulenkkireittejä en oo minä ainakaan vielä mitenkään suunnitellu, sen näkee sitten..

Mymy: Kiva kuulla kuulumisistasi :) Tuuthan kertoilemaan aina välillä jatkossakin. Onnea odotukseen! :)

ON: Tänneppä ei mitään ihmeellistä. Menkat alkaa pikkuhiljaa lähenemään loppuaan, kp 5/27-29. Pihaa ollaan kovasti tehty, pengerryksiä rakenneltu ja hiekkaa levitelty. Ens viikolla saadaan lavallinen multaa ja sit alkaa sen kärrääminen ympäri pihaa :D Aidan istutusta ym. Hirveesti on tota pihahommaa, ettei paljon ehdi kyllä kuumeilemaan, iltasin tulee sitten lueskeltua näitä palstoja täällä.. :) 

Hummingbird:ille tsemppiä ja onnea häihin - ja tietysti avioliittoon myös :)) Toivottavasti saatte sen plussan myös piakkoin! ;) 

Niin ja tervetuloa myös uudet kuumeilijat! :)

Vierailija
93/1501 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan kaikki, täällä taas! Tammikuussa olen näköjään kirjoitellut tänne ankaran vauvakuumeen kourissa. Taustalla on tosiaan PCO, johon olen syönyt pillereitä nyt puoli vuotta. Alunperinhän suunnitelmissa oli, että pillerit jätetään keväällä pois. Jostain syystä miestä alkoi ahdistamaan ihan hillittömästi ajatus siitä, että "sillon jo" voi vauva saada alkunsa. Keskusteltiin vakavasti ja kerranki ihan sovussa asiasta ja tehtiin se päätös, että haen vielä yhden kolmen kuukauden satsin pillereitä ja sitten ehkäisy jää pois. Jostain kumman syystä tämä muutama kuukausi rauhoitti miehen mieltä ihan älyttömästi ja yhtä rauhallinen hän on edelleenkin, vaikka aloitin nyt VIIMEISEN liuskan pillereitä. :) Kesäkuun puolta väliä siis odotellessa! :)

On kyllä tuntunut ikuisuudelta tämä reilu puoli vuotta.. Välissä vauvakuume on helpottanut, mutta ei se koskaan ole ihan kadonnut kuitenkaan. Valmistautumistakin on vähän aloitettu sitä yrittämistä ajatellen; painoa olen pudottanut tässä puolen vuoden aikana 6kg (aiemmin BMI keikkui siinä 25 tuntumassa, eli lievää ylipainoa) ja kuukauden verran olen syönyt raskausvitamiineja. Mies antoi ehdon, että vauvaa ei aleta yrittämään ennen kuin olen ollut ainakin kuukauden savuton (olen polttanut monta monta vuotta, ei mitenkään paljon, mutta kuitenkin). Ymmärrän kyllä miehen pointin täysin ja nyt tässä on viikko oltu savuttomana eikä ole aikomustakaan jatkaa. Tupakointi kun laskee hedelmällisyyttä eikä mulla muutenkaan ole PCO:n takia mitkään parhaat lähtökohdat raskaaksi tulemiselle.

Nyt olen aika hiljaiseloa pitänyt koko vauva-asian suhteen vaikka hinku puhua asiasta olisi kova. En vain halua "säikäyttää" miestä ja ihan hän on itsekin toivonut etten nyt ihan mahdottomasti vaahtoaisi asiasta, että hän saisi rauhassa totutella ajatukseen vauvasta. Kyllä me välillä puhutaan vauvoista, nimistä, kasvatusasioista, hankinnoista, yms. Mies on vain sellainen kontrollifriikki, kaikki pitäisi olla niin hallinnassa ja mietittyä, veikkaan että tämä asia on niin iso muutos ja se on aiheuttanut ahdistumista. Hän itsekin tiedostaa sen ja on sanonutkin, että hänelle tuskin koskaan tulee oikeaa vauvakuumetta, mutta kyllä hän lapsia haluaa ja varmasti minun raskauteni myötä myös hän kasvaa isyyteen. Ja myös hän on nyt ymmärtänyt, että tuon PCO:n takia emme voi enää vitkutella eikä meillä oikeastaan ole mitään syytäkään kun naimisiinkin mennään kesällä.

Tosiaan kun nuo kierrot on ollut ennen pillereitä vähän epäsäännölliset, niin tilasin tänään netistä ovulaatiotestejä ja muutaman raskaustestin. Voi kun menisi nänä viimeisetkin viikot äkkiä! :)

Vierailija
94/1501 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan sellaisissa tunnelmissa, että n. 4,5kk aikaa aloittamiseen. Hui hui, aika menee kyl todella nopeeta :). Siskoni oli käynyt jo varhaisultrassa ja sydämen syke oli löytyny <3. Nyt vaan odotellaan hänen osaltaan että kaikki menee loppuun asti hyvin. Mun mies alkaa olla jo aika lämmin kaikille lapsiasioille. Pari päivää sitten näytin hänelle niitä vauvanvaatteita, joita kaverini oli mulle antanut 1,5v sitten ja mies vaan nauroi kun ne oli niin söpöjä :). 

Nyt täs kesän aikana pitäs käydä jossain vaiheessa gynekologilla. Pelottaa kovasti, että onko kaikki hyvin, kun en ole moneen vuoteen tosiaan käynyt. Silloin tällöin tulee juuri ennen menkkoja sellaista epämääräistä ruskeaa vuotoa. Onko kellään muulla ollut vastaavaa? 

Vierailija
95/1501 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille pitästä pitkästä aikaa! Täällä ihan tarkoituksella pidetty pikku taukoa vauva-keskusteluista. Alkoi viime kierrossa jotenkin ahdistamaan ajatus,että olisin voinut olla raskaana.. Kierto siis venyi n.40 päivään. Nyt lähinnä ottaa päähän epäsäännöllinen kierto. Ihanaa,että täällä on jo niin moni aloittanut yrityksen ja pian tulee lisää perässä! Onnea plussanneille,kertokaahan kuulumisia! Ittellä menossa nyt kp. 24 ja ei toivoakaan raskaudesta. Mies on ollut niin paljon reissuhommissa,että kahdenkeskeiset hetket on olleet vähäisiä. Mutta kirjottelen taas paremmalla ajalla. Nyt olen työmaalla ja näpytän viestiä kännykällä. :) Ihanaa sunnuntaipäivän jatkoa kaikille!!!

96/1501 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipä hei!

Onnea Plussanneet ja niitä jännittävät!

Päivittäin luen kyllä juttuja.. mutta omassa tilanteessa kun ei ole muutosta, niin empä hirveästi kirjoittelekaan.

Eli, kolmas yk pitäs loppua tällä viikolla ja menkkojen alkaa.
Kaikenlaisia oireita on raskaudesta, mutta ne on varmasti vain mielen tuotoksia..

Tällaista täällä.. eipä muuta :)

Tsemppiä kaikille.

97/1501 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikainen...Pieni fiilistely on nyt paikoillaan. Viimeinen pilleri massussa nyt :) nyt vielä yhdet ärsyttävät menkat ja sitten tosi toimiin. Eipä tartte teijänkään kuunnella mun valituksia tosta aiheesta enää. Löysin tänään myös kaksi työtä johon hakea :) nyt vaan rustaamaan hakemuksia. Jännittää kovasti kaikki tämä uusi :) ja kuinka mahdollinen raskaus sijoittuu uuden työn kanssa jos sellaisen saisi.

Nettieeva miten viiva vahvistui? Joko teit uutta testiä?

Kimallus-84 kiitos :)

Aurinkoisia plussaisia päiviä kaikille :)

98/1501 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka

Vau, hienoa lukea että täällä on plussanneita, jotenkin pystyn niin samaistumaan tuohon jännityyneeseen riemuun vaikka itse sitä tunnetta vielä odottelenkin.

Minulla itsellä on nyt se tilanne, että ennen melko säännölliset menkat ovat nyt jättäneet tulematta. Ihan tarkkaa kierron pituutta en siis tiedä, jotain 30 ja +/- jotain se on. Nyt edellisistä menkoista on 40 päivää, mikä tuntuu aika paljolta. Olen tehnyt kaksi testiä, joista viimeisimmätn viime perjantaina mutta negaa näyttää. Tein testit tosin illalla, edellisestä pissaamiskerrasta oli kyllä alle 4 tuntia... Ajattelin odottaa ensi lauantaihin kun on seuraava vapaa ja tehdä silloin seuraavan testin aamuvirtsasta, jos menkkoja ei edelleenkään kuulu. Arkiaamuna en uskalla, koska en varmaan järkytykseltäni pysty menemään töihin tai ainakaan ajamaan autolla jos plussaan :D

99/1501 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikainen omanapailu myös täältä.. Pääsin tänään haastatteluun työpaikkaan jota hain kuukausi sitten :) Ei sen kummempaa työtä kuin tehdastyö, mutta hei, parempi kuin ei mitään! :) Saan tietää "tuomion" loppuviikosta. Joten itseni lisäksi pidän peukkuja myös sinulle hummingbird! :) Toivotaan että jompikumpi noista työpaikoista nappaa sulle! Onnea työnhakuun! :)

Minä oon tosiaan ollu tässä työttömänä jo reilut 9kk, kun muutin viime kesänä kokonaan uudelle paikkakunnalle 200 km:n päähän kotipaikkakunnastani. Työpaikka olis just nyt tähän saumaan tosi hyvä juttu, jos sitä vauvaakin meinataan tässä kesän aikana alkaa yrittää.. Olis sitte vähän enemmän rahaa. Vaikka äitiyspäivärahat kai lasketaankin edellisen vuoden tulojen mukaan, sanokaa jos olen väärässä (eli tässä tapauksessa kun/jos(toivottavasti) lapsi syntyis 2014, niin se lasketaan vuoden 2012 mukaan) joten sen puolesta ei ole niinkään hurraamista, kun olin tuona vuonna vain elokuuhun asti töissä, mutta sais vähän kerrytettyä rahaa tilille kumminkin.. Ansiosidonnaisilla kun ei kauheesti elellä, ja ajatus siitä että joutuis elämään vauvan kanssa miehen siivellä ei todellakaan houkuta :(  Ja juuri tuo ajatus on ehkä mulla nyt tässä hidastanutkin tätä koko vauva-asiaa... Mieshän on ollu valmis vauva-asialle jo pitkään! Kyllä sitä työpaikkaa vaan osaa arvostaa sillon kun sitä ei ole.. Mut toivotaan et mulla tärppäis nyt ainakin työn suhteen..

Aurinkoista viikon jatkoa kaikille! 

100/1501 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä Kimallus työnhakuun, toivottavasti natsaa :) Minäkin oon hakenut just uutta työpaikkaa ja odottelen joskos tulisi kutsu haastatteluun. Nyt työmatkani on. n 70 km suuntaansa eli parisen tuntia päivässä menee työmatkoihin :( Ei ihan mahdollista jos tässä äidiksi ryhtyy, jostain lähempää olisi töitä saatava. Mitenkä te työpaikan vaihtajat, jännittääkö jos uudelle pomolle joutuu heti kättelyssä kertomaan, että on raskaan? Minä sitä vähän jännään, että jos uuden työn saan, niin miten siellä suhtaudutaan jos olisin heti raskaana... Oon vähän nössö.

Ketju on lukittu.