Lue keskustelun säännöt.
Vauva vuodelle 2014 :)
24.08.2012 |
Onhan tää vielä vähä aikasta haaveilua ja miettimistä, mut pakko suunnitella kun on perussairaus ja koulu vielä vähä kesken.. Ollaan oltu miehen kanssa 5vuotta yhessä ja mentiin kesällä naimisiin ja ihan aikuisen iässäkii tässä ollaan..
Mut onkos muita sille vuodelle suunnittelevia? :)ois kiva vaihtaa ajatuksia :)
Kommentit (1501)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ketju on lukittu.
Mammahaave: Huippua! Lämpimät plussatuulahdukset sinne suuntaan :) Aivan ihanaa!
Viimeksi jännittelin sunnuntaista hepparetkeä ja hyvinhän se meni. Vaikka maastoreitillä kohdattiinkin hurjia haasteita (koira, traktori ja moottorikelkka), pysyin selässä ja ratsastus oli kuin olikin aivan ihanaa. Odottelen jo innolla seuraavaa mahdollisuutta päästä heppailemaan, sen verran mukavaa oli.
Vaikka meillä on yritys aikaistunut, tulee vauva todennäköisesti syntymään tämän porukan aikataulun puitteissa :) Toivotaan kovasti alkuvuoden 2014 vauvaa, mutta yritetään miehen kanssa pitää mielessä ettei se ole täysin meidän käsissä.
En muista olenko jo aiemmin turissut työtilanteestani jotain, mutta turisen sitten taas jos näin on käynyt. En siis tällä hetkellä viihdy nykyisessä työpaikassani ja olen alustavasti katsonut muuta. Mieltäni vaan kaihertaa se että jos saan uuden työn ja aloitan esim. helmikuussa ja tulenkin jo huhtikuussa raskaaksi. Uusi työnantaja tuskin olisi kovin innoissaan siitä että heti alkaa äitiyslomia kaavailemaan. Onko muilla tällaisia pulmia tai esimerkiksi tuttuja jotka olisivat olleet vastaavassa tilanteessa?
Itse en käy muilla foorumeilla. Ennen tänne tuloa keskustelupalstat olivat minulle aivan vieras maailma. Kaipasin kipeästi vertaistukea rankkaan kuumeiluuni ja siksi päädyin tänne. On mukava jakaa ajatuksia teidän kanssanne ja tämä on juuri passeli ryhmä minulle. Niin että kiitos vaan jo tässä vaiheessa kaikille :) Ja mielestäni tällä porukalla on hyvä jatkaa vaikka suunnitelmat aikaistuisivat tai myöhästyisivät. Haluan olla hengessä mukana!