Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva vuodelle 2014 :)

24.08.2012 |

Onhan tää vielä vähä aikasta haaveilua ja miettimistä, mut pakko suunnitella kun on perussairaus ja koulu vielä vähä kesken.. Ollaan oltu miehen kanssa 5vuotta yhessä ja mentiin kesällä naimisiin ja ihan aikuisen iässäkii tässä ollaan.. 

Mut onkos muita sille vuodelle suunnittelevia? :)ois kiva vaihtaa ajatuksia :) 

Kommentit (1501)

681/1501 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimallus84 ja menhir, plussaa toivotaan teille!! Ja itelle myös, nyt kp29 eikä menkkoja kuulu eikä näy. Teroluteilla kierrot ollu 25-28. Ei juurikaan oireita, vähä alamahaa särkeny ja nyt illalla huono olo iski..en tiedä onko menkat tulossa, tai sit ne ei tuu ollenkaa ku en teroluteja ottanu...vai mitä jos tää olis sitä mitä on odotettu??en uskalla testata ku pettymys sieltä kuitenkin iskee.

Hirvee jännitys.:D

L tiina L: tosi paljon onnea sinne.:) Kävispä itelleki noin tällä kertaa..

682/1501 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvaunelmia: Joko olet testannut? Plussaonnea!

L tiina L: Onnea!

Mites muilla? Itse tosiaan testailin tässä kierrossa noita ovistikkuja, viime torstaina aloitin. Eilenkään ei vielä ovisplussaa, joten päädyin siihen, että en enää testaa kuin tänään. Ja miten ollakkaan, ovisplussa tuli tänä aamuna :) Helpotti, kun tietää, että ainakin ovuloin (pelkäsin siis aiemmin, että entä jos en ovuloi ollenkaan). Nyt tulikin viikonlopulle tekemistä :D Tänään on kiertopäivä 20, että vähän kyllä ihmetyttää, jos ovulaatio tulee näin myöhään...noh, parempi varmaan kun ei liika mieti ja laskeskele.

Nyt siis 20/28-33, yk 3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/1501 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä testaisko huomenna mahdollista plussaa. Toisaalta parempi ettei ois näin kärsimätön ja odottelisin vaan menkkojen alkua/myöhästymistä ens viikkoon. Säästyis raskaustestikin. Testaaminen ei muuta yhtään huomisillan alkoholipolitiikkaa ;). Jos sielt tulee nega, en silti uskaltais juoda vaan elättelisin vielä plussaa ja jos sieltä tulee haalee plussa niin sitten en ainakaan ottais tippaakaan. Huono juttu vaan ku on työpaikan illallinen kyseessä, saattavat arvata. Pitää alkaa leikkiä absolutistia :).

Rinnat on ollu edelleen kipeenä, eli jo 9 päivää. PMS-oireita ei tunnu vielä olevan, muuta kuin hiilarihimo. 

kp 24/26-34, yk2

684/1501 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neeni; en oo vielä testannu. Sovittiin miehen kanssa että sunnuntai aamuna vasta!:)

Menhirille plussaonnea!!:)

Nyt tosiaan jännäillään ja iski joku ihme tautikin päälle. Kurkku ollu muutaman päivän kipee ja nyt sit turvonnu ja kaulalta löyty aamulla kipee patti..rauhanen turvoksissa. Kuume tuntuu nousevan, ei auta ku maata viikonloppu.:/ Hyvällä omalla tunnolla. Alamahaa nipistelee samalla..

685/1501 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa naiset! Muistatteko minut vielä? Kirjoittelin kesän ja alkusyksyn aikana, mutta täällä yritys vähän laimeni niin kirjoitusintokin siinä sitten samalla. Ovulaatioiden tikutus on jäänyt ja järjestäytynyt ja aikataulutettu seksi myös :P Olen teitä täällä kuitenkin käynyt lueskelemassa ja myötäelänyt tunteitanne vaikka en olekaan kirjoitellut itse. Erityisesti Hummingbirdille tsemppejä, aivan tosi kurjasti on käynyt :( Ja Ruthless myös, ihan kamalasti jaksamista!

Nyt päätin kirjoitella taas, koska jonkinlaista apua ja mahdollisesti myös kannattelua tarvitaan! Täällä eletään vähintäänkin kummallisia aikoja. Kiertoni on ollut pitkä ja epäsäännöllinen, 35-48 päivää. Nyt eletään päivää nro 52, eli ennätykset paukkuu. Viikon ajan on n. joka toinen aamu vessapaperiin pyyhkiytynyt vähän verta eli olen ollut varma että nyt ne menkat alkoi. Mutta eipä sittenkään, yhtään sidettä tai tampoonia ei ole kuitenkaan tuhriutunut. Varovaisin mielin tein tiistaina sekä ovulaatio- että raskaustestin ja sain molempiin positiivisen tuloksen O_o raskaustestin plussa oli heikko, ihan haamu, paljon haljumpi kun ovulaatiotestin plussa. Eilen tein uuden raskaustestin ja siihen sain hädin tuskin hyvällä mielikuvituksella nähtävän testiviivan. Siis paljon vaaleamman kuin tiistaina. Nyt täällä ollaa ihan pistoksissa että onko kyseessä kummallinen testivirhe tiistailta, vaaleanpunaisin silmälasein väärin tulkittu testi vai kemiallinen raskaus. Vaiko sittenkin ihan oikea... Pitäisi ehkä käydä hakemassa apteekista digitaalinen testi, mutta pelkään vaan putoavani niin korkealta :( Tosiaan kun yritys on ollut aika heikonlaista viime aikoina niin tämä olisi vähän yllätyskin jos ihan tosiaan tästä kierrosta olisin raskautunut. Halusin vain jakaa tämän jotta voin sitten hakea myötätuntoa teiltä jos menkat alkaa tai saan selvän negatiivisen tuloksen.

Vierailija
686/1501 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En malttanut olla testaamatta tänä aamuna ja sieltä tulikin sitten haalea plussa :). Vois viikon päästä käyttää tuon toisen testin viel. Mutta nyt tiedän, että olen vesiselvänä tänään. Toivottavasti plussa pysyy tällä kertaa matkassa loput 8kk.

kp 25/26-34

687/1501 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menhir: ihana uutinen!!!! Heinäkuun vauva teille tulossa! Nyt peukut ja varpaat pystyyn ja toivotaan että kaikku menee hyvin! <3

oon lueskellu tota heinäkuiset ketjuakin ja tuntuu että moni plussannut juuri tässä kuussa...toivottavasti itelleki pärähtäis huomenna se plussa..jotenki alkaa olla jo epätoivoinen olo.:(

aarinko; muistan sinut.:) Kiva kun tulit taas mukaan. Toivotaan että kyseessä olis oikea plussa.<3

688/1501 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mites kimallus84, mikä kiertopäivä sulla menossa? Ootko testannu tai koska ajattelit?:)

Onko muita loppukierron piinailijoita vielä?

mua jännittää niin kovaa, olispa tää se kierto, puolivuotta nyt odottanu sitä plussaa.<3 En oo uskaltanu buranaa syödä ollenkaa, panadolia vaan..voimat ihan loppu tästä taudista.:(

Mahdollisia raskausoireita on alamaha juilinnat ja runsaampi valkovuoto..

689/1501 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Vauvaunelmia: Mulla täällä menossa kp 25/24-29. Tuhrua tullut jo parina päivänä, joten kyllä tässä taas menkkoja odotetaan alkavaksi, niin turha tässä on mitään testailla :/  Eikä mulla muutenkaan mikään viittaa siihen että ois tärpännyt, niin menkat ei olis mikään yllätys sinällään.. HARMITTAA! :(

Aarinko ja Menhir: Onnea teille hirmusesti plussista, vaikka haaleita olivatkin, mutta toivotaan nyt että molemmilla vahvistuu! Tsemppiä!! :) Tulkaahan kertomaan kun/jos teette uusia testejä että mitä testit näyttää :)

Omanapa: Niin, tosiaan kuten tuossa jo Vauvaunelmia:lle vastailin, niin täällä siis Kp 25/24-29 tänään menossa, eikä kyllä mitään toiveita plussasta - taaskaan. 

:(  Tuhrutellut jo pari päivää joten menkat alkaa ilmeisesti tässä viikonlopun tai viimeistään alkuviikon aikana. Suoraan sanottuna alkaa jo vituttaa tää kuukaudesta toiseen pettyminen kun menkat aina vaan tulee! Ei edes pientä toivon kipinää ollut missään kierrossa siitä että olis mahdollisesti tärpännyt, eli ei mitään tunnetta/oiretta että olis voinu hetken aikaa edes kuvitella että onni oliskin potkassu..ei. En oikeen jaksa enää iloita täysillä näistä plussauutisista täälläkään (oon pahoillani!), tai ylipäätään kenenkään muunkaan vauvauutisista :/  Alkaa jo olee aika toivoton olo.. Yritystä jo 6kk takana, ja kohtahan se alkaa se Yk 7 !!  Masentaa.. Oikeesti, millon on mun vuoro!!??

Ajattelin että jos ens kiertoon raaskis ostaa sen clearbluen ovistestin, ja koittaa silläkin. Tässä kierrossa en siis tikuttanut ovista ollenkaan, käytettiin kyllä ovisviikko hyvin hyödyksi muuten (tai siis sen mukaan millon luulisin että oli ovis..). Joka toinen päivä heilutettiin peittoja. Mä luulen että tässä kierrossa mulla ei edes tapahtunut ovista, kun ei ollut niitä normaaleja oviskipujakaan mitä muutoin on aina, ihan normaalia oloa ollut koko kierron. 

No, mutta jos kokeilis vielä sillä clearbluen testillä bongata sitä hymynaamaa, ja kun/jos se ilmestyy, niin jumankauta sitten vietetään ne 3 päivää putkeen sägyssä!! :D  Jotenki ei jaksais enää noilla liuskatesteilläkään niitä viivoja tihrustaa kun välillä sitä luulee näkevänsä jo ihan omiaan kun koittaa tihrustaa joka asennosta ja valoja vasten että onko siinä 2 viivaa vai ei, musta tuntuu että noissa Sofi:n liuskaovistesteissä joita oon pelkästään käyttänyt, on myöskin viivan paikka, joka usein hämää! Ärsyttävää.

Oikein hyvää viikonlopun jatkoa kaikille, ja anteeks tästä mun negatiivisesta purkautumisesta, mutta tältä musta vaan tuntuu.. 

Kimallus-84  Kp 25/24-29  Yk 6. 

690/1501 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken testattu ja olipa taas vaikee arvata että nega tietysti!!!:/

Mä en kestä enää tätä! Ei ikinä sitä plussaa.

ens viikolla soitan kyllä lääkärille että menkat ei tuu vieläkään ilman teroluteja.

Tää on niin syvältä.:(

Kiitos ja anteeks! Kimallus84, täälä samat fiilikset kun sulla sielä..

Vierailija
691/1501 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tsempeistä :). Toivottelen kaikille muillekin plussaonnea ja tarrasukkia :). 

Omaa napaa alkoholista:  Kyllä oli hankalaa olla eilen selvinpäin, huah! :/. Kaks miespuolista kaveriani jo arvasivat mistä on kyse, kun tarpeeksi kauan piikittelivät. Noh, he ovat onneksi sellaisia joille voi kertoa myös suru-uutiset, jos tulee keskenmeno. Sitten vielä illallispöydässä muut tutut ihmetteli miksi en juo. Helpoimmalla ois päässy jos ois ottanu pienen tilkan punaviiniä lasiin. Ei ois tarvinnu selittää, että olen tipattomalla. Josta sitten vieruskaveri teki johtopäätöksen, että koen alkoholin ittelleni ongelmaksi. Plaah :D. Mää en oo normaalistikaan mikään kova alkoholinjuoja saatika bilettäjä... Kuukauden päästä samaa tiedossa firman pikkujouluissa, jos tää plussailu nyt siis jatkuu. 

Suosittelen kaikille kyl ottamaan sellasen vajaa 12cl viiniä lasiin, jos pitää olla jossain illanistujaisissa. Pääsee pikkusen helpommalla. Seuraava härnäys tietenkin alkaa siinä että "mikset sää juo enempää" "kylläpä sää juot hitaasti tota viiniä" yms.  

692/1501 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikille! Muutama kuukausi sitten vetäydyin keskustelusta kun alkoi näyttää siltä, ettei meillä ikinä päästä näihin vauvantekopuuhiin. Tänään teen paluun, kun viimeinen e-pilleri IKINÄ on syöty tänä aamuna. Ihan ei ole vielä selvää että aletaanko ihan saman tein sitä vauvaa yrittään mut askel lähempänä ollaan kuitenkin. Lisäks juuri selvisi että parikin kaveria samassa tilanteessa ja miestä tuntui jo helpottavan tieto siitä, ettei sit ehkä oltaisikaan ainoat (tai välttämättä edes ensimmäiset).

Tuohon alkoholinkäyttöön: mulla on siitä helppo tilanne, että juon muutenkin hyvin harvoin. Eli siis jos joskus illanistujaisissa juon sen yhden siiderin niin kaverit vitsailee siitä miten mun pitäis nyt vähän tarkkailla alkoholinkäyttöäni ettei ihan överiksi mene. Eli olen tän asian suhteen onnellisessa tilanteessa, kukaan ei tule ihmettelemään että miksi en juo.

Mutta nyt jäädään täällä siis odottelemaan että millaiseksi ensimmäinen kierto muodostuu. Ja mitä se mies päättää, käytetäänkö jotain muuta ehkäisyä vai ryhdytäänkö vauvapuuhiin.

693/1501 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tänään tunnettu mystinen nipistys vasemman munasarjan tiedoilla ja lämmöt on vajaan asteen verran koholla, muutenkin hirveällä touhakalla koko päivän kaikkea puuhannut - olisko se ovis nyt sit tänään???
Nuorempana mulla oli ovisoireet aivan selviä, muttei enää hormonaalisen ehkäisyn jälkeen. Joten yllätyksenä tuli nipistys, takaisin sitä ei ole kuulunut joten tuskin mikään lihaskipukaan oli. Nyt peukkuja että tää kierto tuottais plussan!
*sormet ja varpaat pystyssä*

694/1501 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niinpä valuu täälläkin vauvat verenä viemäriverkostoon. Niinhän siinä sitten kävi, että menkat alkoia, tai mitä tämä nyt sitten onkaan. Mutta raskaana en siis ainakaan taida olla. Nyt sitten ankaraan ovulaation tikutukseen, vaihteeksi.

Onko teillä mitään tietoa, että mistä ihmeestä voi johtua, että sain vahvan ovulaatioplussan juuri ennen näiden menkkojen alkua viime viikolla? Netistä lueskelin, että ovulaatiotesti voi reagoida raskauteen jopa paremmin ja aikaisemmin kuin raskaustesti ja siksi olinkin ihan intona viime viikolla. Nyt sitten ilmeisesti ei näin ollutkaan. En vaan ole koskaan aikasemmin saanut ovulaatiotestiin niin vahvaa plussaa kun viime viikolla, kp 48...

Anna Mai, kiva kuulla sinustakin taas. Kummallisia ne on ne miehet, minunkaan mies ei halunnut että ollaan ensimmäisiä kaveripiirissä, näissä lapsiasioissa siis. Eilen kylässä kävi ihana 9 kk:n ikäinen pikkupoika vanhempineen ja mies on jo aivan myyty. Kummallisesti ne mieleipiteet voi alle vuodessakin muuttua :)

695/1501 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Menhirille plussasta ja toivotaan, että värit vahvistuvat ja pikkuinen pysyy mukana :) ja haleja teille, joilla testi näyttää miinusta tai täti tuli kylään. Erityisesti sinulla Aarinko. Se pettymys on niin kova, kun on uskonut olevansa raskaana, mutta sitten ei olekaan (tai saa keskenmenon). En osaa sanoa tuosta ovistikun plussasta mitään. Itsekin olen lueskellut, että ovistesti näyttäisi plussaa, kun on raskaana. 

Itsellä kp 18 meneillään. Ovis luultavasti bongattu ovisliuskoilla kp 15 illalla. Tein testejä sekä illalla että aamulla ja jos en olisi testannut molempina ajankohtina, olisi ovis mennyt ohi. Käytössä oli Davidin ovistestit ja ne eivät kyllä tämän kokemuksen ja netistä lukemani perusteella ole parhaita mahdollisia, ne kun eivät anna ihan räikyvän punaista toista viivaa koskaan. Ovisviiva kuitenkin erottui selvästi vertaamalla aiemmista tuloksista. Jatkoin testailua vielä pari päivää, kun huippuviiva saavutettiin ja sen jälkeen viivat alkoivat haalenemaan. Paljonhan noita liuskoja tällä menetelmällä menee. Taisi kulua 12 kappaletta. En kyllä usko, että jatkossa käytän niitä, tai jos käytän, niin ainakin salaa mieheltä. Sitä nimittäin alkoi ensimmäisen kerran stressaamaan vauvan yrittäminen ja se, että seksiä on pakko harrastaa tiettynä ajankohtana.

Ovis kuitenkin käytettiin hyödyksi ja nyt on laitettu pinjan ja jamin siemenet itämään :) Toivottavasti kasvavat. Ihan täysin varma itse ovulaation ajankohdasta en voi olla, koska minulla ei ole mitään erikoisia tuntemuksia muuta kuin ovislimat. En tunne mitään kipua munasarjoissa tai muuta.

Itselle ehkä huojentavinta noiden tikkujen myötä on tieto siitä, että minä oikeasti ovuloin. Eivät ne kai positiivista tulosta anna ilman ovulointia. Nyt on ainakin tee-se-itse -menetelmällä suljettu yksi vika pois. Minua on niin huolettanut, että meissä jommassa kummassa tai molemmissa on jotain vikaa, kun ei neljä kiertoa ole tuottanut minkäänlaista tulosta. Jostain kummasta sitä positiivisuutta kuitenkin jaksaa aina raapia ja nyt taas olen ihan varma siitä, että olen tällä kertaa raskaana :) Malttamattona odottelen, milloin voisin testailla.

696/1501 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinjaminsiemen // Et kuitenkaan kokenut mitään kauheita stressejä noista ovistestailuista? Itse oon kanssa miettinyt että jos tämä kierto (yk 3) ei tuota plussaa niin seuraavaan hommataan ainakin sellainen sylki-pohjainen ovistesti. Kun on ihan kylmä rinki ahterissa itsellä, että niinköhän minä oikeasti ovuloin ollenkaan. :/

697/1501 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatipää: Minua itseä nuo ovistestailut eivät stressanneet, ehkä juuri siksi, että olin vain onnellinen, kun niihin viimein piirtyi toinenkin selvä viiva ja ajattelin, että ovulaatioasia on ainakin kunnossa, vaikka mikään muu ei olisikaan :) En kyllä usko jatkossa käyttäväni niitä. Ovislimat kestävät kuitenkin noin 5-6 päivää ja niiden perusteella voi kutakuinkin arvioida, milloin niitä peittoja ainakin kannattaa heilutella.

Mietityttää tietysti, että seksiä on kyllä harrastettu muissakin kierroissa ihan oikeaan ajankohtaan ja silti ei ole tullut tulosta. Ehkä sitä ei itse olekaan kaikkein hedelmällisin ihminen. Kauhulla olen jos lueskellut, mitä lapsettomuushoidoissa tapahtuu ja mitä kaikkia vikoja miehessä tai naisessa voi hedelmällisyyden kannalta olla. Ehkä nyt kun uudestaan mietin tuota stressailua: stressaan jo valmiiksi niin paljon, että oviksen metsästäminen ei enää siinä stressissä paina :D

698/1501 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinjaminsiemen // No juurikin näin. En oo itseni antanut lukea YHTÄÄN mitään lapsettomuus asiaa vielä, ettei enemmän luulosairas olo tulisi. Mutta tää ovis ajatus on nyt kyllä saatava pois takaraivosta, jos en tähän kiertoon plussaa.

699/1501 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp 1/24-27  Yk 7.... 

Huoh..tästä ei vaan tuu mitään...

700/1501 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt meni noi kiertojen päivätkin väärin, siis 1/24-29 :)

Ketju on lukittu.