Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä lajeilla olet laihtunut tai saanut itsesi hyvään kuntoon

Vierailija
10.11.2012 |

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosali yhdistettynä aerobiseen. Lisäksi kesäisin golf ja talvella hiihto ja kahvakuula.

Vierailija
2/33 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä laihduin aikoinaan lenkkeilemällä lastenrattaitten kanssa. siis ihan vain kävelemällä, enkä todellakaan mitään reippaita lenkkejä, vaan lähinnä sellaisia "ihastellaan maisemia ja syötetään ankkoja" -lenkkejä.

jossain vaiheessa laihdutin normaalipainon ylärajalta alarajalle ja ehkä vähän allekin siten, että alkuun vain kävelin, sitten opettelin juoksemaan ja näiden lisäksi harrastin satunnaisesti vesijumppaa ja (uskokaa tai älkää) tvkakkosen perjantaijumppia.

kun loukkaannuin ja lihoin sen seurauksena (en osannut suhteuttaa syömisiä niin vähälle liikkumiselle, vaan söin edelleen kuten sellainen, joka juoksee lähes 100 kilometriä viikossa), sain kilot pois taas kerran pelkästään kävelemällä.

kaikkiin edellisiin liittyy myös ruokavalio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihtunut ihan kävelyllä ja kotijumpalla. Kävelen joka päivä vähintään tunnin, väliin sauvojen kanssa tehokkaammin. 2-3 kertaa viikossa jumppaan.

Vierailija
4/33 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä jooga riittää, kahdesti viikossa. Suosittelee lämmöllä. :) saa stressinkin kuriin, mikä auttaa laihtumisessa.

Vierailija
5/33 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimakävelyllä (kuten hieno sanonta reippaalle kävelylle on). Viisi kertaa viikossa keskinopeudella 8km/h kävelen 40 minuuttia. Siis hiukan keventynyt olo vasta :)

Vierailija
6/33 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on juoksu ja kuntosali toimineet yhdistelmänä hyvin. Talvella vaihdan juoksun luisteluhiihtoon. Kuntosalilla kyllä teen kestävyysurheilijan treeniä crossfit-tyyppisesti, joten en tee isoilla painoilla vaan just niitä pitkiä sarjoja pienillä painoilla ja vaihdan liikettä ilman taukoa, jotta sydän joutuu pumppaamaan verta joka puolelle. Mutta mulla tää toimii, koska olen lyhyt ja pyöreälihaksinen, ja lihakset on tulleet näkyviin noinkin.

Vierailija
7/33 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on juoksu ja kuntosali toimineet yhdistelmänä hyvin. Talvella vaihdan juoksun luisteluhiihtoon. Kuntosalilla kyllä teen kestävyysurheilijan treeniä crossfit-tyyppisesti, joten en tee isoilla painoilla vaan just niitä pitkiä sarjoja pienillä painoilla ja vaihdan liikettä ilman taukoa, jotta sydän joutuu pumppaamaan verta joka puolelle. Mutta mulla tää toimii, koska olen lyhyt ja pyöreälihaksinen, ja lihakset on tulleet näkyviin noinkin.

Vierailija
8/33 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/33 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astangajooga ja kevyet juoksulenkit. 

Vierailija
10/33 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttanut olen ruokavaliolla ja hyötyliikunnalla, mutta kropan sain kuntoon vasta juoksemalla, vaikka kokeilin monia lajeja.

Vierailija
11/33 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksu se on, jolla kilot karisee. Pyöräillyt olen yli 100 km/viikko monta vuotta putkeen, mutta kun otin juoksun ja joogan mukaan, alkoivat kilot tippua. Nykyään saan syödä mitä vaan, kun kulutan kaiken

Vierailija
12/33 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis reipasta kävelyä. Mull a olin n 4 km uimahallille, kävelin sinne, uin tunnin, kävelin takaisin. Toki en sit syönyt kauheasti, mutta en ollut nälässä. Joskus kävin kuntosalilla, mutta lähinnä niska-hartia vaivojen takia.

Vierailija
13/33 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaita moninivelliikkeitä, kuten maastaveto ja kyykky. Ruokavaliota vahtimalla ja lenkkeilemällä saa kyllä hoikan vartalon, mutta jos haluaa kiinteää muotoa lihaksilla, niin paras on hankkia niitä salilla. Ja tuollaisella raskaalla treenillä saa nopeasti ja lyhyillä treenikerroilla tehokkaasti lisättyä sitä toivottua lihasmassaa.

Mikään ei ole niin kamalaa kuin laihaläski, edes läskiläski. Minun mielestäni :)

Vierailija
14/33 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salillahan voi sitten tehdä aerobista treeniä lisäksi. Kovaa intervallia 20min punttien jälkeen, niin rasvanpoltto pomppaa huimiin lukemiin. Minuutti täysiä, kaksi kevyemmin ja sama uudestaan.

Näillä ohjeilla minä olen nyt laihtunut yli 24 kiloa :)

Tsemppiä ap:lle, jos on aloittamassa kuntoilua!

Vierailija
15/33 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ruokahalu kasvaa enemmän kuin se energiankulutuksen lisäys. Siinä mielessä suosittelen matalasykkeistä pitkäkestoista, esim. kävely, astanga-jooga.

Vierailija
16/33 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ruokahalu kasvaa enemmän kuin se energiankulutuksen lisäys.

Tuo on niin vissi tosi, että kannattaa jo ennen liikunnan lisäämistä henkisesti valmistautua. Kaikista tärkeintä on muistaa seuraava: Tarpeeksi paljon proteiinia, jotta lihaksilla on vara kasvaa ja pysyä! Jos haluaa kiinteän (=mikä tarkoittaa lihaksikasta, koska lihas on tiukkaa, läski löysää) vartalon, täytyy antaa soluille oikeanlaista rakennusainetta. Lisäksi paljon kasviksia, pehmeitä rasvoja, kuitua. Säännölliset ruoka-ajat. Eikä totaalista herkkukieltoa. Näillä ohjeilla minä olen onnistunut.

Vierailija
17/33 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salia minäkin suosittelen! En kyllä itse osaa mitään ihmeellisiä liikkeitä, vaan laitteita käytän. Tosin rutkasti rautaa, etten jaksa kuin 3 kertaa 6-8 toistoa. Personal trainerini ohje ja tuloksia on tullut! Tekee mieli mennä sanomaan joillekin vitkuttajille, että lisää lisää! Pelkkä heiluminen 90 kertaa ei riitä, jos ei liikkeessä ole vastusta.

Vierailija
18/33 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiihto ja pyöräily.

Vierailija
19/33 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksu! Ainoa millä minun jenkkakahvat suli :)

Vierailija
20/33 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksu! Ainoa millä minun jenkkakahvat suli :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän