Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko löytänyt " sielunkumppaniasi"?

Vierailija
09.11.2012 |

Itse löysin vuosia sitten. Nyt suren, koska hän katoaa kohta elämästäni. Hänestä on tullut minulle niin tärkeä, että elämä ilman häntä tuntuu tyhjältä. Olemme elämäntilanteissa liian kaukana toisistamme jotta ystävyytemme voisi jatkua tällaisen luontevan, sattumanvaraisen tapailun ja yhteydenpidon ulkopuolella. :( Kukaan ei koskaan ole ymmärtänyt ja tuntenut minua niin hyvin, helposti ja kattavasti. Olemme täysin samalla aaltopituudella. Surutyötä edessäpäin.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta joskus tunsin erään toisen ihmisen kanssa oikeastaan yhtaikaa, että saimme toisiltamme palan toistemme sielua, olimme niin samanlaisia, ajattelimme samalla tavalla, tunsimme samoin, se tuntui hienolta, mutta molemmat pysyimme kaidalla tiellä, ja nyt ajatuksemme toisiimme on pölyttynyt muutaman vuoden vieriessä eteenpäin.

Joskus se pulssin nousu tuntuu ihanalta, jälkeenkinpäin, vaikka emme koskaan edes tavanneet treffimielessä. Ihanaa aikaa, en unohda sinua,

vaikka ei minulla ole edes oikeus sinua enää ajatella.

Ihan samat fiilikset. Kaidalla on pysytty, eikä edes puhetta ole paljon ollut, mutta jokin yhteys, lataus, sanaton side on niin voimakas. Lisäksi kohtalo tuntuu ajavan meitä yhteen.

Ongelma minulla on se, että jokin side pysyy hyvin voimakkaana, vaikka olemme olleet erossa hyvinkin pitkiä aikoja. Hän on läsnä kokoajan elämässäni.

Siitä, miksi tiemme eroavat todennäköisesti lopullisesti, en voi kertoa enempää, monesta syystä. Vielä on hetki aikaa, mutta tajusin tänään tämän lopullisuuden. Itkettää.

onnelliset te, joilla on sielunkumppani elämänkumppanina.

Ja kiitos sinulle linkistä, joku.

Vierailija
22/26 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan tapaamani ihminen ei ole ollut kanssani täysin samalla taajuudella, vaikka useimpien kanssa tulenkin toimeen. Olen yksinäinen susi ja aina porukassakin se jotenkin ulkopuolinen.

Niin minäkin olin, olen yhä, mutta sain tämän ihmisen elämääni, joka ymmärtää. Toivottavasti sinäkin tapaat joskus sellaisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavallisella ei ole niin väliä, kuka on kumppani, kun kaikki ymmärtää käytöksen.

Vierailija
24/26 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se aivan järjetöntä, heittää nyt hukkaan tuollaista.

Vierailija
25/26 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se aivan järjetöntä, heittää nyt hukkaan tuollaista.

Mutta kun oikein muu ei onnistu. Nyt vielä näemme arkipäivän puitteissa suhteellisen usein, keskustelemme, jaamme ajatuksia. Tulevaisuudessa tiemme tulevat eroamaan ja pitäisi alkaa "järjestämään" tapaamisia jne. Se on varsinkin minulle liian suuri kynnys ylitettäväksi. Ei vain onnistu.

No, elämä on ennenkin kuljettanut meidät takaisin lähelle toisiamme, ehkä se tekee nytkin niin. Tai sitten tämä on lopullista, ja koko loppuelämäni hän on mielessäni päivittäin.

Miksi tällaista tapahtuu? Että tapaa jonkun, joka olisi ollut täydellinen, mutta väärään aikaan, väärässä paikassa, niin, että se vain on yksinkertainen mahdottomuus.

Vierailija
26/26 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä ystäviä on kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi