Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ymmärtääkö työssäolevat kuinka onnekkaita ovat tällä hetkellä

Vierailija
24.06.2026 |

?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät osaa arvostaa työpaikkoja ja kiusaavat työttömiä kadehtien pientä etuutta siitä ettei saa tehdä työtä. Sairasta!

Vierailija
2/32 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää töihin kelalois rotat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hyvä jos jokainen työssään kärsivä antaisi työpaikkansa sellaiselle joka sitä arvostaa ja tekisi työnsä kunniallisesti. 

Vierailija
4/32 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut työelämässä monet laskut ja nousut on ollut lamaa ja kaikkea. En tiedä miksi juuri nyt pitäisi tuntua sen onnekkaammalta 

Vierailija
5/32 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahhaa on ku roskkaa, roska on ku paskkaa, paska ei lopu koskkaa. Tv. paskakuski

Vierailija
6/32 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän jos ei ole onnesta kiinni vaan olen tehnyt helvetisti töitä että paikka on minun 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/32 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkää töihin kelalois rotat!

Keksi ne työpaikat ja lopeta tämä Suomen häpäisy. Tämä jatkuva väkivalta vain tuhoaa ja tuhoaa se teidätkin jotka tätä väkivaltaa harjoitatte. Hävetkää kiusaajat!

Vierailija
8/32 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkää töihin kelalois rotat!

Kohta saat sinäkin potkut kun persukokoomus ajaa vain EK etuja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/32 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi hyvä jos jokainen työssään kärsivä antaisi työpaikkansa sellaiselle joka sitä arvostaa ja tekisi työnsä kunniallisesti. 

Mikä ettei. Heti, kun 25 vuoden asuntolaina on maksettu. Saat vielä pari vuosikymmentä odottaa vuoroasi.

Vierailija
10/32 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi hyvä jos jokainen työssään kärsivä antaisi työpaikkansa sellaiselle joka sitä arvostaa ja tekisi työnsä kunniallisesti. 

Varastotöissä tästä olisi hyötyä, varastotyötä työnnettiin alas sellaisena hetken huumana vielä 10 vuotta sitten, nyt sinne ei pääse jos ei ole tuota samaa määrää kokemusta tai tuttuja työnjohdossa. 
Harmittaa vain kun rima on niin korkealla ja sitten siellä tulee vastaan ihmisiä jotka mielummin repisivät kyntensä irti kuin ajelisivat trukkia päivät pitkät kun näiden tilalle löytyisi joku joka arvostaisi sitä trukkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/32 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnella ei ole pitkässä juoksussa merkitystä, ainoastaan ahkeruudella.

Vierailija
12/32 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän jos ei ole onnesta kiinni vaan olen tehnyt helvetisti töitä että paikka on minun 

Oletko kuullut siitä, että tässä elämässä ei ole kuin yksi asia johonka voit vaikuttaa ja kovan työn tuoma paikka ei todellakaan ole tämä kyseinen asia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/32 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi hyvä jos jokainen työssään kärsivä antaisi työpaikkansa sellaiselle joka sitä arvostaa ja tekisi työnsä kunniallisesti. 

Arvostaisit tasan viikon ja alkaisit sitten rötväämään täällä.

Vierailija
14/32 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menkää töihin kelalois rotat!

Keksi ne työpaikat ja lopeta tämä Suomen häpäisy. Tämä jatkuva väkivalta vain tuhoaa ja tuhoaa se teidätkin jotka tätä väkivaltaa harjoitatte. Hävetkää kiusaajat!

Älä uikuta. Ampua pitäisi kaikki työttömät loppuisi se vikinä ja pääsisivät kärsimyksistään.

Työttömät ovat vanhempiensa lapsia ja kenties itsekin jo vanhempia. Työttömissä on myös koulutettuja ja aiemmin töitä tehneitä. Ovat paljon arvokkaampia ihmisinä, kuin sinä. Mikähän sinussakin meni vikaan, kun sinusta tuli tuollainen psyko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/32 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän jos ei ole onnesta kiinni vaan olen tehnyt helvetisti töitä että paikka on minun 

Oletko kuullut siitä, että tässä elämässä ei ole kuin yksi asia johonka voit vaikuttaa ja kovan työn tuoma paikka ei todellakaan ole tämä kyseinen asia

Tuolla asenteella taidat olla varsinainen menestyjä-maija.

Vierailija
16/32 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Sain viime syksynä vielä valita kahdesta työpaikasta, kun mua pyydettiin vanhaan työpaikkaan töihin. Määräaikaisesta sopimuksesta oli puhetta, mutta sain kuitenkin sitten vakituisen sopimuksen.

Vierailija
17/32 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ymmärrän. Tälläkin hetkellä meillä on YT-neuvottelut menossa. Missään ei ole enää ns. varmaa työpaikkaa.  Kiitos nykyisen oikeistohallituksen!

Vierailija
18/32 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ymmärrän ja nimenomaan olen onnekas että olen jopa saanut paikan eläkkeellejääneen tilalle, omaa alaa. Oli todella monen onnellisen sattuman summa. Samoin tätä edellinen paikka oli tuurilla saatu sillä pääsin 1. varasijalta siihen. 

Vierailija
19/32 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Arvostan ja olen kiitollinen. 

Kuten monesta muustakin asiasta. Mulla on velaton koti. Hyvä työ. Terveyttä. Lapsi joka pärjää. Kaapissa ruokaa ja säästöissä rahaa.

Monelle ttällainen olisi pientä ja vaatimatonta mutta minulle aihe kiitollisuuteen joka päivä. 

Samassa työssä yli 20 vuotta.

Olin hetken työttömänä. Se oli henkisesti raskasta aikaa koska tulevaisuudesta ei ollut tietoa.

Vierailija
20/32 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

 MENKÄÄ  TÖIHIN  !!!!! 

 

 

Muuta neuvoa ei tule.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan