Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Orpon hallitus ei ole millään mittarilla Marinin hallituksen veroinen

Vierailija
24.06.2026 |

Työttömiä lisää, velkaa lisää, konkursseja lisää, huostaanottoja lisää, asunnottomia lisää, köyhyyttä lisää.

Hinnat ovat nousseet, paitsi asuntojen hinnat ovat romahtaneet. Polttoaineiden hinnat ovat 25% korkeammat kuin hallitusten vaihtuessa.

Munapula, jauhelihapula. Käsittämättömiä asioita.

Tieverkoston kunto on romahtanut, vaikka se ei hyvä ollut lähtiessäkään.

Hyvä Suomi. Sinun päiväs koittaa.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomella on ollut monta surkeaa hallitusta peräkkäin.

Vierailija
2/30 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomella on ollut monta surkeaa hallitusta peräkkäin.

Tilastojen perusteella Marinin aikana kuitenkin hyvin. Etenkin työllisyyden osalta.

Vierailija
4/30 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätökset vaikuttavat aina muutaman vuoden viiveellä. Marinin haitalliset ja sairaat päätökset alkoivat vaikuttamaan vasta tällä vaalikaudella. Nyt kun nykyinen hallitus on korjannut asiat, niin seuraava hallitus nauttii nykyisen hallituksen tuottamasta hyödystä ja ottaa pisteet röyhkeästi itselleen. Marin on osoittautunut Suomen historian heikoimmaksi pääministeriksi. 

Vierailija
5/30 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomella on ollut monta surkeaa hallitusta peräkkäin.

Tilastojen perusteella Marinin aikana kuitenkin hyvin. Etenkin työllisyyden osalta.

Niinpä! Ja myös monen muun asian osalta. 

Vierailija
6/30 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkuussa 2026 työttömien määrä ja tarkat työllisyysluvut tarkentuvat kuukauden lopulla julkaistavissa virallisissa tilastoissa. Viimeisimmissä kevään tilastoissa (huhti-toukokuussa) työttömien työnhakijoiden määrä oli valtakunnallisesti noin 333 000 – 336 000, mikä tarkoittaa noin 6–10 % nousua edellisen vuoden vastaavaan ajanjaksoon verrattuna. 

Siinä teille oikeistohallituksen aikaansaannos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/30 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päätökset vaikuttavat aina muutaman vuoden viiveellä. Marinin haitalliset ja sairaat päätökset alkoivat vaikuttamaan vasta tällä vaalikaudella. Nyt kun nykyinen hallitus on korjannut asiat, niin seuraava hallitus nauttii nykyisen hallituksen tuottamasta hyödystä ja ottaa pisteet röyhkeästi itselleen. Marin on osoittautunut Suomen historian heikoimmaksi pääministeriksi. 

Tämöhän se aina toistuu että oikeistolaishallitus laittaa asiat kuntoon valmiiksi seuraavaa vasurihallitusta varten, saa siitä vihat niskaansa ja vasurit keräävät kunnian.

Vasurihallitus sitten tunaroi taas kaiken.

Tämä on nähty toistuvasti jo vuosikymmeniä.

Vierailija
8/30 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päätökset vaikuttavat aina muutaman vuoden viiveellä. Marinin haitalliset ja sairaat päätökset alkoivat vaikuttamaan vasta tällä vaalikaudella. Nyt kun nykyinen hallitus on korjannut asiat, niin seuraava hallitus nauttii nykyisen hallituksen tuottamasta hyödystä ja ottaa pisteet röyhkeästi itselleen. Marin on osoittautunut Suomen historian heikoimmaksi pääministeriksi. 

Valheellinen kommenttisi on nähty kymmeniä kertoja, vaihda jo levyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/30 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Suomen talous kasvanu yhtään

Vierailija
10/30 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päätökset vaikuttavat aina muutaman vuoden viiveellä. Marinin haitalliset ja sairaat päätökset alkoivat vaikuttamaan vasta tällä vaalikaudella. Nyt kun nykyinen hallitus on korjannut asiat, niin seuraava hallitus nauttii nykyisen hallituksen tuottamasta hyödystä ja ottaa pisteet röyhkeästi itselleen. Marin on osoittautunut Suomen historian heikoimmaksi pääministeriksi. 

Tämöhän se aina toistuu että oikeistolaishallitus laittaa asiat kuntoon valmiiksi seuraavaa vasurihallitusta varten, saa siitä vihat niskaansa ja vasurit keräävät kunnian.

Vasurihallitus sitten tunaroi taas kaiken.

Tämä on nähty toistuvasti jo vuosikymmeniä.

Perskokkare suoltaa taas paskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/30 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marinin "petos ja vääryys hallitus"  oli suurimpia virheitä joka tämän heikon taloustilanteen aiheuttanut pitkälti. En jatkossakaan aio äänestää sen hallituksen puolueita. Silloin ei tehty yhtään laillisia päätöksiä ne on kaikki kumoutunut kun nykyinen aloitti ja hyvä niin.

Vierailija
12/30 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesäkuussa 2026 työttömien määrä ja tarkat työllisyysluvut tarkentuvat kuukauden lopulla julkaistavissa virallisissa tilastoissa. Viimeisimmissä kevään tilastoissa (huhti-toukokuussa) työttömien työnhakijoiden määrä oli valtakunnallisesti noin 333 000 – 336 000, mikä tarkoittaa noin 6–10 % nousua edellisen vuoden vastaavaan ajanjaksoon verrattuna. 

Siinä teille oikeistohallituksen aikaansaannos!

Eduskunta on hyväksynyt lakimuutoksen, joka velvoittaa työikäisiä ja työkykyisiä toimeentulotuen saajia ilmoittautumaan työttömäksi työnhakijaksi työllisyyspalveluihin helmikuun alusta. Velvollisuus ei koske eläkkeellä olevia, päätoimisia opiskelijoita, eikä henkilöitä, joiden työkyky on alentunut. Laki tuli voimaan helmikuun alusta.


Tuo selittää työttömyyden kasvun, siirrytty toimeentulotuelta työttömiksi työnhakijoiksi. Työllisten määrä ei ole romahtanut, joten siitä työttömyyden kasvu ei johdu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/30 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohta 70-vuotias ja voin sanoa, että huonoimmat hallitukset ikinä mun elinaikana ovat olleet Sipilän ja Orpon hallitukset. 

Vierailija
14/30 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin, ei ole sulkenut yrityksiä paniikkiratkaisuna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/30 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu näin on. Jylhän Tiinan kans ei ole tehty enää kauppoja

Vierailija
16/30 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kohta 70-vuotias ja voin sanoa, että huonoimmat hallitukset ikinä mun elinaikana ovat olleet Sipilän ja Orpon hallitukset. 

Sinun näkökulmastasi ehkä

Vierailija
17/30 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marinin "petos ja vääryys hallitus"  oli suurimpia virheitä joka tämän heikon taloustilanteen aiheuttanut pitkälti. En jatkossakaan aio äänestää sen hallituksen puolueita. Silloin ei tehty yhtään laillisia päätöksiä ne on kaikki kumoutunut kun nykyinen aloitti ja hyvä niin.

Höpön pöpön. Käännä sitä kokkariradiokanavaa jo aivoton valkokastike. Persut ehkä munina mokaamassa mukana. Haisee pahalta

Vierailija
18/30 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä Orpo ole sulkenut Uuttamaata ja laittanut sotilaita sen rajoille vartioon. Lapsetkin sai käydä koulua ihan rauhassa, toista oli Marinin koulusulut.

Vierailija
19/30 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu näin on. Jylhän Tiinan kans ei ole tehty enää kauppoja

Orpon aikana yritysmaailma on kokenut rakettimaista nousua. Esimerkkinä Penttilän bussi. Näillä Kokoomus siivittää Suomen kukoistukseen, kunniaan.

Vierailija
20/30 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jopa PAREMPI velanotossa, ennätykset paukkuu. Sairaat vanhuksetkin onnistuttu lähes puolittamaan ja krematoimaan. Rikkaimman eliitinkin tulot ja omaisuus kohonneet ennätysmäärän ! Jes ! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän