Onko ihan tyhmä haave
Kun haluaisin vielä yli viisikymppisenä opiskella, vaikka en koskaan pärjää missään?
Kommentit (43)
Ei ole tyhmää. Ajattelitko siis esim kansanopiston kursseja vai ihan hakea koulutukseen?
Valis kuule, tee asialle jotain äläkä vaan jankuta!
Se on sun haave. Siksi se ei ole sinulle tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Valis kuule, tee asialle jotain äläkä vaan jankuta!
Aika moneen juttuun ei enää huolita opiskelemaan, kun olen niin monta kertaa epäonnistunut.
Ei tuollaisia kysellä nettipalstalla, vaan toimitaan ja ilmoittaudutaan niille kursseille tai haetaan opiskelemaan oppilaitokseen. Kyselijät eivät etene koskaan kyselemistä pidemmälle.
Tyhmillä naisilla on tyhmät haaveet.
Riippuu opiskelualasta. Turha hakata päätä seinään esimerkiksi niillä merkonomiopinnoilla, joista ei aiemminkaan mitään tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valis kuule, tee asialle jotain äläkä vaan jankuta!
Aika moneen juttuun ei enää huolita opiskelemaan, kun olen niin monta kertaa epäonnistunut.
No oletko sitten hakenut jonnekin viimeaikoina vai milloin?
Kannattaa puhua jonkun asiantuntijan kanssa esimerkiksi työkkäristä. Sulla on paljon rajoitteita mitkä pitäisi ottaa huomioon.
Ehkä mä odotan, että teini ekaksi valmistuu.
Eikö sulla pitänyt olla kiire? Nyt kuitenkin taas palstailet.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mä odotan, että teini ekaksi valmistuu.
Ei sinusta ole silloinkaan siihen kuten mihinkään muuhunkaan.
Mikä estää ottamasta selvää vaihtoehdoista? Ammatinvalintapsykologit kyllä jo haukuitkin, joten mitähän tilalle? Kai niitä löytyy.
Haave ei ole tyhmä. Mutta jos kaikki aina ennen on epäonnistunut, olisi nyt tarpeen miettiä, miksi niin on ollut ja mitä nyt pitää muuttaa, jottei taas käy samoin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sulla pitänyt olla kiire? Nyt kuitenkin taas palstailet.
Päiväaikaan oli kiire.
On. Minä en opiskellut mitään sen jälkeen, kun täytin 16. Hyvin pärjäsin "tollona" eläkeikään saakka.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmillä naisilla on tyhmät haaveet.
Tyhmillä kommentoijilla on tyhmät mielipiteet muitten asioista.
Kyllä sinä pärjäät, on kokemusta ja näkymystä jo. Ei ole tyhmä haave.