Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen osaisitko elää yksin

Vierailija
20.06.2025 |

Vai pitääkö olla aina suhteessa?

Kommentit (97)

Vierailija
1/97 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen osannut melkein koko ikäni, ja osaan edelleenkin. Paras olotila.

Vierailija
2/97 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisin mutta pitäis muuttaa rivariin tai kerrostaloon. En ole yhtä kätevä kaikissa jutuissa kuin mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/97 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin oon elänyt jo kohta 40 vuotta, eli siitä asti, kun lapsuuskodistani muutin opiskelemaan lähtiessäni. Eikä ole kissaakaan tai muuta kotieläintä seurana. 

Vierailija
4/97 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisin ja olen elänytkin yksin, suhteeseen en alkaisi vain sen takia että pitäisi olla joku.

Vierailija
5/97 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin yli 20  vuotta, aikoinaan oli kyllä perhekkin.

Vierailija
6/97 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elänyt yksin melkein aina. En tiedä osaanko elää yksin, elää vain.

Vierailija
7/97 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan. Erosin nuorena ja päätin etten menetä enää kellekkään vapauttani. Viihdyn todella hyvin yksin.

Vierailija
8/97 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaanpa hyvinkin.

Vierailija
9/97 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo 13 v viimeisestä miessuhteesta. Varattuja olisi tarjolla, mutta en ala jalkavaimoksi. Viihdyn yksin, joskus juhlapäivinä kylläkin suren  yksinäisyyttä.

Vierailija
10/97 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukuista päätellen luullaan että piruilen jotenkin mutta ihan aidosti olen kiinnostunut

Ap

Vierailija
11/97 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elänyt vuosia yksin kun olen keskittynyt uraan ja sopivaa kumppania ei ole löytynyt. Minulla on sekä asentaja tutkinto, että insinöörin paperit, joten olen teknisesti taitava. Ainoa asia missä tarvitsen apua on muutto, koska pyykinpesukoneen ja sängyn siirrossa tarvitsen apuja.

Olen asunut myös ulkomailla itsekseni, joten olen hyvin itsenäinen ja yksin pärjäävä ihminen, jolla menee kivasti ja on laaja ystävä piiri.

Vierailija
12/97 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole elänyt päivääkään parisuhteessa. Tänä keväänä sen sijaan oon tutustunut ihan mahtavaan tyyppiin. Mut ku oon tällainen hitaasti lämpenevä uuni (joku sanoi et naiset on uuneja ja miehet mikroja :D), ni pelkään et hän alkaa olla nyt luovuttanut mun suhteen. N30+

Vierailija
13/97 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaisi elää kenenkään toisen kanssa, jos se ei tekisi asioita suunnilleen samalla tavalla kuin itse teen. Minkäänlaista sotkua ja sekamelskaa en voisi sietää.

Vierailija
14/97 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan elänyt yksin, mutta pärjäisin varmasti. Asumismuodoksi valitsisin kerrostaloasunnon. 

Vierailija
15/97 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vaihtoehtoja jos parisuhdetta ei ole?

Vierailija
16/97 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan, tietenkin. Ei ole vaikeaa.

Vierailija
17/97 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut yksi jo 35 vuotta. 

Vierailija
18/97 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 v muutin omilleni ja siitä asti elänyt yksin. Suhteessa en ole ollut koskaan. N36

Vierailija
19/97 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin asentajataustainen insinööri ;)! Olen aina elänyt parisuhteessa, mutta uskoisin selviäväni yksinkin. Kompastuskivenä omakotitaln haasteet, jos vaikka joku putki hajoaa tms. Ja pelkään järjettömästi hiiriä, joita vanhassa talossa joskus tulee sisälle asti. Mies loukuttaa ja vie polttotynnyriin, jos hänestä aika jättäisi niin kai se ois pakko opetella itse tekemään, vaikka kauhistuttaa ajatuskin. Muuten pärjäisin varmaan iha ok, pakkohan se ois, ja kaupunkiin en enää mene. 

Vierailija
20/97 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut parisuhteessa enkä usko, että nyt kuusikymppisenä kannattaa muuttaa tilannetta mitenkään. Viihdyn omissa oloissani.