Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen mies kutsuu naisen ulos syömään ja puolittaa laskun?

Vierailija
08.11.2012 |

En ole mikään gold digger, mutta mun mielestä kuuluu ihan peruskäytöstapoihin ja deittailukulttuuriin, että jos mies erikseen varta vasten kutsuu naisen ulos syömään, hän myös maksaa. Eikä niin kuin tänään, että mies kutsui lounaalle, treffeille ja tarjoilijalle sanoi, että laita erikseen.

Olisin ymmärtänyt jos treffit olisivat olleet muuten syvältä tai ei olisi synkannut, mutta hän ihan innoissaan sopi jo viikonlopuksi uusia treffejä ja lähetti ihan kivoja viestejä perään. Ei vaan enää kolahtanut viestit, koska meni ihan totaalisesti maku. Tuli olo, että olisin ollut kaverin kanssa syömässä.

Puheessa kyllä livahteli näin jälkikäteen ajatellen aika paljon faktaa, mitä mikäkin maksaa ja kuinka paljon uusi telkkari oli kustantanut ja paljonko meni rahaa jollain reissulla. Eli ehkä se oli vain puhe mistä puute, mutta hitto pasta-annos 9,20e..

Kommentit (253)

Vierailija
121/253 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi miehiä vituttaa 2) naisen tapa poimia rusinat pullasta: pitää saada samaa palkkaa ja samat oikeudet, MUTTA silti miehen pitääkin tarjota treffeillä, uhrautua naisen puolesta asettaen tarvittaessa terveytensäkin alttiiksi jne.

Suurimmalta osaltaa meistä naisista palkanmaksu on jo tältä vuodelta päättynyt. Sitä paitsi naisilla on jo samat oikeudet kuin miehillä, mutta niistä kiinnipitäminen tekee naisesta bitchin. Palkanmaksu on se kompastuskivi, johon tämä tasa-arvoväittely kaatuu. Sitten, kun miehet ovat valmiita laskemaan palkkojaan n. 20 %, niin voidaan palata asiaan. Muuten tällainen keskustelu on turha.

Milloin naiset alkavat tehdä yhtä paljon työtunteja kuin miehet? Nythän naisten työaika on 80% miesten vastaavasta.

Vierailija
122/253 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekemistä seksillä ja päivällisellä on keskenään?

Päivällisellä tilataan ruokalistalta väsynyttä miestä – tai naista: Päivän pannu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/253 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin naiset alkavat tehdä yhtä paljon työtunteja kuin miehet? Nythän naisten työaika on 80% miesten vastaavasta.

Ei pidä paikkaansa.

Vierailija
124/253 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset olevinaan niin tasa-arvoisia! Itse en ottaisi naista joka ei itse ymmärrä sitä tasa-arvoa noudattaa. Miksi miehen pitää naisen puolesta maksaa!! En hyväksy loisia!

Vierailija
125/253 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla deitillä mies vie yksityissuihkarilla eiffelin huipulle syömään hanhenmaksaa, antaa tiffanyn kaulakorun ja saattaa kotiovelle suukon kera -- niin ja aamulla lähettää tuhat ruusua, kosii saman tien pyytäen kartanonsa emännäksi. Lompakkoa ei enää ikinä tarvii ottaa mukaan.

Vierailija
126/253 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et edes silloin, jos pari on tapaillut useamman kerran?

Toki kuukausia tapailleet ja vakiintuneet parit ovat eri asia. Niitä ekoja treffejä ja tutustumisvaiheen alkua tarkoitin.

Siinä tutustumisvaiheessakin käydään yleenssä useammilla treffeillä. :D Vai meinaatko, että tutustut yhdellä tapaamiskerralla kunnolla? Ei mun mielestä esim. 5-6 kertaa tavannut pari ole vielä mitenkään vakiintunut. :P

En näistä asioista kavereiden kanssa noin täsmällisillä luvuilla (oliko se 5 vai 10 tapaamiskerta, kun teillä tapahtui sitä ja tätä )ole puhunut.

Mutta en tosiaan ole koskaan kuullut, että nainen olisi yhtään tuntemaani miestä pyytänyt treffeille. Ei ensimmäisille eikä toisille - silloinkin nainen vaan olla möllöttää ja odottaa, että mies kysyy. Ja jos ei kysy, niin enää ei nähdä. Naiselta aloitetta ei tule.

Vierailija
127/253 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näistä asioista kavereiden kanssa noin täsmällisillä luvuilla (oliko se 5 vai 10 tapaamiskerta, kun teillä tapahtui sitä ja tätä )ole puhunut.

Mutta en tosiaan ole koskaan kuullut, että nainen olisi yhtään tuntemaani miestä pyytänyt treffeille. Ei ensimmäisille eikä toisille - silloinkin nainen vaan olla möllöttää ja odottaa, että mies kysyy. Ja jos ei kysy, niin enää ei nähdä. Naiselta aloitetta ei tule.

miestä treffeille. Nyt olet siis kuullut tästä "ihmeestä."

Vierailija
128/253 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös maksaa, aivan sama onko mies vai nainen. Kavereiden kesken maksetaan omat laskut.

Kuinka moni nainen kutsuu miehen treffeille? Ehkä 0,00001%. Koska miehen pitää tehdä aloite jne. Eli käytännössä periaate "kutsuja maksaa" on naisille yhtä kuin mies maksaa. Ehkä tällä itsepetoksella naiset saavat paremman omantunnon eivätkä tunne itseään niin huoramaiseksi. Vähän rehellisyyttä peliin nyt.

Eka deitti on miehen aloitteesta YLEENSÄ (ei aina). Mutta sitten sen jälkeen, kun deittailu on aloitettu, kyllä siinä voi kutsujana olla kumpi vaan. Näin ainakin minä olen toiminut ja ihan vastaavilla summilla maksanut meidän tekemisiä.

-27-

Vierailija
129/253 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksakaa omat laskunne.

Vierailija
130/253 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kommentoi tänne. Ihmeellistä putkinäköistä insinööriajattelua ja naisten panettelua.

Vierailija
131/253 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa.

Kannattaa klikata vaikka tuonne:

http://www.tasa-arvo.com/u0-palkkatasa-arvokirja-net.pdf

Vierailija
132/253 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa klikata vaikka tuonne:

<a href="http://www.tasa-arvo.com/u0-palkkatasa-arvokirja-net.pdf" alt="http://www.tasa-arvo.com/u0-palkkatasa-arvokirja-net.pdf">http://www.tasa-arvo.com/u0-palkkatasa-arvokirja-net.pdf</a&gt;

Esitä jotain vakuuttavampaa, esim. työmarkkinajärjestöjen tai Tilastokeskuksen tutkimuksia miesten ja naisten työajoista. Ei löydy vai? Selvä.

Vierailija
133/253 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan miehen siitä leiristä, jossa arvostetaan naisellisia naisia, käytöstapoja ja jossa naiset saavat olla naisia. Se ja sama onko se jonkun mielestä sadan vuoden takaista tasa-arvottomuutta.

Miksi aina pitää olla niin mustavalkoiset käsitykset naisellisuudesta? Eli en ole naisellinen nainen, kun haluan, että ollaan treffikumppanin kanssa tasavertaisessa asemassa? Ollaan sitten miehen kanssa kummatkin käytöstavattomia juntteja, hyvä niin. :)

Vierailija
134/253 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan miehen siitä leiristä, jossa arvostetaan naisellisia naisia, käytöstapoja ja jossa naiset saavat olla naisia. Se ja sama onko se jonkun mielestä sadan vuoden takaista tasa-arvottomuutta.

Miksi aina pitää olla niin mustavalkoiset käsitykset naisellisuudesta? Eli en ole naisellinen nainen, kun haluan, että ollaan treffikumppanin kanssa tasavertaisessa asemassa? Ollaan sitten miehen kanssa kummatkin käytöstavattomia juntteja, hyvä niin. :)

Vierailija
135/253 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tässä on ketään huoraksi haukkunut?

Vierailija
136/253 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
137/253 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin luonnollisesti omaa viestiäni. En voi olla vastuussa muiden mielipiteistä.

Vierailija
138/253 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

[Niin, tai olen huora, jos minusta on romanttista että mies tarjoaa kerran ensitreffeillä?

Portto mikä portto. Näin on aina, kun nainen ottaa mieheltä rahaa vastineeksi seurastaan.

Vierailija
139/253 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kuulette tämän tarinan, ajattelette hyvää niistäkin miehistä, jotka halusivat puolittaa laskun:

Menin kahvilaan miehen kanssa hänen pyynnöstään ja kun maksun aika tuli, mies otti lompakkonsa esiin, katsoi sitä ja sanoi minulle: "Sä voitkin maksaa, niin mä tarjoan sitten joskus". Sanomattakin selvää, ettei koskaan saanut tarjota minulle mitään.

Vierailija
140/253 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kuulette tämän tarinan, ajattelette hyvää niistäkin miehistä, jotka halusivat puolittaa laskun:

Menin kahvilaan miehen kanssa hänen pyynnöstään ja kun maksun aika tuli, mies otti lompakkonsa esiin, katsoi sitä ja sanoi minulle: "Sä voitkin maksaa, niin mä tarjoan sitten joskus". Sanomattakin selvää, ettei koskaan saanut tarjota minulle mitään.

Ettei vain kyseessä ollut ns. "miesasiamies"? :D

(En se minä ollut)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi