Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mielikuvia Michael Kors -merkki herättää? Esim. laukut?

Vierailija
05.11.2012 |

Kommentit (117)

Vierailija
41/117 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jösses, taitaa monella on rahan arvo täysin kadonnut. Joku laittaa veskaan saman verran rahaa, millä joku toinen kitkuttaa kuukauden ruokaostoksensa. Jos mulla olisi niin paljon rahaa, ettei 500e tuntuis missään, niin tekisin sillä summalla ihan jotain muuta kuin ostelisin hömppiä laukkuja. - Tajuatteko ihmiset, miten jonkun afrikkalaisen tai intialaisen lapsen elämä voisi mullistustua tuosta summasta, hän pääsisi kouluun!!

Vierailija
42/117 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30. Kesällä ajattelin ostavani kyseisen merkin laukun, koska löysin kivan värisen ja laadukasta nahkaa olevan. Jäi sitten syystä tai toisesta ostamatta ja nyt sitä ei sitten saa enää mistään. Ainut vaihtoehto taitaa olla ebay, jos hyvällä tuurilla joku haluaisi eroon omastaan.

Omistan kyseiseltä merkiltä ainoastaan takin. Ei se mielestäni ollut erityisen kallis.

Laukku olisi kyllä ollut elämäni kallein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/117 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

liike on Stockmann.

Michael Korsista tulee mieleen vain Stokka.

Köyhän miehen LV.

laukuissa, joissa logo killuu selvästi.

Vierailija
44/117 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miul on kaikista hienoin laukku! Seppälä!

Vierailija
45/117 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ****** täällä jauhetaan? Ensinnäkin, Longchamp on hiano ja arvostettu merkki ympäri maailman, ja toiseksi itse pidän MK laukuista, se on hillitty, nuorille aikuisille suunnattu hyvällä maulla valmistettu merkki, eikä MK laukkuja todellakaan ole näkyny mummoilla käsivarrella. Ja joitain ei vain kiinnosta LV laukut, rumia, ylimielisiä ja liian brändättyjä. Tuntuu siltä, että ne jotka tänne on tullu kommentoimaan, eivät tiedä mitään laukuista tai merkeistä.

Terv. Espoolainen lukiolaistyttö

Vierailija
46/117 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se on vaan niin noloa, että ostetaan jotain vain sen takia, että tulee ilmi sen näkeville, ettei hei, toi akka on käyttäny tohon laukkuun 2000 euroa!

Nolottaaaa! En kehtaisi ikinä kulkea tuolla käyttäen laukkua sen takia, että teen nyt ihmisille tässä selväks, että mulla oli varaa tähän. Luoja soikoon! Rahaa voin käyttää pari sataa laukkuun, että saan kestävän ja oikeasti kauniisti muodoillun laukun.

Statukseni tulee ilmi, kun avaan suuni. Ja tietenkin muutenkin huikaiseva ulkonäköni tekee työnsä itsessään, en tarvitse tuollaista reppanalaukkua osoittamaan vastaantulijoille, että heh ee mullapa oli varaa tähän!! Kattokaa, mulla on MERKKILAUKKU! 

Okei, on minulla pieni pahe, tykkään tehokkaista ja kauniistimuodoilluista autoista. Mutta sellasiakin saa 50 000 - 70 000, jotka vastaavat tarpeisiini, eikä tarvitse lukea nokassa mersu.

Vierailija
47/117 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Yhdysvalloissa MK:n vaatteita ja tuotteita käyttävät keski-ikäiset naiset.

Vierailija
48/117 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

New Yorkissa tosiaan melkeimpä joka toisella vastaantulijalla näkyi MK:ta muodossa jos toisessa, yleensä se oli se käsilaukku. Itse olen reissuillani sieltä kolme laukkua ostanut ja kaksi kelloa, ovat paaaaljoon edullisempia siellä kuin täällä suomen stockkalla. 

Laatumerkki ja hyvännäköinen. 

Vierailija
49/117 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2012 klo 18:56"]

esillä kissankokoisin kirjaimin. Kaikki MK:t LV:t ym. ovat ihmisiä varten, jotka määrittävät itsensä ja muut brändien kautta. Surettaa sellainen elämäntyyli.

[/quote]

Halvemman Michael Michael Kors malliston laukut ovat kieltämättä helposti tunnistettavia. Monissa on MK isolla painatettuna kuvioksi, Hamiltonissa keikkuu esim. jättimäinen MK-lukko ja muissakin malleissa on MK-riipuksia. LV:ssa taas jokainen tunnistaa monogrammikuosin ja varmasti useimmat myös damier kuosin, jossa jopa lukee Louis Vuitton.

Harva kuitenkaan edes ehkä tietää kalliimmasta ja todellisesta Michael Kors mallistosta. Niissä lukee aina huomaamattomasti jossain Michel Kors (huom. ei MK) ja niitä ei tunnista merkkilaukuiksi ellei ole hyvin perillä malleista tai pääse todella lähelle laukkua, että erottaa lukemaan nimen. Sama on LV:n kohdalla. Pitää olla paremmin perilla kyseisestä merkistä, että esimerkiksi tunnistaa Epi kuosisia laukkuja Vuittonin laukuiksi.

Kuinka moni laukuista ei kiinnostunut henkilö tunnistaisi esimerkiksi näitä kadulla merkkilaukuiksi, jos joku kävelisi nopeasti ohi sellaista kantaen.

http://www.louisvuitton.co.uk/front/#/eng_GB/Collections/Women/Handbags/products/Eden-EPI-M40652

http://www.net-a-porter.com/product/348428

Vierailija
50/117 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on MK:n laukku, mutta enpä ole lainkaan kiinnittänyt huomiota siihen minkälaisilla ihmisillä niitä yleensä näkee. Ostin laukun, koska se oli nahkaa, sopivan kokoinen, värinen ja muutenkin juuri etsimäni mallinen. Nykyään on yllättävän vaikea löytää kunnollista NAHKAlaukkua. Kaikenmaailman tekonahkapussukoista saa maksaa omaisuuden eivätkä ne kestä kunnolla Suomen pakkasia. Hyvänä esimerkkinä Guess.

Vierailija
51/117 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy lähinnä sääliksi teitä ihmisiä joilla ei ole muuta elämää kuin haukkua muita tai muiden tyyliä. Eikö ole rikkaus että ihmisiä ja makuja on moneen lähtöön? Itseltäni löytyy sekä michael korsia, longchampia että louis vuittonia, ja voin sanoa, että ei se raha sitä määrää minkä laukun ostan, vaan se ulkonäkö. Joten mitä jos keskittyisitte ihan siihen omaan tyyliinne ja opettelisitte arvostamaan muiden ihmistenkin makua. Kun kaikki eivät ole samanlaisia pellejä kuin te, jotka ette osaa muuta kuin tuijottaa hintalappua ja arvostella.

Vierailija
52/117 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoity-toity av-mammat dissaa Korsia vaikka hanen mekkonsa kelpasi Michelle Obamalle viralliseen potrettiin ensimmaisella kaudella.

Kylla sita ollaan fiineja ja rikkaita siella Perahikialla ;).

Vierailija
53/117 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa ketä ärsyttää kun bloggaajat hehkuttavat blogeissaan Michael Michael Kors nimisiä halpamalliston laukkujaan Michael Kors merkkisinä, joka on kalliimpi? Näitä kalliimman malliston laukkuja en ole nähnyt yhdessäkään blogissa kuin Xenialla, jolla oli aikanaan se yksi musta laukku hopeisillä yksityiskohdilla. Sama kuin esittelisi Marc by Marc Jacobsin laukkuja Marc Jacobsin laukkuina tai See by Chloen laukkua Chloen laukkuna.

Vierailija
54/117 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2013 klo 02:45"]

Olenko ainoa ketä ärsyttää kun bloggaajat hehkuttavat blogeissaan Michael Michael Kors nimisiä halpamalliston laukkujaan Michael Kors merkkisinä, joka on kalliimpi? Näitä kalliimman malliston laukkuja en ole nähnyt yhdessäkään blogissa kuin Xenialla, jolla oli aikanaan se yksi musta laukku hopeisillä yksityiskohdilla. Sama kuin esittelisi Marc by Marc Jacobsin laukkuja Marc Jacobsin laukkuina tai See by Chloen laukkua Chloen laukkuna.

[/quote]

Kyllä mä ainakin kutsun noita suunnittelijoiden halvempia merkkejä myös pelkästään suunnittelijan nimellä usein. Eiköhän ne, jotka tietää näiden merkkejen välisen eron, tunnista, kumpaan/mihin niistä oma tuotteeni kuuluu. Ei tunnu luontevalta puhua jatkuvasti Michael Michael Korsista tai Kors Michael Korsista (kengissä) vaan puhun niistä yleisesti vaan "korseina", jos joku merkkiä kysyy. Tarkennan toki, jos kysyjä tätä kaipaa.

Vierailija
55/117 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idioottien bimbojen suosikkimerkki.

Vierailija
56/117 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nimenomaan! Käytännöllisyys, kestävyys ja ulkonäkö. Niistä voi maksaa. Ei mistään merkistä. 

Mutta maailma on idiootteja pullollaan.

Vierailija
57/117 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av tietää minusta kaiken! olen pissis! Edellinenlaukkuni oli guess, nyt käytän mk:ta.

45 v 

Vierailija
58/117 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika massaa, etenkin ne MK tuotteet joissa logo selvästi esillä. Inflaation kokenut blogimaailmassa.

Vierailija
59/117 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko ne halvimmat 200-300 eur Korsin laukut todellakin nahkaa? Kuvittelin, että jotain muovia kun räpläsin muistaakseni sitä Hamilton mallia. Kyllä se varmasti ihan laukkuna toimivat ja minusta sellaisia keskihintaisia käyttölaukkujahan ne ovat ihmiselle, joka haluaa toimivan laukun muutamaksi vuodeksi mutta ei osta laukkua statussymboliksi. Mielestäni tonnien laittaminen laukkuihin kertoo huonosta itsetunnosta jos ei satu olemaan miljonääri. Enimmäkseenhän Suomessa persaukiset tai tavikset niitä yli tonnin Vuittoneitakin ostaa, koska suurimmalla osalla ihmisistä on sen verran säästöjä tai käyttävät sitten mahdollisesti luottoa.

En itse ostaisi Korsia ehkä juuri sen suuren logon vuoksi. Osa laukuista on ihan kivoja, mutta se suuri riippuva logo on aika nolo.

Vierailija
60/117 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsin laadukas, edullinen merkki etenkin kotimaassaan. Suomessa ylihinnoiteltu, kuten CK, DKNY ja Hilfigerkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan