Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mielikuvia Michael Kors -merkki herättää? Esim. laukut?

Vierailija
05.11.2012 |

Kommentit (117)

Vierailija
21/117 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

han tosissanneko te lataatte tuollaisia arvoja jollekin käsilaukulle? Eikö siihen voisi suhtautua - hmm - käsilaukkuna?

Näillä lakeuksilla ei pilkata Jumalaa!

Vierailija
22/117 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitäkin nähty :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/117 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ostaa Ranskasta ( 1600e ).Galerie La Fayette esim.

Vierailija
24/117 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli 50 euron käsilaukut on sulaa hulluutta. En ikinä maksaisi laukusta yli 50 euroa, ellei kyseessä ole matkalaukku.

En keksi ainuttakaan syytä miksi maksaisin laukusta paria, kolmea kymppiä enempää.

Vierailija
25/117 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennemminkin melko rouvashenkinen. Joka tapauksessa 30+.

Venäläisten suosiossa myös.

Itse en kamalasti pidä.

Vierailija
26/117 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttävät laukkaua siihen että kuvaavat itsensä sen kanssa aamuisin XD. Mä kuljetan käsilaukussa tavaroita joita kuljetan mukana, tarvitsen muutaman eri kokoisen eri tarpeeseen, esim. isomman, johon mahtuu läppäri ja pienemmän jos voin ottaa tiedostot vain tikulla mukaan.

Vierailija
27/117 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteissa tyylikkäitä, pienissä asusteissa myös. Kengät ihan ok. Laukuissa riippuu mitä linjaa on. Ne, mitä Stockalla myydään ovat osa aika halpiksen näköisiä. Kamalimpia ne, jotka ovat tyyliltään aivan Vuitton NF:n ja Speedyn kaltaisia. Yksiväriset pienillä kultayksityiskohdilla ihan tyylikkäitä. Muistaakseni Stockalla myydään vain Michael Michael Korsia?

Itse tilasin juuri Michael Kors Collectionin laukun, joka on ihana. Joku sanoi, että laukut ovat pissiksille, jotka haaveilet Vuittonista. Heh, itse olisin tuon Korsin laukun hinnalla saanut oikein nätin Vuittonin, mutta vaihtelu virkistää.

Vierailija
28/117 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näen Korsin laukut kohtuuhintaisina laukkuina. Ovat kuitenkin nahkaa, mutta silti hinnat vielä normaalien ihmistn ulottuvilla. En osaa verrata Korseja Vuittoneihin, sillä Vuittonithan ovat jotain ylihintaista muovia (ne halvemmat siis).

Korsien kanssa muita hyviä nahkaisia saman hintaluokan laukkuja ei hurjan paljoa ole. Longchampilla löytyy muutamia ja Marc by Marc Jacobsin laukut taitaa olla myös suurinpiirtein samoissa hintaluokissa. Näin äkkiseltään ei muita tule mieleen.

Korsin laukut on ennemminkin köyhän miehen Mulberryjä ;D Hamilton toten ulkoasussakin on mun silmään vähän samaa kuin Bayswaterissa.

Vierailija
29/117 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollekin käsilaukulle? Eikö siihen voisi suhtautua - hmm - käsilaukkuna?

Kadessa roikkuu tuhansien eurojen veska ja perheelle syotetaan makaroonilaatikkoa.

Suomi on varmaan laukkukauppiaiden kultamaa.

Vierailija
30/117 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä hinta-laatusuhde, ei merkkilisää. Tuotteet hyvistä materiaaleista ja viimeisteltyjä, kuitenkin melko edullisia.

Vierailija
31/117 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä tulee mieleen bloggaajat, jotka rakastavat mustia kynähameita, valkoisia paitapuseroita ja Zaran villakangastakkeja. Ranteessa tietenkin komeilee kultainen jättikokoinen Kors.

Muaahhhaaaa!! Tama oli erittain osuvasti sanottu!! Eihan niita bloggaajia edes erota, kaikilla sama tyyli..!

Vierailija
32/117 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

New Yorkissa MK näkyy melkeimpä jokaisen kaupunkilaisen olkapäällä, todella yleinen siellä.

Hyvä merkki, kaunista suht. kohtuuhintaan

Vierailija
33/117 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

halvemmatkin laukut nahkaa, ei muovia kuten lv tai guess. Yksi lemppareistani, harvoin löytää näin halvalla näin laadukasta.

Vierailija
34/117 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pari MK:n laukkua, ostettu ulkonäön ja käyttötarkoituksen vuoksi, ei merkin. Erittäin hyvälaatuisia ja toimivia arkilaukkuja. Vuittonista en ole koskaan erityisemmin pitänyt, Mulberryä löytyy kyllä laukkuvalikoimasta. Ikää 40+.

Vierailija
35/117 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää ihmisten kommentit joissa käytetään sanaa pissis ja köyhä. Taitavat kirjoittajat itse olla melko sivistymättömiä tai vain katkeria kun eivät tahdo laukusta paljoa maksaa. Itseltäni löytyy mk lompakko ja laukkua olen ostamassa. Hyvä hinta laatu suhde. Itse olen 22vuotias, yliopistossa kolmatta vuotta opiskeleva ja yrittäjä. Enkä lue kauppatieteitä! Mielestäni lv:n peruslaukut ovat hieman piloille menneitä, kun feikkejä liikkuu niin paljon, ja voisin mk:n lisäksi kelpuutta ainoastaan damuer shopperin, tosin en ole valmis maksamaan siitä sellaista hintaa. Ja tämä ei ole siksi ettenkö pystyisi. Mukavaa joulua!

Vierailija
36/117 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tänään just MK laukun stockalta kun etsin jotain kivaa laukkua hyvällä laadulla ja löysin tosi kivan MK laukun, vaikka en merkistä tiennytkään mitään vain nähnyt joillakin ihmisillä sen ja näin todi paljon nuorilla naisilla sellaisia!! Noin 18-25 vuotiailla eniten joten en sanoisi että mummomainen, mutta mielenkiinnolla tulin katsomaan mitä ihmiset ovat mieltä mk laukuista ja sanon vaan että masensi kun puhuttiin pissiksistä ja köyhistä -.- jos mietitte nii LV laukut on naurettavan kalliita laukuksi ja MK on ihan sopivan hintanen laukusta mun mielestä. Luulen että sitä ollaan vähän kateellisia tai jotenkin katkeria. Luulin kans et pissis sanakin on vähä jääny tonne vuosien taakse, se on musta kiva jos tykkää panostaa ulkonäköön, mutta sua haukutaan aina vaikka olisit millane. Kiva kun täällä jotkut puhuivat mukavasti :) eivätkä ole niin tuomitsevia.

Vierailija
37/117 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muodin huiipulle -ohjelmassa? Mulle ton merkin taika loppui siinä vaiheessa kun näin sen tavispullukan istuksimassa telkka-ohjelmassa. Todella glaumröösi suunnittelija on keskiluokkaisen ulkonäön ja jotenkin persaukisen oloisen mediatyrkkyilyn yläpuolella.

Vierailija
38/117 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esillä kissankokoisin kirjaimin. Kaikki MK:t LV:t ym. ovat ihmisiä varten, jotka määrittävät itsensä ja muut brändien kautta. Surettaa sellainen elämäntyyli.

Vierailija
39/117 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

materiaalit ja viimeistely hyviä hintaansa nähden.

Vierailija
40/117 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukas peruslaukku, kestänyt hyvin, riittävästi lokeroita, "istuu" olalle. Ostin joskus jenkeistä, maksoi parisataa dollaria alennusmyynnissä. Ja ikää mulla on 40+ enkä koe olevani mummo sen enempää kuin pissiskään.