Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mielikuvia Michael Kors -merkki herättää? Esim. laukut?

Vierailija
05.11.2012 |

Kommentit (117)

Vierailija
101/117 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit, pissikset.

Vierailija
102/117 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät asiasta maininneet mutta jäi silti ärsyttämään: Sen MK-ketjun saa pois eli se ei voi olla mikään iso ongelma? Lisäksi ihmettelen että pitääkö sitä niin hirveesti välittää siitä että pikkulissut käyttää niitä, ei se ole sinulta mitenkään pois.
Minusta on vain hyvä että he jotka haluavat ostaa jotain vähän laadukampaa voivat tehdä niin eivätkä joudu heti vararikkoon ostoksestaan. Itse en ostaisi monen sadan euron laukkua sillä faktahan on että hyvää saa halvemmallakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/117 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielikuvituksen puute tulee usein mieleen kun korsin näkee.

Vierailija
104/117 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 13:02"]

[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 23:15"]

Korsin laukut ovat blogien ym pilaamia. Itsekin pidin laukkujen tyylistä aikaisemmin, mutta nyt ei tulisi mieleenkään enää hankkia moista massalaukkua. Samaten ne MK-kellot, massamassamassa. Jos haluan panostaa laukkuun useamman satasen, niin ostan jotain mikä ei heti tule jokapaikassa vastaan.

Merkkien elinkaari näkyy muutenkin hyvin blogeissa: Esimerkkinä laukku X, joka on hinnaltaan melko kallis, muttei kuitenkaan niin kallis etteikö työssäkäyvä ihminen parin-kolmen kuukauden säästämisellä voisi ostaa. Laukusta X on tullut ulkomaisissa blogeissa hitti. Sitten laukun ostaa Mungo-Anna, joka kieltämättä on bloggareista selkeä edelläkävijä. Sen jälkeen niitä rupeaa näkymään muilla vähän enemmän luetuilla bloggaajilla yksi toisensa jälkeen. Pikkuhiljaa vielä bloggaajat, joilla on edes jonkin verran tyylillistä uskottavuutta ryhtyvät joukolla ostamaan samaa laukkua. Siinä vaiheessa, kun eräs kilpirauhasen vajaatoiminnan vuoksi (niin varmaan) lihonut bloggari ostaa laukun, niin laukun hohto on kadonnut.. Siitä ihanasta muotituotteesta ja jopa jonkin sortin statussymbolista tulee tavallistakin tavallisemman tanttaran ostos. Näin on käynyt myös Michael Korsille ja LV on menossa samaan suuntaan.

[/quote] Keneen bloggaajaan tällä viitataan? 

[/quote]

Ei viitti kertoa, ettei ylläpito poista :D Mut tietäjät tietää.

Vierailija
105/117 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeita, tyylikkäitä ja laadukkaita. Naiset on naisia, kaikki me laukkuja käytetään. Ajaton tyylikäs laukku käy kyllä kaiken ikäisille. Ja entä sitten jos ei ole Louis Vuittoniin varaa, kaikki ei ole syntynyt kultalusikka röörissä tai ole kykeneväisiä/halukkaita rahakkaaseen työhön. Henk. Koht rakastan Korsin laukkuja, en ole edes LVtä hirveästi ihaillut, vaikka hienoja nekin on. Chanelia kyllä ihailen.
Tää on tätä katkeraa ja kateellista suomalaisten keskustelua, toisia vituttaa että toiset on nuoria ja omistavat upean laukun. Mua ei vituta vaikka MK on vasta hankinnassa ja ikääkin alkaa olla kohta 30. Antaa kaikkien kukkien kukkia suomalaiset ;)

Vierailija
106/117 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania nama Michael Kors "asiantuntijat" Keskustelette suu vaahdossa Michael Michael Korsin laukuista joka on Korsin halpismerkki. Niita saa parilla sadalla ja allekin. Korsin laukut alkavat n. tuhannesta ja harvinaisemmat maksavat $6000.00 - $8000.00, tuskin joka Tampereen pissikselta loytyy :).

Vierailija
107/117 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa, enpä tajua tästäkään ketjusta mitään. Mulla on MK-laukku jossa hilluu sellainen selvä logo, mutta en ole koskaan merkeistä välittänyt. Halusin vain ostaa laadukkaan, musta, kestävän nahkalaukun, sopivan kokoisen ja näköisen ja sen ostin. Merkit on mulle yks hailee. Nyt luen täältä jostai blogilaukuista, kalliimmasta mallistosta, josta mun pitäisi ilmeisesti tietää, mutten edes välitä, jne jne. Voi että nauran tälle ketjulle ja pistän Korsin olalle, minä keski-ikäinen hipsteri, joka en ymmärrä teidän blogijutuista ja merkkituotteista hevosen paskan vertaa!

Vierailija
108/117 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikilla on Korsin laukku, aika monella 20+...jotenkin niistä on mennyt maku. En halua samanlaista laukkua mikä joka toisella on.

Vierailija
109/117 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menettänyt mainettaan, nykyään tosiaan köyhän yksinhuoltajaäidin viimeinen rakkaus

Vierailija
110/117 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuosta laukusta tulee Tukholman risteily mieleen..esim.vikingline clubikortilla 25%alennusta laukusta..

Vierailija
111/117 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Michael korsin laukut on halpoja kopioita oikeista merkeistä. Merkki näkyy laukussa kolmen kilometrin päähän, soveltuu siis erinomaisesti egoaan mitättömillä asioilla pönkittäville ihmisille. Ja tosiaan stockmann myy Michael korsin halvempaa linjaa, eli juuri sitä joka on suunnattu niille joilla ei ole rahaa parempaan, mutta joku merkki on pakko olla näkyvillä. Harmillista että näitä näkee myös aikuisilla naisilla.

Vierailija
112/117 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisellisuus, viehättävä, kaupallinen. Näin nykissä mk:n suuren liikkeen, ja kuolasin näyteikkunan eessä :) otin kuvankin ihanimmasta laukusta. Ehkä joskus rohkaistun ostamaan!!!

Vierailija
113/117 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 21:06"]Michael korsin laukut on halpoja kopioita oikeista merkeistä. Merkki näkyy laukussa kolmen kilometrin päähän, soveltuu siis erinomaisesti egoaan mitättömillä asioilla pönkittäville ihmisille. Ja tosiaan stockmann myy Michael korsin halvempaa linjaa, eli juuri sitä joka on suunnattu niille joilla ei ole rahaa parempaan, mutta joku merkki on pakko olla näkyvillä. Harmillista että näitä näkee myös aikuisilla naisilla.

[/quote]

Ja tarkoitin nimenomaan näitä Michael Michael kors malliston laukkuja. Päämallisto on asia erikseen.

Vierailija
114/117 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yliopisto-opiskelijatytär käyttää joka päivä koulussa, ipad ja päivän aijana tarvittavat paperit mahtuu hyvin ja hintakin vähemmän kuin kuukauden opintotuki asumislisineen

Vierailija
115/117 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite en omista merkkilaukkuja, enkä niistä paljon tiedä, mutta mulle Guess ja Kors on samalla tasolla.

Vierailija
116/117 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
117/117 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

omasta mielestä sopiva merkki yli 15 vuotiaille tumbler tytöille! :) ja bloggaajille! 

oikein mukavan näköisiä laukkuja, en näe mitään huonoa laukuissa!