Mitä mielikuvia Michael Kors -merkki herättää? Esim. laukut?
Kommentit (117)
Tylsiä, persoonattomia laukkuja, joissa päällekäyvä logo. Ihmiselle, jolla on rahaa, muttei omaa tyyliä...
En tunnista noita laukkuja ja vaikka jonkun tunnistaisinkin, niin ei ne herätä mitään mielikuvia tai ajatuksia. Laukku on mulle laukku. Ei mikään palvonnan kohde. Jotkut laukut on kivan näköisiä ja jotkut ei - merkistä viis veisaan ja samoin hinnasta.
Mulle itselleni riittää ihan normaali laukku, en haaveile, enkä halua mitään luksuslaukkuja. Mä olen sen verran huoleton noiden laukkujeni kanssa, että se luksuslaukku olis hyvin pian halpislaukun näköinen lojuttuaan vähän siellä täällä :D
Tuorein wt-merkki. Vähän samaa kategoriaa kuin Burberry (ja burberry-kopiot) pari vuotta sitten.
Korsin kellot vielä menettelee, mutta ne isologoiset olkalaukut ovat useimmiten tosi mauttoman näköisiä. Tehty just niille joilla ei persaus kestä LV tai Chanel-veskaa, mutta jotka haluaisivat sellaisen kuitenkin. Nyt sitten haahuillaan MK-logo heiluen. Onhan tää toki parempi vaihtoehto kuin kaikkien wt-merkkien isoäiti Guess, mutta lähellä liikutaan...
Oon 13 ja mul on Korssin iso käsilaukku, Guessin lompakko ja pieni käsilaukku, mä käytän vaan M.A.Cin ja Chanelin meikkejä ja O.P.I'n kynsilakkoja. Vaatteet on pelkkää Hollisterii ja juon vaa Starbucksin juomia. Parhaat hajuvedet on Diorin, mul on nyt 2 kpl mut oon aatellu ostaa niitä lisää koska ne on nii laadukkaita. Mun alusvaatteet on Victoria's Secrettii, emmä kyl kestäiskää mitää seppälän paskoi. Mä ostin just mun neljännet Converset, lyhytvartiset valkoset <3 Kännykkänä iPhone 5s, sit mul on iPad Air 2 ja tätä viestii kirjottelen viistoistatuumasella MacBook Airilla :) Sellasta se elämä on ku on rikkat vanhemmat :D onhan tää sillee kivaa mut kaikki koulus on vaa aika kateellisii mulle kun saan aina kaikkee hienoo mihin niil ei oo varaa<3<3:D
Mulle kävi klassisesti. Nuorena tyttönä aloitin Guessista, siirryin Michael Michael Korsiin ja siitä Louis Vuittoniin ja Mulberryyn. Mitähän seuraavaksi alan hamstrata?
Asuinmaassani kyseisella merkilla ei (onneksi) ole tiettya kayttajaharyhmaa -merkin laukkuja esimerkiksi nakee kaiken ikaisilla ja tyylisilla naisilla. Ei siis herata sen kummempia mielikuvia, kuin mikaan muukaan merkki.
Suurin osa merkin laukuista on varsin kivoja, simppeleita omaan silmaani.
Ylihintaisia , huonolaatuisia ja rumia.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 21:13"]Ylihintaisia , huonolaatuisia ja rumia.
[/quote]
(Laukkujen) laatu riippuu kaytetysta materiaalista. Merkin saffiano -nahka ainakin parjaa kalliimpienkin merkkien vastaavalle nahalle.
Saffiano nahka on ihana materiaali mut suosin enemmän pelkistetympää Pradaa.
Itseltä löytyy yhden MK:n kengät ja 2 laukkua, mutta olen vähän kyllästynyt niihin kun niitä näkyy nykyään kaikilla. Ostin kengät jo 2011 ja laukut 2012 ja 2013. Ja 23-vuotias opiskelija olen.
Michael Kors ja Guess laukut, käyttäjinä noin 12-20 vuotiaat. Meilläkin jo nuorempi pyysi saisiko Michael Korsin. Katselin tuossa edellisviikkonloppuna Tukholmalaisen ostoskeskuksen asiakaskuntaa ajankulukseni, huomioni kiinnitti pari noin 13-vuotiasta nuorta tyttöä, toisen pukeutuminen oli Hollisterin huppari, Timberlandin pitkät saappaat ja kädessä keikkui Korsin laukku.
Michael Kors..toki jos haluat olla basic bitch.
Korssi laukusta tulee mieleen:
noin 17-27v bloggaajanainen joka ostaa laukun koska
1. se on muillakin 2. se on merkkilaukku 3. se on Kors 4. se on tarjouksessa/saa blogiedun. Tyyli on tavallistakin tavallisempi tavistyyli farkut+valkoinen paita tai sitten huonosti yhdisteltyjä pissisvaatteita esim. ballerinapuku aikuisella naisella jolla on ryppyjä.
Mulle tulee mieleen Patsy ja Edina. Niin kuin kaikista muistakin rumista mutta kalliista ihmemerkeistä.
En tiiä merkkiä ja oon 21. Ainaki täällä peräkylillä teineillä on just sellaset suht halvat laukut joita saa esim. x-globesta yms..
Eli kuuloistais joltain vanhan tädin laukulta. Ihan oikeesti, ei kukaan niitä teijä laukkuja katso! Iha sama onko se euron vai tonnin laukku, sillä erotuksella et tonnin laukulle nauraisin koska keksisin muitakin tapoja käyttää rahojani :D
Olen yläasteella, ja meidän koulussa on kaikilla joko MK tai Kånken. Enkä asu Porvoossa vaan Tampereella.
Ei herätä minkäänlaisia mielikuvia. Olen nähnyt sen nimen ainoastaan täällä.
Mä mietin et mistä tää kaikki on niin tuttua... Sitten tajusin, että täähän on ku yläasteella! Mitä merkkiä kelläkin on ja mitä sen perusteella voi toisesta päätellä. Huoh. Kunpa nää olis jo taakse jäänyttä elämää.
Jep, oli pakko googlettaa ja oli rumia. Tai no ehkä sopivia jonku 50- vuotiaan kukkaropussiksi
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 23:15"]
Korsin laukut ovat blogien ym pilaamia. Itsekin pidin laukkujen tyylistä aikaisemmin, mutta nyt ei tulisi mieleenkään enää hankkia moista massalaukkua. Samaten ne MK-kellot, massamassamassa. Jos haluan panostaa laukkuun useamman satasen, niin ostan jotain mikä ei heti tule jokapaikassa vastaan.
Merkkien elinkaari näkyy muutenkin hyvin blogeissa: Esimerkkinä laukku X, joka on hinnaltaan melko kallis, muttei kuitenkaan niin kallis etteikö työssäkäyvä ihminen parin-kolmen kuukauden säästämisellä voisi ostaa. Laukusta X on tullut ulkomaisissa blogeissa hitti. Sitten laukun ostaa Mungo-Anna, joka kieltämättä on bloggareista selkeä edelläkävijä. Sen jälkeen niitä rupeaa näkymään muilla vähän enemmän luetuilla bloggaajilla yksi toisensa jälkeen. Pikkuhiljaa vielä bloggaajat, joilla on edes jonkin verran tyylillistä uskottavuutta ryhtyvät joukolla ostamaan samaa laukkua. Siinä vaiheessa, kun eräs kilpirauhasen vajaatoiminnan vuoksi (niin varmaan) lihonut bloggari ostaa laukun, niin laukun hohto on kadonnut.. Siitä ihanasta muotituotteesta ja jopa jonkin sortin statussymbolista tulee tavallistakin tavallisemman tanttaran ostos. Näin on käynyt myös Michael Korsille ja LV on menossa samaan suuntaan.
[/quote] Keneen bloggaajaan tällä viitataan?