kuinka moni vakkarisuhteessa elävä käyttää ehkäisynä kortsuja? Mä en ainakaan jaksaisi!
ymmärrän kyllä ettei joku halua hormoneja, en minäkään ja mulla onkin kuparikierukka, ja on tosi hyvä, oletteko harkinneet sitä vaihtoehtoa?
Kommentit (45)
Kortsuja käytetään ja myönnettäköön, että tiettyyn (hedelmälliseen) aikaan kuukaudesta tulee fiilis, että josko vedettäis ilman (tiedän; luonto haluaa minut raskaaksi). Mutta ei mua muuten kumien kanssa pelaaminen haittaa; on jopa siistimpää, kun ei valu siemennesteet yhdynnän jälkeen.
Nyt ollaan muuten ilman ehkäsyä paitsi oviksen aikaan käytetään kortsua tai sit pidättäydytään yhdynnästä kokonaan.
Yhdyntää emme harrasta kovinkaan usein (2x/kk) koska miehellä ei ole seksihaluja kun hän joutuu syömään lääkkeitä jotka aiheuttaa haluttomuutta. Harrastamme paljon oraaliseksiä. Emme ole kokeneet kondoomia hankalaksi.
Eikä me olla kumpikaan mitään teinisähläreitä, oltiin kyllä onnistuneesti käytetty kondomia aiempien partnereiden kanssa. Kumma juttu.
Sitten kun ehkäisy on taas ajankohtaista, taidan ensin kokeilla kuparikierukkaa ja sit vasta kortsut kehiin, jos se ei sovi.