Deittimiehellä oli nordean black luottokortti. Googletin että sellaisen saa vain private banking asiakas jolla on >2miljoonaa...
Treffeillä hän ei edes tarjoutunut tarjoamaan. Jatkaisitteko tuollaisen kitupiikin kanssa?
Muuten hän oli kyllä komea ja mukava.
Kommentit (25)
Voisin kokeilla toisia treffejä, jos kerran oli muuten kiinnostava. Jos sama jatkuu, niin kolmansia treffejä en enää. Oli rahaa paljon tai vähän, minusta herrasmies tarjoaa, ainakin jos on kutsunut treffeille. Jokainen kutsuja voi valita omaan tulotasoonsa sopivan paikan, joten ei pitäisi olla liian vaikeaa.
Mulla on nordean brown. Sillä saa kakkosta eka treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Jos sillä kortilla maksaa omat syötävät niin jatka sinä matkaa.
Näinhän se teki ja niin varmaan teen.
Ap
Jätä se köyhä. Tosi prinsseillä on Kela Gold!
No käytä vähän aivoja ja mieti että miksi "deittimiehellä" on 2 miljoonaa...? Järkevä rahankäyttö on kaiken vaurastumisen alku. Sen takia köyhille ei voi jakaa rahaa - ne vain tuhlaavat ne.
Vierailija kirjoitti:
Niin, parempi komea nappisilmä joka tarjoaa vaikka olisi köyhä kuin suomalainen juntti joka ei.
Ap
Mitä väliä rahalla jos mies on kiinnostava ja mukava!
miksi kukaan oikeasti varakas kokisi tarpeelliseksi leveillä pankkikortilla?
Vierailija kirjoitti:
miksi kukaan oikeasti varakas kokisi tarpeelliseksi leveillä pankkikortilla?
Ja sä varmaan käytät visa elektronia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, parempi komea nappisilmä joka tarjoaa vaikka olisi köyhä kuin suomalainen juntti joka ei.
Ap
Totta. Mun mies antoi kuukauden tapailun jälkeen mulle kouraan asuntonsa avaimet ja rinnakkaiskortin luottokorttiinsa. Ei ollut musta vaan tavallinen vihreä Amex. Mutta melko siisti ele mielestäni, kun olin itse pennitön opiskelija silloin. Ihan perusduunari-mies, mutta niin rakas ja ihana. Ei ne miljoonat merkitse mitään, jos niitä ei osaa käyttää.
Oliko mies pyytänyt treffeille ja valinnut paikan. Jos kyllä, niin seuraavaksi ap voi liittyä tähän ketjuun, jos jatkaa miehen kanssa:
https://www.vauva.fi/keskustelu/6490351/kaytetaanko-minua-rahallisesti-…
Taas joku incel on googlaillut rikkaiden kortteja :D
Mihin tarvii luottoa jos on pätäkkää? En ymmärrä.
Mammat täällä katkerina kun eivät saa kuin visa basicin.
Vierailija kirjoitti:
Voisin kokeilla toisia treffejä, jos kerran oli muuten kiinnostava. Jos sama jatkuu, niin kolmansia treffejä en enää. Oli rahaa paljon tai vähän, minusta herrasmies tarjoaa, ainakin jos on kutsunut treffeille. Jokainen kutsuja voi valita omaan tulotasoonsa sopivan paikan, joten ei pitäisi olla liian vaikeaa.
Yleensä treffit päätetään yhdessä.
Praivit bänking asiakkaat pääsevät myös lentokentällä loungiin eli on tossa aika hyviäkin etuja. Lisäks saa matkalla oikeastaan kaikki asiat valmiina ei tarvii itse hoitaa mitään jos ei huvita esim. hotel, konsertti, museolippu jne. yms. Riippuu teietysti pankista mutta aika samankaltaisia etuja näissä privat bankingeissa on. Myös kaikkee tapahtumaa ja muuta järjestetään halukkaille, sijoitus yms. tms. Eli kyl toi mies kannattaa ottaa ku jos tulee jotain reissua niin voi ottaa oikeasti chill kun muut hoitaa kaikki asiat. Riittää että kömpii taksille hotellista oikeaan aikaan ja sen jälkeen roikkuu mukana opastetusti.
Miksi haluat parisuhteeseen? Ja miksi sen ihmisen rahoilla on väliä? On parempi elää onnellisena yksin ja hallita omaa elämäänsä. Rikkailla on usein kummallisia sitoumuksia sinne ja tänne. Eivät voi elää aidosti vapaata elämää. Muutenkin tulevaisuus näyttää juuri nyt aika ankealta, turvaton ilmapiiri Suomessa. Älä haaveile parisuhteesta tai rahasta. Kaikki voi kadota savuna ilmaan.
Jos sillä kortilla maksaa omat syötävät niin jatka sinä matkaa.