Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menetko mukaan 8-luokkalaisen terveystarkastukseen?

Vierailija
22.10.2012 |

Tai voiko molemmat vanehmmat mennä?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi takuulla osannut olla, mutta jälkikäteen myönsi, että oli ollut ihan kiva juttu, että olin paikalla.

Vierailija
22/25 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ne, jotka eivät mene, osoittavat (jälleen kerran) täydellisen tietämättömyytensä 8-luokkalaisten asioista. Tästä tarkastuksesta kerrottiin jo alkusyksyn vanhempainillassa, kerrottiin sen merkitys ja muistutettiin mieliin, miksi vanhempia/vanhempaa toivotaan mukaan. Minusta se on ihan yhtä pakollinen käynti kuin ensikäynti hammashoitajalla lapsen ollessa alle vuoden ikäinen.

Meillä on neljä lasta jo ohittanutt tuon iän ja tosiaan olin tietoinen heidän asioistaan, vaikken terveystarkastukseen mukaan tunkenut. Silloin niihin ei tosin kutsuttukaan. Mutta uskon, että kuopus on yhtä reipas kuin sisaruksetkin eikä kaipaa tukijoukkoja terveystarkastukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi / vanhemmat menevät, jos lapsestaan välittävät. olin kyseisessä tarkastuksessa viime viikolla mukana ja kysyin lääkäriltä, moniko vanhempi kutsua noudattaa. Hän vastasi, että noin yksi vanhempi kuukaudessa, ei haittaisi jos vähän useampi olisi kiinnostunut lapsestaan.

Menemättömyys kielii kommunikaation puutteesta lapsen ja vanhempien välillä. Myös luottamuksen puutteesta.

Vierailija
24/25 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ne, jotka eivät mene, osoittavat (jälleen kerran) täydellisen tietämättömyytensä 8-luokkalaisten asioista. Tästä tarkastuksesta kerrottiin jo alkusyksyn vanhempainillassa, kerrottiin sen merkitys ja muistutettiin mieliin, miksi vanhempia/vanhempaa toivotaan mukaan. Minusta se on ihan yhtä pakollinen käynti kuin ensikäynti hammashoitajalla lapsen ollessa alle vuoden ikäinen.

Meillä on neljä lasta jo ohittanutt tuon iän ja tosiaan olin tietoinen heidän asioistaan, vaikken terveystarkastukseen mukaan tunkenut. Silloin niihin ei tosin kutsuttukaan. Mutta uskon, että kuopus on yhtä reipas kuin sisaruksetkin eikä kaipaa tukijoukkoja terveystarkastukseen.

Usko mitä haluat. Kuopuksesi toivoo silti, että välittäisit myös hänestä, mitä et arjessa näytä, kun olet jo kyllästynyt siihen. Kuvittelet, että kun asiat ovat tuttuja sinulle 3 X, ne ovat tuttuja jotenkin oudon telepatian kautta myös junnulle.

Olet väärässä; välittäminen pitää näyttää myös nuorimmaiselle, se ei kopioidu niistä isoista sisaruksista.

Vierailija
25/25 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnan koulussa ainakin toivotaan/on suositeltavaa että ainakin toinen vanhmmista on mukana 1., 5. ja 8. luokan tarkastuksissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme