Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko kaikki ylipainoiset huonosti koulutettuja ja köyhiä?

Vierailija
22.10.2012 |

Eivät tiedä, miten syödä oikein, eivät jaksa itse laittaa ruokaa tai ovat muka liian köyhiä syömään kunnolla? Tunnetko yhtään korkeasti koulutettua tai varakasta läskiä?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole jaksaneet kouluttautua, eivätkä pysty kontrolloimaan syömistään. Itsekurin puute on monen pahan jutun alku.

Vierailija
2/37 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvätuloinenkin. Laitan itse ruokani pääosin, paitsi että lounaan syön työpaikkaruokalassa. Syön varsin terveeellisesti mutta ilmeisesti jonkun verran liikaa koska olen ylipainoinen (BMI 27).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kun asiaa miettii, en tunne yhtään korkeasti koulutettu tai oikeasti varakasta läskiä. Hyvä pointti, eipä ole tullut aikaisemmin mieleen.

Vierailija
4/37 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin ole kovin hyvätuloinen, peruspalkka on vain 3150 e. Teen itse lähes kaiken ruokamme ( tai mies tekee), tosin viikolla lounaan jokainen syö joko koulussa tai töissä. Olen oikeastaan aika hyvä kokki, samoin mieheni. Olen ainoa perheessä, joka on ylipainoinen. Syön kuiteskin aika terveellisesti, veriarvot hyvät, kolesteroli oli viimeksi 3,2 ja pulssini on matala. Kunto on kohtalainen, ei hyvä muttei huonokaan (testattu).

Vierailija
5/37 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös äitini ja isoäitini ovat korkeasti koulutettuja ja varakkaita. Ja kyllä, myös läskejä.

Meillä on tapana syödä hyvin ja paljon, ja kokkaamme itse laadukkaista raaka-aineista. Mieheni ei ole lihava, kuten ei isänikään. Suvussamme vain naiset ovat ylensyöjiä. Minä poltan myös sikareita ja juon viiniä.

Vierailija
7/37 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Angela Merkel, Oprah, Martti Ahtisaari, Jutta Urpilainen jne.

Vierailija
8/37 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnen, tuossa viereisessä puljussa on yksi sellainen. Aina korut niskassa ja kehuskelee matkoillaan jossain erikoisemmissa paikoissa. Molemmat ovat hyvissä hommissa.

Vierailija
9/37 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on kadehdittava tuttavapiiri! Ap kysyi tunnetko ketään ja sinä tunnet nämä kaikki. Minä en ole edes tavannut näistä kun Martti Ahtisaaren kerran vuonna 2009.

Vierailija
10/37 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on kadehdittava tuttavapiiri! Ap kysyi tunnetko ketään ja sinä tunnet nämä kaikki. Minä en ole edes tavannut näistä kun Martti Ahtisaaren kerran vuonna 2009.

Ovatko kaikki ylipainoiset huonosti koulutettuja ja köyhiä?

Vierailija
11/37 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esimerkiksi yritykseni nykyinen ja entinen toimitusjohtaja ovat aika tuhdissa kunnossa.

Miten muuten Stephen Elop - ulkonäön perusteella täytyy olla kouluttamaton ja köyhä.

Vierailija
12/37 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen törmännyt aika usein ajatukseen, etteivät lihavat ole kovinkaan fiksuja tai koulutettuja ihmisiä. Itse en ehkä olisi kovinkaan varakas, koska en kouluttautunut "rahakkaalle" alalle, mutta satun olemaan varakkaasta perheestä.

Joskus mietin, että mitähän mustakin tuolla kaupungilla ajatellaan, kun tepastelen siellä läskeineni. Varmaan miettivät, että olen suunnilleen työtön, hädin tuskin lukutaitoinen ja syön pelkkää lenkkimakkaraa ja Euroshopper-vanukasta. Sitten muistan, että mua ei oikeastaan kiinnosta, mitä muut ihmiset ajattelevat :)

Vierailija
13/37 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut läskiperseet ovat ihan vaan puhtaasti todellisia gourmandeja, jotka viis veisaavat viranomaisen suosituksista ja palvovat vatsaansa pelkästä vatsanpalvonnan ilosta, eivätkä siksi, että olisivat harvinaisen typeriä tai laiskoja?

Vierailija
14/37 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

heillä on varaa syödä ulkona päivittäin, on erilaisia kokkareita joissa mässätään. Köyhillä näitä ei ole.

Vierailija
15/37 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap elänyt tynnyrissä ja tänään tullut sieltä ulos? Et ole koskaan nähnyt ylipainoista julkisuuden henkilöä, poliitikkoa, näyttelijää, laulajaa? Näistä suurimmalla osalla on joko rahaa riittävästi tai hyvä koulutus.

Vierailija
16/37 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät tiedä, miten syödä oikein, eivät jaksa itse laittaa ruokaa tai ovat muka liian köyhiä syömään kunnolla? Tunnetko yhtään korkeasti koulutettua tai varakasta läskiä?

Mä tunnen monia korkeasti koulutettuja läskejä, jotka tienaa todella hyvin.

Itse olen keskikastiin kuuluva läski, eli AMK koulutus, ja tulot 4000e/kk.

Vierailija
17/37 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 ei muuten tunne yhtään köyhää ja reilusti ylipainoista. Hyvin koulutettuja pulleroita tunnen.

Vierailija
18/37 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ritva Valkama, Ulla Tapaninen, Rakel Lignell ennen, Riitta Uosukainen...

Että jos nyt ap ja kaltaisensa nykäisisvät ne vajaaälyiet päänsä sieltä perseistänsä ja katselisivat ympärilleen oikeasti.

Vierailija
19/37 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeasti koulutettu, hyvästä ruuasta nauttiva läski. Nautin pari kertaa viikossa myös hyviä viinejä, kesällä drinkkejä.

Tiedän mistä kalorit tulee ja miten niitä saa vähennettyä. Mutta, mutta, nautin kaikesta liikaa.

Elämä ei olisi minulle elämää jos joka suupalaa pitäisi vahtia, tai edes joka toista. Henkilökohtainen elämä on myös kunnossa, ei ole syytä syödä murheisiin.

Mies ja lapsi eivät ole ylipainoisia.

Vierailija
20/37 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut läskiperseet ovat ihan vaan puhtaasti todellisia gourmandeja, jotka viis veisaavat viranomaisen suosituksista ja palvovat vatsaansa pelkästä vatsanpalvonnan ilosta, eivätkä siksi, että olisivat harvinaisen typeriä tai laiskoja?

sinunkin viestistäsi tehdä sen päätelmän, että jotkut vaan ovat niin vitun tyhmiä, että eivät millään, edes tosissaan pinnistelemällä pysty ymmärtämään, että ihmiset ovat erilaisia.

Ylipainon syntyyn vaikuttaa niin moni yksittäinen tekijä, että suorien johtopäätösten( tyyliin: "läskit on kaikilla elämänalueilla laiskoja ja tyhmiä") tekeminen kertoo enemmän näitä johtopäätöksiä tekevän ihmisen hengenlahjoista kuin yhdestäkään lihavasta ihmisestä.

Syitä tuollaisten lainaamani viestin kaltaisten kirjoittamiseen lienee useiten puhdas tyhmyys, huono itsetunto tai yksinkertaisest ilkeys. Niin ja kateus tietysti myös, onhan se hirveää jos joku läski saa jotain mitä itse ei saa, vaikka kuinka kiristelisi menemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme