Lue keskustelun säännöt.
Helsinkihän on mukava paikka, nyt ammuttiin yökerhossa ja ei ole kauaa
30.09.2012 |
siitä kun ammuskeltiin päiväsaikaan jossain ravintolassa.
Kommentit (2)
perhesurmia, pahoinpitelyitä tms ikäviä uutisia kuulee joka puolelta Suomea. ätä tueksin voit kieltää.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
valitettavasti hulluja riittää vähän joka puolelle;(
esim nyt viikolla siellä Kotkassa.