Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei :) Kertokaa, miten saadaan häistä villiintynyt äiti rauhoittumaan!

Vierailija
21.10.2012 |

Olen ottanut äitini mukaan hääsuunnitelmiin, koska hänellä on juhlien järjestämisestä paljon kokemusta ja kontakteja ja hän tuntee makuni. Mutta: keskustelimme brunssilla suunnitelmista ja tuli jo ensimmäinen mutta matkaan. Minä en halua (eikä halua kihlattunikaan) 400 vieraan häitä. Äiti oli vähän listaillut alustavasti vieraslistaa :) Kuulemma isosti pitää juhlia, koska hän ei enää saa tämän jälkeen häitä järjestää. Olen siis nuorin lapsi. Hyväähän hän haluaa, mutta se ei ole sitä, mitä minä haluan. Miten olette suitsineet äitinne hääjärjestelyissä vai ovatko he olleet mukana lainkaan?

Kommentit (253)

Vierailija
101/253 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä oli tarkoitus tehdä ystävämiehen kanssa? Mitä poikkis olisi nähnyt jos olisi tullut vähän myöhemmin?? Vai tuliko tarpeeksi myöhään...

Vierailija
102/253 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuri valittaja :) Mutta nyt mun pupu tuli kotiin. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/253 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus oli mennä meille syömään vähän lounasta ja sen teimme. Millä ihmeen perusteella mitään muuta voisi ajatella?

ap

Mitä oli tarkoitus tehdä ystävämiehen kanssa? Mitä poikkis olisi nähnyt jos olisi tullut vähän myöhemmin?? Vai tuliko tarpeeksi myöhään...

Vierailija
104/253 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vastannut siihen oletko pannut sen kaverimiehen kanssa

Vierailija
105/253 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä kumpikin odottaa avioliitolta.

Vaikuttaa siltä, että miehesi toivoo sinusta enemmän kodinhengetärtä ja haluaa selkeämmin perhettä ja että sinä et ole valmis tällaisiin asioihin ja että olet myös jollain tavoin pettynyt, kun kaikki ei menekään kuten sinä haluat.

Käsittääkseni useimmilla avioon astuvilla on yhteinen näkemys ja suunnitelma. Kirjoituksiesi perusteella vaikuttaa, että teidän toiveenne ovat ristiriidassa keskenään. Sillä seksillä ei kaikkia ongelmia kuitenkaan ratkota ;)

Vierailija
106/253 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä viestit ja työsähköpostit, joita mä tässä yritän väsäillä :)

Kyllä me ihan samoja asioita odotetaan. Mies vain nopeammalla aikataululla kuin minä. Ei hänkään toisaalta ole alkanut mitään koti-isän roolia elää, eikä vielä tarvitsekaan. En tiedä, miksi hän minulta nyt odottaa muutoksia.

Yksi asia, jonka olen tämän vuoden aikana oppinut, on se, että hyvä seksi ei ole yhtä kuin hyvä suhde. Vaikka ei siitä haittaakaan ole :)

ap

mitä kumpikin odottaa avioliitolta. Vaikuttaa siltä, että miehesi toivoo sinusta enemmän kodinhengetärtä ja haluaa selkeämmin perhettä ja että sinä et ole valmis tällaisiin asioihin ja että olet myös jollain tavoin pettynyt, kun kaikki ei menekään kuten sinä haluat. Käsittääkseni useimmilla avioon astuvilla on yhteinen näkemys ja suunnitelma. Kirjoituksiesi perusteella vaikuttaa, että teidän toiveenne ovat ristiriidassa keskenään. Sillä seksillä ei kaikkia ongelmia kuitenkaan ratkota ;)

Vierailija
107/253 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
108/253 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Eli toisin sanoen olet pannut, mutta ennen kuin rupesit seurustelemaan kihlattusi kanssa.

Vierailija
109/253 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syytä olla mustasukkainen.

ap

ap

Eli toisin sanoen olet pannut, mutta ennen kuin rupesit seurustelemaan kihlattusi kanssa.

Vierailija
110/253 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelut käynnissä?

Vierailija
111/253 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mun suhteeni oli vakavampi, koska meidän suhde joutui katkolle sen miehen takia.

Miksi tämä tunnustus nyt? Olet tähän mennessä kiivaasti väittänyt, että suhteesi nykyisen kihlattusi kanssa oli loppu ennen kuin aloit seurustella toisen miehen kanssa.

Olen ihmetellyt, mitä tuo poikaystäväsi vaatima "kodin tekeminen" oikein on. Se, että sinä istut yksin asunnossa, ei tee siitä kotia.

Ja miksi kutsut tämän viikonlopun erossa olemista vapaaehtoiseksi, kun se ei selvästikään ole sinun mieleesi? Vaikuttaa siltä, että kihlattusi päätti asian yksinvaltaisesti.

Vierailija
112/253 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai alota muru uus!

Vierailija
113/253 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko vielä yhdessä? Onko kaikki hyvin?

Vierailija
114/253 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Oletteko vielä yhdessä? Onko kaikki hyvin?

Vierailija
115/253 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tulit kertomaan!

Vierailija
116/253 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläkin vain kysymyksiä ja tyhjä olo.

ap

Vierailija
117/253 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksyin taas tänne ja vastasin kilttinä tyttönä kysymykseen. Vähän väsyttää. Mitä mä kerron?

ap

kun tulit kertomaan!

Vierailija
118/253 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kiva vähän tyhjentää päätä ja olla rennossa ja hauskassa seurassa eikä omassa synkässä seurassa. Mulla on ne omat ihmiset jo vuosien takaa, joiden kainalossa on mulle aina paikka.

ap

Vierailija
119/253 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kainalossa?

Miten kihlattu, missä se on/oli?

Vierailija
120/253 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis ystäviä. Kihlattuni meni perheensä pariin.

ap

Kainalossa? Miten kihlattu, missä se on/oli?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi