Grillatun sianlihan haju asuinalueella
Kommentoin aiempaan grillausketjuun, mutta ketju poistettiin. Haluan tuoda painokkaasti esille, että sianlihan grillaaminen on hajuherkille henkilöille, jotka eivät itse syö lihaa, kuten minä, hyvin vastenmielistä.
Asunnon tuulettamiseen menee tunteja naapurien grillailun jälkeen. Jos lähden pyöräilemään tai juoksemaan, seuraa sianlihan haju perässä jopa satoja metrejä.
Ja älkää pliis grillatko matalapaineen säällä. Tuolloin tilanne savun ja hajun kanssa on vielä haastavampi.
Asuinalueellemme voisi olla grillatun sianlihan hajusta varoittava liikennemerkki.
Kammolla odotan kesää.
T. Olen vegaani
Kommentit (123)
Mene ituhippi muualle valittamaan. NYR RILLATAA!
Kannattasko muuttaa kulttuuriin jossa ei syödä sikaa? Tosin lenkillä pitää olla burka.
Asumme pientalovaltaisella alueella paikkakunnalla, jossa asuu paljon korkeakoulutettuja.
T. Ap
En koskaan grillaa sian lihaa. Possun liha parempaa.
Eikö sianlihan grillaaminen ole jäänyt 1980-luvulle?
Muuta maalle semmoiseen paikkaan missä ei ole naapureita lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sianlihan grillaaminen ole jäänyt 1980-luvulle?
ei ole
Vierailija kirjoitti:
Surullisia kommentteja.
Aloitus on vielä surullisempi kun ihmisellä ei selvästi ole muuta elämää kuin syödä heinää ja luulla että muutkin haluavat syödä samaa.
Kaikkea mitä kaupasta löytyy saa grillata. Kaikenlaisia ankeuttajia sitä onkin.
Sikaa pitääkin savustaa pitkään. Ribsejä ja nyhtöpossua niin ai jai että on hyvää!
Vierailija kirjoitti:
Niin, asioilla on puolensa. Ankeuttajaksi koen nimenomaan nämä grillaajat. He saastuttavat ilman ja myös sisäilman naapuruston asunnoissa.
Minä en ole haitaksi muille.
Itse taas inhoan tymäkkää valkosipulin hajua, joka leijailee ulkona ja tunkee sisälle asuntoihin.
Vierailija kirjoitti:
Tyttö on aina uhri.
En koe itseäni uhriksi. Olen vapaa (sian)lihan grillaamisesta. Olen vapaa tähän liittyvästä kulttuurista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, asioilla on puolensa. Ankeuttajaksi koen nimenomaan nämä grillaajat. He saastuttavat ilman ja myös sisäilman naapuruston asunnoissa.
Minä en ole haitaksi muille.
Suosittelen että vedät itsesi kaulakiikkuun siinä ankeassa kuutiossasi niin et ole muille haitaksi ja annat muiden iloita.
Voi olla, että grillaavien ihmisten on vaikea ymmärtää itse, kuinka voimakkaasti sianliha haisee grillattaessa naapurille ja varsinkin matalapaineen ilmalla. Sankka savu on rajua seurattavaa.
Nautaa grillataan aina. Sika on sikaköyhien junttipaskaa.