Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ihmiset piilovittuilevat?

Vierailija
19.10.2012 |

siinäpä kysymys. Miksi olla ilkeä sellaiselle ihmiselle, joka ei ole mitään pahaa edes tehnyt? Aina on niitä joiden jutuista voi rivien välistä ymmärtää, että tuolla hän tarkoitti loukata. Halutaan esim. naljailla toisen työstä, kodista tai mistä vaan, juurikin epäsuoralla tavalla. Toki väärinkäsityksiäkin voi tulla mutta aina ei ole kyse siitä. Onko tuollainen käytös vaan joidenkin luonteeseen "kuuluvaa", vai onko sellaisella ihmisellä vaan itsellä surkea elämä, joka toimii noin? Ei ole tarkoitus antaa itsestäni mitään pyhimyskuvaa, mutta minulle ei tulisi mieleenkään kuittailla kenellekään mistään, ainakaan ihmiselle joka ei ole mitään pahaa minulle tehnyt.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä kyllä katoaa arvostus piilovittuilijaa kohtaan, että tiedoksi vaan.

Tyhmyyttä on niin monenlaista, me kaikki olemme enemmän tai vähemmän tyhmiä jossakin, kukaan ei ole kaikessa hyvä.

Töissä jos ärsyyntyy toisen tyhmyydestä, pitää aikuisen ihmisen sietää sitä, opettaa, ohjata, auttaa ja neuvoa.

Vittuilu ei vie asioita eteenpäin, päinvastoin, voin taata ett kollegasi suoriutuu vittuilun jälkeen entistä huonommin ja hitaammin. Kiitos vittuilun.

Läheisille vittulun ymmärrän, kun se ei ole jatkuvaa. Rakkauden pitää kestää toisen kiuluttelu jos siis ei ole jatkuvaa. Mieheni piilovittuilee väsyneenä mutta ei siihen mun rakkaus ja arvostus katoa, se oli vain väsyneen ihmisen turhautumista, ja siksi ymmärrän.

Vierailija
42/44 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse rakastan elämääni. Ystäviä ei ole liikaa ja en tarkoituksellani piilovittuile. Kuitenkin eräs henkilö on pitkään ilmeisesti ottanut kommenttini piilovittuiluna. Sekö vasta mahtavaa kun en oikeasti ole edes halunnut vittuilla henkilölle. Toinen asia että lopulta sitä tulee tosi varovaiseksi sanoissaan kun toinen ottaa itseensä asioita. Olen luonteeltani semmoinen jekuttaja mutta en todellakaan vittuile kun en itsekkään ymmärrä vittuilua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa oikein kun töissä oli tuollainen piilovittuilija pönttö joka luuli ja yritti näyttää olevansa kaikkia muita parempi, mutta sitä ei sitten ikinä ylennetty tuon takia koska eihän kukaan haluaisi työskennellä sen alaisena.

Vierailija
44/44 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällänen just ihan ruton ärsyttävää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän