Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ns.mukavan miehen käytöksessä on ehdoton turn off

Vierailija
18.10.2012 |

Kun mies marisee kylmää, hihittelee kuin naiset, kutiaa, kyselee joka ruuasta "mitä täs on" tai mikään ruoka ei kelpaa, valittaa pienestä päänsärystäkin + patjan alla oleva hernekkin vie yöunet.

Kommentit (143)

Vierailija
41/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli muutoin (ainakin alkuun) hirveän mukava, mutta täys sovinisti. Lisäksi aliarvioi mua kovin, olin aina muihin verrattuna tyhmä, ruma ja lihava. Lisäksi huumorintajuton, kun en jaksanut pidemmän päälle nauraa näille "vitseille" itsestäni. Siis yök mikä tyyppi!

Vierailija
42/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

junttius, naisten alentaminen ja pervot jutut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olis ehdoton turn off jos selviäis että se vänkää jossain nettipalstalla maailman tyhmimmistä aiheista: naiset vs. miehet, jostain lätkäjutuista, Suomi vs. Ruotsi ja muu maailma, maahanmuutto, feministit on ällöjä ja kommarit tyhmiä.

Olis entinen mukava mies se.

Vierailija
44/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-amisauto aikuisella miehellä, vanha saa olla, mutta ei amismainen

- jatkuva kiroilu

- "ei kiinnosta" asenne esimerkiksi politiikkaan

- naismaisuus

- tiheät päänsäryt

- nirsoilu ruuan kanssa on sellaisten "Mikki Hiirien" touhua.

- rikollisten ihailu tai suosiminen tai pelkästään jo vasikka-sanan käyttö nostaa karvat pystyyn

- likaiset hampaat, hiukset, vaatteet

- hintelyys, mielummin mahaa kuin kukkakeppi

Varmaan paljon muitakin, mutta nuo nyt aluksi. Kuulostaa pitkältä listalta, mutta todellisuudessa mulle kelpaa perusmies. Ei ole koskaan ollut ongelmia löytää seuraa, vaikka noista ainakin olen aina pitänyt kiinni. Suurin osa miehistä läpäisee kyllä tuon seulan.

Vierailija
45/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

polttaa mentholien sijaan punaista malboroa,

ei juo viinejä vaan oluita ja viinaa,

kuuntelee konemusiikin sijaan rock-pitoista musiikkia,

ei vie palautuspulloja vaan jättää ne pöydälle tai kaappiin "piiloon".

Juo salaa, tykkää juoda enemmin kavereidensa, kuin minun kanssa. Saa juodessa hepuleita ja juo liian nopeasti niin että menee nuppiin. Juo ja ramppaa vessassa eikä juo maltillisesti.

Usein juodessa röyhtäilee äänekkäästi..

Tälläinen mies on minulle turner of

Vierailija
46/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja stereotypioihin uskominen. Homofobia, vaikka homofobiselle miehelle minä kyllä jo olisin epäheterona turn off. Ylipäänsä mies, joka haluaa olla perinteinen mies, on mulle iso turn off.

mutta ei haluta myöskään elättää miestä...

Eli sukupuoliroolit pitää tavallaan olla vaikkei saakaan olla.

Mies usein elättää naista, mutta nämä sukupuoliroolittomat naiset harvemmin elättävät miestään. Heille ei ainakaan kelpaa vähemmän tienaava.

Eli ne roolit on silti olemassa, vaikka ollaan niin moderneja naisia niin silti ne roolit on taustalla.

Esimerkki homofobialle on että näille naisille ei kelpaisi nainen puolisoksi "koska ovat heteroita". Heillä ei edes löydy halua muuntua bi-seksuaaleiksi. Heille tuskin kelpaa mies, joka on vaihtanut sukupuolta naiseksi.

He kaipaavat perusmiestä, vaikka eivät kaipaakaan.

Todellisuudessa nämä naiset eivät tiedä mitä haluavat ja tietävät, mutteivat kehtaa ottaa sitä kaljupäistä tatuoitua lihaksikasta turvavyötä rinnalleen.

ei sillä, että ehdoin tahdoin hakisin elätettävää miestä, mutta tilanteet vaihtelevat. Ja tuolla aiemmin vastasin, että mm. sovinismi ja rasismi ovat turn offeja. Eli oikeastaan sinä vain et halua myöntää, että jotkut naiset ihan oikeasti kannattavat tasa-arvoa.

Vierailija
47/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja stereotypioihin uskominen. Homofobia, vaikka homofobiselle miehelle minä kyllä jo olisin epäheterona turn off. Ylipäänsä mies, joka haluaa olla perinteinen mies, on mulle iso turn off.

Mies usein elättää naista, mutta nämä sukupuoliroolittomat naiset harvemmin elättävät miestään. Heille ei ainakaan kelpaa vähemmän tienaava.

Eli ne roolit on silti olemassa, vaikka ollaan niin moderneja naisia niin silti ne roolit on taustalla.

Esimerkki homofobialle on että näille naisille ei kelpaisi nainen puolisoksi "koska ovat heteroita". Heillä ei edes löydy halua muuntua bi-seksuaaleiksi. Heille tuskin kelpaa mies, joka on vaihtanut sukupuolta naiseksi.

Todellisuudessa nämä naiset eivät tiedä mitä haluavat ja tietävät, mutteivat kehtaa ottaa sitä kaljupäistä tatuoitua lihaksikasta turvavyötä rinnalleen.

Minulleko puhut? Minä elätän miestäni ja olen perheen pää. En tarvitse mitään turvavyötä. Olen enemmän naisiin päin kallellaan muutenkin, vaikka olenkin miehen kanssa. Pikemminkin varsinkin suhteen alkuaikoina minua repi se, etten tiennyt, voisinko olla onnellinen miehen kanssa. Ja tietenkin minulle kelpaisi sukupuoltaan korjannut ihminen. En itsekään ole sukupuoli-identiteetiltäni täysi nainen, vaikka tiettävästi minulla onkin kaksi X-kromosomia. Nyt varmaan väität, ettei minua voi olla olemassakaan.

Vierailija
48/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuplalainaus.

29

Vierailija
49/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihanaa, jos miehessä löytyy naisellisiakin puolia.

esim. hiusten laittaminen, naisen meikkaaminen etc. on ihania juttuja!

toki ainainen nirinä ruoasta, jos mies ei itse kokkaa on turhaa. ja totta tuokin, että omaa tahtoa/särmää täytyy olla.

Vierailija
50/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä tällainen normaali sivistynyt suomalainen mies ei voi käsittää. Miksi nainen ei voi vain olla nainen, kuten Raamattu kehottaa?

Sellainen pullantuoksuinen, ruokaa laittava, kotona viihtyvä nainen?

Vierailija
51/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

erityisen paha on sätkien kääriminen. Se on sellainen tupakointijuntteuden äärimuoto.

Vierailija
52/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä tällainen normaali sivistynyt suomalainen mies ei voi käsittää. Miksi nainen ei voi vain olla nainen, kuten Raamattu kehottaa?

Kaikki ei vain ole onnellisia sillä tavalla. Ei kaikki ole luonnostaan sellaisia. Onnettomaksiko sitä pitäisi väkisin itsensä tehdä?

Vierailija
53/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä tällainen normaali sivistynyt suomalainen mies ei voi käsittää. Miksi nainen ei voi vain olla nainen, kuten Raamattu kehottaa? Sellainen pullantuoksuinen, ruokaa laittava, kotona viihtyvä nainen?

Kehotaako raamattu naisia leipomaan pullaa? Opastaako se miehiä vaihtaamaan ruohonleikkuriin öljyt keväisin?

Vierailija
54/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyisin jokainen saa olla oma persoonansa, eikä vain nainen tai mies.

Tämä EI tarkoita sitä, etteikö nainen saisi olla pullantuoksuinen tai etteikö mies saisi olla perheen elättäjä... niin halutessaan.

Vierailija
55/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihaksikas ruudilta tuoksuva, kranaatteja vyöllään roikottava veteraani jolla on orastava alkoholiongelma.

Vierailija
56/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten kyllä ne hyvät puolet hänessä silti painoivat enemmän vaakakupissa.

Mutta todella ärsyttävää on, että hän

- epäilee itsessään aina heti jotakin sairautta tai tautia, kun tuntuu mitään missään ("mikäköhän tää on kun sattuu tästä sydämen kohdalta", "outo tunne kurkussa, aina mä oon kipeä", "ihan kun sydän löis liian nopeasti", "katotko onko toi patti selässä normaali")

- ruikuttaa yleensäkin heti, kun pienen pientä flunssaakin

- kaivaa nenää

- asettelee vehkeensä paremmin kalsareissa ja sen jälkeen nuuhkaisee sormiaan (!?)

- kotitöiden epätasaisesta jakautumisesta en viitsi tässä yhteydessä sen enempää jauhaakaan.. koska nuo ylemmät asiat ovat enemmän se juttu, jonka jälkeen ei heti tule mieleen lähteä peittoa heiluttelemaan kullan kanssa :D

Vierailija
57/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-amisauto aikuisella miehellä, vanha saa olla, mutta ei amismainen

- jatkuva kiroilu

- "ei kiinnosta" asenne esimerkiksi politiikkaan

- naismaisuus

- tiheät päänsäryt

- nirsoilu ruuan kanssa on sellaisten "Mikki Hiirien" touhua.

- rikollisten ihailu tai suosiminen tai pelkästään jo vasikka-sanan käyttö nostaa karvat pystyyn

- likaiset hampaat, hiukset, vaatteet

- hintelyys, mielummin mahaa kuin kukkakeppi

Varmaan paljon muitakin, mutta nuo nyt aluksi. Kuulostaa pitkältä listalta, mutta todellisuudessa mulle kelpaa perusmies. Ei ole koskaan ollut ongelmia löytää seuraa, vaikka noista ainakin olen aina pitänyt kiinni. Suurin osa miehistä läpäisee kyllä tuon seulan.

On se kauheata, jos miehellä on migreeni, sehän on ihan sairaus. Ja on se kauheata, jos mies ei pysty syömään kaikkea mahdollista allergioiden, vatsaongelmien jne. vuoksi. On se myöskin ihan kauheata, jos mies laihtuu esim. terveysongelmiensa takia. Kyllä maailmassa on suuria ongelmia!

Vierailija
58/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruikuttavaa miestä. En myöskään miestä, joka nirsoilee ruuan kanssa. Ei allergia ole synti vaan sellainen ämmämäinen säätäminen, kun "mä en tykkää tästä ja tuosta". Enkä myöskään kukkakeppiä.

Kolahtiko? Oma mies on migreeniä poteva Mikki Hiiri, jolla painoa 60kg?

Vierailija
59/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

polttaa mentholien sijaan punaista malboroa,

ei juo viinejä vaan oluita ja viinaa,

kuuntelee konemusiikin sijaan rock-pitoista musiikkia,

ei vie palautuspulloja vaan jättää ne pöydälle tai kaappiin "piiloon".

Juo salaa, tykkää juoda enemmin kavereidensa, kuin minun kanssa. Saa juodessa hepuleita ja juo liian nopeasti niin että menee nuppiin. Juo ja ramppaa vessassa eikä juo maltillisesti.

Usein juodessa röyhtäilee äänekkäästi..

Tälläinen mies on minulle turner of

Mitä pahaa siinä on? Se mieshän sitä joisi, etkä sinä.

Vierailija
60/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkälaisen sen miehen pitää olla Raamatun mukaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi