Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ns.mukavan miehen käytöksessä on ehdoton turn off

Vierailija
18.10.2012 |

Kun mies marisee kylmää, hihittelee kuin naiset, kutiaa, kyselee joka ruuasta "mitä täs on" tai mikään ruoka ei kelpaa, valittaa pienestä päänsärystäkin + patjan alla oleva hernekkin vie yöunet.

Kommentit (143)

Vierailija
21/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se sellainen joka yrittää esiintyä ihmismäisenä mutta on tosiasiassa täysin itsekeskeinen omaneduntavoittelija ja tunnevammainen kummajainen?

Tarkoitin että ei ole pettäjä, hakkaaja, pankkityöstäjä, patologinen valehtelija,.... ja hyvin on ymmärrettykin, etten näitä piirteitä hakenut.

Vierailija
22/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei minusta. Tässäkin ketjussa loistaa naisten nirppanokkaisuus eniten.

Naisia on erilaisia ja miehiä on erilaisia. Mikä nyt kellekin on tun off. Tosin luulen, että sukupuolesta riippumatta jatkuva valitus on turn off kelle vain.

Unohdat, että ei ole olemassa homogeenistä joukkoa "naiset" sen enempää kuin on tasapäistä joukkoa "miehet". Kaikki vastaukset ovat yksilöiden omia mielipiteitä ja ne mielipiteet vaihtelevat.

Vai pitäisikö sinusta jokaisen miehen kelvata kelle vain naiselle? Päinvastoinko myös?

ja päinvastoin. Minusta mielipiteet eivät vaihtele. Mielipiteet ovat aina olleet olemassa ja yksilön mielipiteet on helppo muuttaa voimakeinoin. Homogeeninen joukko on aina olemassa sitä lienee on turha kieltää. Tästä olemme samaa mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei minusta. Tässäkin ketjussa loistaa naisten nirppanokkaisuus eniten.

Naisia on erilaisia ja miehiä on erilaisia. Mikä nyt kellekin on tun off. Tosin luulen, että sukupuolesta riippumatta jatkuva valitus on turn off kelle vain.

Unohdat, että ei ole olemassa homogeenistä joukkoa "naiset" sen enempää kuin on tasapäistä joukkoa "miehet". Kaikki vastaukset ovat yksilöiden omia mielipiteitä ja ne mielipiteet vaihtelevat.

Vai pitäisikö sinusta jokaisen miehen kelvata kelle vain naiselle? Päinvastoinko myös?

ja päinvastoin. Minusta mielipiteet eivät vaihtele. Mielipiteet ovat aina olleet olemassa ja yksilön mielipiteet on helppo muuttaa voimakeinoin. Homogeeninen joukko on aina olemassa sitä lienee on turha kieltää. Tästä olemme samaa mieltä.

Jee! Olen läski kahden lapsen yh, mutta logiikkasi mukaan minun kuuluu saada Brad Pitt!

Vierailija
24/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitte vielä ihmetellään, miksi miehet ei kuuntele naisia. XD Jatkuvaa valitusta valituksen perään... Jos se valitus on kerran se turn off, niin miksi te naiset valitatte itse koko ajan?? Taitaa olla, että ne miehet pihtaa ja kieltäytyy seksistä, kun ovat alkaneet kuunnella sitä naistaan (ja sen valitusta...)

Vierailija
25/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitte vielä ihmetellään, miksi miehet ei kuuntele naisia. XD Jatkuvaa valitusta valituksen perään... Jos se valitus on kerran se turn off, niin miksi te naiset valitatte itse koko ajan?? Taitaa olla, että ne miehet pihtaa ja kieltäytyy seksistä, kun ovat alkaneet kuunnella sitä naistaan (ja sen valitusta...)

Sanat ymmärsin, mutten sisältöä.

Vierailija
26/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-liika takertuvuus heti alussa

-epäsiisteys (hiukset leikkaamatta, vaatteet likaiset)

-ei tule omillaan toimeen

-laiskuus (tämä on varmaan pahin!)

-mielipiteettömyys

Vierailija
27/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanat ymmärsin, mutten sisältöä.

Mitähän se yritti sanoa? :D

Vierailija
28/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se sellainen joka yrittää esiintyä ihmismäisenä mutta on tosiasiassa täysin itsekeskeinen omaneduntavoittelija ja tunnevammainen kummajainen?

Tarkoitin että ei ole pettäjä, hakkaaja, pankkityöstäjä, patologinen valehtelija,.... ja hyvin on ymmärrettykin, etten näitä piirteitä hakenut.

koska hänellä on tuon listasi ominaisuuksia....eikä minun olisi pitänyt vastata tässä ketjussa, t. 44

Vierailija
29/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä vielä muutama oma kokemus:

- Tarve teilata naisen mielipide kaikissa pikkuasioissa ja makukysymyksissä, oli kyse vaikka tiskiharjan mallista.

- Halu juoda yksi tai pari olutta päivittäin.

- Yhteisen tulevaisuuden suunnitteleminen pitkällä tähtäimellä heti ekojen treffien jälkeen.

- Puheet muuttamisesta naisen kotikaupunkiin ekojen treffien jälkeen "helpottaakseen tapailemista".

- Itsensä kutsuminen esim. halinalleksi.

- Itsensä kuvaileminen sanalla "pieni" ennen ensimmäistä tapaamista.

- Liian suurikokoinen kukkapuska ekoilla treffeillä.

Lähde: useampi mukava mies. Pisin suhde kesti 2 viikkoa, muutaman kanssa ei tullut toisia treffejä ja eräs jäi tapaamattakin.

Vierailija
30/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovinismi, rasismi, tupakointi ja liiallinen alkoholinkäyttö.

Vierailija
31/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku uhoaa että ainoatakaan kirjaa en ole koskaan lukenut enkä lue. Jos harrastukset on sarjaa penkkiurheilu ja autojen rassaaminen. Jos ei osaa keskustella politiikasta, ei voisi koskaan lähteä oopperaan, puhuu naisten ja miesten töistä, ei tiedä kuinka makaronilaatikko valmistetaan, ei missään nimessä voisi käyttää kosteusvoidetta.

No entäs minä? Pitääkö täyttää kaikki em. kriteerit vai olenko miehenä täysin turn off, koska;

-Luen paljon erilaista kirjallisuutta.

-En harrasta penkkiurheilua vaan liikun itse

-Rassaan autoja. Omistan 3 vanhaa arvokasta museoautoa. Huollan myös käyttöautoni itse.

-Ymmärrän ja seuraan politiikkaa, mutta en halua keskustella siitä.

-Olen käynyt 2 kertaa oopperassa. En pitänyt, enkä meinaa mennä enää.

-Mielestäni naiset ovat parempia joissain töissä kuin miehet. Miehet taas ovat parempia joissain töissä kuin naiset.

-Osaan kokata ja tehdä makaroonilaatikkoa.

-Enkä ymmärrä miksi pitäisi käyttää kosteusvoiteita, jos iho ei niitä tarvitse???

- Luen paljon kaikenlaista kirjallisuutta sekä suomeksi että "alkukielellä".

- En harrasta autojen rassailua tai penkkiurheilua. En katso harvoja poikkeuksia lukuunottamatta urheilua televisiostakaan. Liikun itse ja en omista autoa. Näiden mainitsemiesi harrastusten sijasta harrastan mm. ruoanlaittoa, valokuvausta ja matkustelua.

- Osaan keskustella politiikasta, mutta se ei ole suosikkipuheenaiheeni.

- Olen käynyt oopperassa ja myös baletissa. Nautinto on esityskohtaista, joitain oopperoita olen käynyt katsomassa erilaisina versioina, koska olen pitänyt niistä niin paljon.

- En puhu naisten ja miesten töistä, koska inhoan stereotypioita.

- Osaan valmistaa ruokaa, kuten makaronilaatikkoa, ja laitan ruokaa mielelläni.

- Käytän kosteusvoidetta tarvittaessa iho-ongelmieni vuoksi. Olen myös käynyt ihonhoidoissa.

Vierailija
32/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa tosiaan, että nykyään on lutkanaisia pilvin pimein. Eikö sitä kumppania sitten tuntenut kun meni naimisiin? Miksi menit miehen kanssa joka kyllästytti?

Taidat olla huora.

Vierailija
33/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

homomaista miestä. Oli siis hetero, mutta jotain homoa olemuksessa ja käytöksessä oli. Hihitteli. Käytti ällöjä imeliä sanoja joilla kutsui minua. Ja kertoi todella huonoja vitsejä, joille vain yksinkertaiset akat voi nauraa.

Vierailija
34/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset jotka alkaa alussa tutustumisvaiheessa jo laittelemaan sellaisia lässynlässyn-kappaleiden sanoja ja ihkusydämmiä.

Yhden sellasen kanssa vähän kirjoittelin ja näinkin ja hitto oli hankala päästä tosta tyypistä eroon, vaikkei edes alettu seurustella.

Ahdistava liimautuja, kokoajan piti olla laittamassa viestiä tms.

Kaikki lässyn lässyn on yäk. Onneksi nykyinen on sellainen joka ei ymmärrä sellaista ollenkaan, joten ei lässytä itse.

Vierailija
35/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa tosiaan, että nykyään on lutkanaisia pilvin pimein. Eikö sitä kumppania sitten tuntenut kun meni naimisiin? Miksi menit miehen kanssa joka kyllästytti?

Taidat olla huora.

Tämä tässä on turn offien turn off. Oikea kiljuva varoitusmerkki, että TÄHÄN ÄLÄ KOSKE! Heti jos joku mies alkaa puhua exästään, julkkiksista, kadulla näkemästään tai jostain muusta tuohon sävyyn, juoksen kuin tuulispää vastakkaiseen suuntaan ja telkeän oven viidellä kettingillä.

Vierailija
36/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli lähinnä sellainen omasta terveydestään turhan tarkasti huolehtiminen. Ei sillä että sellainen hengenvaarallinen "lääkäriin vain pää kainalossa"-tyylikään seksikästä olisi, mutta enemmän sinnepäin kuin jatkuva ylihuolehtiminen. En ennen osannut edes ajatella moista ennenkuin olin tuollaisen hermoheikon kanssa suhteessa, joka keksi milloin mitäkin vaivoja ja pelkäsi heti olevansa kuolemansairas. Todella rasittavaa ja epämiehekästä.

Vierailija
37/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielialani ja mielipiteeni vaihtuvat, kuten vuodenajat.

Jos mies ärsyttää niin se ärsyttää. En voi sietää ärsyttäviä miehiä. Miehen on parasta miellyttää minua. Muuten saa häipyä!

Vierailija
38/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja stereotypioihin uskominen. Homofobia, vaikka homofobiselle miehelle minä kyllä jo olisin epäheterona turn off. Ylipäänsä mies, joka haluaa olla perinteinen mies, on mulle iso turn off.

Vierailija
39/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja stereotypioihin uskominen. Homofobia, vaikka homofobiselle miehelle minä kyllä jo olisin epäheterona turn off. Ylipäänsä mies, joka haluaa olla perinteinen mies, on mulle iso turn off.

mutta ei haluta myöskään elättää miestä...

Eli sukupuoliroolit pitää tavallaan olla vaikkei saakaan olla.

Mies usein elättää naista, mutta nämä sukupuoliroolittomat naiset harvemmin elättävät miestään. Heille ei ainakaan kelpaa vähemmän tienaava.

Eli ne roolit on silti olemassa, vaikka ollaan niin moderneja naisia niin silti ne roolit on taustalla.

Esimerkki homofobialle on että näille naisille ei kelpaisi nainen puolisoksi "koska ovat heteroita". Heillä ei edes löydy halua muuntua bi-seksuaaleiksi. Heille tuskin kelpaa mies, joka on vaihtanut sukupuolta naiseksi.

He kaipaavat perusmiestä, vaikka eivät kaipaakaan.

Todellisuudessa nämä naiset eivät tiedä mitä haluavat ja tietävät, mutteivat kehtaa ottaa sitä kaljupäistä tatuoitua lihaksikasta turvavyötä rinnalleen.

Vierailija
40/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei haluta myöskään elättää miestä...

Eli sukupuoliroolit pitää tavallaan olla vaikkei saakaan olla.

Mies usein elättää naista, mutta nämä sukupuoliroolittomat naiset harvemmin elättävät miestään. Heille ei ainakaan kelpaa vähemmän tienaava.

Eli ne roolit on silti olemassa, vaikka ollaan niin moderneja naisia niin silti ne roolit on taustalla.

Esimerkki homofobialle on että näille naisille ei kelpaisi nainen puolisoksi "koska ovat heteroita". Heillä ei edes löydy halua muuntua bi-seksuaaleiksi. Heille tuskin kelpaa mies, joka on vaihtanut sukupuolta naiseksi.

He kaipaavat perusmiestä, vaikka eivät kaipaakaan.

Todellisuudessa nämä naiset eivät tiedä mitä haluavat ja tietävät, mutteivat kehtaa ottaa sitä kaljupäistä tatuoitua lihaksikasta turvavyötä rinnalleen.

Kyllä mulle kelpaisi loistavasti mukava ja puuhakas mies, joka hoitaisi hyvin kodin ja lapset ja minä saisin keskittyä uraani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä