Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siveysvyö Gallup

Vierailija
17.10.2012 |

Kuinka moni suostuisi käyttämään vapaaehtoisesti siveysvyötä 24/7 jos tyttö/poikaystävänne sitä pyytäisi?

Tai käytättekö jo? Jos käytätte niin mitä hyötyjä/haittoja sen käytössä on ilmennyt? Miksi aloititte sen käytön?

Kommentit (169)

Vierailija
81/169 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jo kuudetta kuukautta lukittuna. Siveysvälineenä on Birdlocked, tosi miellyttävä käyttää, ei hankaa ikävästi eikä juurikaan näy vaatteiden alta. Vaimon mielestä mun "koulutus" on vielä kesken ja päätti harventaa orgasmitiheyttä kahdesta viikosta kuukauteen. Vähän hirvittää jos se muuttuu vielä kahteen kuukauteen jossai vaiheessa, 6 orgasmia vuodessa kuulostaa tosi vähältä. Vaimo on nykyään täysillä mukana tässä ja takas ei ole paluuta, vaikka kaikki alkoi mun ehdotuksesta. Hänelle nuolen lähes joka aamu vähintään yhden orkun. Viimesimpänä sääntönä on tullut, ne harvat kerrat kun saan laueta, pepussa on oltava jotain, tappi tai dildo. Vaimo haluis että laukeisin pelkästä peppupanosta ettei siveysvyötä tarviis poistaa ollenkaan. Tähän mennessä se ei ol onnistunut mutta ehkä harjotus tekee mestarin. 

Vierailija
82/169 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostuisi mutta täytyy kysyä jos poikaystäväni suostuisi pieneen leikkimieliseen kokeiluun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/169 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimoni ehdotti mulle just tänään naamakirjassa, että haluis hommata mulle semmosen. Se oli huumorilla ehdotettu, mutta sitten sanoi kiihottuvansa ajatuksesta. Jäin ajattelemaan, että mahtoikohan olla kuinka tosissaan:) Onko tuo oikeasti naisten mielestä kiihottavaa?

Vierailija
84/169 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://lukittuna.blogspot.com/ tuolta vaimolle ideoita ja ajatuksia ;) 

Vierailija
85/169 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten kävi, joko olet vyössä? Saiko vaimosi ideoita tuolta sivuilta?

Vierailija
86/169 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostuin vähän ja huomasin ettei miesten "siveysvyö" ole varsinaisesti "vyö" vaan näköjään muniin lukittava penisputkilukko. Okei, nyt ymmärrän miksi ne ovat keskusteluissa mukana siellä täällä. Keskiaikaista siveysvyötä tuskin kukaan haluaisi käyttää mutta nykyteknologia on kutistanut nuokin kapistukset taskukokoisiksi =D kä-te-vää! ;) Ehkä tuota voisi leikillään ehdottaa puolisolleni mutta tuskinpa suostuisi edes koklaamaan... :( Minulle riittää sitomisleikit makuuhuoneessa mutta naisena en suostuisi itse käyttämään siveysvyötä.. Ainakaan 24/7 ;)

Vierailija
87/169 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että ystävättäreni poikaystävä käyttää siveysvyötä (24/7 jo ties kuinka monetta vuotta) eikä se ole enää edes mikään salaisuus tuttavapiirissä vaikka sille aluksi naureskeltiin, ihan niinkuin kaikelle muullekkin uudelle ja ihmeelliselle! :) Olen kuitenkin huomannut että noilla kahdella menee seksirintamalla lujaa!! En siis vain usko vaan tiedän että joillakin pareilla "pakko selibaatti" johtaa todella kiihkeään parisuhteeseen ja seksiin... Itse sinkkuna ollessa olen hiukan kateellinen noiden kahden onnellisuudelle enkä näe siveysvälineen käytössä mitään pahaa kunhan se on molempien yhteisestä sopimuksesta käytössä, kumpi sitä sitten pitääkään yllään. Voisin itsekkin haluta kokeilla miltä se tuntuisi mutta pitäisihän se avaimenhaltija sitä ennen löytää ;) Ja ei, en halua mitään ehdotuksia keneltäkään kiitos vain ;)

NeoNiina

Vierailija
88/169 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin että mieheni käyttäisi mutten kehtaa pyytää... Luotan toki häneen mutta haluaisin jotain pientä piristystä seksi elämäämme ja olisi ihana kiusoitella häntä... Vilautella ja kiusoitella, pitkittää iltaa... :) 

_Mari_

Vierailija
89/169 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä ihmeessä ties vaikka miehesi pitäisi siitä. Minä ainakin suostuisin.

Vierailija
90/169 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin että mieheni käyttäisi mutten kehtaa pyytää... Luotan toki häneen mutta haluaisin jotain pientä piristystä seksi elämäämme ja olisi ihana kiusoitella häntä... Vilautella ja kiusoitella, pitkittää iltaa... :) 

_Mari_

Piristystä seksielämään kaipaillen rohkaistuin ehdottamaan tätä leikkiä vaimolleni, ensireaktio oli valtaisa järkytys. Oli kuulemma avioerot jo pyörinyt mielessä. Että näin meillä. No kyllä siitä sitten jotenkuten pystyttiin keskustelemaan, ymmärsi hän ajatuksen mutta, liian kinkyä silti. Ajatus on nyt unohdettu ja on palattu normaaliin, eli kerran kuussa pimeässä peiton alla lähetyssaarnaajaa. Sitomisleikkejäkin kerran ehdotin, sehän se vasta typerä ajatus olikin. Olisi pitänyt rouvaa rekrytoitaessa varmistaa heti ensimmäisenä kinku-vanilja -taso.

Vierailija
91/169 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän jo vaikka olen sinkku. Hyötynä on, että orgasmit tuntuu todella hyvältä kun niitä harvoin saa. Minulla on maturemetal jailbird siveysvyö, mittojen mukaan tehty.

Avaimet eivät ole minulla, vaan käytän avaimenhaltija palvelua. Avattu lukko tulee postissa. Avaimet saan sovitun ajan kuluttua. Tällä hetkellä sovittu aika on kuukausi.

Vierailija
92/169 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajauduin tilanteeseen, jossa minä olen lukittuna siveysvyöhön eikä minulla ole siihen avaimia. Oikeastaan halusin sitä, mutta nyt kun se on todellista on se vähän alkanut kaduttaa, mutta olen tätä halunnut ja tähän suostunut en luovuta vaan jatkan.

Tähän tilanteeseen jouduin, koska sain tarjouksen josta en voinut kieltäytyä. Löysin ulkopuolisen henkilön, joka otti avaimet haltuun ilmaiseksi yhdellä ehdolla. Hän määrää niistä täysin. Tämä on mahdollista, koska minulla on mittojen mukaan valmistettu siveysvyö, jailbird. Jopa valmistajan sivulla mainitaan, että sitä voi käyttää 24/7/365. Se pitää paikkansa, tähän mennessä ei mitään ongelmia. Paitsi jos sattuisi löytämään mahdollisen vaimo ehdokkaan, niin silloin se olisi ongelma.

Vierailija
93/169 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ja tyttöystävän pitkään tunteva parturikampaaja perusti aikuisten leikkikalunettikaupan. Se pyysi mut parturissa takahuoneeseen ja halusi että kokeilen siveysvyötä. Sitten se laittoin avaimen kaulaan ja käski housut takas jalkaan. Istuin ihan nolona parturissa.

Sen kampaajakaveri tuli viereen ja sanoi et sullahan on kiva avain kaulassa. Mä menin ihan punaiseksi. Lopuksi tyttöystävä tuli mua vastaan parturiin ja parturikampaaja antoi sen avaimen mun tyttöystävälle. 

Nykyään olen lukossa, kun ei olla yhdessä.

Vierailija
94/169 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tease and denial kiinnostaa ja on ajatuksena varsin "kiihottava". Tiedän että tuttava pariskunnan mies käyttää siveysvälinettä sillä olen nähnyt sen, vilaukselta vain mutta ei jäänyt asiasta epäselvyyttä. Ystävättäreni kiistää asian, yllättäen, mutta kaipa se on pariskunnan oma asia :) Varsin herttainen ja onnellinen pari onkin <3

Itse olen sinkku ihan omasta halustani ja haluaisin käyttää siveysvyötä. Jokin niissä kiinnostaa ja jollain tavalla myös kiihottaa. Olenkin netistä katsellut erilaisia metallisia malleja mutten ole kehdannut tilata ja kenelle sitäpäitsi voisin antaa avaimet säilytykseen...? Ja jo ajatus siitä että joku saisi lähipiirissäni tietää on kauhistuttavan... kiihottavan pelottava ajatus...

Vierailija
95/169 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

_Mari_

Miksi et kehtaa pyytää.? Kuulostaa ihanalta hänenkin kannalta :-)

Saitko idean ttästä ketjusta? :-D

Vierailija
96/169 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siveysvyössä Pervparkin helmikuun bileeseen astija Valtiatar päästää minut loppuillasta pois vyöstä ja joudun katselemaan kun muit amiehiä alistetaan.

Vierailija
97/169 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan suostuisi pitämään hetkeäkään.

Vierailija
98/169 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta tahdosta aloitin siveysvyön käytön, eikä takaisin ole paluuta. Jotenkin on alaston olo ilman siveysvyötä. Siksi se on aina päällä, 24/7/365

Vierailija
99/169 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies jota alkoi jokin aika sitten kiihottaa ajatus siveysvyöstä itselläni!

Kumppanini on avarakatseinen, joten hommaa on myös toteutettu jonkin verran!

Aluksi käytössä oli CBjotain... (Muovinen), mutta se osoittautui itselleni huonoksi vaihtoehdoksi.. Kivesten ympärille asennettava rengas alkoi aina hiertämään. Lisäksi sieltä pääsi vapaaksi aika helposti.. Pienempi rengasvaihtoehto taas oli luonnollisesti vielä hankalampi käytössä hiertymien takia!

Nyt kokeilussa teräksinen malli, joka penisrenkaan pyöreän muotoilun takia toimii itselläni paremmin, eikä siitä kyllä ilman avainta pääse pois!

Suosittelen kokeilemaan jos tuntuu molemmista kiinnostavalta!

Nyt on testattu koko ajan pidempiä jaksoja kerrallaan (muutamia tunteja + yö perään) ja koko ajan jatketaan aikaa!

Vierailija
100/169 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi, enkä voisikaan käyttää sillä minulla on kiveskohju ja se laite joka laitetaan kivesten ympärille todennäköisesti pahentaisi tilannetta. Muutenkin tuo on mielestäni kauhe vapaudenriisto jos joku mies on siihen saatu mököttämällä tai muutoin vastoin tahtoa. Mielestäni tuo on epätoivoista kontrollinhalua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän