Oletteko "panneet" kavereidenne kanssa?
Kommentit (25)
en omia kavereita, mutta muijan kavereita olen
18 kesäsenä menetin neitsyyden pitkäaikaiselle kaveripojalle. Kaveruus lopahti syksyn tullen kun lähdettiin eri puolille Suomea opiskelemaan.
Kyllä, työkaverin yli 50 vuotias, kaverin kanssa 40 v., jonka tuntetunut 20 vuotta, mutta asutaan eri kaupungeissa. Kun nähdään, niin aina kanssa sekstaillaan, täysin kaveripohjalta tosin. Ja sitten vielä yksi tuttu 50 vuotias nainen.. Apua
M42
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 16:41"]En homostele kavereiden kanssa.
[/quote]
Sama täällä
Olen eri sukupuolen. Ne kaverisuhteet ovat kestäneet kaikista pisimpään ja jatkuu vieläkin.
Ihan mitä meinaat kavereiden kanssa panemisella, Esim poikien välistä?
Olen nainen, ja olen pannut kahta kaveripoikaani.
Exän kanssa juu. (Siis eron jälkeenkin.) Mut lasken sen kaveriksi, koska ollaan sitä edelleen. Meillä vaan ei parisuhteessa toiminut oikein muu kuin seksi.. Parempi näin.
Miespuoleista työkaveria, joka on ystävä muutenkin. Minä olen nelikymppinen ja hän on kolmekymppinen. Usealla eri tavalla. Oliko tässä vastaukset kysymyksiisi? :)
N
En ole kavereitteni kanssa mutta vaimoni kolmea ystävätärtä olen mutta se on niiden syy kun ne tekstailevat mulle ja pyytävät kahveille niin se vaan aina johtaa siihen että sitten rakastellaan. Pitäisikö kieltäytyä, tunnen että minua käytetään hyväksi?
Oon ottanut kaverilta suihin samalla kun nussin sen vaimoa.
Esiteini-ikäisenä harjoiteltu orgasmin saamista parin tyttökaverin kanssa. En laske ehkä "panemiseksi" kun oltiin niin nuoria ettei edes tiedetty mitä se tarkoittaa. Tuntui vaan niin kivalta. Oi niitä aikoja kun ei ollut vielä mitään nuoruuden ja aikuisuuden mukana tuomia estoja :) N27
Joskus 15-kesäisenä jätkää, joka oli silloin paras kaveri :D Idea tuntui aluksi hyvältä.. Nyt parin vuoden jälkeen huvittaa koko juttu
N18
Jep. Eipä olla kavereita enää. Ollaan molemmat parikymppisiä.
Kyllä on tullut harrastettua tuota harrastettua läpi elämän naispuoleisten kaverien, ystävien ja tuttujen kanssa, joidenkin kanssa läpi aikuis iän aina silloin tällöin kun molemmille sattuu kaveriseksi juuri sillä hetkellä maittamaan, ja aion sitä jatkaakin koska on ilo jakaa seksin ilosanomaa naisille jotka sitä haluavat. Tietenkinhän tästä avautumisesta saa liudan moitteita ainakin naisilta, mutta teidän sukupuolennehan sitä haluaa minulta.
Rockmies50v
Joo, monenkin. Ja yhden sitten nainkin. Tosin oltiin oltu vaan vuosi kavereita ennen kuin suhde alkoi. Mulla on melkein kaikki kaverit ja ystävät miehiä ja ehkä puolet heistä on sellaisia, joita olen pannut.
N31
Joo, työkaverin. Olemme molemmat vähän yli 4-kymmenen.
Pari kertaa vuodessa osuu työmatkat samaan aikaan samaan kaupunkiin. Siinä vierähtää viikko tai kaks aika seksin täyteisesti hotellissa. Mitä nyt päivällä käydään töissä...
Joku kaveri tai kaverin kaveri on melkein aina salaa himojen kohteena. Olen harrastanut seksiä (vasta) yhden kanssa.