Siveysvyö Gallup
Kuinka moni suostuisi käyttämään vapaaehtoisesti siveysvyötä 24/7 jos tyttö/poikaystävänne sitä pyytäisi?
Tai käytättekö jo? Jos käytätte niin mitä hyötyjä/haittoja sen käytössä on ilmennyt? Miksi aloititte sen käytön?
Kommentit (169)
...joo.., haluisin ainakin kokeilla jos muija sitä mulle ehdottaisi!!
tuollaiset kontrollileikit eivät ole makuuni.
Suomi24:ssä on pitkä keskustelu miesten siveysvyöstä. Voi jotakuta kiinnostaa:
------> http://keskustelu.suomi24.fi/node/5595313
Suostuin pitkin kynsin ja hampain mutta nykyään olen jo niin tottunut siihen etten aina edes muista sen olemassaoloa. Hyödyt... no aikakin vaimo on tyytyväisempi kun tietää, että munani on vain hänen käytettävissään kun arvon rouva niin haluaa!! =D Haitat.. no alkuun pelkäsin laukaisevani kaupan kassalla varashälyttimen kun tuo siveysvyö on ruostumatonta terästä mutta onneksi näin ei ole koskaan tapahtunut viimeisen kahden vuoden aikana :) Miksi aloitettiin käyttö... kun muistaisi mutta väittäisin, että muijani on suht mustasukkainen ja lievään kontrolli friikkeyteen taipuvainen tapaus =D LOL Joo, ehkä välillä olis ihan kiva olla ilmankin tuota lukitusta mutta se on pieni hinta rauhan säilyttämisestä =D
Kostun jo pelkästä ajatuksesta, että saisin lukita mieheni munat... =) Itse suostuisin kyllä mutta mieheni tuskin innostuisi asiasta =D Pitää kuitenkin kysyä ihan huvin vuoksi!! =D
Kiitos.
Ja tässä naisten mallistoa oikein Joulu tarjouksessa jenkkilän tyyliin!! Näyttää siellä olevan ihan normi kauppa tavaraa :)
Sen verran "hullu" olen, että voisin vaikka lähteäkkin "leikkiin" mukaan!! Täytyy ehdottaa miehelleni jos se suostuisi pitämään mua lukossa =D (ainakin silloin kun olen risteilyllä tyttöporukalla). Saisikohan noita tilattua jostain Suomesta kun en haluaisi jenkeistä tilata...?
T: WIDL WOMAAAN!! =D
suostuisi... näkyykö nuo vaatteiden alta jos käyttää
Olemme molemmat pitänee toisiamme lukittuna siveysvyöhön hääyöstämme lähtien. Osoitamme siten täydellistä sitoumusta toisillemme. Kotona ollessa emme käytä niitä mutta kotoa poistuessa lukitsemme toisemme
Kuinka moni suostuisi käyttämään vapaaehtoisesti siveysvyötä 24/7 jos tyttö/poikaystävänne sitä pyytäisi?
Tai käytättekö jo? Jos käytätte niin mitä hyötyjä/haittoja sen käytössä on ilmennyt? Miksi aloititte sen käytön?
Sen verran kommentoin että millä helvetillä pesette värkkinne?????????????????????????.
Kuinka useasti SÄ peset värkkisi? =D Aivan liian vakavan kuuloista touhua, vähän kuin uskonnosta yrittäisi puhua pululle... ensin se kaataa kaikki nappulan ja paskoo sen jälkeen pöydälle =D Luulen, että toi siveyvyö juttu on enemmän yhteinen sopimus ja leikki kuin mikään 100% pakkovaade, toivon mukaan!! Juu, voisin lähteä leikkiin mukaan ihan vaikka piristääkseni omaa seksielämääni!!
Minua alkoi kiinnostaa ajatus, että käyttäisin siveysvöytä 24/7. Tätäpä täytyykin kokeilla
Vaimoni ystävätär oli kertonut vaimolleni, miten heillä miehelle hankittu siveysväline oli parantanut heidän suhdettaan. Ensin leikittelimme ajatuksella hankkia meille siveysväline ja lukita minut siihen. Vaimoni kanssa hankimme lähes kaksi vuotta sitten ensimmäiseksi siveysvälineeksi CB-6000, joka myöhemmin päivitettiin teräksiseen samantyyliseen välineeseen. Siveysväline oli aluksi hauska lisä seksileikkeihimme, jota käytettiin satunnaisesti muutamia päiviä kerrallaan. Leikistä kehittyi vähitellen elämäntapa, josta molemmat pidämme. (On myös tilanteita, joissa olen ilman siveysvälinettä, poikkeuksista siveysvälineen käyttöön sovimme vaimoni kanssa aina etukäteen ja hänellä on siinä viimeinen sana.)
Seksielämämme menee nykyisin vaimon tarpeiden ja halujen mukaisesti ja mikäli seksiin ei kuulu laukeamistani olen lukittuna siveysvälineeseen antaessani vaimolleni seksiä. Siveysvälineen täysaikaisen käyttöönoton jälkeen vaimoni on muuttunut silmissäni himoittavammaksi ja muutenkin seksikkäämmäksi, tähän varmasti vaikuttaa se, ettei voi harrastaa itsetyydytystä siveysvälineeseen lukittuna ja seksin saanti on mahdollista vain vaimon harkinnan mukaan. Siveysvälineen käyttöönotto on meillä parantanut seksin laatua ja lähentänyt suhdettamme samalla se on meidän salaisuutemme. Siveysväline on metka keksintö, joka toimii... olen sen vain joutunut tunnustamaan.
Pitäisi löytää sopiva naisille tehty malli jota hän voisi pitää töissäkin. Lisänä voisi (saisi) olla dildo joka muistuttaisi asiasta olla lukittuna.
Pitäisi löytää sopiva naisille tehty malli jota hän voisi pitää töissäkin. Lisänä voisi (saisi) olla dildo joka muistuttaisi asiasta olla lukittuna.
Katso sieltä neosteel-sivuilta naisten malleja.
Ajatuksena kiihottava... Harmi ettei mieheni ole kovin "alistuvaa" sorttia mutta ehkäpä sekin nöyrtyisi tuollaiseen leikkiin???
Ohjaa miehesi lukemaan ko. juttuja, kyllä se siitä ehkä aukenee ja kiinostuu asioista. Tässä vaikka miehen näkökulmaa aiheeseen, http://lukittuna.blogspot.fi/
Siellä voi vaikka kysellä asioista ihan nimettömästi, vastauksia kyllä saa, ja aiheesta pyritään kirjoittamaan asiallisesti.
Kyllä varmaa jos se sitä ite nätisti pyytäis =) ja tietty se pitäis saaha avata jos se alkais pahasti ahistaa... pakotettuna en