Siveysvyö Gallup
Kuinka moni suostuisi käyttämään vapaaehtoisesti siveysvyötä 24/7 jos tyttö/poikaystävänne sitä pyytäisi?
Tai käytättekö jo? Jos käytätte niin mitä hyötyjä/haittoja sen käytössä on ilmennyt? Miksi aloititte sen käytön?
Kommentit (169)
Hei kiveskohju-kaveri!
Ihan kiva, kun pidät aihetta pinnalla ja keksit uusia tulokulmia siveysvyöleikkeihin eri alter-egoilla (kuten esim. eilen tunnin sisällä masinoit ties kuinka monta viestiä suomenkielen oikeinkirjoitusta tapaillen). Olisin kuitenkin ihan mielenkiinnosta kysynyt, miksi olet viime vuosina osallistunut jokaiseen Suomessa käytävään siveysvöitä käsittelevään keskusteluketjuun ja jaksanut tuoda kiveskohjuasi toistuvasti koko kansan tietoisuuteen? Jossain ketjussa mainitsit, että lääkärisi on kieltänyt siveysvyön käytön?? Oletko ottanut lääkärisi kanssa aiheen esille? (ei muuten, mutta kun yleensä tämä on aika arkaluontoinen keskustelunaihe, jota ei kerrota edes lääkärille) Ilmeisesti sinua sitten kuitenkin kiinnostaisi käyttö, jos lääkärisi on kieltänyt tämän?
Tiedätkö mitä? Minä luulen, että sinä olet äärimmäisen kiinnostunut siveysvöistä ja äärimmäisen kateellinen meille, joilla on OIKEA avainta kaulassaan kantava avaimenhaltija ja toimiva, entistäkin onnellisempi parisuhde.
Tiesithän muuten, että siveyslukon käyttö vastentahtoisesti miehellä on pelkkää internetin runkkufantasiaa niitä varten, jotka eivät syystä tai toisesta kykene onnelliseen ja luottamukselliseen parisuhteeseen (kyllä, parisuhteen on oltava jo valmiiksi tällainen, jotta siveyslukon käyttämisessä on mitään järkeä)?
Koveskihju kirjoitti:
Hei kiveskohju-kaveri!
Ihan kiva, kun pidät aihetta pinnalla ja keksit uusia tulokulmia siveysvyöleikkeihin eri alter-egoilla (kuten esim. eilen tunnin sisällä masinoit ties kuinka monta viestiä suomenkielen oikeinkirjoitusta tapaillen). Olisin kuitenkin ihan mielenkiinnosta kysynyt, miksi olet viime vuosina osallistunut jokaiseen Suomessa käytävään siveysvöitä käsittelevään keskusteluketjuun ja jaksanut tuoda kiveskohjuasi toistuvasti koko kansan tietoisuuteen? Jossain ketjussa mainitsit, että lääkärisi on kieltänyt siveysvyön käytön?? Oletko ottanut lääkärisi kanssa aiheen esille? (ei muuten, mutta kun yleensä tämä on aika arkaluontoinen keskustelunaihe, jota ei kerrota edes lääkärille) Ilmeisesti sinua sitten kuitenkin kiinnostaisi käyttö, jos lääkärisi on kieltänyt tämän?
Tiedätkö mitä? Minä luulen, että sinä olet äärimmäisen kiinnostunut siveysvöistä ja äärimmäisen kateellinen meille, joilla on OIKEA avainta kaulassaan kantava avaimenhaltija ja toimiva, entistäkin onnellisempi parisuhde.
Tiesithän muuten, että siveyslukon käyttö vastentahtoisesti miehellä on pelkkää internetin runkkufantasiaa niitä varten, jotka eivät syystä tai toisesta kykene onnelliseen ja luottamukselliseen parisuhteeseen (kyllä, parisuhteen on oltava jo valmiiksi tällainen, jotta siveyslukon käyttämisessä on mitään järkeä)?
Minä en ole osallistunut kuin tähän keskusteluun. En ole kysellyt lääkäriltä asiaa joten on kyllä väärä henkilö sulla.
Lahjomaton Trumplandiasta kotoisin oleva kuukkeli kertoo näin:
-10.1.2017 Onneksi minulle ei voi eikä saa sellaista laittaa koska minulla on todettu kiveskohjuja
-6.1.2017 Huh, onneks mulle ei tuollaista voi eikä saa laittaa kun mulla on kiveskohju.
-1.2.2016 Onneksi mulle ei saa tuollaista vyötä laittaa kun mulla on todettu kiveskohju.
-21.9.2016 Onneks mulle ei voi laittaa siveysvyötä kiveskohjun takia, se rengas kivesten ympärillä huonontais verenkiertoa sen verran että se olisi liian ...
-4.1.2017 Vittu kun itsellä on todettu kiveskohju niin ei oikein uskalla pistää munalukkoa vaikka ihan jumalaton fetissi orgasmikontrolliin.
-29.4.2017 Aika säälittävää jos se on Lukosta kiinni että parisuhde toimisi moitteettomasti. Kuvittele miltä tuntuisi jos sinä olisit lukossa ja mies ei, eikö tuntuisi aika epäreilulta? Mies voisi hyppiä vieraissa minkä kerkiää mutta sinä et voisi edes masturboida. Onneksi minulla on kiveskohjuja ja siksi siveysvyön käyttö ei tule kuuloonkaan terveyssyistä. Epätoivoista kontrollinpitoa sanon minä.
Aika säälittävä tuo viimeinen tämän ketjun trollaus aikaisempien avautumisten valossa...
trololollololoo kirjoitti:
Lahjomaton Trumplandiasta kotoisin oleva kuukkeli kertoo näin:
-10.1.2017 Onneksi minulle ei voi eikä saa sellaista laittaa koska minulla on todettu kiveskohjuja
-6.1.2017 Huh, onneks mulle ei tuollaista voi eikä saa laittaa kun mulla on kiveskohju.
-1.2.2016 Onneksi mulle ei saa tuollaista vyötä laittaa kun mulla on todettu kiveskohju.
-21.9.2016 Onneks mulle ei voi laittaa siveysvyötä kiveskohjun takia, se rengas kivesten ympärillä huonontais verenkiertoa sen verran että se olisi liian ...
-4.1.2017 Vittu kun itsellä on todettu kiveskohju niin ei oikein uskalla pistää munalukkoa vaikka ihan jumalaton fetissi orgasmikontrolliin.
-29.4.2017 Aika säälittävää jos se on Lukosta kiinni että parisuhde toimisi moitteettomasti. Kuvittele miltä tuntuisi jos sinä olisit lukossa ja mies ei, eikö tuntuisi aika epäreilulta? Mies voisi hyppiä vieraissa minkä kerkiää mutta sinä et voisi edes masturboida. Onneksi minulla on kiveskohjuja ja siksi siveysvyön käyttö ei tule kuuloonkaan terveyssyistä. Epätoivoista kontrollinpitoa sanon minä.
Aika säälittävä tuo viimeinen tämän ketjun trollaus aikaisempien avautumisten valossa...
Tuo 4.1. 2017 en ole kyllä sanonut. Kertoo paljon omasta elämästäsi jos noin paljon resursseja ja aikaa olet laittanut kaikkien noiden viestien löytämiseen.
Näyttää lähes kaikki kotimaiset erotiikkaliikkeet myyvän noita joten uskoisin kyseessä olevan varsin yleinenkin pariskuntien välinen leikki. Mihinkään pakottamisiin en kuitenkaan usko joten ne jutut lienee mielikuvituksen tuotetta :D Kuulostaa varsin mielenkiintoiselta leikiltä vaikkakin pienellä varauksella kun noita "kommentteja" lukee. Harvalla varmaan oikeasti noista on kuitenkaan mitään todellista kokemusta asiasta. Olisi kiva jutella asiasta jonkun kanssa joka oikeasti tietää noista jotain... Joo-o, olisi kiva kokeilla tyttöystäväni kanssa :)
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni suostuisi käyttämään vapaaehtoisesti siveysvyötä 24/7 jos tyttö/poikaystävänne sitä pyytäisi?
Tai käytättekö jo? Jos käytätte niin mitä hyötyjä/haittoja sen käytössä on ilmennyt? Miksi aloititte sen käytön?
En missään nimessä haluaisi käyttää jatkuvasti. Tuntisin varmasti olevani tossun alla ja mieluummin haluan elää tasavertaisessa parisuhteessa. Ja sama toisinpäin myös, en tykkäisi pitää naista jatkuvasti lukittuna.
Mutta joskus harvemmin voisin hyvinkin suostua käyttämään, vaikkapa muutaman kerran vuodessa joitain viikkoja kerrallaan. Olen vähän masokisti ja tykkään välillä "rääkätä" itseäni saattelemalla itseni omin käsin aivan lähelle purkautumista ja lopettamalla siihen. Sitten kun seuraavan kerran on vaimon kanssa toimintaa, tuntuu se itsekiusaamisen myötä normaalia kiihkeämmältä ja orgasmini ovat tavallista voimakkaampia. Joten mikseipä tähän leikkiin voisi nainenkin osallistua. :)
Itse olen sinkkumies ja pidän välillä siveysvyötä vähentääkseni runkkausta. Olisi kiva löytää nainen joka haluaisi avaimet tähän.
Mulle laitettiin eilen tällainen aikaisemmin hankittu siveyslaite viikon kesäleskeyden ajaksi. Ei tätä mitenkään todellisen alistamisen merkeissä tehty, mutta jotenkin itsestäkin tuntuu kiihottavalta olla tällaisen vehkeen kahlitsemana muutaman päivän ajan. Eikä tässä minulla ollut muutenkaan tarkoitus pettämishommiin lähteä. Vähän oli vaikea yli-innokasta kalua saada putkeen, mutta lääkevaseliinin ja anopin ajattelun avulla asennus kummasti helpottui:)
Nyt vuorokauden kokemuksen rintaäänellä voi todeta, että yllättävän mukavalta siveydenvartija tuntuu. Kauppaan kävellessä vaseliininen kalu liikkui putkessa eli paisumista tapahtui, ei tämä miltään piinalta tunnu - päin vastoin:)
Mitäs tästä hommasta itse ajattelen? Kiva "salainen" kokemus, ja tuntuu kiihottavan likaiselta ajatella, etteivät tutut tiedä mikä salaisuus housuissani piilee!!!!
Tässä vehjes: https://www.aliexpress.com/item/Quality-Stainless-steel-Male-Metal-Chas…
Äsken kävin ostamassa kuoharipullon, koska perjantai-iltana vajaat kaksi viikkoa käyttämäni kalun ympärillä oleva siveyslaite avataan. Varmasti monesta tuntuu hullulta, että tällaista kalun ja kivekset kahlitsevaa laitetta pitelen...
No tämä on yksi roolileikki monien leikkimiemme joukossa, mitä tietysti seksuaalisuuteen kielteisesti suhtautuva kirkkoporukka kritisoi. Seksileikit ovat aikuisten leikkejä, joissa haetaan nautintoja ja läheisyyttä monilla eri tavoilla. Joku tykkää kun jyystetään perinteisesti lähetyssaarnajatyylillä, toisen laidan edustajat taas kun hommaan lisätään jotain muiden paheksumia kinkyelementtejä kuten näitä siveysvyöjuttuja tai peppupanoja.
Mikäs sitten on koko homman pointti? Tietysti se, että omasta mielestä tehdään jotain hyvältä tuntuvaa itselle ja kumppanille! Toisilla se vain on tavallista edestakaisinliikettä, toisilla taas vähän erilaista outojenkin kiihokkeiden kokeilua. Vähän niin kuin jotkut tykkäävät lihamakaronilaatikosta, toiset sushista ja texmexistä!
Minusta taas kaikki hyville tuntuvat oudotkin pippeli/pillu/pylly/tissi/kives-leikit ovat hyväksi parisuhteelle! Mitä pahaa siinä on, kun imeskelen naiseni pimppiä samalla sormeillen peppua - tai kun naiseni panee minua straponilla...
olen ammatiltani poliisi ja näin toivon mieheltäni siistiä ja siveydellistä käytöstä .mutta löysin mieheni tietokoneelta vähä pukeisten naisten kuvia .suutuin tulisesti enkä hyväksy tälläistä missään nimessä meidän taloudessa .ja näin pohdimme mieheni kanssa mikä avuksi.ja tulimme siihen lopputulokseen että hommataan hänelle siveysvyö ja näin mieheni siihen itku kurkussa suostuikin :D olen fyysisesti kookkaampi kuin mieheni ja suorasanainen näin minä määrään meillä ja päätän asioista kuten seksistä .jos mieheni mainitsee/ehdottelee seksiä tai vilkuilee muita naisia esim kauppareissulla se tietää lisä arestia .itse nautin orgasmin 2 krt viikossa mieheni nuolemalla pilluani :D
ajatus että Aikuinen Nainen komentaisi minut siveysvyöhön.... IHANAAAAAAA.. ehdottomasti suostuisin
Kives kohju ja muutkin.
Miksi ihailette noita halppis virityksiä?
Itselläni oli jos jonkinlaista ja sitten sain isot veronpalautukset ja naiseni kanssa valittiin premium tasoa.
Nyt My steel:n vyö. Ei hierrä, ei jää iho mihinkään väliin, ei karkaile kivekset renkulasta eikä karvat haitta.
Ja kovasti aiheuttaa henkistä alistusta se että nyt en ole nähnyt palleja enkä kalua puoleen vuoteen.
Tässä vielä linkki vyöstä https://www.my-steel.de/shop/index.php?cat=c52_UNtouchABLE-UNtouchABLE…
Meillä ei käytetä 24/7, vaan vain välillä. Asutaan tyttöystävän kanssa eri paikkakunnilla, ja nähdään noin kerran kuukaudessa muutaman päivän ajan. Siveysvälinettä säilytetään minun luonani, avain tietysti on tyttöystävällä. Yleensä muutamaa päivää ennen kuin nähdään, hän käskee minun lukita itseni, ja vapaaksi päästää sitten jossain vaiheessa kun ollaan yhdessä. Yleensä kuitenkaan ei vapauta heti tavattaessa, vaan kiusoittelee ensin päivän tai pari, riippuen vierailun kestosta ja miten häntä sattuu huvittamaan.
Tämä järjestely on toiminut ihan kivasti, ja tuonut mukavaa lisäjännitystä tapaamisiimme. En olisi ainakaan varauksetta valmis 24/7 lukittuna olemiseen, eikä nainenkaan onneksi taida sellaista haluta. Lukittuna vietetyt ajat ovat kuitenkin pidentyneet alun 1-2 vuorokaudesta pisimmillään noin viikkoon, vaikka tämä leikki on meille melko uusi, vajaat puoli vuotta sitten hankittiin siveysvyö. Eli eihän sitä vielä tiedä, mihin tämä johtaa.
t:naispoliisi kirjoitti:
olen ammatiltani poliisi ja näin toivon mieheltäni siistiä ja siveydellistä käytöstä .mutta löysin mieheni tietokoneelta vähä pukeisten naisten kuvia .suutuin tulisesti enkä hyväksy tälläistä missään nimessä meidän taloudessa .ja näin pohdimme mieheni kanssa mikä avuksi.ja tulimme siihen lopputulokseen että hommataan hänelle siveysvyö ja näin mieheni siihen itku kurkussa suostuikin :D olen fyysisesti kookkaampi kuin mieheni ja suorasanainen näin minä määrään meillä ja päätän asioista kuten seksistä .jos mieheni mainitsee/ehdottelee seksiä tai vilkuilee muita naisia esim kauppareissulla se tietää lisä arestia .itse nautin orgasmin 2 krt viikossa mieheni nuolemalla pilluani :D
Minä lähtisin suhteesta jos nainen rupeaisi pakottamaan siveysvyöhön. Kyllä nämä leikit pitäisi aina lähteä lukittavan omasta halusta.
miehelläni on myös paha seksiriippuvuus ja näin ehdotin miehelleni että menisimme seksuaaliterapeutille mieheni kanssa .ja menimmekin terapeutti oli oikein mukava nainen hanna .mietimme siellä että mitä tehdä miehen seksiriippuvuudelle .terapeutti oli sitä mieltä että eroottinen materiaali pois ihan ensin mutta mainitsin että miehelläni aamuisin kauhea seisokki . sitten hän vielä kertoi nykyajan kasvavasta trendistä miesten siveysvöistä jolla lukitaan miehen penis komposiitti putken sisään estämään masturboinnin .innostuin heti ideasta ja terapeutti suositteli että 2 viikkoa alkuun oltava lukittuna jonka jälkeen varattava uusi aika vastaanotolle ja että tulisimme uusinta keskusteluun mieheni kanssa .mieheni häpesi niin kovin tekemisiään kahden naisen edessä että hänen oli pakko suostua ohjelmaan.
Vierailija kirjoitti:
miehelläni on myös paha seksiriippuvuus ja näin ehdotin miehelleni että menisimme seksuaaliterapeutille mieheni kanssa .ja menimmekin terapeutti oli oikein mukava nainen hanna .mietimme siellä että mitä tehdä miehen seksiriippuvuudelle .terapeutti oli sitä mieltä että eroottinen materiaali pois ihan ensin mutta mainitsin että miehelläni aamuisin kauhea seisokki . sitten hän vielä kertoi nykyajan kasvavasta trendistä miesten siveysvöistä jolla lukitaan miehen penis komposiitti putken sisään estämään masturboinnin .innostuin heti ideasta ja terapeutti suositteli että 2 viikkoa alkuun oltava lukittuna jonka jälkeen varattava uusi aika vastaanotolle ja että tulisimme uusinta keskusteluun mieheni kanssa .mieheni häpesi niin kovin tekemisiään kahden naisen edessä että hänen oli pakko suostua ohjelmaan.
käskisipä minunkin vaimo tuollaiselle terapeutille...
vapaudenriistoa saatana.