Miehet rinnoista! Luonnollinen A vai silikoni B?
Galluppia vähän (silarit nimittäin harkinnassa).
Eli onko luonnollinen tuntu niin paljon parempi ettei kannata hankkia silikoneja? Vai onko A vaan niin turn-off että mieluummin ne silarit?
Kovin isoja hinkkejä en siis aio, vaan toi B-koko olis mielessä.
Joo, tiedän, miehiä on moneksi ja yks tykkää yhdestä ja toinen toisesta mut täs onkin nyt tarkotus vähän edes kuulla sitä että mistä tykätään. Nainen kun ei osaa oikein arvioida ton 'luonnollisen tunnun' merkitystä.
Kommentit (15)
Mun mielestä silikoonitissit on ihan OK jos ne vain on taitavasti tehty. Eli annan ääneni silikooni B:lle.
Miten ne nykyään tehdään? Antaa naisesta typerän kuvan, kun arvet tisseissä. Siis ääni naturaaleille.
M32
jos sitä haluaa silikonia puristella niin voi hommata stressipallon...
Aa tai Bee ihan sama (Cee on jo liian iso), mutta ei kiitos silikoonille.
En ota kantaa silikonin puolesta. Tuonpa keskusteluun vain oman näkemykseni: pieni on kaunista. Siis A.
mutta vastaisin itsekin, että mieluummin naturelli-Elli A-kuppeineen. :) (itse naturelli C) Pienet rinnat ovat minusta kauniit ja jos kannat ne vielä ylpeinä niistä, niin voitat mennen tullen silari-B:t. Toki, jos tämä nimenomaan on se ongelma, että itseäsi kovasti vaivaa ja tarvitset kuppikokoa isommat tunteaksesi olosi hyväksi, niin mikäs siinä, antaa mennä vaan, mutta jos vielä harkitset, niin jättäisit laittamatta... :)
Kiitos vastauksista, aika yllättävän yksimielistä mutta taidan sit jättää ottamatta ne silarit, varsinkin kun 100% ei tiedä onko ne sit hyvin tehdyt vai joutuuko johonkin korjausleikkauksiin.
Omasta mielestäni rintani on kauniit mutta aika vähän niissä on puristeltavaa, se vähän on vaivannut. Eli kyllähän se pieni koko mua vähän vaivaa mut kaipa kaikkia joku asia aina vartalossaan.
Nimenomaan näin naisena pelkään vähän samaa; jos saisitkin rintasi kuntoon, niin keksisit kyllä jonkun muun kohdan, jota dissata mielessäsi... Ja just tuo, että tuleeko sittenkään hyvä lopputulos.
Ilahduttavaa jos pidät nykyisesi. Sitten etsit (vai onko jo?) sellaisen miehen joka pitää rinnoista, joissa on vähemmän puristeltavaa, kaikki kun suinkaan eivät halua handfull of tissejä. :) Ja se on ainakin fakta, että ne fiksut miehet näkevät sussa muutakin kuin rinnat, oli ne sitten isot tai pienet.
Terv. 11
Eli jos nainen on fiksu eli päässä on jotain, niin ei tarvi kompensoida kropan täydellisyydellä henkisiä puutteita. Pienet tissit on ongelmista vähäisin, mitä tulee ulkonäköön. Ruma naama ja ylipaino on pahimmat.
Ja se on ainakin fakta, että ne fiksut miehet näkevät sussa muutakin kuin rinnat, oli ne sitten isot tai pienet. Terv. 11
A-koko ei ole mikään vika. Minä ja moni muu mies pitää nimenomaan pienistä rinnoista.
ilman muuta A, todella kiihottavaa sekstata A naisen kansssa. Valitettavasti niitä on tässä ylipainoisten maassa todella vähän.
Eli B:lle ääni. vaimoni tissit tehty jollain pisaran muotoisilla " silareilla" ne ovat aika isohkot mutta raskaat. Tykkään.
Minulle silikonit on turn-off. Olkoonpa rinnat sitten minkä kokoiset tahansa, mutta ei silikoneja.
M34