Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siveysvyö Gallup

Vierailija
17.10.2012 |

Kuinka moni suostuisi käyttämään vapaaehtoisesti siveysvyötä 24/7 jos tyttö/poikaystävänne sitä pyytäisi?

Tai käytättekö jo? Jos käytätte niin mitä hyötyjä/haittoja sen käytössä on ilmennyt? Miksi aloititte sen käytön?

Kommentit (169)

Vierailija
41/169 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloitin siveysvyön käytön viime kesänä. Aluksi se kyllä tuntui ahdistavalta, mutta yllättävän nopeasti siihen tottuu. Minä olen tottunut siihen jo niin hyvin, että en enää voi olla ilman sitä enkä halua. Minulla on cb-6000, se on todella hyvä. voi pitää monta kuukautta yhteen putkeen ilman ongelmia.

Vierailija
42/169 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten saisin naiseni innostumaan avaimen vartijaksi?? hyviä ideoita otetaan vastaan.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/169 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoisin ottaa mieheni peniksen kontrolliini. Miten minun kannattaisi lähteä esittämään asiaa hänelle? Miten olette saaneet miehenne suostumaan käyttämään siveysvälinettä?!? Osa varmasti ihan vapaaehtoisesti mutta entä ne ketkä vastustavat, millä heidät on saatu "nujerrettua" ;D Antakaa hyviä neuvoja Sisaret rakkaat ketkä saatte hallita miehellenne rakkainta uloketta! :)

-Roosa

Vierailija
44/169 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain eilen ensimmäisen siveysvyöni, CB 6000:n. Pitkään houkutti valita pienempi 6000s malli, mutta valitsin lopulta tämän perusmallin. Paikalleen laittaminen ei ollutkaan ihan yksinkertainen asia. Oikeastaan vasta tutustuin eri kokoisiin renkaisiin ja lukitustappeihin, jotka tulivat pakkauksessa. Penisputki oli tosi tiukka! Erektiota ei saa olla YHTÄÄN! Liukkaria tosiaan tarvitaan ja minun piti ainakin vetää esinahka taakse, ennen kuin mahduin sisään putkiloon. Tänään harjoitus jatkuu....

Vierailija
45/169 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 21:34"]

Tahtoisin ottaa mieheni peniksen kontrolliini. Miten minun kannattaisi lähteä esittämään asiaa hänelle? Miten olette saaneet miehenne suostumaan käyttämään siveysvälinettä?!? Osa varmasti ihan vapaaehtoisesti mutta entä ne ketkä vastustavat, millä heidät on saatu "nujerrettua" ;D Antakaa hyviä neuvoja Sisaret rakkaat ketkä saatte hallita miehellenne rakkainta uloketta! :)

-Roosa

[/quote]

Täytyy myöntää, että siinä oli tosiaan tekemistä. Siis jouduin pohjustamaan asiaa puoli vuotta. Aloitin hienovaraisilla vihjailuilla ja siirryin lopulta palkitsemiseen. Lupasin, että en kieltäydy seksistä ja annan pepaa aina, kun mies haluaa, jos hän suostuu pitämään siveysvälinettä. Lopulta mies näki asiassa enemmän valoisia puolia kuin haittoja ja suostui.

Nyt ollaan molemmat onnellisia. Mies saa aina halutessaan naida jompaan kumpaan reikää ja ite voin olla varma, että hän ei pane muita. Meille tämä on ollut ihan paras ratkaisu, kun miehelläni on ollut hieman taipumusta katella vieraita naisia.

Vierailija
46/169 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis viaton vihjailu ja palkitseminen tuotti teillä tulosta? Pitää aloittaa tuolla ja siirtyä asteittain tiukempaan äänensvyyn jos tuo ei toimi ;) Muitakin vinkkejä otetaan vastaan sillä minkä enemmän googlettelen asiaa sen päättäväisemmin haluan tätä! 

Minusta vaan olisi niin ihanaa saada mieheni anelemaan siveysvälineen avaamista ja pimpsani tarjoamista hänelle mutta mitäänhän en anna "ilmaiseksi" vaan saa kyllä pehmittää mua ensin kaikin keinoin ennen kuin suostun vapauttamaan hänet panetuksensa tuskistaan ;) 

-Roosa

Vierailija
47/169 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 09:07"]

-Roosa

[/quote]

Täytyy myöntää, että siinä oli tosiaan tekemistä. Siis jouduin pohjustamaan asiaa puoli vuotta. Aloitin hienovaraisilla vihjailuilla ja siirryin lopulta palkitsemiseen. Lupasin, että en kieltäydy seksistä ja annan pepaa aina, kun mies haluaa, jos hän suostuu pitämään siveysvälinettä. Lopulta mies näki asiassa enemmän valoisia puolia kuin haittoja ja suostui.

Nyt ollaan molemmat onnellisia. Mies saa aina halutessaan naida jompaan kumpaan reikää ja ite voin olla varma, että hän ei pane muita. Meille tämä on ollut ihan paras ratkaisu, kun miehelläni on ollut hieman taipumusta katella vieraita naisia.

[/quote]

Oletko ajatellut, että myös sinut lukittaisiin ja avain miehelle? Näin hänkin voisi olla varma sinun yksiavioisuudestasi.

Vierailija
48/169 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En! Voi helvetti! Missä on keskinäinen luottamus?

Vierailija
49/169 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 19:26"]

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 09:07"]

-Roosa

[/quote]

[/quote]

Oletko ajatellut, että myös sinut lukittaisiin ja avain miehelle? Näin hänkin voisi olla varma sinun yksiavioisuudestasi.

[/quote]

Heh!! =D Tosikoille on ihan omat palstat tuolla Kirkollisella palstalla ;) Todellisia uskottomuuksia ei siveysvälineillä ratkota mutta tuovat kummasti piristystä seksielämään ;)

-Roosa

Vierailija
50/169 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän cb-6000s siveysvyötä 24/7, Ihan oikeasti. En olisi uskonut kun sen hankin, että siitä tulisi osa jokapäiväistä elämää. Tai ei nyt ihan jokapäiväistä, koska avaimen haltija puuttuu, niin välillä tulee kiusaus ottaa vyö pois pariksi päiväksi. Aluksi käytin sitä vain kotona, mutta nyt se on jokapäiväisessä käytössä tosin välillä on hyvä pitää taukoa.

Avaimen haltijaa etsimässä

Vierailija
51/169 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän cb-6000s siveysvyötä 24/7, Ihan oikeasti. En olisi uskonut kun sen hankin, että siitä tulisi osa jokapäiväistä elämää. Tai ei nyt ihan jokapäiväistä, koska avaimen haltija puuttuu, niin välillä tulee kiusaus ottaa vyö pois pariksi päiväksi. Aluksi käytin sitä vain kotona, mutta nyt se on jokapäiväisessä käytössä tosin välillä on hyvä pitää taukoa.

Avaimen haltijaa etsimässä

Vierailija
52/169 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijän munat lukkoon ja avaimen heitän jorpakkoon!

Vierailija
53/169 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, the carlilock , ilmainen avaimenhaltija ohjelma netissä.

Tarvitset vain numerolukon ja kameran.

Pari päivää takana ja ainakin puolitoista viikkoa vielä toden näköisesti kolme.

Kiihottavaa...

Vierailija
54/169 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo carlilock oiken toimii? kiinnostaa kyllä kovasti

Vierailija
55/169 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 16:24"]

Siis viaton vihjailu ja palkitseminen tuotti teillä tulosta? Pitää aloittaa tuolla ja siirtyä asteittain tiukempaan äänensvyyn jos tuo ei toimi ;) Muitakin vinkkejä otetaan vastaan sillä minkä enemmän googlettelen asiaa sen päättäväisemmin haluan tätä! 

Minusta vaan olisi niin ihanaa saada mieheni anelemaan siveysvälineen avaamista ja pimpsani tarjoamista hänelle mutta mitäänhän en anna "ilmaiseksi" vaan saa kyllä pehmittää mua ensin kaikin keinoin ennen kuin suostun vapauttamaan hänet panetuksensa tuskistaan ;) 

-Roosa

[/quote]

Joko Roosa onnistuit saamaan miehellesi siveysvyön käyttöön?:) Jos ei vihjailut ja palkitseminen tuota tulosta niin kokeile sitten päinvastoin. Sen sijaan että ehdotat tarjota enemmän seksiä sen jälkeen kun munat on lukossa, karsi niitä asoita mistä miehesi tykkää seksissä eniten. Vaihda miehen suosikkiasennosta siihen joka on vähiten mieluinen. Jos miehesi pitää suuseksitä tai peppuseksistä, jätä ne pois. Jos ei vieläkään toimi niin makaa sängyssä kuin lahna ja anna miehen hoitaa hommansa. Tiedän pari tapausta joissa tämä taktiikka on toiminut.

Tease and denial vois kanssa toimia. Kiihota mies ihan laukeemispisteeseen saakka vaikka käsin tai suulla tai miten tahansa ja lopeta siihen, sano että aletaan vaikka nukkumaan tai jatketaan myöhemmin. Ja toista tätä mahdollisimman usein. Jos miehesi jossain vaiheessa kyllästyisi pian runkkaamaan ite aina loppuun asti. Kerro tietenkin että jos suostuu siveysvyön käyttöön, asiat muuttuu heti sen jälkeen:)

Vierailija
56/169 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetin perverssit! Hakeutukaa nyt jo hoitoon.......

Vierailija
57/169 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostun ja käytänkin leikkien yhteydessä. Käytössä vain leikkien ajan

Vierailija
58/169 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2012 klo 20:13"]

Kostun jo pelkästä ajatuksesta, että saisin lukita mieheni munat... =) Itse suostuisin kyllä mutta mieheni tuskin innostuisi asiasta =D Pitää kuitenkin kysyä ihan huvin vuoksi!! =D

[/quote]
Mitä jos miehesi haluaa sinun pitävän siveysvyötä?

Vierailija
59/169 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2012 klo 21:31"]

suostuisi... näkyykö nuo vaatteiden alta jos käyttää

[/quote]
Riippuu vaatteista.

Vierailija
60/169 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 21:26"]

Kokeiltiin käyttää ensimmäisen mieheni kanssa mutta mieheni ei kestänyt sitä ja vinkui ja valitti kokoajan... Nykyinen taas on käyttänyt sitä kiltisti jo puolitoista vuotta. Ei toki yhtäjaksoisesti, viikonloput vapaana mutta viikot on munat lukossa ihan vain minun ilokseni. Suihinotto silloin tällöin pitää miehen tyytyväisenä ja suostuu olemaan lukittuna 24/7 ;) Homma toimii siis vapaaehtois periaatteella eikä pakotettuna. Mutta... jos mieheni ei suotuisi enää käyttämään sitä niin loppuu myös suihinotot ja kalareissut jätkien kanssa ;)

[/quote]
Itselläsi on tietenkin myös siveysvyö?