Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siveysvyö Gallup

Vierailija
17.10.2012 |

Kuinka moni suostuisi käyttämään vapaaehtoisesti siveysvyötä 24/7 jos tyttö/poikaystävänne sitä pyytäisi?

Tai käytättekö jo? Jos käytätte niin mitä hyötyjä/haittoja sen käytössä on ilmennyt? Miksi aloititte sen käytön?

Kommentit (169)

Vierailija
61/169 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin tän keskustelun ja nyt on pakko kysyä: Onko kellään kokemusta Steelworxxin siitä siveysvyömallista jossa laitetaan ontto putki virtsaputkeen, siis miehen? Esim vaikka Looker 1. Olis kiva kuulla. Näyttää mielettömän kiihottavalta ja nöyryyttävältä.......

Vierailija
62/169 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä käytän cb 6000, ihan vaan siksi että runkkaan liikaa, kolme kuukautta on mennyt enkä enää halua olla sitä ilman, tuntuu kuin se olisi osa itseä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/169 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki yksipuolinen alistaminen/alistuminen on mielestäni sairasta. Molemminpuolisena "lukitsemisleikkinä".. Go for it jos kiinnostaa, ymmärtäisin ystäviäni jos näin heillä tehtäisiin.

Seksiin liittyvästä lievästä alistamisesta nauttivana (ja vaativana) maksan "hintaa" olemalla arkielämässä erittäin joustava/määräiltävissä. M40

Vierailija
64/169 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2012 klo 20:13"]

Kostun jo pelkästä ajatuksesta, että saisin lukita mieheni munat... =) Itse suostuisin kyllä mutta mieheni tuskin innostuisi asiasta =D Pitää kuitenkin kysyä ihan huvin vuoksi!! =D

[/quote]

Mitä, jos se olisit sinä, joka lukittaisiin.

Vierailija
65/169 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittenkun munalukossa oleva mies joutuisi vaikka liikenneonnettumuuteen ja sairaalaan, olisi hoitajilla kovasti kummasteltavaa tuommoisen vempeleen irroittamisessa! Usein kriittisessä tilanteessa on tärkeää saada virtsakatetri paikoilleen, niin voisi tuommoinen vähän haitata!

Alkoi ällöttämään jos tuommoisissa virityksissä olevia henkilöitä hilluu joka paikassa. Kiva tuommoisen kanssa pissata? ompas hygieenistä. Entäpäs kun naisella on menkat? Sama tamppooni tuntitolkulla? Hyi....

Vierailija
66/169 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa siinä on jos haluaa pitää munat lukossa, kokemuksesta voin sanoa, että se ei haittaa normaali elämää lainkaan. kolme kuukautta olen itse sitä käyttänyt ja tottakai otan sen pesun ajaksi pois.

Vierailija
67/169 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sellainen amerikkalainen järjestelmälukko munissa kuukauden vaimon pyynnöstä, kun jouduin olemaan keikkahommissa. Sitten tulin kotiin ja vaimoa panetti hirveesti ja vaimo poisti lukon. Meno oli aikas kovaa sängyssä  ja vaimo putosi pää edellä lattialle. Hän löi päänsä ja taju meni. Herättyään laittoi munalukon kiiinni, mutta ei muistanut tällin takia enää numeroyhdistelmää millään. Oli käytävä lukkosepällä. Kyllä nolotti.

Vierailija
68/169 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on pisin yhtäjaksoinen aika siveysvyön käytössä? pesun ajaksi poistoa ei lasketa.

Mulla kolme kuukautta, tarkoitus yrittää pitää sitä niin kauan kunnes löydän sen oikean.

Vierailija
69/169 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2013 klo 17:27"]

Mikä on pisin yhtäjaksoinen aika siveysvyön käytössä? pesun ajaksi poistoa ei lasketa.

Mulla kolme kuukautta, tarkoitus yrittää pitää sitä niin kauan kunnes löydän sen oikean.

[/quote]

Turhaan sä sitä itselläsi pidät niin kauan kun olet yksin. Ehdota sitä sitten tyttöystävälesi kun sellaisen löydät. Hyvää se vaan tekee välillä vähän itseään hyväillä, mieli piristyy ja tulee hyvä olo =) Sulla kun on kuitenkin ne avaimet käsillä niin whats the point? Jätä ne avaimet vaikka mökille tai töihin niin ehkä se sitten ajaa asiansa... jotenkin?

Oikein mitoitetulle siveysvälineelle ei ole yläraja aikaa sen käytössä. Väärin mitoitetussa tulee tukalat oltavat hyvin nopeasti... hankaa, hiertää tai on jopa liian tiukalla. Meidän parisuhteemme on kestänyt jo viisi vuotta ja olen ollut lukittuna steelheart kakkoseen jo lähes suhteemme alku ajoista lähtien. Munat on lukossa oikeastaan aina, lukuunottamatta satunnaisia lyhyitä ajanjaksoja ja niitä hetkiä kun harrastamme yhdyntää kerran pari viikossa. 

Vierailija
70/169 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen teräksisessä siveysvyössä "vapaaehtoisesti", muuta en kommentoi ;)

Vierailija
71/169 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24:n puolella yhden henkilön voimin käyty pitkä yksinpuhelu miesten siveysvyöstä muutti Vauva-lehden puolelle?

72/169 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ymmärrä miksi pitää siveysvyötä jos ei ole sitä toista joka sen avaimen pitäisi ja lukkoa kontrolloisi.

Vierailija
73/169 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä luonteeni ja seksuaalisuuteni on lievästi dominoivaa sorttia ja siksi olen halunnut että voin pitää pientä otetta miehestäni silloinkin kun hän ei ole kotona. Ei muuta sanottavaa!! =)

Vierailija
74/169 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Jyrki Hakala" time="05.09.2013 klo 13:08"]

No en ymmärrä miksi pitää siveysvyötä jos ei ole sitä toista joka sen avaimen pitäisi ja lukkoa kontrolloisi.

[/quote

Käytän siveysvyötä siksi, että se estää masturboinnin, joka alkoi olla ongelma.

usein tulee kyllä kiusaus avata lukko ja alussa pari kertaa näin on käynytkin.

Ajastimella toimiva lukko olisi hyvä. onkohan semmoisia?

Vierailija
75/169 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2013 klo 21:05"]

Kiinnostuin vähän ja huomasin ettei miesten "siveysvyö" ole varsinaisesti "vyö" vaan näköjään muniin lukittava penisputkilukko. Okei, nyt ymmärrän miksi ne ovat keskusteluissa mukana siellä täällä. Keskiaikaista siveysvyötä tuskin kukaan haluaisi käyttää mutta nykyteknologia on kutistanut nuokin kapistukset taskukokoisiksi =D kä-te-vää! ;) Ehkä tuota voisi leikillään ehdottaa puolisolleni mutta tuskinpa suostuisi edes koklaamaan... :( Minulle riittää sitomisleikit makuuhuoneessa mutta naisena en suostuisi itse käyttämään siveysvyötä.. Ainakaan 24/7 ;)

[/quote]

..jatkoa edelliseen  viestiini..

Okei. Kypsyttelin ajatusta mielessäni pari kk kunnes päätin, että täthän kokeillaan! Kävin työpäivän jälkeen hekemassa muksut hoidosta ja vein ne mummolle yökylään ;) Poikkesin paikalliseen sexshoppiin josta löytyi muovisia ja metallisia munalukkoja... Metalliset näytti suorastaan hirveiltä ja muovinen... epäluotettavalta mutta ajattelin. että kokeillaan nyt sitten vaikka tätä. Kotona avasin paketin ja tämä putkilo halkesi liimauksistaan jo sitä tutkiessani... olkoon ajattelin ja homma unohtui multa taas joksikin aikaa. Lueskelin sitten uudelleen tätä viestiketjua ja huomasin jonkun suosittelevan steelwoxxia. Aikani asiaa pohdittuani päätin sitten shoppailla luottokortilla ja tilasin looker3 mallin. Sitä saikin odotella melkein kk ennenkuin se tuli postissa. Se näytti jo huomattavasti asiallisemmalta kuin nuo muoviset tötteröt... Taas töiden jälkeen muksut mummolaan yökylään ja rauhallinen ilta mieheni kanssa kahdestaan kotosalla ;) Lämmitin saunan ja korkkasin viinipullon. Löylyttelyjen jälkeen tunnustin miehelleni mitä olin puuhaillut hänen selkänsä takana... Räkänaurujen jälkeen naamani oli tulipunainen noloudesta ja häpestä mutta mieheni suostui yllättäen kuitenkin kokeilemaan sillä olinhan nähnyt asian eteen vaivaa ja hän osasi lukea minua kuin avointa kirjaa ja tajusi että asia olisi minulle jotenkin tärkeä. Noh.. kaivelin penislukon sohvatyynyjen välistä. Mieheni tutkaili sitä epäuskoisena... =D Yritin alkaa laittaa sitä paikoilleen mutta ylläri ylläri, muna pomppasikin heti pystyyn joten eihän se nyt enää mahtunut paikoilleen mitenkään... Mutta eipä mullakaan konstit heti lopu kesken ;) Pikainen suihinotto ja pikkukaveri oli takaisin omassa lepomitassaan ;) Pujotin renkaan paikoilleen ja asetin putkilon paikoilleen ja työnsin lukon paikoilleen. Miehelläni on PA lävistys joten jätin ulosvetämisen estolukon pujoittamisen paikoilleen hänelle itselleen sillä en uskaltanut tehdä sitä itse. Ihastelujen jälkeen lupasin miehelleni, että jos hän suostuu pitämään sitä yön yli niin annan aamulla lisää suuhoitoa ;) Hän suostui tähän oitis ja nyt hän käyttää lukkoa aina ja se otetaan auki vain kun me haluamme vähän touhuta jotain kivaa ihan kahdestaan ;)

Pakko tunnustaa, että jäin vähän koukkuun tähän "leikkiin" enkä halua lopettaa sitä, eikä miehenikään enää ;) Hauskaa syksyn odotusta kaikille ja mukavia petipuuhia ;)

Vierailija
76/169 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta siveysvyön käyttö on mahtavaa. Olen ollut lukittuna jo kolmisen kuukautta.

Avaimen haltija vain vielä puuttuu

Vierailija
77/169 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten ehdotin tyttöystävälleni siveysvyötä. Aluksi ei oikein innostunut ajatuksesta, että minä olisin lukittuna. Pienen kokeilujakson jälkeen paluuta entiseen ei ollut. Olen lukittuna 24/7 ja tyttöystäväni täydessä määräysvallassa. Kyllähän se vähän harmittaa, kun juotuu tyydyttämään toisen tarpeet ja itse saan vain harvoin (n. Muutaman viikon välen). Lisäksi joudub tekemään suurimman osan kotitöistä. Mutta en valita, itse tätä halusin ja harvinaiset orgasmini ovat erittäin tyydyttäviä. Naiset, jos miehenne on vähänkin alistuvaa sorttia, äkkiä siveysvyöhön!

Vierailija
78/169 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän löytyisi avaimen haltija. siveysvyössä olen ollut vuoden verran vaan avaimet on vielä itsellä. avaimen haltija olisi tarpeen niin ettei tätä itse saisi pois. Viikko on pisin aika mihin itse olen pystynyt siveysvyössä olemaan, mutta olisi jännä yrittää pitempään sillai että on pakko

Vierailija
79/169 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2012 klo 14:26"]

Kuinka moni suostuisi käyttämään vapaaehtoisesti siveysvyötä 24/7 jos tyttö/poikaystävänne sitä pyytäisi?

Tai käytättekö jo? Jos käytätte niin mitä hyötyjä/haittoja sen käytössä on ilmennyt? Miksi aloititte sen käytön?

[/quote]

Suostun ja käytän.

-Hyödyt: Se on hauskaa ja se pitää pientä tiettyä seksuaalista virettä yllä päivittäin kun vähän haluttaisi koko ajan mutta toinen vain kiusoittelee eikä anna mutta ottaa kyllä vastaan kaiken mitä vain keksii pyytääkkään. Saan minäkin sitten lopulta/joskus mutta näin se on paljon hauskempaa ;) 

-Haitat... no välillä joudun tekemään paljon töitä (suuseksiä ja hyväilyitä vaimolle) voidakseni lähteä saunailtaan ilman siveyvälinettä sillä on tämä kuitenkin sen verran privaatti juttu ettei siitä hirveästi muille huudella. Ja ehkä nolokin sillä en tahtoisi kuitenkaan leimautua ihan vässykäksi sillä sitä en kuitenkaan ole vaan tämä on ihan puhtaasti lemmen leikkeihin tarkoitettu juttu ;)

M37

Vierailija
80/169 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, 33v ja olen ollut vaimoni toivomuksesta ja pienestä painostuksesta lukittuna teräksiseen saksalaisvalmisteiseen "munalukkoon" jo kaksi vuotta. Tämä ei ole ollut minulle mikään ongelma eikä sen käyttö haittaa minua sillä rakastan vaimoani =) Ihan 100% "pakkoa" minulla sen käyttöön ei ole mutta olen huomannut elämän olevan "helpompaa" jos se on aktiivisessa käytössä. Olisin kuitenkin uskollinen rakkaalle ihanalle vaimolleni mutta hänen heikko itsetuntonsa ajaa hänet siihen että hänen on helpompi luottaa minuun kun olen lukittuna ja elämä soljuu paljon mukavammin :) 

Lukko on loppujenlopuksi ihan "mukavan tuntuinen" eikä hierrä tai paina joten sen käyttö on itselleni yhdentekevää. Käymme yhdessä suihkussa jolloin saan sen pois peseytymisen ajaksi tai kun lemmimme vuoteessamme.... ;) Kyllä tämä pieni metallinen lukko on tuonut suhteeseemme enemmän varmuutta ja luottamusta kuin vihkisormus. Suosittelen ennakkoluulottomille ihmisille. Tämän käyttö EI sovi kaikille ja sen käyttöön täytyy olla molemminpuolinen suostumus ja luottamus tietyin ehdoin. 

-Mika

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän