Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siveysvyö Gallup

Vierailija
17.10.2012 |

Kuinka moni suostuisi käyttämään vapaaehtoisesti siveysvyötä 24/7 jos tyttö/poikaystävänne sitä pyytäisi?

Tai käytättekö jo? Jos käytätte niin mitä hyötyjä/haittoja sen käytössä on ilmennyt? Miksi aloititte sen käytön?

Kommentit (169)

Vierailija
21/169 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki, jos vain joku suostuisi ottamaan avaimet itselleen ja antaisin minun riutua panetuksen tuskissa... (haave huokaus)

-Missu

Vierailija
22/169 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin valmis vaikka vaimoni kotiorjaksi ja vyöhön 24/7, mutta kun toinen on totaalivanilja, niin haaveeksi jää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/169 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lukittuna tälläiseen http://antishop.fi/fi/siveysvyo-r7993.html

Aluksi sen käyttö oli vaikeaa. penis turposi ja oli arka, mutta enää ei tuota vaivaa ole, se menee ohi kun käyttää vyötä paljon.

Minä olen ollut lukituna noin kaksi kuukautta, hankin siveysvyön siksi koska olin kova masturboimaan. Nyt olen ajatellut pitää siveysvyötä siihen asti kunnes löydän sen oikean elämänkumppanin.

Vierailija
24/169 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeiltiin käyttää ensimmäisen mieheni kanssa mutta mieheni ei kestänyt sitä ja vinkui ja valitti kokoajan... Nykyinen taas on käyttänyt sitä kiltisti jo puolitoista vuotta. Ei toki yhtäjaksoisesti, viikonloput vapaana mutta viikot on munat lukossa ihan vain minun ilokseni. Suihinotto silloin tällöin pitää miehen tyytyväisenä ja suostuu olemaan lukittuna 24/7 ;) Homma toimii siis vapaaehtois periaatteella eikä pakotettuna. Mutta... jos mieheni ei suotuisi enää käyttämään sitä niin loppuu myös suihinotot ja kalareissut jätkien kanssa ;)

Vierailija
25/169 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol vai että siveysvyö? Eipä ole tullut mieleen. Jos puolisoni sitä pyytäisi, niin pitäisin jos siitä tulisi hänelle iloinen mieli. Miksipä en?

Vierailija
26/169 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuollainen penislukko ollut käytössä ja melkoisen tehokas laitehan se on olemassa.

Siitä on sekin hyöty, että nainen saa miehen hyvinkin nöyräksi sen avulla ja siivoaa ja tiskaa ja tekee mitä tahansa saadakseen edes hetkeksi vyön irti. :)

Vierailija
27/169 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystäväni ehdotti tätä toisen lapsemme syntymän jälkeen mutta en ole vielä oikein innostunut tästä leikistä... On se jo hankkinut sen ja tuolla se yöpöydän laatikossa odottaa mutta onko se nyt muka sitten niin kivaa jos on munat lukossa ja avaimet avokilla???

Suostunko edes kokeilemaan tätä leikkiä vai... ? :/ 

M37

Vierailija
28/169 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhah! Ei vittu mitä luusereita kaikki, jotka tuollaiseen alistuvat. :D En kutsuisi teitä miehiksi ollenkaan. Hymyssä suin kerrotaan täällä, miten tehdään kotityöt kiltisti, jotta kiltti vaimo ottaisi vyön edes hetkeksi pois tai ei kiellä kalareissuja. 

Ei saatana, mene nyt sitten kalareissun päätteeksi vähän saunomaan tuollainen yllä. Ette te ainakaan mitään alfauroksia ole, ei hyvänen aika.

Kalareissuista ILMOITETAAN ja vaimoa rakastellaan KUN TEKEE MIELI. 

Varmaan nämä siveysvyöhön miehensä pakottavat ämmät ovat samoja, kun ovat haarat levällään firman pikkujouluissa. Kotona alistetaan ja vapaalla käytetään miehiä omaksi iloksi.

Vierailija
29/169 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin piti jäädä kokeiluksi, mutta kolmatta vuotta tässä mennään siveysvyössä.

Kaikista pahinta tässä on että vaimollakin haluttaa enää harvoin, hyvä jos kerran kuussa saan vyön pois, pahimmillaan meni kolme kuukautta

Vierailija
30/169 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2012 klo 14:26"]

Kuinka moni suostuisi käyttämään vapaaehtoisesti siveysvyötä 24/7 jos tyttö/poikaystävänne sitä pyytäisi?

Tai käytättekö jo? Jos käytätte niin mitä hyötyjä/haittoja sen käytössä on ilmennyt? Miksi aloititte sen käytön?

[/quote]

Suostuin käyttämään aina työmatkoillani muovista cb-6000 penislukkoa ja numeroituja muovisinettejä lukkoja joita ei voi avata rikkomatta sitä. Yleensä olen koko viikon tienpäällä ja olen kerran narahtanut työmatkalla pettämisestä joten avioliittomme jatkumisen vuoksi suostuin tähän luottamuksen palauttamiseksi. Kotonaollessa saan ottaa sen pois kunhan vaimo on aina tarkistanut ensin, että kyseessä on sama numerosinetti kuin lähtiessäni. Vuoden verran tätä on nyt jatkunut ja vähän vaimo jo vihjailee, että voitaisiin luopua ainakin nyt toistaiseksi siveysvälineen käytöstä. 

Itse käytössä ei ole ollut mitään ongelmia sillä en muutenkaan harrasta kimppasaunoja tms. Peseytyminen on mennyt ihan normaalisti eikä hajuhaittojakaan ole ilmennyt. Olihan se alkuun aika nöyryyttävää mutta mihinkäs sitä ei suostuisi avioliittonsa pelastamiseksi. 

Vierailija
31/169 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enmä ny tiiä. Mun aviomies voisi olla ihmeissään jos poikakaverini puolesta olisin tuon mennyt toteuttamaan.

Vierailija
32/169 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oooh, luulin että olen ainoa joka saa kiksejä poikaystävän vehkeen pitämisestä lukkojen takana! En mä käyttäisi mutta poikaystäväni suostuu olemaan ihan vapaaehtoisesti minun ilokseni lukittuna ;) Ei mitään erityistä syytä, ihan vain meidän omaa pientä hauskaa ;)

Vierailija
33/169 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suostuisin

N31

Vierailija
34/169 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu. Vilpitön suhde ei tarvitse lukkoja. Jonkinlaisena kiihokkeena voi toimia, mutta ei enää 25 v:n suhteen jälkeen.

Vierailija
35/169 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2012 klo 20:13"]

Kostun jo pelkästä ajatuksesta, että saisin lukita mieheni munat... =) Itse suostuisin kyllä mutta mieheni tuskin innostuisi asiasta =D Pitää kuitenkin kysyä ihan huvin vuoksi!! =D

[/quote]

Suostuisit lukitsemaan miehesi vai suostuisit siihen, että hän lukitsisi sinut?

Vierailija
36/169 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 18:39"]

Tyttöystäväni ehdotti tätä toisen lapsemme syntymän jälkeen mutta en ole vielä oikein innostunut tästä leikistä... On se jo hankkinut sen ja tuolla se yöpöydän laatikossa odottaa mutta onko se nyt muka sitten niin kivaa jos on munat lukossa ja avaimet avokilla???

Suostunko edes kokeilemaan tätä leikkiä vai... ? :/ 

M37

[/quote]

Osta hänelle naisten malli ja ehdota, että kokeilette molemmat. Saattaa into hyytyä :)

37/169 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietysti suostuisin js vain nainen sitä haluaisi. Mitä en tekisi Hänen onnellisuutensa vuoksi.

Vierailija
38/169 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuksena kutkuttava varsinkin näillä nykyaikaisilla "siveysvälineillä" toteutettuna. Voisin ainakin kokeilla avoimin mielin jos kultani sitä pyytäisi :) Muitten kokemuksia luettuani se voisi ehkä olla ihan hauskaakin!! Ei tiedä ennenkuin on kokeillut!! :)

N29

Vierailija
39/169 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuo vyö on ollut käytössä vuoden verran ja enää en halua siitä luopua. Mies on lukittuna uskomattoman hellä ja työteliäs. Töistä tullessa on ruoat laitettu ja pöydät katettu. Kun lähden lenkille koiran kanssa jää ukkokulta imuroimaan. En olisi ennen uskonut, mutta näin saa miehestä juuri sellaisen kuin haluaa. Silloin kun ottaa vyön pois saa todella kiihkeän ja halukkaan rakastajan ja kun pitää miehen lukittuna saa ahkeran tiskaripyykkärihierojan. Eikä ole ollut mutinoita jos on halunnut käydä viettämässä tyttöjeniltaa. Suosittelen kaikille pareille

Vierailija
40/169 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama juttu, miehestä on tullut ahkera kodinhoitaja ja uskomaton rakastaja. Malleja kokeiltiin muutamaa ja nyt on päädytty neosteelin malliin. Paripäivää lukossa ja mies hemmottelee minut hengiltä, saati viikon päästä :). Parasta on saada nukkua silloin kuin haluaa ja rakastella kun itseä haluttaa.