Mitä salarakkaalle joululahjaksi?
Ehdotuksia otetaan vastaan.Mitä kivaa ostaisin salarakkaalle,ihan mitä tahansa tavaraa en voi ostaa,ettei vaimo sitten ihmettele,että mistä on ilmestynyt...
Kommentit (59)
en tajunnut tuota ekaa viestiä,mut kolmoselle: siis itsehän olen sinkku..mies vaan varattu.
Olisko oikeesti jotain ehdotuksia jollain?
Ja poraat siihen reiän, näin se voi käydä höyläämässä sitä lautaa kun ei pääse sinun luokse.
Ihan sun tarjoama reikä? No ota suihin julkisella paikalla tai puhe ittes huoran asuun, kehystä kuva pillustas... Tai jotain.
Emme oikeen tie kun mä en oo koskaan ollu pelkkä reikä..
viina Ja pillua saa multa muutenkin.
Vaimoltansa vissiin sitten vaan jouluna ja juhannuksena...
Lahjaksi kuvan perheestään ni sä voisit antaa pillustas:)
et selvästikään tiedä,millaista on olla salasuhteessa,jos luulet olevasi pelkkä reikä.
Ja juu sen ei tarvitse liittyä seksiin,meillä se on muutenkin viriiliä ja asuja yms tulee käytettyä muutenkin.
[
joo hyvä idea vaimo voi antaaa kuvan perheestään,koska mies näkee harvemmin perhettään kun mun pillua...mut tää ei vielä ratkaise mun ongelmaa?
Anna lahjaksi avioero omasta miehestäsi. Se on parasta mitä voit tuossa tilanteessa tehdä. Jatkui sitten suhteenne tai ei
kenelläkään ihan oikeea vastausta mun kysymykseen?
ja sinä sitten paikkaat aukkoa, olet kalenterihuorana. Ehei, ei se niin mene, olet aivopesun uhri, kaikella todennäköisyydellä. Miehellä ja vaimolla menee luultavasti jotenkuten, seksiäkin riittää, mutta sinä olet se toisen luokan nainen, jota ei naida, siis avioiduta kanssasi, jota ei näytetä ystäville ja sukulaisille, jonka kanssa ei niitä elämän syviä uria ja arkisia asioida läpikäydä. Olet pikahelpoitus, vaikka kuinka olisit rakastunut ja mies väittäisi samaa omista tunteistaan. Teot ratkaisevat.
no miksi sille vaimolle ei sitten olla uskollinen jos se on niin ihana ja täydellinen?
Lahjaksi kuvan perheestään ni sä voisit antaa pillustas:)
yhtään oikeaa ehdotusta?
pelkkiä pettäjien vaimoja paikalla kommentoimassa?
no miksi sille vaimolle ei sitten olla uskollinen jos se on niin ihana ja täydellinen?
Vaimo hakkaa ja ei anna pillua? :D
Tyhymä, suurimmassa osassa tapauksista perheellä menee HYVIN, mutta kunhan vain pettäjä saa vain jotakin muuta arjen lisäksi :D
Ja salarakkaat uskovat kaiken mitä heille selitetään :D
keskustelukumppania, kotona oman miehen kanssa ei ole mitään puhumista, ilmeisesti asiat on puhuttu loppuun.
Itse annan salarakkaalleni tämän nimen, koska hän on vahvasti elämässäni mukana, hän on sinkku, mutta meillä juttu luistaa, eikä koskaan ole seksi mieleen juolahtanut.
Täällä annetaan tosi törkeitä ohjestuksia sinulle ap, minullakaan ei ole antaa sinulle mitään vinkkiä, ehkä jokin hyvä tulee tässä vielä illan aikana.
Vaimo hakkaa ja ei anna pillua? :D
Tyhymä, suurimmassa osassa tapauksista perheellä menee HYVIN, mutta kunhan vain pettäjä saa vain jotakin muuta arjen lisäksi :D
Ja salarakkaat uskovat kaiken mitä heille selitetään :D
[/quote]
niin näköjään vaimotkin sitten uskovat kaiken mitä heille selitetään?
Mä itse en ikinä antaisi mun ukon juosta toisten naisten kanssa,jos kiinni jäisi niin potkut perseelle.Ja jos ei jäisi kiinni vaan elelisi vaan suhteessa,niin se tarkoittas vaan sitä,että taitasin olla se tyhmä vaimo kun ei tajua.
En kyllä ihmettele jos pettää kun suurin osa näistä vastauksista on niin hemmetoin vihamielisiä ja ei vielä yhtään vastausta mun kysymykseen...Kuka tollasia hemmetin lohikäärmeitä jaksaa rakastaa???
Ketään ei kiinnosta mitä joku huora haluaa antaa salarakkaalleen jouluna.
Mitä vittua sä luulet että sulle vastataan? Harva täällä nussii varattua ja suurin osa on vaimoja joita sä haukut.
Jos et sä oo pillunjakamiseltas huomannut kysyä ukosta mistä muusta se tykkää niin soita vaikka sille tyhmälle vaimolle.
taitaa oma mies käydä hakemassa vähän teetä ja sympatiaa muualta kuin kotoa :D
Se on parasta mitä voit tuossa tilanteessa tehdä. Jatkui sitten suhteenne tai ei