mikä pointti on meikkivoiteessa joka mukautuu ihon sävyyn?
Mä ainakin käytän meikkivoidetta juuri siksi, että ihon sävy on epätasainen. On punaista nenänpieltä jne. Tuskin se voide sentään niin fiksua on, että tietää että "ahaa, tämä kohta täytyy peittää ja tuohon pitää mukautua".
No en mä edes usko siihen, että se mitenkään "mukautuu". Luultavasti vaan on läpikuultavampaa eli vähemmän peittävää.
Kommentit (2)
Mä ainakin käytän meikkivoidetta juuri siksi, että ihon sävy on epätasainen. On punaista nenänpieltä jne. Tuskin se voide sentään niin fiksua on, että tietää että "ahaa, tämä kohta täytyy peittää ja tuohon pitää mukautua".
No en mä edes usko siihen, että se mitenkään "mukautuu". Luultavasti vaan on läpikuultavampaa eli vähemmän peittävää.
Olen joskus sortunut ostamaan noita "mukautuvia" ja ne on juuri olleet sellaisia läpikuultavia, kovin vähän peittäviä. ELi itselleni, jolla on aika paha couperosa, ei todellakaan hyviä. Kun en halua että meikkivoide mukautuu poskien ja nenän punaiseen sävyyn vaan peittää ne.
No ehkä se onkin tarkoitettu niille, joilla on tasavärisempi iho ja vain vähän virheitä.
Mä löysin aivan ihanan meikkivoiteen, nimittäin Maybellinen BB. Se on tosi kevyen ja raikkaan tuntuinen iholla, mutta peittää just sopivasti ja pitäisi mukautua ihon sävyyn. Täydellinen tuote mulle.