Mitä salarakkaalle joululahjaksi?
Ehdotuksia otetaan vastaan.Mitä kivaa ostaisin salarakkaalle,ihan mitä tahansa tavaraa en voi ostaa,ettei vaimo sitten ihmettele,että mistä on ilmestynyt...
Kommentit (59)
Sinä ja joku toinen nainen?
ainakin mies tykkäisi :)
mut ehkä ite voisi tulla liian mustasukkaiseksi..pitääpäs laittaa mietintään...
hankkiudut raskaaksi! Vielä ehdit jouluksi. Ois ihana laittaa viesti pieneen pakettiin. Oi että mä kadehdin sua, sä elät niin unelmaa!!
hankkiudut raskaaksi! Vielä ehdit jouluksi. Ois ihana laittaa viesti pieneen pakettiin. Oi että mä kadehdin sua, sä elät niin unelmaa!!
tässä unelmasta on mitään puhunut?
onko sulla olemassa mitään asiaa mitä tahtoisit eniten koko maailmassa mutta tiedät ettet ikinä tule sitä saamaan?
ap
Tosin hän ei ole varattu, että vaimon suhtautumista ei tarvitse miettiä. Mutta muuten. Vaikea keksiä mitään...
sä olet siis ihan tosissasi ihastunut ukkomieheen :) Joululahjat ja kaikki. Ihquu.
IHQUU nyt mut katotaas kohta.
Oisko sulla ap blogia? haluisin seurata sun salarakas suhdetta.
Yks idea ois muotokuva susta miehen makuuhuoneen seinälle.
ei ole blogia.Ja hei..toi sun ideasihan oli tosi hyvä..Joo niin mä teen voi vitsi kun en aikasemmin keksinyt.Kiitos tästä.
Ja edelliselle vastaajalle voin vaan sanoa,että KYllä,olen mennyt ihastumaan ukkomieheen.
No..tuliko jotenkin parempi mieli???
Helpottaisko toi katkeruus vähän?Ei,niin mä vähän arvelinkin...
anaali-liukuvoidetta kauniissa paketissa suklaarasian kanssa.
ei ole blogia.Ja hei..toi sun ideasihan oli tosi hyvä..Joo niin mä teen voi vitsi kun en aikasemmin keksinyt.Kiitos tästä. Ja edelliselle vastaajalle voin vaan sanoa,että KYllä,olen mennyt ihastumaan ukkomieheen. No..tuliko jotenkin parempi mieli??? Helpottaisko toi katkeruus vähän?Ei,niin mä vähän arvelinkin...
En ole tuo, jolle vastasit.
Olen itse ollut suhteess ukkomieheen ja se oli elämäni pahin virhe. Kuinka saatoin niin alas vajota :-(
Katkera en ole, itse lopetin suhteen.
Mutta minä SÄÄLIN sinua!!
Mä oon ostanut salarakkaalleni kaikenlaista: hyvälaatuista viskiä, vyön, jonka soljen sisäpuolelle kaiverrutin pienellä meidän nimikirjaimet (mies käyttää vyötä aina), kylpytakin, pari solmiota ja villasukat. Jos kotona tulee kysymyksiä, mies on selittänyt lahjat liikelahjoiksi tms.
maksaa sille käydin aidolla huoralla. Saakohan niiltä lahjakortteja?
maksaa sille käydin aidolla huoralla. Saakohan niiltä lahjakortteja?
Onko se jotenkin vaikea asia uskoa, että salasuhteeseen kuuluu muutakin kuin seksiä, esim. ystävyyttä, toisen kuuntelemista ja tukemista? Että se voi olla hyvä ja molemmille osapuolille tyydyttävä, vaikkei "oikea" ja julkinen parisuhde olekaan? Onko se jotenkin pelottavaa?
vaan typerän itsekästä toimintaa kusettaa kolmatta osapuolta ja aiheuttaa syyttömälle ihmiselle tuskaa kannettavaksi.
Ystävyys on keskusteluja ymv. eikä se ole mikään salaisuus eikä sellaista tarvitse salailla.
Seksi tekee siitä petoksen.
Ja jos se ei olisi loukkaavaa ei sitä tarvitsisi salailla.
Hanki ihminen oikea elämä äläkä yritä elää toisen ihmisen elämää!
vaan typerän itsekästä toimintaa kusettaa kolmatta osapuolta ja aiheuttaa syyttömälle ihmiselle tuskaa kannettavaksi. Ystävyys on keskusteluja ymv. eikä se ole mikään salaisuus eikä sellaista tarvitse salailla. Seksi tekee siitä petoksen. Ja jos se ei olisi loukkaavaa ei sitä tarvitsisi salailla. Hanki ihminen oikea elämä äläkä yritä elää toisen ihmisen elämää!
Miten seksillä on niin älyttömän suuri painoarvo ihmisten mielessä? Miksi se on se rakkauden ja sitoutumisen korkein riitti? Vaikka ihminen olisi 20 vuotta ollut uskollinen puolisolleen, rakentanut tämän kanssa yhteisen kodin ja perheen, niin se, että tämä harrastaa seksiä jonkun kolmannen kanssa mitätöi koko homman. Siinä petetään ja hylätään vaimo, lapset, anopit, yhteiset ystävät, kissat ja koirat.
Vielä itket, sinäkin.
miten musta tuntuu että tää vaastausten taso laskee vaan :D
Ymmärrät varmasti fiksuna ihmisenä sen, että olet taatusti salarakkaasi mielestä ymmärtävä, kiinnostava, haluat kuunnella hänen parisuhdemurheitaan jne. Mutta sinä et elä ARKEA hänen kanssaan. Hän saa sinusta ja sinä hänestä vain ne parhaat palat.
On erittäin epäreilua verrata salarakasta ja puolisoa jonka kanssa eletään sitä tylsää arkea.
Äläkä vastaa tähän että tämä riittää sinulle nyt. Tiedät itsekin että tulee päivä jolloin se ei enää riitä.
Luulitko todella saavasi kannustavia vastauksia? Ihan tosissaan luulit?
no joo sehän se pointti on,että tän suhteen plussapuoliin kuuluukin ehdottomasti se,että ei tarvitse jakaa sitä arkea vaan nimenomaan ne parhaat palat.Ja vaimoon mä en vertaa itseäni millään tavalla,en hyvässä enkä pahassa.Ja toisekseen,minä EN kuuntele hänen parisuhdemurheitaan,niistä ei puhuta ja en tahtoisi kuullakkaan,koska ymmärrrän,että asioilla on myös vaimon näkökanta..
Ja joo.Tän o pakko riittää mulle nytja aina.Ei ole vaihtoehtoja.
Ja ihan tosissaa ajattelin saavani täältä joululahjavinkkejä,en ajatellut lähteä yhtään ja tälle linjalle minne se nyt valitettavasti meni.
Ja,ja,ja,ja,ja....
Sinä ja joku toinen nainen?