Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen miehen firmassa töissä, enkä kestä enää sekunttiakaan!

Vierailija
13.10.2012 |

Aloitimme mieheni kanssa seurustelun reilu puoli vuotta sitten. Muutama viikko sitten aloitin työt mieheni omistamassa firmassa, jossa suurin osa alaisista naisia.

En ole mikään 8-16 työntekijä, vaan käy muutaman tunnin päivässä tekemässä paperitöitä jne. Muuten olen kotona lasten kanssa.

Työntekijät tekee siis paljon pidempää päivää kuin minä, ja tämähän heitä ärsyttää ja paljon. Samoin kuin myös se, että pääsin helposti töihin.

Olen yrittänyt olla työntekijöille mukava ja olla avuksi.

Saan vastaan vain pelkkää vittuilua. Ensimmäisestä päivästä lähtien muut työntekijät on mulkannut ja tiuskineet. Olen heille kuin ilmaa, koska en tee yhtä "rankkaa" duunia kuin he.

Mm. viimeviikolla tapahtunutta: jätin takkini taukohuoneen tuolille, josta joku työntekijä oli käynyt siirtämässä sen johonkin varastoon, pois "hänen tieltään". Kyselin takkini perään, ja yllättäen kukaan ei tiennyt missä se on.

Eräässä palaverissa eräs työntekijä tarjosi kaikille työntekijöille kahvia, mutta hyppäsi minun ylitse. Työpöydältäni on myös kadonnut pähkinäpussi, suklaapatukka ja pillimehu.

Alan olla tosi kyllästynyt tähän tilanteeseen, ei tuommoisessa paikassa jaksa olla töissä, edes sitä paria tuntia päivässä. Olen yrittänyt puhua heille, mutta kukaan ei ota sitä kuuleviin korviinsa. Esim. viimeviikolla ohimennen ihmettelin, mihin olen hukannut suklaapatukkani. Vastaukseksi sain, että luulisi aikuisten ihmisten osaavan pitää huolta tavaroistaan jne.

Miehellenikin olen tästä puhunut ja hän on puhunut tästä alaisilleen, mutta ei mitään tehoa...

Anteeksi tämä purkautuminen! Taidan siirtyä täysipäiväiseksi kotiäidiksi...

Kommentit (169)

Vierailija
61/169 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin AP ei ole ansainnut työpaikkaansa. Hän on päässyt sinne VAIN sen takia että nussii omistajaa.[i/]

Ja tämän pitäisi olla ongelma, koska? Miksi se liikuttaa ketään muuta työntekijää, joilla kaikilla on omat duuninsa ja sillä hyvä?

Toiseksi hän menee ja tulee miten huvittaa. [i/]

Ja saa tekemiensä tuntien perusteella palkan. Eli huomattavasti vähemmän rahaa kuin täyttä päivää tekevät.

Kolmanneksi koska hän on pomon akka niin hän on johtaja, oli titteli mikä vaan. Kukaan ei pidä johtajista.[i/]

Erikoinen asenne sulla. Onnea vaan työmarkkinoilla, jos asenne on toi, että johtajista ei voi pitää. Ihmisiä hekin ovat.

Hänellä on myös oma huone vaikka hän on ollut vähän aikaa töissä eikä ole kuin osa-aikainen. Ei ihme että aiheuttaa kismaa.[i/]

Jos olisit lukenut tätä ketjua vähän tarkemmin, olisit ehkä huomannut, että ko. työpaikalla on jokaisella oma huone. Ap ei siis ole mitenkään erityisasemassa.

AP on myös täysin toisia ajattelematon. Jos meidän yleisiin tiloihin jätetään takki tai mikä tahansa muu niin se lentää roskiin.[i/]

Tähän pitää vain todeta, että luojankiitos en ole töissä noin joustamattomien, pikkusieluisten ja vittumaisten ihmisten kanssa!!

AP:n kannattaa katsoa peiliin niin näkee syyllisen kohteluunsa.

Sun kannattaisi katsoa peiliin, sieltä kurkkaa työpaikkakiusaaja.

Vierailija
62/169 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ei olisi saanut edes sitä työtä jos hän ei nussisi omistajaa!

Muut eivät voi sellaista sopia koska he eivät nussi omistajaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/169 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne on tullut niin paljon viestejä, että millään en voi vastata kaikkiin.

No kuitenkin, en ihan oikeasti ymmärrä, missä kohtaa olen ollut ylimielinen. Arvostan oikeasti mieheni firman työntekijöitä, he ovat käyneet pitkään kouluja ja ilman heitä koko firma ei olisi pystyssä.

En tosiaan käyttäydy työpaikalla kuin firman omistaja, olen oikeastaan "alin" työntekijä, sillä minulla on huonoin palkka, ja teen paskaduunit.

Kun aloin mieheni kanssa seurustelemaan, en edes tiennyt että miehelläni on oma yritys. Työpaikalla siis tarvittiin työntekijää paperitöiden tekemiseen, ja mies pyysi minua. En siis käynyt missään työhaastattelussa.

Itseasiassa itsekin olen omistanut ison ja menestyvän firman. Myin sen pari vuotta sitten, ja siten olen voinut olla kotiäitinä. Mieheni ei todellakaan elätä minua. Rahan puolesta voisin lopettaa työt kokonaan, mutta haluan olla vain avuksi. Totta puhuen välissä itsellänikin tuntuu, että olen vain tiellä.

Niinkuin jo sanoin, mulla ei riitä millään töitä koko päiväksi. Parempi siis että teen työt kahdessa tunnissa hyvin, mutta rivakasti, kun että venyn koko päivän työpaikalla hörppien kahvia ja välissä yrittäen tehdä jotain.

Valvontakameroita olen harkinnut, mutta joku saisi siitä kuitenkin tietää, ja sehän aiheuttaisi vain lisää vihaa päälleni...

Vierailija
64/169 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaamista on juuri tuo yhden ja ainoan henkilön ulkopuolelle jättäminen. Se ON kiusaamista. Eristämiseksi muusta porukasta.

Jos työpaikalla kaikki muut tervehtivät ja puhuvat toisilleen vapaasti, mutta yhden henkilön kohdalla ei tervehditä, eikä puhuta kuin pakolliset asiat ja nekin vain ja ainoastaan työasiaa, on se kiusaamista, henkistä sellaista.

Ja ei tarvitse kaikista ihmististä tykätä, mutta kaikkien ihmisten kanssa pitää pystyä toimimaan kohteliaasti ja asiallisesti. Eikä se tarkoita, että pitää olla kuin paita ja peppu toisen kanssa.

Kyllä taas tämä ketju paljastaa, miten moni ihminen työpaikalla on itse asennevammainen kusipää. Omassa toiminnassa ja käytöksessa ei nähdä mitään väärää, ollaan itse todella kusipäitä ja aina se vika on siinä toisessa.

Ja mitä kummaa nämä työntekijät ise kuvittelevat olevansa, kun AP:n pitää jotenkin "ansaita" se, että häntä kohdellaan asiallisesti. Työntekijät itse asettavat itsensä ap:n yläpuolelle, ja kohtelevat kuin paskaa ap:ta.

Ei ihme, että Suomi on työpaikkakiusaamisen kärkimaita...

Ihme perusteluita täysin kusipäiselle käytökselle.

Vierailija
65/169 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen käytös ei ole missään tapauksessa hyväksyttävää.

Eihän heidän tarvitse olla kuin asiallisia aikuisia, ei tarvitse kaveriksi ryhtyä.

Mutta työpaikkakiusaamisen pitää loppua.

Vierailija
66/169 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on tullut taloon tekemään tylsiä paperihommia, jotka aiemmin olivat muiden työntekijöiden tehtävänä, mutta joihin ei mene kokonaista työpäivää. Hän EI ole vienyt kenenkään työpaikkaa, itse asiassa helpottanut vanhojen työntekijöiden työtaakkaa, ja palkaksi saa pelkkää paskaa niskaansa.

Oletko ajatellut, että olet saanut tämän "työpaikan" täysin ulkoammatillisten asioiden takia? Eli et ole valittu työpaikkaan pätevyytesi perusteella, vaan... no, reittä pitkin. Miltä sinusta tuntuisi, jos olisit työkavereittesi asemassa? Joku random-pimu tulee ja vie duunin.

Vierailija
67/169 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ne sättis ap:ta sähköpostein..vaikka ehdottomasti minäkin sitä tapaa kuitenkin siis suosittelen. Kaikki kirjallisena, silloin voisi välttyä saamasta niin paljon lokaa niskaan.

Tosi asia on, että kyllä kiusaajakin tänä päivänä tietää, että ne olis todiste. Nytkin osasivat peitellä, kuka ap:n takin oli varastoon vienyt. Kiusaaminen on yleensä muutenkin henkistä, pientä piilovittuilua. Josta on tosi hankala saada tekijä vastuuseen, koska sana sanaa vastaan. Ne on pieniä asioita, päivittäisiä..ja nämä kiusaajat ovat varmasti pitkäaikaisimpia työntekijöitä, joita muut sitten nöyristelee ja tukee kun eivät uskalla puolustaa ap:ta vaikka haluisivatkin. Kun porukassa on yksi tai kaksi pahansuopaa, joka/jotka osaa puhua, muut nyökyttää mukana.

joten pahoittelut, jos samat ohjeet tulevat toistamiseen.

Ap, tilanne työpaikallasi on järkyttävä, eikä sitä tarvitse sietää. Voit kuitenkin tehdä itsekin jotain:

- Määritä työajat, ilmoita ne toimistolle ja pidä niistä kiinni. Aina. Mikäli teillä ei ole sähköistä työajanseurantaa, pidät tarkkaa kirjaa työajoistasi (ja työtehtävistäsi).

- Työpaikka on työpaikka, kaikki henkilökohtainen kanssakäyminen miehesi kanssa pois. Jos kuljette samalla kyydillä, jätätte parisuhteen autoon.

- Pidät kirjaa kiusaamisista: mitä, miten ja milloin. Jos tarpeen, voit myös dokumentoida kiusaamiset. Jos kiusaaminen liittyy työtehtävien estämiseen, pyri aina dokumentoimaan asia. Suosi sähköpostia kommunikointimuotona, siitä jää aina jäljet (jos sinulle ei vastata, tai sinulta pimitetään tietoa, sinulle ollaan ilkeitä)

- Älä edes yritä olla "yksi muista". Ole kohtelias, mutta älä tuppaudu seuraan. Älä juttele niitä näitä. Älä kerro MITÄÄN yksityiselämään liittyvää työpaikallasi.

- Hoida työsi aina moitteetta.

Jos noista ei ole apua, vaadi esimiestäsi puuttumaan asiaan ammatillisesti.

Vierailija
68/169 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ystävyydellä kysyn, kun ei voi olla helppoa elää noin suuren katkeruuden kanssa.

Kun ihmiset haluavat olla tasa-arvoisia toistensa kanssa. Miten voit olla kaveri jonkun kanssa joka määräilee sinua?

Ihmiset muodostavat yleensä ryhmiä samankaltaisista ihmisistä. Jotka ovat tasa-arvoisia ja samassa tilanteessa. Pomo ei kuulu tähän ryhmään. Pomolle ei voi puhua mitään sopimatonta koska hänen pitää raportoida siitä eteenpäin.

Pomon kanssa ei kannata viettää aikaa koska et voi mistään olla eri mieltä sen kanssa. Jos olet niin se kostautuu töissä.

Todella harva pomo oikeasti on hyvä tyyppi. Suurin osa heistä jopa luullee olevansa maailman napoja. Opettajista todella moni paikkaa omaa surkeata elämäänsä pompottelemalla opiskelijoita. Oikeastaan suorastaan vittuilee.

Koko kouluyhteisö on muutenkin päin persettä. Jos opiskelija unohtaa jonkun asian niin hän saa kuulla siitä ja saa huonon numeron. Jos hän jättää tulemasta kouluun niin siitäkin tulee sanktioita.

Mutta jos opettaja unohtaa koko luokan materiaalin antaa niin mitään sanktioita ei tule. Eikä mitään apuja opiskelijoille. Olen jopa ollut tilanteessa missä opettaja hukkaa oppilaiden kokeet. Oppilaat joutuvat tekemään neljän tunnin kokeet uudestaan. Vaikka opettajan olisi pitänyt saada potkut.

Sisäpuolelle otetaan ne joista pidetään. Et sinäkään ota kaveriksi ihmistä josta et pidä. Joka kohtelee muita kuin paskaa. Luulee omistavansa koko maailman. On saanut kaiken tekemättä mitään ja näyttelee sitä muille omanaan jne. Juuri näin AP käyttäytyy.

Hän ei ole ansainnut paikkaansa. Mutta luulee olevansa samalla tasolla muiden kanssa.

Vierailija
69/169 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntekijät ovat olleet sikamaisia.

En näe käytöksessäsi mitään ylimielistä. Teet huonoimmat duunit, olet joutunut kestämään kiusaamista, silti arvostat työntekijöitäsi työntekijöinä jne. Jos olet kerran myynyt menestyvän yrityksen, niin sinulla varmasti olisi rahaa jäädä kotiinkin. Silti teet noita hommia ja kuuntelet vielä kateellisten akkojen paskapuhetta.

Vierailija
70/169 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne on tullut niin paljon viestejä, että millään en voi vastata kaikkiin. No kuitenkin, en ihan oikeasti ymmärrä, missä kohtaa olen ollut ylimielinen. Arvostan oikeasti mieheni firman työntekijöitä, he ovat käyneet pitkään kouluja ja ilman heitä koko firma ei olisi pystyssä. En tosiaan käyttäydy työpaikalla kuin firman omistaja, olen oikeastaan "alin" työntekijä, sillä minulla on huonoin palkka, ja teen paskaduunit. Kun aloin mieheni kanssa seurustelemaan, en edes tiennyt että miehelläni on oma yritys. Työpaikalla siis tarvittiin työntekijää paperitöiden tekemiseen, ja mies pyysi minua. En siis käynyt missään työhaastattelussa. Itseasiassa itsekin olen omistanut ison ja menestyvän firman. Myin sen pari vuotta sitten, ja siten olen voinut olla kotiäitinä. Mieheni ei todellakaan elätä minua. Rahan puolesta voisin lopettaa työt kokonaan, mutta haluan olla vain avuksi. Totta puhuen välissä itsellänikin tuntuu, että olen vain tiellä. Niinkuin jo sanoin, mulla ei riitä millään töitä koko päiväksi. Parempi siis että teen työt kahdessa tunnissa hyvin, mutta rivakasti, kun että venyn koko päivän työpaikalla hörppien kahvia ja välissä yrittäen tehdä jotain. Valvontakameroita olen harkinnut, mutta joku saisi siitä kuitenkin tietää, ja sehän aiheuttaisi vain lisää vihaa päälleni...

koska tuolla asenteella ei voi olla pomona. Firmassa ei ole koskaan paskaduuneja, ei paperipuolellakaan.

Vierailija
71/169 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin AP ei ole ansainnut työpaikkaansa. Hän on päässyt sinne VAIN sen takia että nussii omistajaa.

Ja tämän pitäisi olla ongelma, koska? Miksi se liikuttaa ketään muuta työntekijää, joilla kaikilla on omat duuninsa ja sillä hyvä?

Toiseksi hän menee ja tulee miten huvittaa.

Ja saa tekemiensä tuntien perusteella palkan. Eli huomattavasti vähemmän rahaa kuin täyttä päivää tekevät.

Kolmanneksi koska hän on pomon akka niin hän on johtaja, oli titteli mikä vaan. Kukaan ei pidä johtajista.

Erikoinen asenne sulla. Onnea vaan työmarkkinoilla, jos asenne on toi, että johtajista ei voi pitää. Ihmisiä hekin ovat.

Hänellä on myös oma huone vaikka hän on ollut vähän aikaa töissä eikä ole kuin osa-aikainen. Ei ihme että aiheuttaa kismaa.

Jos olisit lukenut tätä ketjua vähän tarkemmin, olisit ehkä huomannut, että ko. työpaikalla on jokaisella oma huone. Ap ei siis ole mitenkään erityisasemassa.

AP on myös täysin toisia ajattelematon. Jos meidän yleisiin tiloihin jätetään takki tai mikä tahansa muu niin se lentää roskiin.

Tähän pitää vain todeta, että luojankiitos en ole töissä noin joustamattomien, pikkusieluisten ja vittumaisten ihmisten kanssa!!

AP:n kannattaa katsoa peiliin niin näkee syyllisen kohteluunsa.

Sun kannattaisi katsoa peiliin, sieltä kurkkaa työpaikkakiusaaja.

Vierailija
72/169 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ap:ta, mutta vaikuttaa erittäin mukavalta ja symppikseltä, ainakin näiden kirjoitusten perusteella.

Vierailija
73/169 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ystävyydellä kysyn, kun ei voi olla helppoa elää noin suuren katkeruuden kanssa.

Kun ihmiset haluavat olla tasa-arvoisia toistensa kanssa. Miten voit olla kaveri jonkun kanssa joka määräilee sinua?

Ihmiset muodostavat yleensä ryhmiä samankaltaisista ihmisistä. Jotka ovat tasa-arvoisia ja samassa tilanteessa. Pomo ei kuulu tähän ryhmään. Pomolle ei voi puhua mitään sopimatonta koska hänen pitää raportoida siitä eteenpäin.

Pomon kanssa ei kannata viettää aikaa koska et voi mistään olla eri mieltä sen kanssa. Jos olet niin se kostautuu töissä.

Todella harva pomo oikeasti on hyvä tyyppi. Suurin osa heistä jopa luullee olevansa maailman napoja. Opettajista todella moni paikkaa omaa surkeata elämäänsä pompottelemalla opiskelijoita. Oikeastaan suorastaan vittuilee.

Koko kouluyhteisö on muutenkin päin persettä. Jos opiskelija unohtaa jonkun asian niin hän saa kuulla siitä ja saa huonon numeron. Jos hän jättää tulemasta kouluun niin siitäkin tulee sanktioita.

Mutta jos opettaja unohtaa koko luokan materiaalin antaa niin mitään sanktioita ei tule. Eikä mitään apuja opiskelijoille. Olen jopa ollut tilanteessa missä opettaja hukkaa oppilaiden kokeet. Oppilaat joutuvat tekemään neljän tunnin kokeet uudestaan. Vaikka opettajan olisi pitänyt saada potkut.

Sisäpuolelle otetaan ne joista pidetään. Et sinäkään ota kaveriksi ihmistä josta et pidä. Joka kohtelee muita kuin paskaa. Luulee omistavansa koko maailman. On saanut kaiken tekemättä mitään ja näyttelee sitä muille omanaan jne. Juuri näin AP käyttäytyy.

Hän ei ole ansainnut paikkaansa. Mutta luulee olevansa samalla tasolla muiden kanssa.

Ihmisten pitää olla tasa-arvoisia keskenään jos he haluavat tulla toimeen. Se on yksinkertainen fakta.

Vierailija
74/169 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ei olisi saanut edes sitä työtä jos hän ei nussisi omistajaa!

Muut eivät voi sellaista sopia koska he eivät nussi omistajaa.

mutta tosiasiaon se että se on AP:n ainoa meriitti. Muuten hän ei olisi töihin päässyt.

Vierailija
75/169 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeällä käytöksellä ei ansaita kenenkään kunnioitusta.

Ap ei ole tehnyt kenellekään mitään pahaa, nämä muut työntekijät ovat.

Kuinka joku voi puolustella huonoa käytöstään, sille ei yksinkertaisesti ole mitään järkevää perustelua.

Eikö hän jo ymmärrä että muut eivät halua häntä sinne? Joten miksi Ap edes yrittää puhua heille? Miksi ei pysy vaan siellä omassa huoneessa ja poissa muiden tieltä?

Vierailija
76/169 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että on paikka jossa vihaa täynnä olevat omassa elämässään kärsivät pääsevät purkamaan tuntojaan!

I love av!

Vierailija
77/169 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten pahoittelut, jos samat ohjeet tulevat toistamiseen.

Ap, tilanne työpaikallasi on järkyttävä, eikä sitä tarvitse sietää. Voit kuitenkin tehdä itsekin jotain:

- Määritä työajat, ilmoita ne toimistolle ja pidä niistä kiinni. Aina. Mikäli teillä ei ole sähköistä työajanseurantaa, pidät tarkkaa kirjaa työajoistasi (ja työtehtävistäsi).

- Työpaikka on työpaikka, kaikki henkilökohtainen kanssakäyminen miehesi kanssa pois. Jos kuljette samalla kyydillä, jätätte parisuhteen autoon.

- Pidät kirjaa kiusaamisista: mitä, miten ja milloin. Jos tarpeen, voit myös dokumentoida kiusaamiset. Jos kiusaaminen liittyy työtehtävien estämiseen, pyri aina dokumentoimaan asia. Suosi sähköpostia kommunikointimuotona, siitä jää aina jäljet (jos sinulle ei vastata, tai sinulta pimitetään tietoa, sinulle ollaan ilkeitä)

- Älä edes yritä olla "yksi muista". Ole kohtelias, mutta älä tuppaudu seuraan. Älä juttele niitä näitä. Älä kerro MITÄÄN yksityiselämään liittyvää työpaikallasi.

- Hoida työsi aina moitteetta.

Jos noista ei ole apua, vaadi esimiestäsi puuttumaan asiaan ammatillisesti.

Ainoastaan esimies on velvollinen informoimaan muita. Ei toiset työntekijät.

Kaikki kyselyt tehdään AINA esimiehelle ei muille työntekijöille.

Ketään ei voi pakottaa puhumaan edes AP:lle. Ellei työ suoraan sitä vaadi.

Toisten ei tarvitse vastata AP:n sähköposteihin. Ainoastaan viralliset esimeiheltä tulevat kyselyt ovat sellaisia mihin pitää vastata.

Vierailija
78/169 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää siitä tiedottaa selkeällä merkillä/kyltillä. Siihen pitää myös olla esimiehen lupa.

Julkisella paikalla saa kuvata. Montako kylttiä olet hesan keskustassa nähnyt, jos olet kulkenut rautatieasemalle ja sen läpi?

Ei laissa lue, että kuvauksesta pitää tiedottaa.

Vierailija
79/169 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ap itse voi vain "auttelijana" ja osapäivätyöntekijänä laittaa kiusaajia ja asenneongelmia kuriin. Mutta paikan pomon ja hänen miesystävänsä kuuluisi se kylläkin tehdä.

Se ansaitseeko ap paikkansa tai onko tullut reittä pitkin, ei kuulu asiaan mitenkään. Firman omistajalla on oikeus palkata vaikka hoitonsa firman maskotiksi jos huvittaa, eikä siihen ole kellään nokan koputtamista. Työpaikkaa voi vaihtaa jos jokin ottaa liikaa nykyisessä päähän.

Vierailija
80/169 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikea kuvitella että aivot. Ensinnäkin ap kokee KIUSAAMISTA, ei ole minkään valtakunnan selitystä mikä sen oikeuttaisi. Ei, vaan työntekijöisen käytös on ala-arvoista sontaa. Toisekseen en tajua ollenkaan miksi ap:n pitäisi ruveta mielistelemään tai yrittämään jotain; toisten työn kunnioitus on tärkeää mutta siis muuten. Missä prksln lastentarhoissa te käytte töissä??? Aikuinen ihminen on ihan itse vastuussa käytöksestään ja tunteistaan, en olisi sekuntiakaan töissä tuollaisten k***päiden valtakunnassa. Jos työntekijät ovat kateellisia ap:lle niin heillä jokaisella on kyllä ihan saman mahikset edetä elämässään, eikös??? Ei ole mitenkään puolusteltavissa se et AIKUISET antaa kateudelle vallan ja kiusaa ja käyttäytyy kuin mitkäkin imbesillit. Jo lapsille koulussa opetetaan ettei toista kiusata. Ei ole ihme etteivät opi jos kotona on idiottityöpaikkakiusaajavanhemmat. Jos olisin ap:n mies ottaisin nuo ääliöt puhutteluut ja tekisin mitä juridisesti tehdä voi, vaikka sitten antaisin kenkää. Ei luulis hyvistä työntekijöistä olevan pulaa tällaisina aikoina. Oksettavaa että aikuiset ihmiset käyttäytyvät noin ala-arvoisesti.

AP on päässyt töihin NUSSIMALLA ei osaamisensa perusteella. Pitäisikö muidenkin työntekijöiden käydä nussimassa AP:n miestä?

Jos sinun mielestä se on saavutus, että toimit rikkaan miehen maksullisena naisena niin onneksi olkoon.

Minulle ja monelle muulle saavutukset tarkoittavat ihan muuta.

Eivät he kiusaa. Mutta KUKAAN ei voi pakottaa toisia pitämään toisesta. Jos ihmiset eivät sinusta pidä niin katso peiliin.

Yksi ihminen voi olla kusipää ja tehdä mitä vaan. Mutta jos kukaan ei halua olla siellä AP:n kanssa tekemisissä niin AP:n kannattaa katsoa peiliin. Siellä on syyllinen.

ap;n nussimiset ei kuulu kenellekään!! Ja vaikka ei toisesta pitäisi, silti työpaikalla kuuluu käyttäytyä asiallisesti. Itse taidat olla todella katkera ja ikävä työkaveri. Eipä ole ikinä tullut mieleenkään onko joku saanut NUSSIMALLA työpaikan. Ehkä sulla itselläsi on joku ongelma tuon NUSSIMISEN suhteen???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan