Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen miehen firmassa töissä, enkä kestä enää sekunttiakaan!

Vierailija
13.10.2012 |

Aloitimme mieheni kanssa seurustelun reilu puoli vuotta sitten. Muutama viikko sitten aloitin työt mieheni omistamassa firmassa, jossa suurin osa alaisista naisia.

En ole mikään 8-16 työntekijä, vaan käy muutaman tunnin päivässä tekemässä paperitöitä jne. Muuten olen kotona lasten kanssa.

Työntekijät tekee siis paljon pidempää päivää kuin minä, ja tämähän heitä ärsyttää ja paljon. Samoin kuin myös se, että pääsin helposti töihin.

Olen yrittänyt olla työntekijöille mukava ja olla avuksi.

Saan vastaan vain pelkkää vittuilua. Ensimmäisestä päivästä lähtien muut työntekijät on mulkannut ja tiuskineet. Olen heille kuin ilmaa, koska en tee yhtä "rankkaa" duunia kuin he.

Mm. viimeviikolla tapahtunutta: jätin takkini taukohuoneen tuolille, josta joku työntekijä oli käynyt siirtämässä sen johonkin varastoon, pois "hänen tieltään". Kyselin takkini perään, ja yllättäen kukaan ei tiennyt missä se on.

Eräässä palaverissa eräs työntekijä tarjosi kaikille työntekijöille kahvia, mutta hyppäsi minun ylitse. Työpöydältäni on myös kadonnut pähkinäpussi, suklaapatukka ja pillimehu.

Alan olla tosi kyllästynyt tähän tilanteeseen, ei tuommoisessa paikassa jaksa olla töissä, edes sitä paria tuntia päivässä. Olen yrittänyt puhua heille, mutta kukaan ei ota sitä kuuleviin korviinsa. Esim. viimeviikolla ohimennen ihmettelin, mihin olen hukannut suklaapatukkani. Vastaukseksi sain, että luulisi aikuisten ihmisten osaavan pitää huolta tavaroistaan jne.

Miehellenikin olen tästä puhunut ja hän on puhunut tästä alaisilleen, mutta ei mitään tehoa...

Anteeksi tämä purkautuminen! Taidan siirtyä täysipäiväiseksi kotiäidiksi...

Kommentit (169)

Vierailija
41/169 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikea kuvitella että aivot. Ensinnäkin ap kokee KIUSAAMISTA, ei ole minkään valtakunnan selitystä mikä sen oikeuttaisi. Ei, vaan työntekijöisen käytös on ala-arvoista sontaa. Toisekseen en tajua ollenkaan miksi ap:n pitäisi ruveta mielistelemään tai yrittämään jotain; toisten työn kunnioitus on tärkeää mutta siis muuten. Missä prksln lastentarhoissa te käytte töissä??? Aikuinen ihminen on ihan itse vastuussa käytöksestään ja tunteistaan, en olisi sekuntiakaan töissä tuollaisten k***päiden valtakunnassa. Jos työntekijät ovat kateellisia ap:lle niin heillä jokaisella on kyllä ihan saman mahikset edetä elämässään, eikös??? Ei ole mitenkään puolusteltavissa se et AIKUISET antaa kateudelle vallan ja kiusaa ja käyttäytyy kuin mitkäkin imbesillit. Jo lapsille koulussa opetetaan ettei toista kiusata. Ei ole ihme etteivät opi jos kotona on idiottityöpaikkakiusaajavanhemmat. Jos olisin ap:n mies ottaisin nuo ääliöt puhutteluut ja tekisin mitä juridisesti tehdä voi, vaikka sitten antaisin kenkää. Ei luulis hyvistä työntekijöistä olevan pulaa tällaisina aikoina. Oksettavaa että aikuiset ihmiset käyttäytyvät noin ala-arvoisesti.

AP on päässyt töihin NUSSIMALLA ei osaamisensa perusteella. Pitäisikö muidenkin työntekijöiden käydä nussimassa AP:n miestä? Jos sinun mielestä se on saavutus, että toimit rikkaan miehen maksullisena naisena niin onneksi olkoon. Minulle ja monelle muulle saavutukset tarkoittavat ihan muuta. Eivät he kiusaa. Mutta KUKAAN ei voi pakottaa toisia pitämään toisesta. Jos ihmiset eivät sinusta pidä niin katso peiliin. Yksi ihminen voi olla kusipää ja tehdä mitä vaan. Mutta jos kukaan ei halua olla siellä AP:n kanssa tekemisissä niin AP:n kannattaa katsoa peiliin. Siellä on syyllinen.

Aivan sairaan saatanan järkyttävää tekstiä aikuisilta ihmisiltä?? Mitä helvetin väliä sillä on, että on tj:n vaimo?? Eikö ole ihan normaalia, että puolisot auttavat toisiaan, johtajallehan se on kotiinpäin, että on apuri. Sama kai se on maksaako palkkaa vai ei, jos samassa taloudessa asutaan. Siis VITTU mitä haaskoja täällä taas liikenteessä, mua oksettaa teidän kaltaiset katkerat ämmät. Toivottavasti en ikinä joudu tekee tollasten kurppien kanssa töitä!! Ja AP, tsemppiä!

ei saa sillä se katsotaan palkattomaksi työksi. Yrityksessä ei saa tehdä töitä ilman palkkaa. Paitsi omistaja. Koska se katsotaan palkattomaksi työksi mikä on laitonta voittoa tavoittelevassa työssä.

Tuollaisesta säännöstä en ole ikinä kuullut, koska TET-ja muuta harjoittelijat ovat yleensä palkattomia.

Vierailija
42/169 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisyys on tärkeämpää kuin suklaapatukka tai takki. Sitä paitsi siinä näkyisi myös ihmisiä joilla ei ole tekemistä asian kanssa. Ainoastaan poliisilla on oikeus ruveta tutkimaan rikoksia. Siitä vaan ilmoittamaan poliisille

Varkaus on aina varkaus. Työpaikalla julkisessa tilassa voi kuvata, jos he, joiden työpisteet siellä sijaitsevat hyväksyvät sen. Työpaikka EI ole kotirauhan suojaama ympäristö, mutta työn seurannan suorittaminen teknisin apuvälinein vaatii kohteen suostumusta. Lain valmistelutöissä on kotirauhan piiriäkin lievennetty, siinä on todettu, että kotirauhan piiriin kuuluvien kohteiden sisääntulojen kohdalla, kuten eteistiloissa voisi kuvata. Suljetussa huoneessa saa kuvata, mutta kuka tahansa ei saa kuunnella sitä. Vain heillä, jotka kuulivat keskustelun alunperin, on oikeus kuunnella, mitä on keskusteltu, muutoin tilanne on salakuuntelua. Yksityisyyden suojaamassa paikassa, kuten pukuhuoneessa, ei saa milloinkaan kuvata. Salakatselussa on oikeudettomasti tunkeutuvalta kielletty kuvaus suljetulla alueella. Omaan työhuoneeseen harvemman tarvitsee tunkeutua oikeudettomasti.

pitää siitä tiedottaa selkeällä merkillä/kyltillä. Siihen pitää myös olla esimiehen lupa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/169 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voi vittu teitä ämmiä, ihan oikeasti...

Täällä möykätään, että vaatii prinsessakohtelua, oma vika, läpäläpälässynlää ja muuta paskaa. Lukekaahan aloitus uudestaan ja käyttäkää sitä järkeänne. Missään ei vaadita pitämään ap:ta bestiksenä tai prinsessana vaan ihmettelee, että missä on normaali, aikuisten ihmisten kohtelias käytös. Oli ap sitten kuka tahansa ja tekipä millaista päivää tahansa, niin kyllä hänelläkin on oikeus saada kohteliasta käytöstä siinä missä kenellä muulla tahansa.

Mutta ilmeisesti ap:n miehen firma on täynnä av-mammoja, eivät kai normaalit ihmiset noin idiootteja ole.

Vierailija
44/169 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille kommenteista, suurin osa on ihan oikeassa. Tuo on puhdasta kiusaamista, jota kenenkään ei pitäisi sallia.

Ennen minua mieheni firmassa ei ollut ketään, joka tekisi paperityöt, joita nyt siis itse teen. Se tarkoittaa, että työntekijöillä oli sillon enemmän duunia, kun he tekivät minunkin työt. Itse työntekijät olivat toivoneet, että saataisiin joku tyäntekijä, joka ne surkeat hommat hoitaa.

Nyt kun minä tulin, niin sekään ei ole hyvä. Työpaikan naisilla on tiivis "kerho" jossa yhdessä mulkataan minua. En todellakaan vaadi, että työntekijät pitää minua kaverinaan.

Kuitenkin takin piilottelu yms. on tosi lapsellista. Tekisi mieli heittää koko juorukerho pihalle.

Teen työpaikallani vain työni, en hengaa siellä muuten vaan ja hörpi kahvia. Mulla on niin vähän töitä, että en saisi millään kulumaan siellä kahdeksaa tuntia päivässä. Parempi kuin olen sen ajan lasten kanssa.

Välissä mietin, että jos lähtisin firmasta, työntekijöille tulisi taas lisää duunia, kun he joutuisivat hoitamaan minunkin työt. Johan siitä taas valitus alkaisi.

Tosi törppöjä "tyttöjä" siellä töissä ja myös täällä arvostelemassa. Jos paperitöitä ei ole kuin osalle päivää, niin ihan oikein että et ole siellä kokopäiväisesti patsastelemassa. Miten voi jollekin olla niin vaikea ymmärtää, että joskus töitä on vain osa-päiväisesti? On se vaan niin kauheaa, kun joku käy töissä vain "KÄÄNTYMÄSSÄ"! Yrittäkää nyt ymmärtää ettei niitä töitä vaan ole 8h/vrk ja 5vrk/vk. Tosi ihmeellistä porukkaa pyörii täällä!

Vierailija
45/169 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin jos sinne ei ole ulkopuolisilla asiaa. Eiköhän se syyllinen löydy ja sitten vain sopimattoman käyttäytymisen vuoksi pihalle. Eiköhän toiset ota opikseen ja jätä pomon seuralaisen rauhaan.

Vierailija
46/169 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työntekijöistä on kusipäitä -ainakin naisista. Luoja varjelkoon koskaan joutumasta naisvaltaiseen työpaikkaan! Kaikki on kuin jotain BB-talon Anneja ja Teijoja. Hyi helvetti. Saman palkan ne muijat siellä töissä saa kuin ennen tämän uuden työntekijän tuloa, joten heidän asemansa ei ole mitenkään muuttunut. Yhtäkkiä kaikkien pitäisi kuitenkin tasapuolisesti päästä nussimaan pomoa, ihan uskomatonta p*aa. Joko kaikki kiusaajien puolustajat on trolleja tai sitten tämän palstan myötä erittäin paljon alentunut ihmiskäsitykseni poljetaan taas astetta syvemmälle mutaan.

Katsos kaikkien muiden joutuu oikeasti tehdä siellä töitä ja osata asioita. He joutuvat ansaita työpaikkansa.

Sitten tulee yksi joka ei ole kuin muutaman tunnin päivässä, on ylimielinen ja luulee omistavansa talon. Pienemmästäkin ihmiset suuttuu

no joo... tämänkin kirjoittajalla ei taida olla kaikki inkkarit kanootissa. Ett niiku jos töitä on vain muutamaksi tunniksi päivässä, niin silti pitäisi päivystää lopun aikaa peukaloita pyöritellen tai jopa vielä pahempaa viedä joltain toiselta se työ. Ja mistähän tämäkin typsy pääättele, että ap on ylimielinen ja luulee ties mitä. Taitaa olla tällä typsyllä tylsät kynät penaalissa.

Vierailija
47/169 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin jos sinne ei ole ulkopuolisilla asiaa. Eiköhän se syyllinen löydy ja sitten vain sopimattoman käyttäytymisen vuoksi pihalle. Eiköhän toiset ota opikseen ja jätä pomon seuralaisen rauhaan.

Kameravalvonnasta pitää ilmoittaa hyvin selvästi. Eikä sitä silloinkaan saa laittaa minne tahansa

Vierailija
48/169 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä möykätään, että vaatii prinsessakohtelua, oma vika, läpäläpälässynlää ja muuta paskaa. Lukekaahan aloitus uudestaan ja käyttäkää sitä järkeänne. Missään ei vaadita pitämään ap:ta bestiksenä tai prinsessana vaan ihmettelee, että missä on normaali, aikuisten ihmisten kohtelias käytös. Oli ap sitten kuka tahansa ja tekipä millaista päivää tahansa, niin kyllä hänelläkin on oikeus saada kohteliasta käytöstä siinä missä kenellä muulla tahansa.

Mutta ilmeisesti ap:n miehen firma on täynnä av-mammoja, eivät kai normaalit ihmiset noin idiootteja ole.

Jokainen ihminen saa ansaitsemansa kohtelun. Ap luulee omistavansa koko yrityksen. Vaikka hän sai koko työpaikkansa kirjaimellisesti nuolemalla omistajaa.

Tätä voi verrata siihen kun itseään täynnä oleva rikkaan poika menee töihin isänsä firmaan. Hänellä on oma huone ja kaikkea. Mutta hän on tyhmä kuin saapas. Päivät kuluu näyttelemällä työntekoa.

Mutta kuitenkin hän luulee omistavansa koko talon. Samalla kun työntekijät jotka oikeasti ovat ammattilaisia, tekevät työtä hikipäisinä.

Ei kukaan voi kunnioittaa sellaista. Muut työntekijät näkevät totuuden. AP:sta ei ole mitään hyötyä työpaikassa. Hän on ylimielinen ja luulee omistavansa koko talon. Muut ovat ammattilaisia ja joutuvat tekemään töitä niskalimassa. Samalla AP vähän kahvittelee.

Vierailija
49/169 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä te saavutatte sillä, että kohtelette toista ihmistä ja työntekijää huonosti? Saatteko siitä jotain sairasta tyydytystä?

Mitä jos kohtelisitte tätä ihmistä ystävällisesti, romahtaisiko maailmanne?

Mutta AP on osittanut karvansa. Hänen tekstistä näkee sen järjettömän ylimielisyyden ja oman napansa tuijotuksen että ei paremmasta väliä. Miksi ihmistä pitää kunnioittaa joka saa työpaikan erittäin epäilyttävin keinoin, mutta samalla kohtelee muita kuin paskaa?

Vierailija
50/169 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enin vittuilu loppuu kun sille pistää lopun. Sä olet antanut signaalin että et tee mitään jos sinun varpaille hypitään.

Lisäksi epäilen että et ihmisenä ole oikeasti sellainen jota voi kunnioittaa. Se on ihan sama minkälaisena itsesi koet. Tärkeää on minkälaisena muut sinut kokevat. Sinä voit tuntea olevasi vaikka Äiti Teresan reinkarnaatio mutta jos muut eivät tiedä sinusta mitään, voit ihan hyvin olla kuka tahansa. Muille työntekijöille sinä olet etuoikeutettu, ja hemmoteltu kakara jopa. Olet heidän silmissään saanut työsi puhtaasti suhteen takia. Et ole ANSAINNUT työtäsi, sikäli kun minä tiedän. Onko sinulla alan tutkinto? Onko sinulla pätevyydet? Oliko sinulla työhaastattelu? Onko sinulla työsopimus josta miehesti pitää kiinni yhtä hanakasti kuin muidenkin työntekijöiden sopimuksista? Tietävätkö muut työntekijät tämän? Sitten sinulla on ne helpoimmat hommat siellä, paperityöt. Sinun ei ilmeisesti tarvitse käsiäsi liata, olettaen että se on mahdollista työpaikallasi. En tiedä mitä teet ja missä teet. Sinua kohdellaan eriarvoisesti koska sinua eivät koske samat säännöt ja kiellot kuin muita työntekijöitä.

Myönnän että kokemasi kiusaaminen (eväiden varastelu, takin katoaminen) ei ole ansaittua. Kenenkään ei tulisi joutua tuonkaltaisen työpaikkakiusaamisen kohteeksi. Itse olisin oikeastaan polttanut koko talon jos takkini olisi "kadonnut" sinne.

Yksinkertaisesti sua sorsitaan koska olet tehnyt sen helpoksi muille.

Uskon että työpaikalla on yksi tai kaksi ihmistä jotka aktiivisesti vihaavat sinua. Nämä ovat niitä eväiden varastajia. Loput myötävihaavat sinua heidän ansiostaan. Ajattele sitä sosiaalisena aktiviteettina. Asennuta jumaliste piilotettu valvontakamera työtiloihin (ilta- tai yötyönä), sitten jätät eväitä oikein tyrkylle pöydälle. Anna varkaan käydä useita kertoja. Varmistu siitä kuka tai ketkä sun eväitä vie. Sitten kun olet varma, osta esim. iso läjä niitä samoja suklaapatukoita mitä katoaa ja kiikuta ne varkaan omalle työpöydälle, ja jätä viesti sille että "Mä oletan että sulla ei ollu varaa ostaa omia eväitä niin mä ostin sulle nämä jotta sun ei tarvii varastaa multa. Lopetathan eväideni varastamisen." Älä unohda poistattaa kameraa. Älä kerro kenellekään kameran olemassaolosta. Et kenellekään. On parempi jättää muut arvailemaan.

Lisäksi epäilen että et ihmisenä ole oikeasti sellainen jota voi kunnioittaa. Se on ihan sama minkälaisena itsesi koet. Tärkeää on minkälaisena muut sinut kokevat. Sinä voit tuntea olevasi vaikka Äiti Teresan reinkarnaatio mutta jos muut eivät tiedä sinusta mitään, voit ihan hyvin olla kuka tahansa. Muille työntekijöille sinä olet etuoikeutettu, ja hemmoteltu kakara jopa. Olet heidän silmissään saanut työsi puhtaasti suhteen takia. Et ole ANSAINNUT työtäsi, sikäli kun minä tiedän. Onko sinulla alan tutkinto? Onko sinulla pätevyydet? Oliko sinulla työhaastattelu? Onko sinulla työsopimus josta miehesti pitää kiinni yhtä hanakasti kuin muidenkin työntekijöiden sopimuksista? Tietävätkö muut työntekijät tämän? Sitten sinulla on ne helpoimmat hommat siellä, paperityöt. Sinun ei ilmeisesti tarvitse käsiäsi liata, olettaen että se on mahdollista työpaikallasi. En tiedä mitä teet ja missä teet. Sinua kohdellaan eriarvoisesti koska sinua eivät koske samat säännöt ja kiellot kuin muita työntekijöitä.

Tämä kiteyttää asian todella hyvin. Sen lisäksi että AP ei tee mitään ja hänellä on ihan omat säännöt, niin hänen käytöksensä on todella karmivaa. Hän luulee olevansa joku prinsessa jota kaikkien pitää palvoa. Jos sinä et tee mitään ja samalla luulet omistavasi koko paikan niin miten voi olettaa että joku kunnioittaa?

Vierailija
51/169 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen ihminen saa ansaitsemansa kohtelun. Ap luulee omistavansa koko yrityksen. Vaikka hän sai koko työpaikkansa kirjaimellisesti nuolemalla omistajaa.

Tätä voi verrata siihen kun itseään täynnä oleva rikkaan poika menee töihin isänsä firmaan. Hänellä on oma huone ja kaikkea. Mutta hän on tyhmä kuin saapas. Päivät kuluu näyttelemällä työntekoa.

Mutta kuitenkin hän luulee omistavansa koko talon. Samalla kun työntekijät jotka oikeasti ovat ammattilaisia, tekevät työtä hikipäisinä.

Ei kukaan voi kunnioittaa sellaista. Muut työntekijät näkevät totuuden. AP:sta ei ole mitään hyötyä työpaikassa. Hän on ylimielinen ja luulee omistavansa koko talon. Muut ovat ammattilaisia ja joutuvat tekemään töitä niskalimassa. Samalla AP vähän kahvittelee.

pimpeli pom. Miten voi olla noin vaikeata ymmärtää ettei kaikille riitä töitä täydelle päivälle? Mitä sitten vaikka onkin työllistetty vasta sen jälkeen kun on alkanut miehen kanssa seurustella? Ei pitäisi vähentää työtaitoja, jos oikeasti osaa ne tehdä. Miten ihmeessä sä tällaisia kuvitelmia kehität rivien välistä? Miksi ap ei voisi olla silti oikeasti ammattilainen? Miksi ap:n tekemästä työstä ei ole mitään hyötyä? Millälailla ap on ylimielinen? Pimpeli pom!

Vierailija
52/169 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enin vittuilu loppuu kun sille pistää lopun. Sä olet antanut signaalin että et tee mitään jos sinun varpaille hypitään.

Myönnän että kokemasi kiusaaminen (eväiden varastelu, takin katoaminen) ei ole ansaittua. Kenenkään ei tulisi joutua tuonkaltaisen työpaikkakiusaamisen kohteeksi. Itse olisin oikeastaan polttanut koko talon jos takkini olisi "kadonnut" sinne.

Uskon että työpaikalla on yksi tai kaksi ihmistä jotka aktiivisesti vihaavat sinua. Nämä ovat niitä eväiden varastajia. Loput myötävihaavat sinua heidän ansiostaan. Ajattele sitä sosiaalisena aktiviteettina. Asennuta jumaliste piilotettu valvontakamera työtiloihin (ilta- tai yötyönä), sitten jätät eväitä oikein tyrkylle pöydälle. Anna varkaan käydä useita kertoja. Varmistu siitä kuka tai ketkä sun eväitä vie. Sitten kun olet varma, osta esim. iso läjä niitä samoja suklaapatukoita mitä katoaa ja kiikuta ne varkaan omalle työpöydälle, ja jätä viesti sille että "Mä oletan että sulla ei ollu varaa ostaa omia eväitä niin mä ostin sulle nämä jotta sun ei tarvii varastaa multa. Lopetathan eväideni varastamisen." Älä unohda poistattaa kameraa. Älä kerro kenellekään kameran olemassaolosta. Et kenellekään. On parempi jättää muut arvailemaan.

Tämä kiteyttää asian todella hyvin. Sen lisäksi että AP ei tee mitään ja hänellä on ihan omat säännöt, niin hänen käytöksensä on todella karmivaa. Hän luulee olevansa joku prinsessa jota kaikkien pitää palvoa. Jos sinä et tee mitään ja samalla luulet omistavasi koko paikan niin miten voi olettaa että joku kunnioittaa?

Elämässä vain on niin että jotkut saa enemmän kuin toiset ja onnella on suuri merkitys. Vaikka miten joku juttu tulisi jollekin kuin Manulle illallinen, niin ei se silti oikeuta toisia käyttäytymään ääliön lailla tai jopa kiusaamaan.

Vierailija
53/169 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisyys on tärkeämpää kuin suklaapatukka tai takki. Sitä paitsi siinä näkyisi myös ihmisiä joilla ei ole tekemistä asian kanssa. Ainoastaan poliisilla on oikeus ruveta tutkimaan rikoksia. Siitä vaan ilmoittamaan poliisille

Varkaus on aina varkaus. Työpaikalla julkisessa tilassa voi kuvata, jos he, joiden työpisteet siellä sijaitsevat hyväksyvät sen. Työpaikka EI ole kotirauhan suojaama ympäristö, mutta työn seurannan suorittaminen teknisin apuvälinein vaatii kohteen suostumusta. Lain valmistelutöissä on kotirauhan piiriäkin lievennetty, siinä on todettu, että kotirauhan piiriin kuuluvien kohteiden sisääntulojen kohdalla, kuten eteistiloissa voisi kuvata. Suljetussa huoneessa saa kuvata, mutta kuka tahansa ei saa kuunnella sitä. Vain heillä, jotka kuulivat keskustelun alunperin, on oikeus kuunnella, mitä on keskusteltu, muutoin tilanne on salakuuntelua. Yksityisyyden suojaamassa paikassa, kuten pukuhuoneessa, ei saa milloinkaan kuvata. Salakatselussa on oikeudettomasti tunkeutuvalta kielletty kuvaus suljetulla alueella. Omaan työhuoneeseen harvemman tarvitsee tunkeutua oikeudettomasti.

pitää siitä tiedottaa selkeällä merkillä/kyltillä. Siihen pitää myös olla esimiehen lupa.

saako olla kamera vai ei. Tässähän on kyse täysin k***päisistä työkavereista, ihan turha jostain kameroista saivarrella. Toivottavasti tuollaiset idiootit saa potkut!

Vierailija
54/169 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä vain on niin että jotkut saa enemmän kuin toiset ja onnella on suuri merkitys. Vaikka miten joku juttu tulisi jollekin kuin Manulle illallinen, niin ei se silti oikeuta toisia käyttäytymään ääliön lailla tai jopa kiusaamaan.

Ihmisen pitää ansaita hyvä kohtelu. Ihmisen pitää ansaita kunnioitus. Kukaan ei kunnioita ihmistä joka saa saman kuin muut tekemättä mitään.

Jokaista ihmistä kohdellaan hänen ansaitsemalla tavalla. On naurettavaa väittää että Ap on ainoa hyvä ja koko muu työpaikka kiusaa häntä. Yksi voi olla kusipää joka kiusaa ilman omaa syytä. Mutta jos kukaan ei halua olla missään tekemisissä niin syy on aina oma.

Vierailija
55/169 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pimpeli pom. Miten voi olla noin vaikeata ymmärtää ettei kaikille riitä töitä täydelle päivälle? Mitä sitten vaikka onkin työllistetty vasta sen jälkeen kun on alkanut miehen kanssa seurustella? Ei pitäisi vähentää työtaitoja, jos oikeasti osaa ne tehdä. Miten ihmeessä sä tällaisia kuvitelmia kehität rivien välistä? Miksi ap ei voisi olla silti oikeasti ammattilainen? Miksi ap:n tekemästä työstä ei ole mitään hyötyä? Millälailla ap on ylimielinen? Pimpeli pom!

Ap ei ole vastannut onko hän käynyt normaalin työhönottohaastattelun? Eikä sitä että vaatiiko työnantaja häneltä yhtä paljon kuin muilta? Jo tämä kerto siitä että AP ei oikeasti edes kuuluisi sinne töihin.

Oikea ammattilainen olisi saanut työn oikeastakin työpaikasta.

Jos yritys pärjäsi ilman ongelmia ennen AP:tä niin miksi ei nyt? Näköjään hän vain aiheuttaa pahaa mieltä ja ongelmia siellä. Kukaan ei hänestä pidä. Mikä kertoo jo paljon ihmisestä.

Ap tekee itselleen omia sääntöjä. Hän jopa puhuu siitä miten HÄNEN pitäisi erottaa koko porukka. Ihan kuin hänellä olisi mitään sananvaltaa koko asiasssa. Hän kaataa kaikki syyt muiden niskoille.

Siinä vain esimerkkinä. Normaali ihminen katsoisi peiliin että: tekeekö hän yhtä paljon kuin muut?

Vierailija
56/169 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
57/169 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
58/169 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jos ap laittaa työhuoneeseen kameran eikä siitä varoita, maksaa työnantaja kuvatulle (teki tämä mitä tahansa siellä huoneessa) kohtuuttomat korvaukset. Ja jos ap olisi normityöntekijä, edessä olisi irtisanominen.

Vierailija
59/169 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten pahoittelut, jos samat ohjeet tulevat toistamiseen.

Ap, tilanne työpaikallasi on järkyttävä, eikä sitä tarvitse sietää. Voit kuitenkin tehdä itsekin jotain:

- Määritä työajat, ilmoita ne toimistolle ja pidä niistä kiinni. Aina. Mikäli teillä ei ole sähköistä työajanseurantaa, pidät tarkkaa kirjaa työajoistasi (ja työtehtävistäsi).

- Työpaikka on työpaikka, kaikki henkilökohtainen kanssakäyminen miehesi kanssa pois. Jos kuljette samalla kyydillä, jätätte parisuhteen autoon.

- Pidät kirjaa kiusaamisista: mitä, miten ja milloin. Jos tarpeen, voit myös dokumentoida kiusaamiset. Jos kiusaaminen liittyy työtehtävien estämiseen, pyri aina dokumentoimaan asia. Suosi sähköpostia kommunikointimuotona, siitä jää aina jäljet (jos sinulle ei vastata, tai sinulta pimitetään tietoa, sinulle ollaan ilkeitä)

- Älä edes yritä olla "yksi muista". Ole kohtelias, mutta älä tuppaudu seuraan. Älä juttele niitä näitä. Älä kerro MITÄÄN yksityiselämään liittyvää työpaikallasi.

- Hoida työsi aina moitteetta.

Jos noista ei ole apua, vaadi esimiestäsi puuttumaan asiaan ammatillisesti.

Vierailija
60/169 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeällä käytöksellä ei ansaita kenenkään kunnioitusta.

Ap ei ole tehnyt kenellekään mitään pahaa, nämä muut työntekijät ovat.

Kuinka joku voi puolustella huonoa käytöstään, sille ei yksinkertaisesti ole mitään järkevää perustelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan