Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen miehen firmassa töissä, enkä kestä enää sekunttiakaan!

Vierailija
13.10.2012 |

Aloitimme mieheni kanssa seurustelun reilu puoli vuotta sitten. Muutama viikko sitten aloitin työt mieheni omistamassa firmassa, jossa suurin osa alaisista naisia.

En ole mikään 8-16 työntekijä, vaan käy muutaman tunnin päivässä tekemässä paperitöitä jne. Muuten olen kotona lasten kanssa.

Työntekijät tekee siis paljon pidempää päivää kuin minä, ja tämähän heitä ärsyttää ja paljon. Samoin kuin myös se, että pääsin helposti töihin.

Olen yrittänyt olla työntekijöille mukava ja olla avuksi.

Saan vastaan vain pelkkää vittuilua. Ensimmäisestä päivästä lähtien muut työntekijät on mulkannut ja tiuskineet. Olen heille kuin ilmaa, koska en tee yhtä "rankkaa" duunia kuin he.

Mm. viimeviikolla tapahtunutta: jätin takkini taukohuoneen tuolille, josta joku työntekijä oli käynyt siirtämässä sen johonkin varastoon, pois "hänen tieltään". Kyselin takkini perään, ja yllättäen kukaan ei tiennyt missä se on.

Eräässä palaverissa eräs työntekijä tarjosi kaikille työntekijöille kahvia, mutta hyppäsi minun ylitse. Työpöydältäni on myös kadonnut pähkinäpussi, suklaapatukka ja pillimehu.

Alan olla tosi kyllästynyt tähän tilanteeseen, ei tuommoisessa paikassa jaksa olla töissä, edes sitä paria tuntia päivässä. Olen yrittänyt puhua heille, mutta kukaan ei ota sitä kuuleviin korviinsa. Esim. viimeviikolla ohimennen ihmettelin, mihin olen hukannut suklaapatukkani. Vastaukseksi sain, että luulisi aikuisten ihmisten osaavan pitää huolta tavaroistaan jne.

Miehellenikin olen tästä puhunut ja hän on puhunut tästä alaisilleen, mutta ei mitään tehoa...

Anteeksi tämä purkautuminen! Taidan siirtyä täysipäiväiseksi kotiäidiksi...

Kommentit (169)

Vierailija
21/169 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin: jos olet seurustellut peräti PUOLI VUOTTA (sallikaa mun nauraa..) ei tuota yrityksen omistajaa todellakaan tuolla kriteerillä voi tituleerata MIEHEKSESI! Mies on sellainen tyyppi, joka sitoutuu sinuun loppuelämäksensä ja ottaa vastuuta suhteestanne solmien laillisen suhteen kanssasi eli avioliiton laillisine velvoitteineen ja oikeuksineen. Ei vain ostele sinulle kalliita lahjoja yöseuraa vastaan.. Kerroit hoitavasi työn ulkopuolisen ajan lapsiasi. Eli aika huolettomasti olet alkanut elämääsi rakentamaan: pieniä lapsia, puoli vuotta ollaan jo oltu uudessa suhteessa, nyt huitelet pari tuntia päivässä vähän paperitöitä tekemässä poikakaverisi yrityksessä ja ihmettelet vielä, miksi sinuun suhtaudutaan nurjasti. Luulitko, että sinulle niiaillaan ja kumarrellaan, toiveitasi kysellään ja palvellaan kuin prinsessaa, koska olet pomon likkakaveri!!!? Todellakin turha on luulosi noin naiivilla toimintatavallasi. Minäkin olen työssä mieheni yrityksessä. Paperitöitä, paperitöitä.. Mies on ollut aviomieheni jo pian pari kymmentä vuotta, lapsia on -yhteisiä. Toimitilat ovat meidän henkilökohtaisessa omistuksessa ja firmalla vain vuokralla. Silti en koskaan, en ikinä milloinkaan koskaa menisi tsuhaamaan työntekijöiden kahvitilaan levitellen tavaroitani huiskin haiskin! Teen töitä omissa oloissani toimistolla, puhuttelen työntekijöitä kun näen, mutta työntekijöiden sosiaaliset tilat ovat pääsääntöisesti tarkoitettu heille enkä sinne tunge, enkä varsinkaan silloin, jos työpaikallakaan en olisi kuin pari tuntia! Mihin sellaisena aikana kahvituntia tarvii!? Takkisi olisit voinut viedä mennessäsi toimistoosi. Siivojalla on omat tehtävänsä, ja sellainen selvästi myös teillä on. Hänen tehtävänsä on pitää pöytäsi siistinä, jos siihen en itse kykene. Ja jos tosiaankin jätät sinnekkin puoliksi syötyjä eväitä muiden siivottavaksi, niin ei varmasti se ainakaan pisteitäsi muiden silmissä kohota. Meillä ei ole siivoojaa. Minä siivoan toimitilat ja sosiaalitilat itse. Joo, minä. Pomon rouva. Enkä siitä palkkaa itselleni nosta. Sanoisin ap, että katsoppa vähän peiliin. Jos tahdot arvostusta muilta, näytä, että myös sinä arvostat ja kunnioitat työntekijöitä. He ovat "miehesi" yrityksen menestyksen kulmakivi ja ansaitsevat varmasti suurempaa kunnioitusta.

Terveisin toimitusjohtajan puoliso, joka ei ole työssä samassa työpaikassa miehensä pääosin omistamasa firmassa. Siellä on omat ammattilaiset. Minulla ei teknikkan alan työnhön ole pätevyyttä. Olen toisen alan ammattilainen (opetus). Kunnioitan jokaista työntekijää omassa työpaikassani ja mieheni yrityksessä. Ei minusta olisi sinne patsastelemaan pariksi tunniksi päivässä.

Vierailija
22/169 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kohtaa mies omisti firman?

Moni aloittaa ihan keskusteluketjun otsikosta. Saattaa puhua ihan eri asiasta kuin muut, jos ei otsikkoa lue.

Ja firman omistaja kyllä päättää aika suvereenisti, hänen puolisonsakin on oikeasti aika vahvoilla, sanoi täällä av-mammat mitä tahansa.

Työmaa ja työmaa ei eroa kovinkaan paljon. Se ero on ok-työmaalla, että työnantajalla ei usein ole niin paljoa kokemusta kuin firman omistajalla. Jos kummassakaan omistajiin suhtaudutaan ikävästi, voi jokainen arvata, että siitä ei työura kohene.

Ja miettikää ihan oikeasti, ei omistaja itseään erota, työntekijä on se joka ennen pitkää väistyy, jos yhteiselossa on ongelmia. Varoituksilla se on turvallista, samoin tuotannolliset ja taloudelliset syyt tulevat kaikille yrityksille aika-ajoin vastaan.

Jos omistaja laitetaan riittävän ahtaalle, mikään ei estä, että firman omistaja potkii pihalle. Yleensä lähiseudun yrittäjät vielä tietävät vaihtuvien työntekijöiden kautta, työhaastatteluiden kautta ja suoraan yrittäjiltäkin, jos tapaavat jossain harrastuksissa. Ei sellaiseksi riidankylväjäksi tosiaan kannata hakeutua, jos ei aio vaihtaa seutua.

Työmaalla "isäntä" ei ole omistaja eikä hän voi työntekijöitä määrätä. Hän voi sanoa että menkää ppis älkääkä tulko takaisin.

Mutta yrityksessä näin ei ole. Työntekijää on hyvin vaikea saada ulos. Varsinkin yksittäistä.

Kyllä on tyhmä omistaja jos pistää ämmänsä yrityksen edelle. AP:n kaltaisia naisia on 13 tusinassa. Hän ei aiheuta kuin pahaa kaikille. Hänestä ei ole mitään hyötyä työpaikalla ja luulisi että mies löytäisi toisenkin jota nussia. Tai sitten AP on hyvä niissä hommissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/169 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on tyhmä omistaja jos pistää ämmänsä yrityksen edelle. AP:n kaltaisia naisia on 13 tusinassa. Hän ei aiheuta kuin pahaa kaikille. Hänestä ei ole mitään hyötyä työpaikalla ja luulisi että mies löytäisi toisenkin jota nussia. Tai sitten AP on hyvä niissä hommissa

Tuskin yrittäjä edes pistää puolisoaan edelle, jos potkii riidankylväjiä pois. Siitä vaan minun puolestani.

Jos yrittäjä arvostaa perhettään ja katsoo edes vähän perheensä puolta, nostan hattua sellaiselle yrittäjälle. Muuten joka tapauksessa iso osa yrittäjän ajasta valuu perheeltä yritykselle.

Yrityksen tehtävä on tehdä tulosta ja yrittäjä itse ratkaisee miten se tapahtuu. Jos hän on ottanut puolisonsa töihin, hänen vastustamisensa lienee hänen linjaansa vastaan ja saattaa seurata kiusaamisessa jo ihan perustellut potkut.

Vierailija
24/169 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enin vittuilu loppuu kun sille pistää lopun. Sä olet antanut signaalin että et tee mitään jos sinun varpaille hypitään.

Lisäksi epäilen että et ihmisenä ole oikeasti sellainen jota voi kunnioittaa. Se on ihan sama minkälaisena itsesi koet. Tärkeää on minkälaisena muut sinut kokevat. Sinä voit tuntea olevasi vaikka Äiti Teresan reinkarnaatio mutta jos muut eivät tiedä sinusta mitään, voit ihan hyvin olla kuka tahansa. Muille työntekijöille sinä olet etuoikeutettu, ja hemmoteltu kakara jopa. Olet heidän silmissään saanut työsi puhtaasti suhteen takia. Et ole ANSAINNUT työtäsi, sikäli kun minä tiedän. Onko sinulla alan tutkinto? Onko sinulla pätevyydet? Oliko sinulla työhaastattelu? Onko sinulla työsopimus josta miehesti pitää kiinni yhtä hanakasti kuin muidenkin työntekijöiden sopimuksista? Tietävätkö muut työntekijät tämän? Sitten sinulla on ne helpoimmat hommat siellä, paperityöt. Sinun ei ilmeisesti tarvitse käsiäsi liata, olettaen että se on mahdollista työpaikallasi. En tiedä mitä teet ja missä teet. Sinua kohdellaan eriarvoisesti koska sinua eivät koske samat säännöt ja kiellot kuin muita työntekijöitä.

Myönnän että kokemasi kiusaaminen (eväiden varastelu, takin katoaminen) ei ole ansaittua. Kenenkään ei tulisi joutua tuonkaltaisen työpaikkakiusaamisen kohteeksi. Itse olisin oikeastaan polttanut koko talon jos takkini olisi "kadonnut" sinne.

Yksinkertaisesti sua sorsitaan koska olet tehnyt sen helpoksi muille.

Uskon että työpaikalla on yksi tai kaksi ihmistä jotka aktiivisesti vihaavat sinua. Nämä ovat niitä eväiden varastajia. Loput myötävihaavat sinua heidän ansiostaan. Ajattele sitä sosiaalisena aktiviteettina. Asennuta jumaliste piilotettu valvontakamera työtiloihin (ilta- tai yötyönä), sitten jätät eväitä oikein tyrkylle pöydälle. Anna varkaan käydä useita kertoja. Varmistu siitä kuka tai ketkä sun eväitä vie. Sitten kun olet varma, osta esim. iso läjä niitä samoja suklaapatukoita mitä katoaa ja kiikuta ne varkaan omalle työpöydälle, ja jätä viesti sille että "Mä oletan että sulla ei ollu varaa ostaa omia eväitä niin mä ostin sulle nämä jotta sun ei tarvii varastaa multa. Lopetathan eväideni varastamisen." Älä unohda poistattaa kameraa. Älä kerro kenellekään kameran olemassaolosta. Et kenellekään. On parempi jättää muut arvailemaan.

Vierailija
25/169 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap että esimiehen tai hänen läheistensä haukkuminen on irtisanomisperuste :)

Vierailija
26/169 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut sanoivat, että kunnioitus ja hyvä kohtelu pitää ansaita. Ei se niin mene (kuin vain idioottien kanalaumassa), vaan niin, että lähtökohta on normaali hyvä kohtelu kaikille ja kaikkien välillä. Ei tarvitse kohdella kuin prinsessaa tai nuolla peetä, mutta normaali aikuisten ihmisten kanssakäyminen on työpaikalla se lähtökohta. Kiusaaminen on kiusaamista ja siinä kiusaaja on se joka tekee väärin, ei kiusattu. Jos kiusaajat päättävät ottaa jonkun silmätikukseen ei sellaista käytösmallia olekaan, millä uhri pystyisi lopettamaan kiusaamiseen - ettei hän enää "ansaitsisi" kiusaamista. Kiusaaja löytää aina uuden "syyn". On se sitten että on pomon tyttöystävä tai mitä vain.

Akat, jos ap on palkattu firmaan töitä tekemään, lähtökohtana on aikuisten ihmisten tavallinen käytös toisiaan kohtaan - ei kiusaaminen.

kunnioitus on LÄHTÖKOHTA, eplottaa ajatellakin mikä keskiaikainen läävä tuollainen akkalaumatyöpaikka on missä pitäis mielistellä tai kiusataan.. Hyi yök.

Vierailija
27/169 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lla on oikeus olla joutumatta kiusatuksi mutta niin on työntekijöilläkin oikeus olla sietämättä etuoikeutettuja ja prinsessoja työpaikoillaan.

asioita. jos joku ON PRINSESSA, hänellä on oikeus olla, jos joku TEKEE väärin, hän on siitä vastuussa. Jäkätijäkäti ja suu käy vaikka ketään ei ole kotona.

Vierailija
28/169 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin jos sinne ei ole ulkopuolisilla asiaa. Eiköhän se syyllinen löydy ja sitten vain sopimattoman käyttäytymisen vuoksi pihalle. Eiköhän toiset ota opikseen ja jätä pomon seuralaisen rauhaan.

eli jos ap laittaa työhuoneeseen kameran eikä siitä varoita, maksaa työnantaja kuvatulle (teki tämä mitä tahansa siellä huoneessa) kohtuuttomat korvaukset. Ja jos ap olisi normityöntekijä, edessä olisi irtisanominen.

Toisten omaisuutta saa varastaa (suklaapatukka) ja kätkeä (takki), mutta kriminaalia ei saa kuvata.

kuin suklaapatukka tai takki. Sitä paitsi siinä näkyisi myös ihmisiä joilla ei ole tekemistä asian kanssa. Ainoastaan poliisilla on oikeus ruveta tutkimaan rikoksia. Siitä vaan ilmoittamaan poliisille

Vierailija
29/169 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lla on oikeus olla joutumatta kiusatuksi mutta niin on työntekijöilläkin oikeus olla sietämättä etuoikeutettuja ja prinsessoja työpaikoillaan.

asioita. jos joku ON PRINSESSA, hänellä on oikeus olla, jos joku TEKEE väärin, hän on siitä vastuussa. Jäkätijäkäti ja suu käy vaikka ketään ei ole kotona.

Kenelläkään ei ole oikeutta mennä toisten työpaikalle häiritsemään toisten työtä. Ymmärrä nyt että kukaan ei halua AP:tä sinne

Vierailija
30/169 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro jo mitä työtä ne muut tekee ja millä tavalla sä niitä autat ap?

Vierailija
31/169 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut sanoivat, että kunnioitus ja hyvä kohtelu pitää ansaita. Ei se niin mene (kuin vain idioottien kanalaumassa), vaan niin, että lähtökohta on normaali hyvä kohtelu kaikille ja kaikkien välillä. Ei tarvitse kohdella kuin prinsessaa tai nuolla peetä, mutta normaali aikuisten ihmisten kanssakäyminen on työpaikalla se lähtökohta. Kiusaaminen on kiusaamista ja siinä kiusaaja on se joka tekee väärin, ei kiusattu. Jos kiusaajat päättävät ottaa jonkun silmätikukseen ei sellaista käytösmallia olekaan, millä uhri pystyisi lopettamaan kiusaamiseen - ettei hän enää "ansaitsisi" kiusaamista. Kiusaaja löytää aina uuden "syyn". On se sitten että on pomon tyttöystävä tai mitä vain. Akat, jos ap on palkattu firmaan töitä tekemään, lähtökohtana on aikuisten ihmisten tavallinen käytös toisiaan kohtaan - ei kiusaaminen.

kunnioitus on LÄHTÖKOHTA, eplottaa ajatellakin mikä keskiaikainen läävä tuollainen akkalaumatyöpaikka on missä pitäis mielistellä tai kiusataan.. Hyi yök.

Yksinkertaiset naiset eivät osaa hoitaa asioita asioina työpaikalla, vaan sosiaalinen peli on keskeisin juttu. Onneksi en ole tuollaisessa työpaikassa, jossa kiusaaminen on ihan normijuttu ja pelkästään uhrin oma vika. Onneksi on sentään vielä järkityöpaikkojakin olemassa, jossa lähtökohta on luottamus ja asiallinen käytös.

Vierailija
32/169 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikea kuvitella että aivot. Ensinnäkin ap kokee KIUSAAMISTA, ei ole minkään valtakunnan selitystä mikä sen oikeuttaisi. Ei, vaan työntekijöisen käytös on ala-arvoista sontaa. Toisekseen en tajua ollenkaan miksi ap:n pitäisi ruveta mielistelemään tai yrittämään jotain; toisten työn kunnioitus on tärkeää mutta siis muuten. Missä prksln lastentarhoissa te käytte töissä??? Aikuinen ihminen on ihan itse vastuussa käytöksestään ja tunteistaan, en olisi sekuntiakaan töissä tuollaisten k***päiden valtakunnassa. Jos työntekijät ovat kateellisia ap:lle niin heillä jokaisella on kyllä ihan saman mahikset edetä elämässään, eikös??? Ei ole mitenkään puolusteltavissa se et AIKUISET antaa kateudelle vallan ja kiusaa ja käyttäytyy kuin mitkäkin imbesillit. Jo lapsille koulussa opetetaan ettei toista kiusata. Ei ole ihme etteivät opi jos kotona on idiottityöpaikkakiusaajavanhemmat. Jos olisin ap:n mies ottaisin nuo ääliöt puhutteluut ja tekisin mitä juridisesti tehdä voi, vaikka sitten antaisin kenkää. Ei luulis hyvistä työntekijöistä olevan pulaa tällaisina aikoina. Oksettavaa että aikuiset ihmiset käyttäytyvät noin ala-arvoisesti.

AP on päässyt töihin NUSSIMALLA ei osaamisensa perusteella. Pitäisikö muidenkin työntekijöiden käydä nussimassa AP:n miestä?

Jos sinun mielestä se on saavutus, että toimit rikkaan miehen maksullisena naisena niin onneksi olkoon.

Minulle ja monelle muulle saavutukset tarkoittavat ihan muuta.

Eivät he kiusaa. Mutta KUKAAN ei voi pakottaa toisia pitämään toisesta. Jos ihmiset eivät sinusta pidä niin katso peiliin.

Yksi ihminen voi olla kusipää ja tehdä mitä vaan. Mutta jos kukaan ei halua olla siellä AP:n kanssa tekemisissä niin AP:n kannattaa katsoa peiliin. Siellä on syyllinen.

Aivan sairaan saatanan järkyttävää tekstiä aikuisilta ihmisiltä??

Mitä helvetin väliä sillä on, että on tj:n vaimo?? Eikö ole ihan normaalia, että puolisot auttavat toisiaan, johtajallehan se on kotiinpäin, että on apuri. Sama kai se on maksaako palkkaa vai ei, jos samassa taloudessa asutaan.

Siis VITTU mitä haaskoja täällä taas liikenteessä, mua oksettaa teidän kaltaiset katkerat ämmät. Toivottavasti en ikinä joudu tekee tollasten kurppien kanssa töitä!!

Ja AP, tsemppiä!

Vierailija
33/169 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisyys on tärkeämpää

kuin suklaapatukka tai takki. Sitä paitsi siinä näkyisi myös ihmisiä joilla ei ole tekemistä asian kanssa. Ainoastaan poliisilla on oikeus ruveta tutkimaan rikoksia. Siitä vaan ilmoittamaan poliisille

Varkaus on aina varkaus. Työpaikalla julkisessa tilassa voi kuvata, jos he, joiden työpisteet siellä sijaitsevat hyväksyvät sen. Työpaikka EI ole kotirauhan suojaama ympäristö, mutta työn seurannan suorittaminen teknisin apuvälinein vaatii kohteen suostumusta. Lain valmistelutöissä on kotirauhan piiriäkin lievennetty, siinä on todettu, että kotirauhan piiriin kuuluvien kohteiden sisääntulojen kohdalla, kuten eteistiloissa voisi kuvata.

Suljetussa huoneessa saa kuvata, mutta kuka tahansa ei saa kuunnella sitä. Vain heillä, jotka kuulivat keskustelun alunperin, on oikeus kuunnella, mitä on keskusteltu, muutoin tilanne on salakuuntelua.

Yksityisyyden suojaamassa paikassa, kuten pukuhuoneessa, ei saa milloinkaan kuvata. Salakatselussa on oikeudettomasti tunkeutuvalta kielletty kuvaus suljetulla alueella. Omaan työhuoneeseen harvemman tarvitsee tunkeutua oikeudettomasti.

Vierailija
34/169 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yrityksen johdon eli ap:n miehen tulisi puuttua tilanteeseen. Varmasti siellä on jonkinlainen käsitys siitä, kuka se "pääpiru" on. Henkilö puhutteluun ja jos ei muu auta, niin kirjallinen varoitus sopimattomasta käytöksestä. Tämä toimii varmasti pelottimena muille.

Yksi mahdollisuus tietenkin ap:lle on tehdä paperityöt etänä.

Vierailija
35/169 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koittaisit edes pysyä tarinassasi, molemmat lainaukset ap:n tekstistä...

jos tarinoidesi luotettavuus on töissäkin tätä tasoa en ihmettele ettet ole suosikki

Teen töitä sen pari tuntia päivässä (saan myös alempaa palkkaa)

en ole töissä siellä, en ansaitse rahaa. silloin tällöin autan miestäni pienissä jutuissa, ilman palkkaa.

Vierailija
36/169 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koittaisit edes pysyä tarinassasi, molemmat lainaukset ap:n tekstistä...

jos tarinoidesi luotettavuus on töissäkin tätä tasoa en ihmettele ettet ole suosikki

Teen töitä sen pari tuntia päivässä (saan myös alempaa palkkaa)

en ole töissä siellä, en ansaitse rahaa. silloin tällöin autan miestäni pienissä jutuissa, ilman palkkaa.

Alempi lainaus ei ollut ap:n kirjoittama.

Ap; kuinka tänään meni? Oliko aiheesta puhetta työpaikalla?

Vierailija
37/169 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä te saavutatte sillä, että kohtelette toista ihmistä ja työntekijää huonosti? Saatteko siitä jotain sairasta tyydytystä?

Mitä jos kohtelisitte tätä ihmistä ystävällisesti, romahtaisiko maailmanne?

Vierailija
38/169 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikea kuvitella että aivot. Ensinnäkin ap kokee KIUSAAMISTA, ei ole minkään valtakunnan selitystä mikä sen oikeuttaisi. Ei, vaan työntekijöisen käytös on ala-arvoista sontaa. Toisekseen en tajua ollenkaan miksi ap:n pitäisi ruveta mielistelemään tai yrittämään jotain; toisten työn kunnioitus on tärkeää mutta siis muuten. Missä prksln lastentarhoissa te käytte töissä??? Aikuinen ihminen on ihan itse vastuussa käytöksestään ja tunteistaan, en olisi sekuntiakaan töissä tuollaisten k***päiden valtakunnassa. Jos työntekijät ovat kateellisia ap:lle niin heillä jokaisella on kyllä ihan saman mahikset edetä elämässään, eikös??? Ei ole mitenkään puolusteltavissa se et AIKUISET antaa kateudelle vallan ja kiusaa ja käyttäytyy kuin mitkäkin imbesillit. Jo lapsille koulussa opetetaan ettei toista kiusata. Ei ole ihme etteivät opi jos kotona on idiottityöpaikkakiusaajavanhemmat. Jos olisin ap:n mies ottaisin nuo ääliöt puhutteluut ja tekisin mitä juridisesti tehdä voi, vaikka sitten antaisin kenkää. Ei luulis hyvistä työntekijöistä olevan pulaa tällaisina aikoina. Oksettavaa että aikuiset ihmiset käyttäytyvät noin ala-arvoisesti.

AP on päässyt töihin NUSSIMALLA ei osaamisensa perusteella. Pitäisikö muidenkin työntekijöiden käydä nussimassa AP:n miestä?

Jos sinun mielestä se on saavutus, että toimit rikkaan miehen maksullisena naisena niin onneksi olkoon.

Minulle ja monelle muulle saavutukset tarkoittavat ihan muuta.

Eivät he kiusaa. Mutta KUKAAN ei voi pakottaa toisia pitämään toisesta. Jos ihmiset eivät sinusta pidä niin katso peiliin.

Yksi ihminen voi olla kusipää ja tehdä mitä vaan. Mutta jos kukaan ei halua olla siellä AP:n kanssa tekemisissä niin AP:n kannattaa katsoa peiliin. Siellä on syyllinen.

Aivan sairaan saatanan järkyttävää tekstiä aikuisilta ihmisiltä??

Mitä helvetin väliä sillä on, että on tj:n vaimo?? Eikö ole ihan normaalia, että puolisot auttavat toisiaan, johtajallehan se on kotiinpäin, että on apuri. Sama kai se on maksaako palkkaa vai ei, jos samassa taloudessa asutaan.

Siis VITTU mitä haaskoja täällä taas liikenteessä, mua oksettaa teidän kaltaiset katkerat ämmät. Toivottavasti en ikinä joudu tekee tollasten kurppien kanssa töitä!!

Ja AP, tsemppiä!

ei saa sillä se katsotaan palkattomaksi työksi. Yrityksessä ei saa tehdä töitä ilman palkkaa. Paitsi omistaja. Koska se katsotaan palkattomaksi työksi mikä on laitonta voittoa tavoittelevassa työssä.

Vierailija
39/169 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut sanoivat, että kunnioitus ja hyvä kohtelu pitää ansaita. Ei se niin mene (kuin vain idioottien kanalaumassa), vaan niin, että lähtökohta on normaali hyvä kohtelu kaikille ja kaikkien välillä. Ei tarvitse kohdella kuin prinsessaa tai nuolla peetä, mutta normaali aikuisten ihmisten kanssakäyminen on työpaikalla se lähtökohta. Kiusaaminen on kiusaamista ja siinä kiusaaja on se joka tekee väärin, ei kiusattu. Jos kiusaajat päättävät ottaa jonkun silmätikukseen ei sellaista käytösmallia olekaan, millä uhri pystyisi lopettamaan kiusaamiseen - ettei hän enää "ansaitsisi" kiusaamista. Kiusaaja löytää aina uuden "syyn". On se sitten että on pomon tyttöystävä tai mitä vain. Akat, jos ap on palkattu firmaan töitä tekemään, lähtökohtana on aikuisten ihmisten tavallinen käytös toisiaan kohtaan - ei kiusaaminen.

Yksinkertaiset naiset eivät osaa hoitaa asioita asioina työpaikalla, vaan sosiaalinen peli on keskeisin juttu. Onneksi en ole tuollaisessa työpaikassa, jossa kiusaaminen on ihan normijuttu ja pelkästään uhrin oma vika. Onneksi on sentään vielä järkityöpaikkojakin olemassa, jossa lähtökohta on luottamus ja asiallinen käytös.

ennen AP:tä. Kaikki näköjään tuli juttuun, mutta sitten AP tuli sinne terrorisoimaan muita. Jotain vikaa ihmisessä on jos vaikka 10 hengen yrityksessä kaikki muut tulevat juttuun keskenään, mutta kukaan ei siedä yhtä.

AP:n kirjoituksista näkyy myös syyt sille miksi kukaan ei hänestä pidä. Jättäisi AP muut rauhaan ja jäisi sinne kotiin

Vierailija
40/169 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen AP:tä. Kaikki näköjään tuli juttuun, mutta sitten AP tuli sinne terrorisoimaan muita. Jotain vikaa ihmisessä on jos vaikka 10 hengen yrityksessä kaikki muut tulevat juttuun keskenään, mutta kukaan ei siedä yhtä.

AP:n kirjoituksista näkyy myös syyt sille miksi kukaan ei hänestä pidä. Jättäisi AP muut rauhaan ja jäisi sinne kotiin

Kannattaa oikeasti hakea apua, jos näet tuollaista Ap:n teksteissä ja katsot kiusaamisen oikeutetuksi. Elämäsi ei tosiaankaan ole tasapainossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä