Voi miehen kakara minkä teki!!! Nyt jos saan keskenmenon, en
suostu tota pentua tapaamaan enää ikinä! Pelottaa aivan sairaasti ollaan pitkään ja hartaasti toivottu ja yritetty yhteistä vauvaa ja nyt vihdoin olen raskaana rv 17. Miehellä edellisestä vaikeasta suhteesta 8-vuotias, jolla käytösongelmaa jne vaikka muille jakaa. Sen joka toinen v-loppu meillä viettää, ja oon viimeseen asti koittanu jaksaa ymmärtää ja olla kiva, vaikka ipana on mulle tosi kamala, ja etenkin nyt kun on mustis tulevasta vauvasta.
NIIIN asiaan,tänään muka leikki jotain hiivatin kilipukkia/pässiä, ja ihan yllättäen ilman mitään ennakkovaroitusta juoksee suoraan mua päin ja iskee päällä suoraan mahaan!! "Mä vaan puskin vähän.."
Sattui aivan sairaasti ja tuli paha olo, maha on nyt kauhean kipeä ja jotenkin omituisen tuntuinen yhä, vaikka tästä on jo useempi tunti aikaa. Voiko tollasesta tulla keskenmeno??! Pitäskö mennä sairaalaan näytille? Pelottaa ja suututtaa aivan kamalasti!
Kommentit (362)
Taivaan Isä varmasti antaa uuden lapsen.
Kannattaisi vähän miettiä ....
No ei tarvitse miettiä, aina voi luottaa ja rukoilla, uskoa! Kaikki voi kääntyä hyväksi.
kaikki VOI kääntyä hyväksi mutta et silti voi lupailla kellekään että "varmasti antaa uuden lapsen". Älytöntä tuubaa aikuiselta ihmiseltä.
Eivät kuulu asiaan. Ja Ap on ihmeellisen vahva, kun jaksaa kirjoittaa vaikka tapahtumasta aikaa vasta 5 vrk.
Itse olen kaatunut noilla viikoilla suksilla, pyörällä ja ottanut kunnon lipat veneeseen mahalleni. Mutta voisit mennä psykiatrille tuon vihasi kanssa. Kukaan lapsi ei ole ansainnut tuollaista ja jos isä ei ole todellinen idiootti, hän kyllä jättää sinut ja pitää lapsen puolia.
Muistelkaa vain omaa odotusaikaanne ja miettikää,mitkä olisi tunteet,jos naapurin Irma-Petteri olisi puskenut päällään teidän vatsaanne.
Toivottavasti kaikki on hyvin.
koko juttu.Sori vaan mut en usko sanaakaan. Tuollaisesta ei irtoisi istukka,varsinkaan kun mm sikiö on tuossa vaiheessa vielä todella todella pieni,lantiossa piilossa jne jne..
Keksi ensikerralla parempi juttu..jookos,mutta hanki vähän enemmän taustatietoa asioista,niin voi mennä läpikin.
Itselläni 16+4 ja ei enää tosiaankaan ole lantiossa piilossa. Pieni sikiö kyllä on. Mutta ihan tuossa navan alapuolella kohtu ja sikiö ovat.
Että otappa sinä sitten vähän enemmän selvää asioista.
Kerropa ap siitä vähän tarkemmin. Mistä johtui, ettei syntynyt verenvuotoa vaikka istukka oli irronnut?
kysyn vain, ettekö koskaan epäile av:n tarinoiden totuutta? Kaikki muka ovat tosi tarinoita elävästä elämästä. Minäpä luulen, että tylsistynyt kotiäiti tai työtön sepittelee tarinoita päivästä toiseen ja testaa, kuinka "paksut" jutut menevät täydestä niin moniin. Mitä pidempi ketju sen parempi ja se tuo mielihyvää kirjoittajalle. Sitä vaan ihmettelen, miksi monet suuttuvat, jos epäilee tarinaa provoksi?
Sitä vaan ihmettelen, miksi monet suuttuvat, jos epäilee tarinaa provoksi?
ihmettelen. Täällä kun tavallaan ne tositarinatkin ovat muille fiktiota, kun se niistä kertova anonyymi ei kuulu muiden anonyymien tosielämään. Jokainenhan voi reagoida valitsemallaan tavalla, ihan niin kuin vaikka leffaa katsoessaan: naureskella trikkikuville tai kauhusta kankeana pelätä päätähden tippumista pilvenpiirtäjästä.
Yhtä fiktiivisiähän ne vastauksetkin ovat. Joku ottaa tosissaan, joku suoltaa yhtä paksua juttua vastaukseksi ja ap luulee saaneensa juttunsa läpi.
Ehkä me kaikki tulkitsemme lukemamme niin kuin haluaisimme asian olevan. Joku haluaa, että juttu on totta, että voi osoittaa rajatonta myötätuntoa, joku toinen taas haluaa bongata keksittyjä tarinoita, ja huutelee provoa ketjussa jos toisessakin. Eikä kukaan oikeasti voi yhdestäkään näistä tietää varmasti, onko toisen kirjoittama aloitus tai kommentti totta vai ei.
uskon itseasiassa ihan alkuperäisen kirjoituksen. Mutta ap sai niin paljon paskaa niskaan siitä, että syyllisti 8 vuotiasta ja epäili keskenmenoa heti kun toinen mahaan törmäsi.Niin hänpä päätti vähän napauttaa av kansaa ja tuli kertomaan kekistyn jatkon tarinalleen, joka siis jatkui niin, että vauva kuoli, Näin hän sai mielestään viimeisen sanan niille jotka arvostelivat häntä aijemmin.
Jotenkin tämä tarina vain ei ole uskottava! Ja ap tuntuu epärehelliseltä!
Joita moni ei uskonut todeksi vaikka aivan totta olivatkin. Täällä jollain kamala tarve osoittaa etteivät tarinat ole totta. Elämää suurempi tehtävä... Oikeesti, ihan sama. Tsemppiä ap ja toivottavasti kauhukakara ottaa opikseen.
kysyn vain, ettekö koskaan epäile av:n tarinoiden totuutta? Kaikki muka ovat tosi tarinoita elävästä elämästä. Minäpä luulen, että tylsistynyt kotiäiti tai työtön sepittelee tarinoita päivästä toiseen ja testaa, kuinka "paksut" jutut menevät täydestä niin moniin. Mitä pidempi ketju sen parempi ja se tuo mielihyvää kirjoittajalle. Sitä vaan ihmettelen, miksi monet suuttuvat, jos epäilee tarinaa provoksi?
Joten nämä provon huutelijat ja epäilijät yleensä sitten täyttävät ketjun, eikä kunnon keskustelua synny.
Eikö se ole aivan sama, onko provo vai ei? Jos ei usko, niin sitten ei usko.
Mä esitin täällä aiemmin spekulointia tarinan todenmukaisuudesta, aivan asiallisesti siis ilman haukkumista ja solvauksia. Siis esitin vain, että mielestäni tarinassa on nämä ja nämä epäjohdonmukaisuudet jne. Joku siitä riehaantui ja haukkui mua oksettavaksi sanoi ilmoittavansa mun asiattomat viestit vaikka 100 kertaa ylläpidolle. Eli hänen mielestään asiatonta oli toisen tragedian täydellinen nollaaminen, näin hän ilmoitti. Ja kas kummaa, viestit ovat kadonneet. Eikös tällä palstalla ole tarkoitus keskustella? Ja kaikilla on oikeus mielipiteeseen. Kun tänne tekee avauksia, niin kuraa tulee ja toisilta tulee selkääntaputuksia. Se, että esittää eriävän mielipiteensä ei oikeuta vastakkaista mielipidettä edustavaa järjestämään "väärät" mielipiteet pois ketjusta. Ja todella puhun viesteitä, joissa kieli oli aivan asiallista. Palstahäiriköt, jotka ilmoittavat asiattomasti asiattoman viesti on ihan yhtä pahoja, kuin asiattomia viestejä kirjoittavat. Ajattelin kyllä ylläpidon kanssa kaivaa tämän perusteellisesti (ilmoittajan IP osoitteen jne), mun viestit ei todellakaan olleet asiattomia, silti ne lähti.
toivottavasti saat uuden lapsen pian, vaik ei se tietenkään kuollutta korvaa. hirveitä vastauksia olet saanut, häpeän näiden kirjoittajien puolesta!
Kerrotko ap vähän tarkemmin mitä sinulle tapahtui sen jälkeen kun menit sinne lääkäriin? Täällä varmaan moni haluaisi tietää vähän enemmän tuosta istukan irtoamisesta, se kun kuulostaa tosi pelottavalta.
Yritä ymmärtää, että jossain menee raja, kuinka pitkälle toisen ihmisen asioihin voi kaivautua. Oletko koskaan kuullut sanaa hienotunteisuus tai empatia? Ehkä ap ei halua jakaa ihan kaikkea kokemaansa täällä sinulle, se oikeus hänelle suotakoon. Hän saa käydä tapahtunutta läpi niiden kanssa jotka kokee läheisemmiksi ja luotettaviksi. Sinä et kuulu heihin.
On kategorisesti ihan mahdotonta, että lapsi, pää ojossa, pystyisi juokemaan jotakuta päin niin kovaa ja yllättäen että a) ei saisi vaistomaisesti käsiä väliin b) isku ylipäätään olisi kovin kova ellei seisoja itse seiso selkä kiinni seinässä. Koittakaapa illalla juosta pää ojossa miestänne päin, ei siinä kovin ovaa iskua saa aikaiseksi. Saatika kun kyseessä on 8-v. Siis vauhtia pitää ottaa hyvän matkaa ja silloinko AP seisoi maha pullollaan ja otti iskun suoraan vastaan? Jos törmäsi lähempää niin iskussa tuskin on niin paljoa voimaa että saisi istukan irti. Lapsen niskakaan ei ihan mitä tahansa kestä, ja niskahan tuollaisessa törmäyksessä pitää pitää todella jäykkänä muuten voima ei kohdistu oikein. Kaikkea täälläkin uskotaan.
On kategorisesti ihan mahdotonta, että lapsi, pää ojossa, pystyisi juokemaan jotakuta päin niin kovaa ja yllättäen että a) ei saisi vaistomaisesti käsiä väliin b) isku ylipäätään olisi kovin kova ellei seisoja itse seiso selkä kiinni seinässä. Koittakaapa illalla juosta pää ojossa miestänne päin, ei siinä kovin ovaa iskua saa aikaiseksi. Saatika kun kyseessä on 8-v. Siis vauhtia pitää ottaa hyvän matkaa ja silloinko AP seisoi maha pullollaan ja otti iskun suoraan vastaan? Jos törmäsi lähempää niin iskussa tuskin on niin paljoa voimaa että saisi istukan irti. Lapsen niskakaan ei ihan mitä tahansa kestä, ja niskahan tuollaisessa törmäyksessä pitää pitää todella jäykkänä muuten voima ei kohdistu oikein. Kaikkea täälläkin uskotaan.
Mun lapseni tekee äkkinäisiä liikkeitä raajoillaan, saattaa leikin/painin tiimellyksessä huitaista tms. Mutta että 8-v. liikuttaisi KOKO KEHOAAN jotakuta päin yllättäen ja pasauttaisi päällään vatsaan niin, että saisi kunnon iskun aikaiseksi? Johan sitä toinen lentää voimasta taaksepäin ja iso osa iskun energiasta menee tähän siirtoon, eikä kohdistu iskuna vatsaan. Ja edelleen, ne kädet menee vaistomaisesti suojaksi, eikä reaktioaikaa siihen tarvita kuin sekunnin murto-osa- Vaihdinottoonkin menee kauemmin.
Miten pitkän vauhdin tää lapsi otti?
Tässä ap:n tarinassa on sellaisia omituisuuksia, että ainakaan itse en usko tarinan olevan tosi.
1. Kuka kirjoittelisi pitkän aloitusviestin ja useampia muitakin viestejä AV:lle eikä painuisi täyttä vauhtia lääkäriin, jos kivut tosiaan olisivat kamalat (näinhän ap tuossa joitain viestejä sitten kirjoitti)?
2. Kuka lasta kauan yrittänyt jäisi kotiin arpomaan, oliko iskusta vaaraa vaiko ei?
3. Tuollainen istukan irtoaminen ei ole ihan mikään pikkujuttu, vaan se vaatii pidenpää toipumisaikaa. Ap oli kuitenkin takaisin täällä kirjoittelemassa heti parin päivän jälkeen.
4. Kuka tuollaisen suuren murheen juuri kokenut tulisi samantien sairaalasta palattuaan kirjoittelemaan asiasta AV:lle
* * * * *
Pienikin istukan repeämä aiheuttaa yleensä kovaa verenvuotoa. Se, että ap:n mukaan hänellä tuota vuotoa ei ollut ollenkaan ennen sairaalaan pääsyä (siis useaan tuntiin), vaikka istukka irtosi, tekee hänen tarinastaan TODELLA epäuskottavan - siis noiden yllä mainitsemieni seikkojen lisäksi.
ja toisekseen; miksi tää ketju niin uhkaa just sua, että ihan poistaa tarvis? mieti sitä.