Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi miehen kakara minkä teki!!! Nyt jos saan keskenmenon, en

Vierailija
13.10.2012 |

suostu tota pentua tapaamaan enää ikinä! Pelottaa aivan sairaasti ollaan pitkään ja hartaasti toivottu ja yritetty yhteistä vauvaa ja nyt vihdoin olen raskaana rv 17. Miehellä edellisestä vaikeasta suhteesta 8-vuotias, jolla käytösongelmaa jne vaikka muille jakaa. Sen joka toinen v-loppu meillä viettää, ja oon viimeseen asti koittanu jaksaa ymmärtää ja olla kiva, vaikka ipana on mulle tosi kamala, ja etenkin nyt kun on mustis tulevasta vauvasta.

NIIIN asiaan,tänään muka leikki jotain hiivatin kilipukkia/pässiä, ja ihan yllättäen ilman mitään ennakkovaroitusta juoksee suoraan mua päin ja iskee päällä suoraan mahaan!! "Mä vaan puskin vähän.."

Sattui aivan sairaasti ja tuli paha olo, maha on nyt kauhean kipeä ja jotenkin omituisen tuntuinen yhä, vaikka tästä on jo useempi tunti aikaa. Voiko tollasesta tulla keskenmeno??! Pitäskö mennä sairaalaan näytille? Pelottaa ja suututtaa aivan kamalasti!

Kommentit (362)

Vierailija
21/362 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtäkään "vastausta" en ole tähän ketjuun itselleni kirjoittanut, ihan niin sekopää en ole sentään, vieläkään.

Enkä jaksa todistella näille iänikuisille provohuutelijoille yhtään mitään,mulle on aivan sama jos joku on uskomatta. Ei se vaikuta meidän tilanteeseen mitenkään.

Edelleenkään en ole miehen lasta tavannut, enkä halua tavata. Mies sanoo, että ennemmin "valitsee" mut kuin että tapaa lastaan enää ollenkaan, vaan ei se mene mun oikeudentajuun.

En todellakaan halua viedä lapselta isää enkä vihaa lasta, niinkuin täällä on väitetty. Mä olen ollut lapselle aina tosi kiltti ja ymmärtäväinen, itse asiassa paljon ymmärtäväisempi kuin lapsen isä. Nyt vaan en enää osaa suhtautua häneen, liian iso menetys itselle oma kauan toivottu lapsi.

Olen miettinyt, onko meidän miehen kans parempi erota. Vois olla selkein kaikkien kannalta niin. Mies itkee, ettei halua ikinä mua menettää ja haluis yrittää uutta lasta heti, mä en halua sitäkään. Pitää tästä järkytyksestä saada toipua rauhassa eka, ja funtsia muutenkin, mihin suuntaan tätä elämäänsä lähteä rakentelemaan.

ap

Vierailija
22/362 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Istukan ennenaikainen irtoaminen on akuutti hätätilanne ja uhkaa lapsen henkeä. Irtoaminen oireilee kivuliaalla verisellä vuodolla ja supistuksilla. Istukka voi irrota osittain tai kokonaan. Ennenaikainen irtoaminen tapahtuu noin 1,4 %:ssa raskauksista. Irtoamiselle altistavat mm. etinen istukka, monisikiöraskaus, raskausmyrkytys, diabetes, korkea verenpaine, vatsaan kohdistuva isku, aiemmat kohtuun tehdyt toimenpiteet, päihteiden käyttö sekä aiempi ennenaikainen istukan irtoaminen. Tavallisesti istukan irrotessa päädytään hätäsektioon."

Lukee selvästi että vatsaan kohdistuva isku.

Tiedätte myös kai että keskenmenoissa ei myöskään veri tule aina heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/362 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtäkään "vastausta" en ole tähän ketjuun itselleni kirjoittanut, ihan niin sekopää en ole sentään, vieläkään.

Enkä jaksa todistella näille iänikuisille provohuutelijoille yhtään mitään,mulle on aivan sama jos joku on uskomatta. Ei se vaikuta meidän tilanteeseen mitenkään.

Edelleenkään en ole miehen lasta tavannut, enkä halua tavata. Mies sanoo, että ennemmin "valitsee" mut kuin että tapaa lastaan enää ollenkaan, vaan ei se mene mun oikeudentajuun.

En todellakaan halua viedä lapselta isää enkä vihaa lasta, niinkuin täällä on väitetty. Mä olen ollut lapselle aina tosi kiltti ja ymmärtäväinen, itse asiassa paljon ymmärtäväisempi kuin lapsen isä. Nyt vaan en enää osaa suhtautua häneen, liian iso menetys itselle oma kauan toivottu lapsi.

Olen miettinyt, onko meidän miehen kans parempi erota. Vois olla selkein kaikkien kannalta niin. Mies itkee, ettei halua ikinä mua menettää ja haluis yrittää uutta lasta heti, mä en halua sitäkään. Pitää tästä järkytyksestä saada toipua rauhassa eka, ja funtsia muutenkin, mihin suuntaan tätä elämäänsä lähteä rakentelemaan.

ap

mies hylkää lapsensa ja valitsee sinut, niin onnea, ootte luodut toisillenne.

Vierailija
24/362 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Istukan ennenaikainen irtoaminen on akuutti hätätilanne ja uhkaa lapsen henkeä. Irtoaminen oireilee kivuliaalla verisellä vuodolla ja supistuksilla. Istukka voi irrota osittain tai kokonaan. Ennenaikainen irtoaminen tapahtuu noin 1,4 %:ssa raskauksista. Irtoamiselle altistavat mm. etinen istukka, monisikiöraskaus, raskausmyrkytys, diabetes, korkea verenpaine, vatsaan kohdistuva isku, aiemmat kohtuun tehdyt toimenpiteet, päihteiden käyttö sekä aiempi ennenaikainen istukan irtoaminen. Tavallisesti istukan irrotessa päädytään hätäsektioon."

Lukee selvästi että vatsaan kohdistuva isku.

Tiedätte myös kai että keskenmenoissa ei myöskään veri tule aina heti.

Istukka voi siis irrota voimakkaasta iskusta mutta ei vielä noilla viikoilla, eikä tuollaisella voimalla....

Vierailija
25/362 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtäkään "vastausta" en ole tähän ketjuun itselleni kirjoittanut, ihan niin sekopää en ole sentään, vieläkään. Enkä jaksa todistella näille iänikuisille provohuutelijoille yhtään mitään,mulle on aivan sama jos joku on uskomatta. Ei se vaikuta meidän tilanteeseen mitenkään. Edelleenkään en ole miehen lasta tavannut, enkä halua tavata. Mies sanoo, että ennemmin "valitsee" mut kuin että tapaa lastaan enää ollenkaan, vaan ei se mene mun oikeudentajuun. En todellakaan halua viedä lapselta isää enkä vihaa lasta, niinkuin täällä on väitetty. Mä olen ollut lapselle aina tosi kiltti ja ymmärtäväinen, itse asiassa paljon ymmärtäväisempi kuin lapsen isä. Nyt vaan en enää osaa suhtautua häneen, liian iso menetys itselle oma kauan toivottu lapsi. Olen miettinyt, onko meidän miehen kans parempi erota. Vois olla selkein kaikkien kannalta niin. Mies itkee, ettei halua ikinä mua menettää ja haluis yrittää uutta lasta heti, mä en halua sitäkään. Pitää tästä järkytyksestä saada toipua rauhassa eka, ja funtsia muutenkin, mihin suuntaan tätä elämäänsä lähteä rakentelemaan. ap

mies hylkää lapsensa ja valitsee sinut, niin onnea, ootte luodut toisillenne.

sitä valintaa hyväksy.

Joten mitä ilmeisimmin meitä ei ole luotu toisillemme, sääli.

ap

Vierailija
26/362 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Istukan ennenaikainen irtoaminen on akuutti hätätilanne ja uhkaa lapsen henkeä. Irtoaminen oireilee kivuliaalla verisellä vuodolla ja supistuksilla. Istukka voi irrota osittain tai kokonaan. Ennenaikainen irtoaminen tapahtuu noin 1,4 %:ssa raskauksista. Irtoamiselle altistavat mm. etinen istukka, monisikiöraskaus, raskausmyrkytys, diabetes, korkea verenpaine, vatsaan kohdistuva isku, aiemmat kohtuun tehdyt toimenpiteet, päihteiden käyttö sekä aiempi ennenaikainen istukan irtoaminen. Tavallisesti istukan irrotessa päädytään hätäsektioon." Lukee selvästi että vatsaan kohdistuva isku. Tiedätte myös kai että keskenmenoissa ei myöskään veri tule aina heti.

Istukka voi siis irrota voimakkaasta iskusta mutta ei vielä noilla viikoilla, eikä tuollaisella voimalla....

ap

Vierailija
27/362 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap todella menetti lapsensa, niin ikävä juttu. Todennäköisempää on, että joko ap keksi jutun, tai sitten joku toinen esiintyy ap:na.

Karma is a bitch only if you are...

Vierailija
28/362 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkään en voisi olla enää missään tekemisissä lapsen kanssa. Ehkä sitten voisin harkita jos pyytäisi täydestä sydämestään anteeksi ja osoittaisi katumusta.

Vierailija
29/362 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täällä kauhea eukkolauma suu vaahdossa meuhkaa moisen provon vuoksi. Älkää jaksako

Vierailija
30/362 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta noin hypoteettisesti, mikäli sisarus aiheuttaisi sikiön kuoleman, en ikimaailmassa kertoisi sitä tosiasiaa sille lapselle. Sellaista taakkaa lapsi ei pysty kantamaan.

Vierailija
31/362 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsensa juuri menettänyt puhuisi noin rationaalisesti aiheesta.Ja sekin että varmaankin olisit hetkeksi tuollaisen jälkeen jäänyt vuodeosastolle etkä tulisi palstalle jorisemaan.

Mutta pisteet sulle ap,hyvin upposi tämä provo!

Vierailija
32/362 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsensa juuri menettänyt puhuisi noin rationaalisesti aiheesta.Ja sekin että varmaankin olisit hetkeksi tuollaisen jälkeen jäänyt vuodeosastolle etkä tulisi palstalle jorisemaan. Mutta pisteet sulle ap,hyvin upposi tämä provo!

ihminen. Eikä ne kuule valitettavasti mua siellä vuodeosastolla viikkokausia suostuneet pitämään, ihan hyvin oisin omasta puolestani voinut jäädäkin.

ap

Vierailija
33/362 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä tuo on pysäyttävä juttu jos on totta. En yhtään ihmettele ettei mieskään haluaisi lastaan nähdä, pakostikin lapsi leimautuu nyt mielessä tappajaksi.

Mutta koska te olette aikuisia ja käytöshäiriöinen lapsi on LAPSI, niin yrittäkää jotenkin antaa anteeksi. Jollain tavalla päästä yli, koska tämä lapsi ON elossa ja tarvitsee teitä. Kyllä se lapsi sitten aikuisena viimeistään, kun tajuaa, osaa hävetä, surra ja syyttää itseään.

Mukavahan lapselle ei tarvitse heti olla, menisin jopa niin pitkälle että isot rangaistukset saisi "koska muita ei saa satuttaa ja voi käydä pahasti". Mutta en kieltäisi lapselta isäänsä ja (aiemmin?) välittävää äitipuoltakaan, koska nuo häiriöt kertovat siitä että kasvatus on tarpeen.

Voimia jaksaa. Älä tee hätiköityjä päätöksiä.

Miksi sanot ettet koskaan voi saada miehen lasta, jos yrititte (vain) vuoden, endosta huolimatta? Onnistuihan tuo ensimmäinenkin?

t. sellainen jolla ei onnistu vuosien yritysten jälkeen endon takia

Vierailija
34/362 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisin juuri menettänyt kauan toivotun vauvan. Ei voisi vähempää kiinnostaa vängätä eriäviä mielipiteitä omaavien palstalaisten kanssa..

Vierailija
35/362 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä tuo on pysäyttävä juttu jos on totta. En yhtään ihmettele ettei mieskään haluaisi lastaan nähdä, pakostikin lapsi leimautuu nyt mielessä tappajaksi. Mutta koska te olette aikuisia ja käytöshäiriöinen lapsi on LAPSI, niin yrittäkää jotenkin antaa anteeksi. Jollain tavalla päästä yli, koska tämä lapsi ON elossa ja tarvitsee teitä. Kyllä se lapsi sitten aikuisena viimeistään, kun tajuaa, osaa hävetä, surra ja syyttää itseään. Mukavahan lapselle ei tarvitse heti olla, menisin jopa niin pitkälle että isot rangaistukset saisi "koska muita ei saa satuttaa ja voi käydä pahasti". Mutta en kieltäisi lapselta isäänsä ja (aiemmin?) välittävää äitipuoltakaan, koska nuo häiriöt kertovat siitä että kasvatus on tarpeen. Voimia jaksaa. Älä tee hätiköityjä päätöksiä. Miksi sanot ettet koskaan voi saada miehen lasta, jos yrititte (vain) vuoden, endosta huolimatta? Onnistuihan tuo ensimmäinenkin? t. sellainen jolla ei onnistu vuosien yritysten jälkeen endon takia

Lapset tekevät virheitä ja ovat joskus liian innokkaita, se ei tee KENESTÄKÄÄN käytöshäiriöistä!

Pelottavaa porukkaa av:lla, taidetaan painaa lähetä-painiketta ennen kuin todella ajatellaan mitä kirjoitetaan.. :O

Vierailija
36/362 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulisi tänne AV:lle kertomaan noin yksityiskohtaisesti tuollaista tragediaansa? Siis tavalla, josta hänet tuntevat hänet helposti tunnistaisivat - jos siis kaikki olisi totta. Sillä ap:han on jo kertonut, että 1. hänen puolisonsa on eronnut 2. miehen lapsi on 8-vuotias 3. lapsella on diagnosoitu käytöshäiriö 4. hänellä on endometrioosi 5. raskautta oli yritetty kauan 6. ap tekee gradua 7. ap:n haaveammatti on lastenpsykologi 8. ap.n raskaus oli edennyt 17. viikolle 9. ap sai muutama päivä sitten keskenmenon niinkin harvinaisesta syystä kuin istukan irtoamisesta kovan iskun seurauksena Jos kaikki nuo ja muut nyt luetteloimatta jääneet ap:n itsestään ja tilanteestaan kertomat seikat pitäisivät paikkansa, hän kirjoittelisi täällä kaikkea muuta kuin anonyymina.

ihan asiallisesti kirjoitellut, itse en hänenä järkyttyis vaikka joku tuttu tai tutuntuttu tunnistaiskin.

Vierailija
37/362 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hullu kakara!

Ei tuon ikäinen normaali lapsi käyttäydy noin..

Vierailija
38/362 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä tuo on pysäyttävä juttu jos on totta. En yhtään ihmettele ettei mieskään haluaisi lastaan nähdä, pakostikin lapsi leimautuu nyt mielessä tappajaksi. Mutta koska te olette aikuisia ja käytöshäiriöinen lapsi on LAPSI, niin yrittäkää jotenkin antaa anteeksi. Jollain tavalla päästä yli, koska tämä lapsi ON elossa ja tarvitsee teitä. Kyllä se lapsi sitten aikuisena viimeistään, kun tajuaa, osaa hävetä, surra ja syyttää itseään. Mukavahan lapselle ei tarvitse heti olla, menisin jopa niin pitkälle että isot rangaistukset saisi "koska muita ei saa satuttaa ja voi käydä pahasti". Mutta en kieltäisi lapselta isäänsä ja (aiemmin?) välittävää äitipuoltakaan, koska nuo häiriöt kertovat siitä että kasvatus on tarpeen. Voimia jaksaa. Älä tee hätiköityjä päätöksiä. Miksi sanot ettet koskaan voi saada miehen lasta, jos yrititte (vain) vuoden, endosta huolimatta? Onnistuihan tuo ensimmäinenkin? t. sellainen jolla ei onnistu vuosien yritysten jälkeen endon takia

Lapset tekevät virheitä ja ovat joskus liian innokkaita, se ei tee KENESTÄKÄÄN käytöshäiriöistä! Pelottavaa porukkaa av:lla, taidetaan painaa lähetä-painiketta ennen kuin todella ajatellaan mitä kirjoitetaan.. :O

tulin lapsen ja hänen isänsä elämään.

ap

Vierailija
39/362 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset tekevät virheitä ja ovat joskus liian innokkaita, se ei tee KENESTÄKÄÄN käytöshäiriöistä! Pelottavaa porukkaa av:lla, taidetaan painaa lähetä-painiketta ennen kuin todella ajatellaan mitä kirjoitetaan.. :O

tulin lapsen ja hänen isänsä elämään. ap

käytöshäiriöinen, mut senkin nämä mammat väänsi tietty niin, et se on joku mun MIELIPIDE koska lapsi teki mitä teki ja käyttäytynyt muutenkin mua kohtaan huonosti. Mut siis ei oo mun keksintöä,huoli ja diagnoosit oli jo paljon ennen kuin koko lasta tai hänen isäänsä edes tapasin, ja voin sanoa senkin, että jopa tän lapsen äiti on mulle itkenyt miten kiitollinen on siitä, että tulin hänen lapsensa elämään koska olen lasta kohtaan niin kiltti, ymmärtäväinen, avosydäminen ja järkevä. Ikävää vaan, että mullakin on joku raja, ja se meni tässä oman lapsen kuolemassa.

ap

Vierailija
40/362 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulin lapsen ja hänen isänsä elämään. ap

käytöshäiriöinen, mut senkin nämä mammat väänsi tietty niin, et se on joku mun MIELIPIDE koska lapsi teki mitä teki ja käyttäytynyt muutenkin mua kohtaan huonosti. Mut siis ei oo mun keksintöä,huoli ja diagnoosit oli jo paljon ennen kuin koko lasta tai hänen isäänsä edes tapasin, ja voin sanoa senkin, että jopa tän lapsen äiti on mulle itkenyt miten kiitollinen on siitä, että tulin hänen lapsensa elämään koska olen lasta kohtaan niin kiltti, ymmärtäväinen, avosydäminen ja järkevä. Ikävää vaan, että mullakin on joku raja, ja se meni tässä oman lapsen kuolemassa.

ap

se ei ollut vielä lapsi. sinulla ei ole lasta. ei ollut ennen. eikä ole nytkään.