Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täysin meikkaamattomat ihmetyttävät!

Vierailija
10.10.2012 |

Olen tavannut pienessä ajassa paljon uusia ihmisiä, ja kyllä täytyy sanoa, että ihmettelen suuresti naisia, jotka eivät meikkaa laisinkaan. Naamat kirjavina, tukka hapsottaen ja silmät ripsettömän valjun näköisinä, huh...Luulisi, että edes meikkivoidetta ihoa tasoittamaan tai aavistus ripsiin väriä jos eivät muuten tummat ja kulmiin kevyt sipaisu, mutta paljon näkee ihan sairaan näköisiä olmeja, hyi olkoon! Ei meikkiä tarvitse olla paljoakaan, kun on jo huolitellumman ja reipaamman näköinen! Useimmilla suomalaisilla kuitenkin omat värit aika vaalean valjut, että pieni korostus piristäisi monen ilmettä ihan hirmuisesti!

Kommentit (176)

Vierailija
141/176 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ihmettele vapaasti. Tukkani ei hapsota, todennäköisesti paremmassa kunnossa kuin ap:n, mutta miksi meikkaisin? Naamani ei ole kirjava, ei ole koskaan ollutkaan enkä muutenkaan näytä olmilta. Itsetunto-ongelmaakaan ei ole, ehkä ap:lla on sekin riesana.

Vierailija
142/176 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kemikaalikuorma sovi terveydellisistä syistä. Siksi on syytä vältellä kaikkea tarpeetonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/176 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet pätevä ja itsevarma, niin se näkyy läpi ja vaikuttaa todellakin ammatilliseen pätevyyteen huolimatta nyt jostain meikeistä.

Vierailija
144/176 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on osa aamun rutiineja. Olen tehnyt näin yli 20 vuotta, en koe sitä rasittavaksi. Minulle meikkaaminen on samantapaista kuin pukeutuminen, kevyt siisti meikki ja kivat vaatteet, ilman meikkiä olisi kuin olisin unohtanut jonkun vaatteen pukea, ja alastomana en halua ulos lähteä...Lisäksi meikkaan ennenkaikkea itseni vuoksi, pidän itsestäni kevyesti meikattuna, mulla on iloiset silmät ja nuoruuden huonoihoisuus ei ole niin räikeää kun laittaa kevyen meikkivoiteen. Meikatessa en ajattele muita, vaan itseäni, omaa hyvinvointiani. Voin hyvin kun tuttu kokonaisuus on kasassa, ymmärrän kyllä myös ap:n kirjoituksen pointin, ja erikoista, että tähän meikkaamattomat puolustavat valintaansa niin jyrkästi, ei kai meikkaaminen nyt noin iso asia ole, vai onko täällä vaan kiva riehua ja puolustaa omaa laiskuuttaan ja saamattomuuttaaan itsensä hoitamisessa?

Vierailija
145/176 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikin ei kuulu olla silmään pistävän "näkyvä". Nämä naiset eivät vain osaa meikata, jos ne noin silmään pistävät. Paras meikki on meikki joka vahventaa ja korostaa omia hyviä puolia sillä tavalla ettei meikki itsessään näy.

Iltameikki on sitten asia erikseen. Vaikka omasta mielestäni hieman vahvempikin meikki voi olla upean näköinen jos se on taidokkaasti tehty.

Hyvin tehdyllä luonnollisella meikillä (=jokaiselle yksilöity meikki) on _kaikki_ naiset kauniinpia kuin ilman meikkiä. Te jotka väitätte jotain muuta, ette selvästikkään tiedä meikkaamisesta yhtään mitään. :)

Vierailija
146/176 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Meikkaan lähinnä juhliin ja muihin tärkeämpiin menoihin. En vain koe turvalliseksi kulkea puoli päivää kemikaalinaamio kasvoilla ja testata miten tämä kuormitus vaikuttaa. Tässä ei ole takana mitään vakaumusta tai hippiyttä. Ja mielestäni olen ihan nätti näinkin :D"

Hahahaha vuosisadan vitsi! Tiedätkö mitä saasteita ulkoilmassa on? Meikki nimenomaan suojaa ihoa näiltä saasteilta. Meikistä on siis enemmän hyötyä kuin haittaa (ihan jo ulkonäön lisäksi, kunhan poistaa meikin huolellisesti ja hellävaraisesti.

Vierailija
147/176 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys teille jotka meikkaatte. Jos viimesen päälle pakkeloituna saatte iskettyä miehen, niin miltä tuntuu näyttää sitte meikittömät kasvot? =) pelottaako, että mies juoksee karkuun, kun aamulla näkee sen meikittömän naaman? =)

Vierailija
148/176 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan päivittäin ikää 40, luonnonkauniiksikin kehuttu. Luonnostaan tummat kulmakarvat luonnolliseen muotoon nypityt (ei pelkkiä viiruja). Meikki sitten? Ensin laadukkaat niin simänympärys kuin kosteusvoidekkin, meikinpohjustusvoide rasvoittuvalle iholleni, kevyt värivoide ja puuteri. Huomaamatonta luomiväriä tasoittamaan luomia, sekä ketovärjättyihin ripsiin hivenen ripsaria. Ja arkimeikki töihin valmis, aikaa menee aamuisin vajaa 10min. Iho säilyy kauniin tasaisena koko päivän ja silmät ovat luonnollisesti hieman ehostetun näköiset. Jah kyllä, huomaan saavani töissäkin enemmän arvostusta kuin ulkonäöstään piittaamattomat työkaverit.

Vierailija
149/176 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään aamulla nukkua pitkään ja yleensä en ehdi meikata juurikaan, vaikka tiedän olevani nätimpi ja huolitellumman näköinen meikattuna. Useimmiten kun meikkaan, ehdin aamulla vain laittaa BB-voidetta, puuteria, kulmakynää, poskipunaa ja ripsaria. Iltapäivään mennessä naama kiiltää, ripsarit on alaluomella, kulmista väri puoliksi lähtenyt ja tukka hapsottaa, koska sattuu olemaan sellaista laatua. Siitä huolimatta pidän sitä pitkänä.

Oon tosi kateellinen luonnonkauniille ihmisille ja niille, jotka näyttävät meikkeineen nätiltä vielä iltapäivälläkin. Minusta tulee kassialman, suohirviön ja olmin näköinen kuitenkin päivän mittaan, vaikka aamulla yrittäisinkin panostaa ja laittaa meikkiä.

Vierailija
150/176 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavan usein täysin meikkaamattomat näyttävät epäsiisteiltä, varsinkin jos oma luonnollinen väri kovin vaalea. Se on vaan fakta. Mutta vastaavasti kahden sentin pakkelit naamalla ja ylikorostavat rajaukset tekevät myös ihmisestä melko suttuisen näköisen, kannatan vähäistä omien hyvien puolien korostamista. Se on helppo opetella tekemään muutamassa minuutissa, ja sen ei tarvitse olla mitään pynttäämistä todellakaan! Kyllä meikit tukevat ihmisen kokonaisolemusta ihan niinkuin vaatteetkin.

"Meikit tukevat ihmisen kokonaisolemusta", mitähän tähän pitäisi sanoa..

Omat kauneusihanteeni poikkeavat ns. valtavirrasta melkoisesti. Ei minun kokonaisolemustani tue se, että rupeaisin meikkaamaan hillitysti. Miksi minun pitäisi noudattaa sinun ihanteitasi jossakin niin banaalissa asiassa kuin meikkaus?

Vierailija
151/176 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut pienessä ajassa paljon uusia ihmisiä, ja kyllä täytyy sanoa, että ihmettelen suuresti naisia, jotka eivät meikkaa laisinkaan. Naamat kirjavina, tukka hapsottaen ja silmät ripsettömän valjun näköisinä, huh...Luulisi, että edes meikkivoidetta ihoa tasoittamaan tai aavistus ripsiin väriä jos eivät muuten tummat ja kulmiin kevyt sipaisu, mutta paljon näkee ihan sairaan näköisiä olmeja, hyi olkoon! Ei meikkiä tarvitse olla paljoakaan, kun on jo huolitellumman ja reipaamman näköinen! Useimmilla suomalaisilla kuitenkin omat värit aika vaalean valjut, että pieni korostus piristäisi monen ilmettä ihan hirmuisesti!

Tässäpä,sulle vinkki:kaikkien naisten ei tarvitse meikata,jos ei halua.Itse myyn meikkejä ja kasvovoiteita naisille,vaikka en meikkaa laisinkaan,silti tuotteet menevät hyvin kaupaksi ja tiedän meikkaamisesta varmasti paljon enemmän,kuin esim.sinä.Se on jokaisen oma valinta ja kuka ei pysty katsomaan ihmistä,joka ei meikkaa,katselkoon muualle,vinkkinä vielä sulle,naiset jotka meikkaavat paljon,ovat keski iän jälkeen paljon ryppyisempiä kasvoiltaan,kuin ne,jotka eivät meikkaa,eli iho on vanhana sileä ja siisti,toisin,kuin niillä jotka paklaavat jatkuvasti.

Vierailija
152/176 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hyvinvointini vaatii ennemminkin sitä, että teen kaikkeni vähentääkseni sitä kemikaalien määrää. Yritän etsiä pakolliseenkin kosmetiikkaan (dödöt, shamppoot) kevyempiä vaihtoehtoja. En värjää hiuksiani vaikka harmaata pukkaa. Olen keski-ikäinen ja uskallan kyllä näyttäkin siltä. Myös omissa silmissäni. Aika aikaansa kutakin. En jaksa marinoida itseäni kemikaaleilla näyttääkseni muka paremmalta, pirteämmältä tai nuorekkaammalta. Meikki naamassa näkyy, uskokaa pois ja mitä enemmän sitä on, sitä epäaidommalta nainen näyttää. Mieluummin piristän itseäni iloisen värisillä vaatteilla ja hyvillä kasviksilla ja raikkaalla ulkoilmalla.

se on osa aamun rutiineja. Olen tehnyt näin yli 20 vuotta, en koe sitä rasittavaksi. Minulle meikkaaminen on samantapaista kuin pukeutuminen, kevyt siisti meikki ja kivat vaatteet, ilman meikkiä olisi kuin olisin unohtanut jonkun vaatteen pukea, ja alastomana en halua ulos lähteä...Lisäksi meikkaan ennenkaikkea itseni vuoksi, pidän itsestäni kevyesti meikattuna, mulla on iloiset silmät ja nuoruuden huonoihoisuus ei ole niin räikeää kun laittaa kevyen meikkivoiteen. Meikatessa en ajattele muita, vaan itseäni, omaa hyvinvointiani. Voin hyvin kun tuttu kokonaisuus on kasassa, ymmärrän kyllä myös ap:n kirjoituksen pointin, ja erikoista, että tähän meikkaamattomat puolustavat valintaansa niin jyrkästi, ei kai meikkaaminen nyt noin iso asia ole, vai onko täällä vaan kiva riehua ja puolustaa omaa laiskuuttaan ja saamattomuuttaaan itsensä hoitamisessa?

Vierailija
153/176 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aihe löytyy kohta iltiksen sivuilta..

Vierailija
154/176 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolustaa omaa laiskuuttaan ja saamattomuuttaaan itsensä hoitamisessa?

Meikkaaminen ei ole mielestäni mitään "itsensä hoitamista" :D

Vierailija
155/176 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsetunto kestää senkin että sinne ulos menee ilman tällinkiä. Miehiltä olen saanut hurjasti ja pelkästään positiivista palautetta kun olen luonnontilainen. Tukkakin on kaunis, terve ja hyväkuntoinen, naama ei ole kirjava kun elämäntavat ovat kunnossa, päinvastoin iho voi hyvin, sairaamman näköisiä ovat ne joilla sitä pakkelia on paksu kerros niin ettei naama taivu edes hymyyn ja uurteet piirtyvät kuin kraatterit kuun pinnassa.

Get a life, ap!

Vierailija
156/176 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolustaa omaa laiskuuttaan ja saamattomuuttaaan itsensä hoitamisessa?

Meikkaaminen ei ole mielestäni mitään "itsensä hoitamista" :D

mieltä, että meikkaamista ei pidä lukea "itsensä hoitamiseen".

Vierailija
157/176 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin hyvin kun tuttu kokonaisuus on kasassa, ymmärrän kyllä myös ap:n kirjoituksen pointin, ja erikoista, että tähän meikkaamattomat puolustavat valintaansa niin jyrkästi, ei kai meikkaaminen nyt noin iso asia ole, vai onko täällä vaan kiva riehua ja puolustaa omaa laiskuuttaan ja saamattomuuttaaan itsensä hoitamisessa?

kun on tarve arvostella niitä, jotka toimivat toisin.

Mietipä omaa viestiäsi toisin päin: ei kai meikkaaminen nyt niin iso asia ole, että tarvitsee av:lle tulla ihmettelemään, kun niin moni ei meikkaa.

Vierailija
158/176 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa niistä, jotka eivät meikkaa, näyttävät sallivan jokaiselle oman valinnan meikata tai olla meikkaamatta. Meikkaajat sen sijaan vaahtoavat, että kaikkien pitäisi meikata. Kummallehan se silloin on isompi asia?

Vierailija
159/176 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on korpin naama ja takamus täynnä selluliittia. Meikillä voi korostaa, mutta ei todellakaan loihtia rumasta persjalkaisesta mitään kaunotarta.

Vierailija
160/176 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on korpin naama ja takamus täynnä selluliittia. Meikillä voi korostaa, mutta ei todellakaan loihtia rumasta persjalkaisesta mitään kaunotarta.

tähän ketjuun liittyi?