Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi harmittaa

Vierailija
08.10.2012 |

Tämä on kyllä kamala tilanne.

Meille syntyi esikoinen kuukausi sitten. Anoppi ei ole käynyt kuin kerran katsomassa ja silloinkin kävi vain ja joi kahvin, eikä edes ottanut vauvaa hoitoon, että olisin päässyt kauppaan.

Mieskin on niin vihainen äidilleen kun äitinsä ei auta minua vauvan hoidossa.

Pitäisikö minun nyt jo laittaa välit poikki anoppiin kun ei siitä näytä mitään apua edes olevan, eikä välitä meistä.

Turha odottaa sitten lapsenlapsia kylään vanhainkotiin kun nyt jo meidät hylkää, eikä anna apua. Rahaakin anopilla on kun miehensä kuoltua sai omaisuuden. Mutta lahjaksi toi vain potkupuvun, mikä oli 90cm pitkä.

Kyllä itkettää ja surettaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi parempi.

Vierailija
2/3 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehneet lapsen teille itsellenne vai anopille sekä hänen perinnölleen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja anna ajan kulua... hormoonis vaan hyrrää vielä.

meillä meinaa melkein vastaava tilanne. kesällä syntyi kuopus ja anoppi käynyt vain muutaman kerran katsomassa. Säälittää tytön puolesta, mutta ihan sama oli muutama vuosi sitten kun esikoinen syntyi. Nyt on kovaa ääneen hehkuttanut että ottaa esikoisen hoitoon kunhan tämä (2,5v) oppii kuivaksi. Noh poika on kesästä asti ollut jo ilman vaippoja eikä ole vielä siihen mummolaan hoitoon päässyt tai että olis mummo tullut meille hoitamaan. En tiedä johtuuko tämä nyt minusta vaiko siitä että olen helpommin vienyt muksut oman äitini luo hoitoon jos olen sitä tarvinnut ? :O

Olen antanut asian olla vaikkakin minulle on mieheni muut sisaret asiasta aikoinaan varoittaneet kun on tehnyt/ toiminut näin vanhempien lastenlapsienkin kohdalla. kurjaa sinäänsä.

Mutta ajattelin myös asian näin että oma on anopin murhe jos lapset vierastavat tätä ja pitävät etäisenä, pyritään sitten itse käymään mummolassa useammin. Mulla nyt on vaan hiukka oikukas anoppi mutta osaa olla ihan kivakin :)

Älä suotta vaivaa päätäsi anopilla vaan keskity siihen pieneen ihanaan vauvaa ja anna anopille aikaa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän