Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

pohdin eroa, v***ttaa niin

Vierailija
06.10.2012 |

ahdistaa niin että ekaa kertaa kirjoitan tänne. enkä oikein tiedä mistä aloittaisin. jonkin aikaa ollut pahaa mieltä, stressiä, riitaa ja ennenkaikkea väsymystä (valvotuista öistä) ilmassa ja tänään sitte "räjähti". ja räjähtikin kunnolla. kuulin mieheni suusta mm. seuraavaa:

-olen niin pikkusieluinen, että hän harkitsee eroa (olen pikkusieluinen siksi, koska valitin väsymystäni, kun hoidan 1v:n yöheräämiset 100%:sti ja lähden aamulla töihin, mies jää kotiin -> miehen mielestä "tää on elämää kun niitä lapsia on hankittu?!!" ja mä olen "pikkusielu" jonka ei ois pitänyt lapsia hankkiakaan, jos en kerran jaksa. nyt en ole nukkunut 3vkoon heräämättä yössä n.6-7 krt...)

- olen TYHMÄ, TYHMÄ, TYHMÄ (tämä on hänen perus"aseensa" joka riidassa), olen kuulemma täysin tyhmä "käytännön asioissa" (toki hoidan työni ja vapaa-ajalla kotityöt ja lapsen ja kaiken... mutta en tavalla joka häntä miellyttäisi)

- teen työtä, jota hän ei arvosta yhtään (mulla on kuitenkin PALJON korkeampi koulutus ja palkka kuin hänellä, mistä syystä nyt sitten olenkin enemmän töissä ja hän enemmän kotona...)

Loppukaneettina: hän lähti tänään ulos ja totesi että etsii itselleen fiksumman naisen. Että näin.

VITUTTAA. RAIVOSTUTTAA. ITKETTÄÄ. lapsen takia haluaisin jatkaa. ja sitten kuitenkaan en. lapsi näki ja kuuli kaiken riitelyn ja oli purskahtaa itkuun pari kertaa... nyt nukkuu rauhassa, minä valvon, mies kännissä jossakin... oon ihan loppu.

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kuuluu? Kaikki hyvin?

Vierailija
2/64 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se mies arvosta sua ilmeisesti yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tajusin sen tänään. ja kun sanoin siitä, hän totesi ettei jaksa kuunnella mun itsesäälissä rypemistä ja ruikutusta...

ap

Vierailija
4/64 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai parasta on, jos viet ne huonenaamulla hänen äidilleen ja pyydä häntä välittämään kamat miehelle ja uudelle paremmalle naiselle.

Vaihdata lukot.

Varaa aika asianajalle/oikeusaputoimistoon (tuolta saa vähävaraiset apua joko ilmaiseksi tai erittäin pienillä maksuilla.)

Varaa aika lastenvalvojalle elatussopimusta varten.

tsemppiä!

Vierailija
5/64 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseasiassa saisit ehkä jopa lapsivapaata joka toinen viikonloppu ;)

Vierailija
6/64 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjäisit taloudellisesti eikä työmääräkään kasvaisi vaan todnäk vähenisi.

Mitkä on ne hyvät puolet jos jäisit?

Tsemppiä!

Vierailija
7/64 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin just päivällä olevani huora, lutka, mulkku, mua pitäis lyödä, nakata jokeen. .

Tämä kaikki vain siksi kun kestä miehen jatkuvaa mökötystä ja sitä kun se ei kestä lapsia. Tuon yllä olevan litanian kuulin kun kielsin miestä haukkumasta 2 vuotiasta sanoilla joita en kehtaa tässä edes mainita.

Vierailija
8/64 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariterapiaa, luotettu PUOLUEETON ystävä tai joku keskustelu +1 kokoonpanolla ja lupaus molemmin puolin yrittää tai ero.

Vierailija
9/64 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eteenpäin! Voimia!

Vierailija
10/64 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonomman koulutuksen ja palkkauksen vuoksi.

Vaikuttaa siltä että miehesi on tyhmä.

Sano sille sontaläjälle että lähtee teidän elämästä.

Vierailija
11/64 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on väsynyt ja sinä olet väsynyt, pieni lapsi ja huonot yöunet.

Nyt tilanne pitäisi saada tasaantumaan. Yhteistä aikaa? Sitä pitäisi olla. sinä valittaisit vähemmän ja miehen pitäisi ymmärtää sinua enemmän.

älä tee hätiköityjä johtopäätöksiä. todennäköisesti miehesi nuokkuu jossain baarissa umpitunnelissa, ei kykene mihinkään toimintaan.

nyt laitatte lapsen vaikka viikonlopuksi (ensi viikonlopuksi?) johonkin hoitoon, nukutte hyvin ja saatte olla ihan rauhassa.

väsyneenä tulee sanottua kaikenlaista mitä ei oikeasti edes tarkoita.

Vierailija
12/64 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

helpommin sanottu kuin tehty... tavaraa lähes 200m2 ok-talon verran... jaettavaa riittää ja samoin as.lainaa ja muuta kivaa juridiikkaa. ero tulee kestämää ikuisuuden asunnon myynteineen ym eikä meillä ole varaa asua kahdessa osoitteessa prosessin aikana. kuulostaa nyt siltä itsesäälissä rypemiseltä, mutta täyttä totta kaikki.

ap

Vierailija
13/64 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hei, yritä, vaikka on ihan sikavaikeeta (tiedän kokemuksesta), olla tästä eteenpäin lähtemästä riitoihin mukaan lapsenne kuullen.

Ahdistaa, pelottaa ja traumatiosoi lasta ihan hirveästi, kuulla tuollaisia ja ylipäänsä vanhempien pahoja riitoja/toistensa haukkumisia.

Pysy tyynenä, vaikka sisälläsi kiehuisi. Älä itke, älä lähde loukkauksiin mukaan. Jos mies riitelee/haukkuu sua, totea tyynesti että "niinpä niin" ja lähde mahdollisimman pian lapsen kanssa ulos, kävelylle, kahville, kaverille, mitä tahansa.

Suojele lastasi! se on hyväksi lapsellesi, ja sitä kautta myös sinulle itsellesi. Mikään ei ole kauheampaa, kuin katsella vanhempien riidoista ja pahoista sanoista masentunutta/surullista/epävarmaa/pelokasta lasta.

Pidä huoli itsestäsi, pidä huoli lapsestasi, ja jos mahdollista, yritä kaikin mahdollisin tavoin korjata suhteesi mieheesi. Jos se ei onnistu, pidä lapsesi kuitenkin turvallisella mielellä.

Kaikkea hyvää!

Vierailija
14/64 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariterapiaa, luotettu PUOLUEETON ystävä tai joku keskustelu +1 kokoonpanolla ja lupaus molemmin puolin yrittää tai ero.

mies ei suostu terapiaan. pitää sitä pelkkänä lässytyksenä. pari kertaa käytiin (pitkä aika sitten), mutta siihen tyssäsi, hän ei halunnut enää.

ap

Vierailija
15/64 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjäisit taloudellisesti eikä työmääräkään kasvaisi vaan todnäk vähenisi.

Mitkä on ne hyvät puolet jos jäisit?

Tsemppiä!

hyvät puolet.. kai mä ajattelen lasta ja sen suhdetta isään. siinä ei ole mitään vikaa (paitsi ettei pysty jakamaan "yötöitä"). seksielämä ollut tähän saakka varsin hyvää, jopa väsymyksestä huolimatta. noh, se ei ihan yksin riitä=/

Vierailija
16/64 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin eron - mutta tämän pohjalta täytyy sanoa että nyt kannatan melkein jo sitä eroa minäkin. Pariterapiaa voi tietysti yrittää, mutta mahtaakohan siihen olla motivaatiota, kummallakaan..

Vierailija
17/64 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseasiassa saisit ehkä jopa lapsivapaata joka toinen viikonloppu ;)

samaa olen pohtinut noin miljoona kertaa. KUKAAN ei valittaisi mulle että roskapussi on laitettu "väärin" (eri tavalla kuin hän laittaa) jne. lista olisi loputon.

lapsivapaita viikonloppuja en edes HALUA. haluaisin omaa aikaa edes muutaman tunnin viikossa (töiden lisäksi) mutta en missään nimessä halua olla pienestä erossa kokonaista viikonloppua. SE EROSSA HIRVITTÄÄKIN.

Vierailija
18/64 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
19/64 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin just päivällä olevani huora, lutka, mulkku, mua pitäis lyödä, nakata jokeen. .

Tämä kaikki vain siksi kun kestä miehen jatkuvaa mökötystä ja sitä kun se ei kestä lapsia. Tuon yllä olevan litanian kuulin kun kielsin miestä haukkumasta 2 vuotiasta sanoilla joita en kehtaa tässä edes mainita.

meillä mies ei ole kohdistanut kiukkuaan lapseen, ONNEKSI. sitä en katsoisi sekuntiakaan. mutta nytkin kyllä lapsi kärsii. JAKSAMISTA.

Vierailija
20/64 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jssap?