Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pohdin eroa, v***ttaa niin

Vierailija
06.10.2012 |

ahdistaa niin että ekaa kertaa kirjoitan tänne. enkä oikein tiedä mistä aloittaisin. jonkin aikaa ollut pahaa mieltä, stressiä, riitaa ja ennenkaikkea väsymystä (valvotuista öistä) ilmassa ja tänään sitte "räjähti". ja räjähtikin kunnolla. kuulin mieheni suusta mm. seuraavaa:

-olen niin pikkusieluinen, että hän harkitsee eroa (olen pikkusieluinen siksi, koska valitin väsymystäni, kun hoidan 1v:n yöheräämiset 100%:sti ja lähden aamulla töihin, mies jää kotiin -> miehen mielestä "tää on elämää kun niitä lapsia on hankittu?!!" ja mä olen "pikkusielu" jonka ei ois pitänyt lapsia hankkiakaan, jos en kerran jaksa. nyt en ole nukkunut 3vkoon heräämättä yössä n.6-7 krt...)

- olen TYHMÄ, TYHMÄ, TYHMÄ (tämä on hänen perus"aseensa" joka riidassa), olen kuulemma täysin tyhmä "käytännön asioissa" (toki hoidan työni ja vapaa-ajalla kotityöt ja lapsen ja kaiken... mutta en tavalla joka häntä miellyttäisi)

- teen työtä, jota hän ei arvosta yhtään (mulla on kuitenkin PALJON korkeampi koulutus ja palkka kuin hänellä, mistä syystä nyt sitten olenkin enemmän töissä ja hän enemmän kotona...)

Loppukaneettina: hän lähti tänään ulos ja totesi että etsii itselleen fiksumman naisen. Että näin.

VITUTTAA. RAIVOSTUTTAA. ITKETTÄÄ. lapsen takia haluaisin jatkaa. ja sitten kuitenkaan en. lapsi näki ja kuuli kaiken riitelyn ja oli purskahtaa itkuun pari kertaa... nyt nukkuu rauhassa, minä valvon, mies kännissä jossakin... oon ihan loppu.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis JJSSAP.

Vierailija
62/64 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono lapsuus voi selittää, mutta ei oikeuta.

Olet ihan oikeassa. Miehesi tulisi oppia hallitsemaan vihaansa. Tunteilleen ihminen ei voi mitään, käytökselleen voi.

JJSAP - minäkin opin tänä iltana tämän käytännöllisen ilmaisun.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello tulee neljä, miestä ei näy. Yritin soittaa, puhelin hälyttää eteisessä. Eli on tahallaan jättänyt puhelimen kotiin lähtiessään. En h******* jaksa enää tällaista. Olen valvonut lapsen takia viikkotolkulla ja nyt kun hän nukkuisi yhden yön hyvin, en pysty nukkumaan kun mies on teillä tietämättömillä. En vaan kestä enää tällaista kohtelua.

Vierailija
64/64 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa kännissä riitelemään, et missään tapauksessa rupea nalkuttamaan tai reagoi sen puheisiin ok? mikään ei nimittäin voi olla turhempaa kuin alkaa humalaisen kanssa riitelemään.

Sitten kun on rauhoittunut ja selvennyt puhut rauhallisesti ja sanot että mies marssii nyt lääkärin puheille masennustaan selvittämään tai muuten ette voi jatkaa yhdessä. Kuten muutkin minäkin uskon että koti-isyys painaa häntä tosi paljon, mutta se ei oikeuta kohtelemaan sinua niinkuin hän tekee. Miehen pitäisi ehdottomasti palata tienaamaan ja silloin varmasti teillä asiat parantuisivat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän