Poistettiinko se koulusurmaajaviesti?
Kommentit (33)
Ilmeisesti, tein ilmoituksen sivusta/tekstistä poliisille.
miksi ihmeessa? sitapaitsi ap ei kommentoinu linkkia enempaa, hmm!
Ihmetyttää, miksi tälläinen ketju poistetaan jossa ihmiset keskustelevat miten tehdään ilmianto nettipoliisille!
jos täältä poistuu tuollainen keskustelu, jossa mietitään mitä pitäis tehdä?
Ilmoittiko joku kukkahattu sen ylläpidolle taas, ja automaatti poistaa, kuten ilmeisesti aina?
Ihmetyttää, miksi tälläinen ketju poistetaan jossa ihmiset keskustelevat miten tehdään ilmianto nettipoliisille!
Käsittämätöntä, että asiallinen ketju poistetaan, mutta kaikkea muuta paskaa täällä annetaan olla.
En, nettipoliisille. Pitäiskö ihan soittaa?
Ilmoittiko joku kukkahattu sen ylläpidolle taas, ja automaatti poistaa, kuten ilmeisesti aina?
ja yksi rohkea suomalainenhan nyt ilmoitti jo poliiseille. JOten kukaan ei tässä ylläpidolle oli kukkaillut, ymmärräthän.
koska eivät välttämättä saa noita nettivihjeitä, ennen kuin liian myöhään.
Ilmoittiko joku kukkahattu sen ylläpidolle taas, ja automaatti poistaa, kuten ilmeisesti aina?ja yksi rohkea suomalainenhan nyt ilmoitti jo poliiseille. JOten kukaan ei tässä ylläpidolle oli kukkaillut, ymmärräthän.
mitä vihapuheita täällä oli?
Onko joku katsonut onko se uhkausketju yhä siellä?
Siinä keskusteluketjussa ei ollu tmitään vihapuheeseen viittaavaakaan, pohdittiin vain mitä tälläisessä tilanteessa pitäisi tehdä. Johan on kummaa sensurointi.
Mutta joo, keskustellaan me mammelit vaan imetyksestä ja reimateceistä. Ei kannata pientä sievää päätä vaivata yhteiskunnallisilla epäkohdilla ja elämän nurjilla puolilla, eikös?
Vai mitä?
[Vihapuheet on kiellettyjä
Ilmoittiko joku kukkahattu sen ylläpidolle taas, ja automaatti poistaa, kuten ilmeisesti aina?ja yksi rohkea suomalainenhan nyt ilmoitti jo poliiseille. JOten kukaan ei tässä ylläpidolle oli kukkaillut, ymmärräthän.
mitä vihapuheita täällä oli?
Onko joku katsonut onko se uhkausketju yhä siellä?
ei se teksti suoranaisesti sellaista ollut. Mutta laitonta kuitenkin. Toivottavasti joku ilmoitti poliisille oikeasti.
eika niita kaikkia samantien ehdita tutkia. paivystysnumeroon ei paase ulkomailta muuten olisin jo itse soittanut.
Voin vakuuttaa etta sinne tulee paljon soittoja vaha-patoisimmistakin asioista.
Ilmoitin kyllä tonne nettipoliisille, mietin että pitäiskö oikeesti soittaakin?
Miksi et itse ilmoita?
...siinä alkup. ketjussa, että se viesti on jossakin semmoisessa paikassa ettei poliisi pysty jäljittää. Siis jonkun nörtin kehittelemä paikka jossa voi jutella jäämättä kiinni...
että se päivämäärä oli tuore eikä vuodelta 2003?
Ilmoitin kyllä tonne nettipoliisille, mietin että pitäiskö oikeesti soittaakin?
Miksi et itse ilmoita?
lisäksi tuossa on teini, joka varmaan hätääntyisi niin ettei mene kouluun, kun alkaa miettiä tuleeko sinne verilöyly.
Ei poliisilla ole enää päivystysnumeroa, 112 kaikkeen
Jos kukaan ei soita, niin soitan itse kuhan saan huutavan vauvan nukkumaan. Oon yksin lasten kanssa kotona,